Moet straks weg en nog even de Cos teruglezen, maar wip vanavond weer aan!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben.. en ik wil nu wel de juiste
Ik weet niet hoe ik elke eenzame dag moet overleven
Engelstalig ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben.. en ik wil nu wel de juiste
Ik weet niet hoe ik elke eenzame dag moet overleven
Ja misschien is het idd handiger om er een frame omheen te zetten.. taal en tijdvak ivm je de pluris zoekenquote:
Misschien dan ook handig om meteen de artiest en het album te vermelden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja misschien is het idd handiger om er een frame omheen te zetten.. taal en tijdvak ivm je de pluris zoeken
quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien dan ook handig om meteen de artiest en het album te vermelden.
Oh ik wilde net een liedje posten wat misschien wel goed had kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:38 schreef BloesBloes het volgende:
Oké uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat 5th met onmiddellijke ingang is gestopt ivm een acute allergische reactie.
Het stokje ligt voor het grijpen voor hem of haar die zich geroepen voelt![]()
Doe je ding, of niet !
Tja, shit happens, maar de stok ligt voor het grijpen, wellicht dat iemand hem straks oppakt en denkt is ga het (nog eens) proberen en dan heb je nieuwe kansenquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik wilde net een liedje posten wat misschien wel goed had kunnen zijn
We kunnen hem gewoon goed keuren dan heb jij dus nu de stok en mag jij hem spelen of weggeven Win win zou ik zeggenquote:
aww een van mn lievelingsquote:
easy, can you reead my mind the killersquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
ik kreeg het groene licht
ik kreeg een klein gevecht
als je mijn gedachten kunt lezen
te makkelijk gemaakt he?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
easy, can you reead my mind the killers
ja zeg ik eerlijk, heel veel, heb een raar gevoel voor tekst vooral, valt gemakkelijk op zn plek sorryquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
te makkelijk gemaakt he?
Maar ja, tegen jou valt niet op te boksen, jij kent echt álle liedjes
Fijn toch? Voor jou moeten ze héél moeilijk gemaakt worden dus. Het is een uitdagingquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zeg ik eerlijk, heel veel, heb een raar gevoel voor tekst vooral, valt gemakkelijk op zn plek sorry
Oh, sorry. Hoop dat ik je nu geen verdriet heb gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
omg het levelings nummer van mn moeder, al heel veel jaar overleden
juist niet!quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, sorry. Hoop dat ik je nu geen verdriet heb gedaan
ja dat dus, daar is muziek toch voor?quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Kun je met liefde even aan je moeder terug denken
Ja hoor. In muziek zit álles.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat dus, daar is muziek toch voor?
Dan vond ze deze vast ook heel mooiquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
ze s was ook helemaal fan van Elvis Costello
ja preciesquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan vond ze deze vast ook heel mooi
werd ook gedraaid op de begrafenisquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan vond ze deze vast ook heel mooi
Ga eens even nadenkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
maar ok kom op raden nu, geef later wel weer een hint erbij
quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:24 schreef BloesBloes het volgende:
Hah, nieuwe, oké schot voor de boeg\
Green Green Grass Of Home
Paco55quote:
Ik weet niks van muziek. En met niks bedoel ik echt niks. Maar ik hou van Google. Dus ikhoef niet in de erelijst of zelfs de lijst van mededingers. Och Here laat dit stokjeaan mij voorbij gaan.quote:
Ja nice Braam, ik had hem ook al gezien maar even een klein stukje regelgeving;quote:
Bedankt Paco, je maakt een mooi punt voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik weet niks van muziek. En met niks bedoel ik echt niks. Maar ik hou van Google. Dus ikhoef niet in de erelijst of zelfs de lijst van mededingers. Och Here laat dit stokjeaan mij voorbij gaan.
ja dat is voor iedereen anders toch, ik weet bv niks van Celine Dionquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja nice Braam, ik had hem ook al gezien maar even een klein stukje regelgeving;
Denk eraan een redelijk bekend nummer, Wat denk je zelf?
Wees blij. Dat gejammer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat is voor iedereen anders toch, ik weet bv niks van Celine Dion
De rest van de dag heb ik me gek zitten prakkizeren op al die andere nummers en niks wist er van of over. Deze was te makkelijk als zelfs ik hem wist te vinden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bedankt Paco, je maakt een mooi punt voor mij
ditquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:48 schreef Bramenstruik het volgende:
en googel maar, gaat meer om de sameniets het gevoel en de hint,
Da's onzin, er zijn plenty nummers die iedereen wel kent of het nu zijn of haar genre is of niet. Ik bedoel Whitney Houston - I Will Always Love You is not my cup of tea maar ik ken het wel natuurlijk. Kijk je mag je vraag best wat ingewikkeld maken en als je dat doet met een redelijk bekend nummer dan gaan er op een gegeven moment wel lichtjes branden bij mensen. Dit is puur googelen voor de meesten Mijn mening hoor. Ik bedoel ik kan hier wel 50 nummers neerzetten die voor mij zeer bekend zijn, maar niet algemeen bekend en daar kom je dus nooit achter als je ze niet kent.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat is voor iedereen anders toch, ik weet bv niks van Celine Dion
Het is zo flauw dat ik m al gezien had, puur via googel alleen en hem toen al heb laten zitten, no pun intended en nogmaals het zijn niet mijn regels dus doe wat je wilt, ik heb er slechts een mening overquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het een beetje flauw Bloes, laten we gewoon lekker door gaan
aww , ja daar heb je mogelijk gelijk in, ik maak het wel moeilijk, vind ik leukquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's onzin, er zijn plenty nummers die iedereen wel kent of het nu zijn of haar genre is of niet. Ik bedoel Whitney Houston - I Will Always Love You is not my cup of tea maar ik ken het wel natuurlijk. Kijk je mag je vraag best wat ingewikkeld maken en als je dat doet met een redelijk bekend nummer dan gaan er op een gegeven moment wel lichtjes branden bij mensen. Dit is puur googelen voor de meesten Mijn mening hoor. Ik bedoel ik kan hier wel 50 nummers neerzetten die voor mij zeer bekend zijn, maar niet algemeen bekend en daar kom je dus nooit achter als je ze niet kent.
Vandaar ook, maak het niet te makkelijk, maar ook niet onmogelijk!
waar doe je nu zo moeilijk over?quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is zo flauw dat ik m al gezien had, puur via googel alleen en hem toen al heb laten zitten, no pun intended en nogmaals het zijn niet mijn regels dus doe wat je wilt, ik heb er slechts een mening over
Ik baal dat ik hem niet kon raden nou goed? Zoals ik al zei, ik geef slechts mijn mening. Kijk moeilijk maken kan je ook met een bekend nummer waardoor mensen de voldoening krijgen van Yes, ik weet 'm, ik herken het, niet door alleen maar te googelen, zet dan je laatste opmerking meteen neer dan tik ik m in in googel en klaar voor mekaar. Maar nogmaals ik ben de baas niet en ook niet de beheerder van regels dus speel zoals jij dat wenstquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waar doe je nu zo moeilijk over?
zo flauw dit, de laatste antwoorden schudden ik zo uit mijn mouw, niks gegoogeld, mijn vragen die wel, daar heb ik lol inquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik baal dat ik hem niet kon raden nou goed? Zoals ik al zei, ik geef slechts mijn mening. Kijk moeilijk maken kan je ook met een bekend nummer waardoor mensen de voldoening krijgen van Yes, ik weet 'm, ik herken het, niet door alleen maar te googelen, zet dan je laatste opmerking meteen neer dan tik ik m in in googel en klaar voor mekaar. Maar nogmaals ik ben de baas niet en ook niet de beheerder van regels dus speel zoals jij dat wenst
Oooh, iemand heeft een opmerking gemaakt, nou ben ik beledigd en boos en ga ik weg (het lijkt de cos wel, ik ben er van tussen hoor, van mij hoeft het niet meer) Ahhhh, kom nou terug, niet weggaan hoor, laat je niet wegjagen, etc. Nou Braam, jammer, maar tot kijk hèquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
ok ik had er lol in, maar is nu over, jammer dat je er zo over denkt, tabee
moest ik ook niet zeggen, sorryquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oooh, iemand heeft een opmerking gemaakt, nou ben ik beledigd en boos en ga ik weg (het lijkt de cos wel, ik ben er van tussen hoor, van mij hoeft het niet meer) Ahhhh, kom nou terug, niet weggaan hoor, laat je niet wegjagen, etc. Nou Braam, jammer, maar tot kijk hè
Tis goed Braam, nogmaals jank, krijs, zeur, stamp... ik vind het best, je hebt slechts een mening gehoord, geen opdracht, geen bevel, geen boze woorden, gewoon een mening.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef Bramenstruik het volgende:
maar het gaat niet zoals jij wil dus
OKquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis goed Braam, nogmaals jank, krijs, zeur, stamp... ik vind het best, je hebt slechts een mening gehoord, geen opdracht, geen bevel, geen boze woorden, gewoon een mening.
Ja, leg het bij mij neer, nog mooier, maar ik was al gekapt ...quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:06 schreef Bramenstruik het volgende:
kap er mee Bloes, het was juist heel gezellig
leg niks bij jou neer, mar ik snap dit ook niet, en dat mag ik ook zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, leg het bij mij neer, nog mooier, maar ik was al gekapt ...
Laatste; Stop er nu maar mee Braam. Ga het spel spelen ... of niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:17 schreef Bramenstruik het volgende:
waar jank en zeur en stamp ik?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Laatste; Stop er nu maar mee Braam. Ga het spel spelen ... of niet.
Sorry, maar ik schiet vreselijk in de lachquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]nee dat heb je ff verpest, en ik begrijp het echt niet, had je hoog zitten
Aardig concept, maar wat deze betreft geen idee, echt niet, is wat te vroeg voor mij, of het moet wel heel bekend zijn .....quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. misschien even een twist... de muziek geef ik al vast
Ik zoek een Film, waar de hoofdrol speler een dramatische scene speelt…
( Uit de seventies, die geef ik cadeau..)
Volgens mij zijn er ook meerdere opties mogelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aardig concept, maar wat deze betreft geen idee, echt niet, is wat te vroeg voor mij, of het moet wel heel bekend zijn .....
Voor jou? tsjah the seventies, lastig he? alleen Mummies komen uit die tijd… rollerscating werd toen uitgevonden..quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aardig concept, maar wat deze betreft geen idee, echt niet, is wat te vroeg voor mij, of het moet wel heel bekend zijn .....
Rocky?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. misschien even een twist... de muziek geef ik al vast
Ik zoek een Film, waar de hoofdrol speler een dramatische scene speelt…
( Uit de seventies, die geef ik cadeau..)
Gokken en wachten op de volgende hint.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook meerdere opties mogelijk.
Rollerskatingquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor jou? tsjah the seventies, lastig he? alleen Mummies komen uit die tijd… rollerscating werd toen uitgevonden..
Ja.. die niet natuurlijk, rolschaatsen joh die waren er niet toenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Rollerskatingik heb skeelers.
Zou kunnen, heb ik wel eens gezien geloof ik (herhaling geloof ik) maar ik ken er geen muziek van. Wel van Shaka Zuluquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik dacht zelf aan Kunta Kinte.
Van die rolschaatsen met bandjes. Net zulke enkelbrekers als schaatsen op houtjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja.. die niet natuurlijk, rolschaatsen joh die waren er niet toen
Ja heel stoer, goeie muziek.. maar het gaat echt over ROLLERSKATERS!!!! ( Dat U niet doof bent hoop ik…)quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb ik wel eens gezien geloof ik (herhaling geloof ik) maar ik ken er geen muziek van. Wel van Shaka Zulu![]()
Je had er ook een in 2002 zie ik .....quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Potverdorie… zo snel.. en welke ?
Ok daar moest ik wel google even raadplegen tijd geleden dat ik die gezien heb..quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Potverdorie… zo snel.. en welke ?
Godkolere.. de muziek, het jaartal, de film en welke scene...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je had er ook een in 2002 zie ik .....
Remake zeker?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je had er ook een in 2002 zie ik .....
Je vraagt wel heel veel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere.. de muziek, het jaartal, de film en welke scene...
Jôh… U heeft 'm ík geef 'm . laten we er geen drama van makenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok daar moest ik wel google even raadplegen tijd geleden dat ik die gezien heb..Die met James Caan?
Nou, ik doe echt m'n best ...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rollerball 1975 de muziek heb je zelf al gegeven scene weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die mummie heeft het gedaan, in de SC en met een filmblik
Mmmm, geen roilschaats te zienquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh… U heeft 'm ík geef 'm . laten we er geen drama van maken
Jahh te snel.. ga nou zelf maar... hoeft geen film te wordenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rollerball 1975 de muziek heb je zelf al gegeven scene weet ik zo niet.
Ah je hebt het antwoord al gegeven.
De muziek eikel.. de muziekquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mmmm, geen roilschaats te zien
Ja, Ja ....quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De muziek eikel.. de muziek
Bryan Adams?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hint Niet heel moeilijk denk ik.
Wat ik ook doe ik kan alleen maar aan jou denken.
Film of muziek?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ok speciaal voor jou dan: Musical. Draaimolen van dromen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Komt Gizmo zo met een musical.
Van Ron.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou dan: Musical. Draaimolen van dromen.
Maar deze tellen we niet mee.quote:
Heddy?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou dan: Musical. Draaimolen van dromen.
Die dacht ik ook.quote:
Dat was een grapje naar FF die heeft em gelijk al geraden.quote:
quote:
Dat is wel een goeie.. Arme Ron..quote:
Hebben jullie al een idee?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Arme broer ...quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.. Arme Ron..
Ohw? hij loopt nog?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebben jullie al een idee?
Of is er een hint nodig?
Coldplay ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of is er een hint nodig?
Deze wel.quote:
ATC-Thinking of you?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of is er een hint nodig?
Mogen we nog een hint?quote:
Die ligt onder een boom op het oude terrein, komt straks een moskeequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
UItgestrooid daar toch? dus die is overal bij..
Of hij zit tussen de wielen van een bus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die ligt onder een boom op het oude terrein, komt straks een moskee
Ook wel leuk, ha die Ronquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of hij zit tussen de wielen van een bus.
Zou toch een busbaan komen?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het Finally van Cece Peniston?
??quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hint, als jullie het nou nog niet weten.:
Nelly ik hou van jou.
Da's geen muziek.quote:
Kelly Rowland Dilemma.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hint, als jullie het nou nog niet weten.:
Nelly ik hou van jou.
Nellie.quote:
Wtf Brôquote:
Prince - Purple rain.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als je begrijpt waarover ik hier zing,
Doe dan je handen omhoog.
Goffer.quote:
Ja dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:02 schreef Punkman het volgende:
Een makkelijke:
klein zwijntje, kleine zwijntje,
Laat me naar binnen.
So easy?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:02 schreef Punkman het volgende:
Een makkelijke:
klein zwijntje, kleine zwijntje,
Laat me naar binnen.
Zei toch dat die makkelijk was.quote:
Hero.Toen ik jou zag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zo snel .. effe denken
In ben veranderd, ja echt veranderd.. in deze afgelopen dagen lijk ik iemand anders
I Don't Know How to Love Him van Yvonne Ellimanquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
In ben veranderd, ja echt veranderd.. in deze afgelopen dagen lijk ik iemand anders
Sodemieters.. Daantje .. gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
I Don't Know How to Love Him van Yvonne Elliman
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
Hint het begint al met @:Yvonne maar heeft niet met rood te maken
[..]
Sodemieters.. Daantje .. gefeliciteerd
Feli.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet ff kijken wat ik nu moet doen, ben niet eens toegekomen om terug te lezen ahhaha
Je mag een leuke song uitkiezen die wij raden moeten.. een beetje VOL maar dan hierquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet ff kijken wat ik nu moet doen, ben niet eens toegekomen om terug te lezen ahhaha
Gefeiciteerd!quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was heel anders, was raad het plaatje, ........ met Suusquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag een leuke song uitkiezen die wij raden moeten.. een beetje VOL maar dan hier
En Fleske.. don't forget Fleske!quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat was heel anders, was raad het plaatje, ........ met Suus
O ja, die was ergquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Fleske.. don't forget Fleske!
Ik vind leukquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag een leuke song uitkiezen die wij raden moeten.. een beetje VOL maar dan hier
Ik heb er nooit naar gezocht, ook al al lag ie een keer zowat om de hoek bij me, veel te veel gedoequote:Op zaterdag 28 september 2019 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had 'm bijna .. ooit... in Asd Noord
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:32 schreef DaniqueV het volgende:
Wakker worden en je ziet de dag tegemoet
De droom is voorbij, of is hij nu begonnen......
No, no niet goedquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]maar istie goed.. focus focus
Mogen we een hint?quote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 28 september 2019 20:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goeie clip man, heel artistiek
Stttt nu, huil niet en veeg de traan uit je oog. Je bent veilig in bedquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, alleen de titel of zo, da's genoeg
Watnauw ga je Daantje pesten?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, alleen de titel of zo, da's genoeg
Oh kut, niet op gelet...quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeker, die jongen kon goed dansen hoor ......
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Watnauw ga je Daantje pesten?
Nee helemaal niet, maar ik heb er zo veel gespeeld vandaag, ik trek dat niet meerquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Watnauw ga je Daantje pesten?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Stttt nu, huil niet en veeg de traan uit je oog. Je bent veilig in bed
Hagelstenen als knikkers graagquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:45 schreef DKUp het volgende:
Gaat die pleuris markt morgen nog door?
Ik hoop op noodweer.
Misschien moet ik erbij zeggen, komt uit 1990 , toen die tijd niet zo hele grote hit, maar hij staat nu al jaren in de top 2000,quote:
De instructricequote:Op zaterdag 28 september 2019 22:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waar heb jij dan naar gekeken zeg?
Welke muziek, de bewegingen herinner ik me nog wel .... dat wel!quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:50 schreef DKUp het volgende:
Natuurlijk ook geluisterd naar de fantastische muziek en gekeken naar de bewegingen.
Iedereen is stil, ik geef ook een liedjequote:
Yesssssssssssss Punkiequote:
Ik had de lijst er al bij gepakt van de top 2000 van de afgelopen 10 jaar, denk dan kunnen jullie gaan zoeken op nummernoteringenquote:
Wel goed gevondenquote:
Windkracht 20 tot 45 km/h is nix.. JdM heeft weer mooi weer gekocht voor zijn Showquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:55 schreef DKUp het volgende:
Buienradar Laren is in ieder geval ontzettend fantastisch om te zien.
Wat staat er dan te gebeuren? heb het al paar dagen niet meer bij gelezen en sowieso al heel weinig nog gevolgd, ben er zo klaar mee eigenlijkquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Windkracht 20 tot 45 km/h is nix.. JdM heeft weer mooi weer gekocht voor zijn Show
Jaja dat zeggen er meerquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Stttt nu, huil niet en veeg de traan uit je oog. Je bent veilig in bed
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
wist de band niet meer, je vertaling van de titel hielp.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja dat zeggen er meer![]()
Maar zonder dollen, ik ga nog wat verder zoeken.
Punk is een snelle jongenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Het is al geraden door punkie
'T is 'm niet maar wtf ....quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:58 schreef Punkman het volgende:
Oh, dan moet ik nu weer....
"Vanavond wil ik het in je ogen zien.
De magie voelen."
Ze mogen zich morgen zorgen maken over de regenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Windkracht 20 tot 45 km/h is nix.. JdM heeft weer mooi weer gekocht voor zijn Show
Nope, is hem inderdaad niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'T is 'm niet maar wtf ....
Doe een keer mee weer, maar het stokje hoef ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:58 schreef Punkman het volgende:
Oh, dan moet ik nu weer....
"Vanavond wil ik het in je ogen zien.
De magie voelen."
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Doe een keer mee weer, maar het stokje hoef ik niet
Kiss, i was made for loving you
quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gedrag.. doe mee of doe niet meequote:Op zaterdag 28 september 2019 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
'ik ga t pad volgen, de enige die ik ken'
Het is een SC hoor, je mag hier ook gewoon wat anders, beetje lol maken, beetje lullen en ik heb er al heel veel gedaan vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gedrag.. doe mee of doe niet mee
Twijfelquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
k ga t pad volgen, de enige die ik ken
Phoeheej.. pas op je knalt bijnaquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een SC hoor, je mag hier ook gewoon wat anders, beetje lol maken, beetje lullen en ik heb er al heel veel gedaan vandaag
En wat zeur jij nou weer"quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
'ik ga t pad volgen, de enige die ik ken'
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En wat zeur jij nou weer"
Here i go again - White Snake
Damn, dat moet hem zijn, kwam al bekend voor maar kon er maar niet opkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen last van allergieënquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Phoeheej.. pas op je knalt bijna
allergieën ?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik pak 'm echt wel.. als 'ie ergens valt..quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:10 schreef BloesBloes het volgende:
Stokkie voor de Mummie, kom dan, kom,kom, kom, pak stokkie
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik pak 'm echt wel.. als 'ie ergens valt..
Baas
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is weer een lang verhaal...
quote:
Ach Same old same old , je kent het wel ver ver terugquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]hopelijk wel allemaal goed dan gekomen of is het een doorslepende kwestie?
Ik vind sowieso honden leuk met stokken, liefst zo groot mogelijke stok en zo'n kleine openingquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach Same old same old , je kent het wel ver ver terug
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind sowieso honden leuk met stokken, liefst zo groot mogelijke stok en zo'n kleine openingzo grappig
Ahhh ja dat dus, niet loslaten en dat piepen ahhhhhhquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dus nix aan de hand, business as usual .
Owww en slaap lekker Lavenderrquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Bloes en Braam zijn echt de toppers hier.
Ik ga slapen, morgen ga ik weer mijn best doen om te raden.
Het was me een groot genoegen
Vlak onze sjampie gonzales niet uit hè, ariba, ariba, andelé, andeléquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Bloes en Braam zijn echt de toppers hier.
Ik ga slapen, morgen ga ik weer mijn best doen om te raden.
Het was me een groot genoegen
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:18 schreef BloesBloes het volgende:
Geregeld om wat geld bij elkaar te schrapen
Kom op we hoeven niet ver te rijden.
Ja, Sjamp is ook een topperquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vlak onze sjampie gonzales niet uit hè, ariba, ariba, andelé, andelé![]()
Trust
Neuh, kom op Mums, bijt je vast je kan 'tquote:
Tracy Chapman-Fast car.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:18 schreef BloesBloes het volgende:
Geregeld om wat geld bij elkaar te schrapen
Kom op we hoeven niet ver te rijden.
Keeping up appearancesquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neuh, kom op Mums, bijt je vast je kan 't
Miss Bucket !quote:
Ik ken deze CD uit mijn hoofd.quote:
Da's al 5 minuten nadat FF hem had geraden, knap hoorquote:
Boy George - Karma Chameleonquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Elke dag is als een overleving
Jij bent mijn geliefde,niet mijn rivaal.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Boy George - Karma Chameleon
Zag ik niet en zelfs jij weet datquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's al 5 minuten nadat FF hem had geraden, knap hoor
Lady in red?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef BloesBloes het volgende:
Een vrouw vraagt of ik wil dansen
Het is gratis, dus nog 1 kans ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |