Jij denkt dat de visuals alleen bij de BBC zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Laat dit de nieuwe standaard worden. WK Atletiek kijken (op de BBC) is zo heerlijk om te kijken. Mag blijven hoor.
Mij te Brits-centrisch.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Laat dit de nieuwe standaard worden. WK Atletiek kijken (op de BBC) is zo heerlijk om te kijken. Mag blijven hoor.
Doet er niet toe, procedurefoutquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
wat was nu de verklaring voor de gemiste controles?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
wat was nu de verklaring voor de gemiste controles?
quote:Coleman vond samen met zijn team van advocaten deze week een achterdeur om onder een hoorzitting en een mogelijke schorsing uit te komen. In de regels staat dat niet de datum van een test wordt aangehouden, maar de eerste dag van het kwartaal waarin de overtreding is begaan. De test van 6 juni viel zo op 1 april. De drie gemiste tests vielen zo niet binnen het tijdsbestek van een jaar.
@heywoodu zit klaar met de caipirinhaquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uurtje 50km deathmarch
Komt dat zien
Klopt zeker. Het is gewoon een staaltje goed TV maken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mij te Brits-centrisch.
Maar wel zeer kundig commentaar.
Waar wordt dat uitgezonden?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uurtje 50km deathmarch
Komt dat zien
De NOS heeft dat ala model genomen voor het uitzenden van sportevenementen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:27 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Klopt zeker. Het is gewoon een staaltje goed TV maken.
Klopt. Naar Léon Haan en Jeroen Grueter kan ik wel een avond luisteren.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De NOS heeft dat ala model genomen voor het uitzenden van sportevenementen.
Ik wil gewoon de sport zien, maakt me niet uit of er Nederlanders meedoen die uitgebreid voorbeschouwd moeten worden.
Staat iig niet aangegeven bij canvas, bbc two of npo. Wellicht een stream.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Waar wordt dat uitgezonden?
Zeg het maarquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef Max23 het volgende:
@:franklop
Doen we dit jaar weer een Schippurs weddenschapje?
Ik denk dat Dafne morgen niet onder de 11 seconden gaat lopenquote:
Doe ik in meequote:Op zaterdag 28 september 2019 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dafne morgen niet onder de 11 seconden gaat lopen
Twee weken een Dafne UI lijkt me wel weer een mooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |