quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:01 schreef IxCalypso het volgende:
Die eerste pole ja, voelde bijna net zo goed als z'n eerste overwinning, simpelweg omdat het zo lang duurde voor dat ie hem uiteindelijk had.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:04 schreef IxCalypso het volgende:
Max is ooit op z'n kin gevallen denk ik, ik heb ook zo'n littekentje op die plek
Ik denk dat Lewis inderdaad respect heeft voor Maxquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lewis: laten we niet meer bekvechten
De "gevestigde orde" (niet alleen coureurs) blijft proberen hem onderuit te halen. Op alle mogelijke manieren. Ach ja...quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis inderdaad respect heeft voor Max
Eerst wel, tegenwoordig vind ik dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De "gevestigde orde" (niet alleen coureurs) blijft proberen hem onderuit te halen. Op alle mogelijke manieren. Ach ja...
Nog steeds.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Eerst wel, tegenwoordig vind ik dat wel meevallen.
Jawel, maar alle sterren bovenaan krijgen veel te verduren. Hamilton zelf ook. Vettel ook. Alonso, noem ze maar op.quote:
Verschil tussen hoe Max behandeld is/wordt en Leclerc bijv is heel opvallend.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel, maar alle sterren bovenaan krijgen veel te verduren. Hamilton zelf ook. Vettel ook. Alonso, noem ze maar op.
Coureurs onderling, ik zie het als mindgames.
Dat is vooral door de kijkers en soms de fiaquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschil tussen hoe Max behandeld is/wordt en Leclerc bijv is heel opvallend.
Niet eens. FIA wel trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is vooral door de kijkers en soms de fia
I know en Vettel was de eerste die er de dupe van werd hehequote:Op vrijdag 13 december 2019 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet eens. FIA wel trouwens.
Max had zelfs een regel..
Dat is ook het mooie van Max, dat neemt ie gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft geen probleem met de straf
Dat was wel mooi jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I know en Vettel was de eerste die er de dupe van werd hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |