abonnement Unibet Coolblue
pi_189171664
quote:
8s.gif Op zondag 29 september 2019 11:02 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig nu verhuisd maar heb jaren last gehad van een trukse buurman die ik boorman noemde echt iedere weeek had hij wel iets om te klussen die gek.
Toen ik net verhuisd was, bleek een buurman z’n eigen keuken te maken in de weekend- en avonduren. Al een jaar. Het heeft in totaal 2,5 jaar geduurd. Ik werd zo gefrustreerd van die herrie elke keer, je gaat begrijpen hoe zo’n rijdende rechter-situatie ontstaat.
pi_189171751
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat er voor gekozen is het geld vooral en steeds meer in de ouderenzorg te steken.
Vergeet de geldverslindende hobbie van het massaal importeren van gratis geld zoekers niet!!

Hoeveel procent van de nederlandse somaliers had ook alweer een baan? :')

Oh en borg staan voor Griekenland via de ECB kost nog steeds vele miljarden die we dus gewooon kwijt zijn.
  zondag 29 september 2019 @ 11:57:37 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189172420
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, normaal gesproken zou er een cashflow van multinationals naar de overheid te zien zijn. En die mis je nu.
Dat is ook zo. De lasten zijn steeds meer bij de burger gekomen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 29 september 2019 @ 11:58:39 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189172430
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Toen ik net verhuisd was, bleek een buurman z’n eigen keuken te maken in de weekend- en avonduren. Al een jaar. Het heeft in totaal 2,5 jaar geduurd. Ik werd zo gefrustreerd van die herrie elke keer, je gaat begrijpen hoe zo’n rijdende rechter-situatie ontstaat.
Hoe kun je daar zo lang mee bezig zijn?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189172473


[ Bericht 35% gewijzigd door paulgo op 29-09-2019 12:10:19 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_189172551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef LXIV het volgende:
Het komt ook omdat de wat beter verdienende huurders uit deze woningen worden gejaagd. Dat waren vaak mensen met een baan net onder modaal. De onderkant van de samenleving krijgt prioriteit op deze mensen. En die onderkant heeft nu eenmaal andere normen.
Je kan beter zeggen: Die onderkant heeft geregeld GEEN normen. Dat zijn vaak personen zonder geweten ( de aanduiding gebrekkige gewetensfunctie is te licht) Als je zo'n psychopaat (of psychopathe) als buur hebt wordt jouw leven een hel. Je staat er dan alleen voor want woningbouw en politie doen weinig tot niets.

Deze lui genieten ervan om anderen leed te berokkenen en zullen daar alles voor doen. Het zijn hangjongeren of de criminele bendeleiders van Noordafrikaanse afkomst in spé, maar ook vreselijk vijandige bekrompen racistische witte mensen? die mensen van andere culturen haten.

Door mensen bij elkaar te zetten, die elkaar vreselijk haten lopen de spanningen juist in deze "prachtwijken" verder op
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat 1 op de 2 mensen in een sociale huurwoning psychische problemen heeft, voor een groot deel zijn dit gewoon asocialen.
Klopt. Alles wordt op het conto van psychisch gestoorden geschoven terwijl het gewoon gemene rotzakken zijn waarmee je eigenlijk geen hele wijk mee mag belasten. Een tuigdorp van Wilders zou de oplossing zijn mits daar voldoende bewaking en begeleiding aanwezig is. Noem het dan wel minder stigmatiserend bijv. een Intensive Care (IC) dorp
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_189173087
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kun je daar zo lang mee bezig zijn?
Geen enkel idee. Misschien was het ook wel meer dan dat. Gelukkig zitten ze vanaf nu in een lagere schuurfrequentie.
pi_189180849
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af hoe het mogelijk is dat al dit soort dingen wegbezuindigd zijn, terwijl tegelijkertijd de belastingen enorm gestegen zijn en tweeverdienen de norm is geworden (of anderhalf).
In de jaren 70 was er voor dit soort zaken geld genoeg en konden mannen in hun eentje genoeg verdienen en belasting betalen om de boel draaiende te houden.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, normaal gesproken zou er een cashflow van multinationals naar de overheid te zien zijn. En die mis je nu.
Er is juist een cashstroom van de overheid naar de multinationals toe, met dank aan Rutte. We hebben een overheid die wel de banken, maar juist niet het overige Nederlandse bedrijfsleven zoals de vliegtuigfabriek Fokker enz enz., steunt als die in problemen komen.

Inderdaad zijn de belastingen in Nederland Scandinavisch hoog maar onze verzorgingsstaat is sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw steeds weer verslechterd: Het WAO verraad van Lubbers en Kok. Verslechtering van pensioenen, maatschappelijk werk en gesubsidieerde rechtshulp enz. enz.
Tegelijk is er heel veel handhaving wegbezuinigd: minder blauw op straat. minder personeel voor de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit enz enz.. Verder is er een groeiende onderklasse en verdwijnende middenklasse door de globalisering en de internet economie: Lege winkelstraten, de middenstand kwijnt weg. Het gevolg is dat de armoede van grote groepen Nederlanders steeds erger wordt en dan gaan ze nog een massa-immigratie steunen zodat er meer kansarmen bij komen. Dit is gewoon een sociale ramp, waar de politiek niets mee doet.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  zondag 29 september 2019 @ 19:31:45 #61
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189181195
Je importeert een allochtone onderklasse, die plaats je in sociale huurwoningen, ja dat geeft dus overlast. 1 + 1 = 2. Maar we deugen wel.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 29 september 2019 @ 19:32:22 #62
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189181203
quote:
8s.gif Op zondag 29 september 2019 11:02 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig nu verhuisd maar heb jaren last gehad van een trukse buurman die ik boorman noemde echt iedere weeek had hij wel iets om te klussen die gek.

En dat was geen slociale huur maar luxe koopappartementen.
Ik heb dus van zulke overburen. Al maanden lang (niet overdreven) bijna elke dag van een uur of 9 tot 3 gezaag, geboor en gehamer. Ik vraag me af hoe die toko er uit ziet van binnen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 29 september 2019 @ 22:07:38 #63
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189184463
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:09 schreef paulgo het volgende:

[..]


[..]

Er is juist een cashstroom van de overheid naar de multinationals toe, met dank aan Rutte. We hebben een overheid die wel de banken, maar juist niet het overige Nederlandse bedrijfsleven zoals de vliegtuigfabriek Fokker enz enz., steunt als die in problemen komen.

Inderdaad zijn de belastingen in Nederland Scandinavisch hoog maar onze verzorgingsstaat is sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw steeds weer verslechterd: Het WAO verraad van Lubbers en Kok. Verslechtering van pensioenen, maatschappelijk werk en gesubsidieerde rechtshulp enz. enz.
Tegelijk is er heel veel handhaving wegbezuinigd: minder blauw op straat. minder personeel voor de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit enz enz.. Verder is er een groeiende onderklasse en verdwijnende middenklasse door de globalisering en de internet economie: Lege winkelstraten, de middenstand kwijnt weg. Het gevolg is dat de armoede van grote groepen Nederlanders steeds erger wordt en dan gaan ze nog een massa-immigratie steunen zodat er meer kansarmen bij komen. Dit is gewoon een sociale ramp, waar de politiek niets mee doet.
Genoeg landen waar het ieder voor zich is, maar daar zijn de belastingen dan ook naar. NL heeft steeds meer the worst of both worlds.

Waar denk je dat dit gaat eindigen?
pi_189185202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mijn gepensioneerde overburen hebben een nieuwe hobby: ouwe meubels opknappen. Dus hij staat de godganse dag te schuren (en zij verft het dan). Leuk dat ze samen een hobby hebben maar alle omwonenden werden deze zomer helemaal gek van dat geschuur de hele tijd.
Heb naast mij ook een gepensioneerde buurman en dan weet jij wel hoe hij zijn tijd vult. Boren en hameren. Soms blijft het boorgeluid een paar minuten zonder onderbreking doorgaan.

Hoe kun je nou een gat zo lang blijven doorboren vraag ik me dan af.

En de duizenden spijkers die hij onderhand zijn muren in heeft geslagen begrijp ik ook niet.

Volgens mij zijn het figuren die een gat boren en de week erop het opvullen met gips om ze daarna weer opnieuw te kunnen boren. Puur voor de bezigheid.
  zondag 29 september 2019 @ 23:31:14 #66
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_189185633
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 23:20 schreef AchJa het volgende:
Wonen jullie allemaal in krotten die opgeknapt moeten worden ofzo... :')
Het is de schuld van Hornbach.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 29 september 2019 @ 23:51:20 #67
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_189185815
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef LXIV het volgende:
Het komt ook omdat de wat beter verdienende huurders uit deze woningen worden gejaagd. Dat waren vaak mensen met een baan net onder modaal. De onderkant van de samenleving krijgt prioriteit op deze mensen. En die onderkant heeft nu eenmaal andere normen.
Ik kan me niet voorstellen dat 1 op de 2 mensen in een sociale huurwoning psychische problemen heeft, voor een groot deel zijn dit gewoon asocialen.
Ja hoor duw het maar weer naar de asocialen kant en de tokkies en het eigen schuld dikke bult verhaal
:r
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zondag 29 september 2019 @ 23:54:34 #68
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_189185842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:58 schreef thabit het volgende:
Sociaal huren en dan klagen over overlast. Dat is net zoiets als naar het zwembad gaan en dan klagen dat het water nat is.
O dus als je sociaal huurt dan moet je niet zeuren, eigen schuld dikke bult had je maar beter je best moeten doen. :r :r :r
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_189185902
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 23:54 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

O dus als je sociaal huurt dan moet je niet zeuren, eigen schuld dikke bult had je maar beter je best moeten doen. :r :r :r
Tis wel zo, als je voor nog geen 500 euro een redelijke woning kan huren heb je gewoon niet echt recht tot klagen, aangezien anderen dat deels voor jou betalen. Als het je niet bevalt ga je toch particulier huren? Genoeg leuke appartementjes die voor 1000 euro ofzo wel te huren zijn.
pi_189186039
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Tis wel zo, als je voor nog geen 500 euro een redelijke woning kan huren heb je gewoon niet echt recht tot klagen, aangezien anderen dat deels voor jou betalen. Als het je niet bevalt ga je toch particulier huren? Genoeg leuke appartementjes die voor 1000 euro ofzo wel te huren zijn.
Heb een redelijk ruim koopappartement (regio Gooi, 200k+) Iedereen werkt gewoon, maar hier is ook overlast. Buurman smijt als een wezenloze met de deuren (ook om half 6 in de ochtend of s nachts). Een ander geeft feestjes en ontvangt op de meest debiele tijdstippen luidruchtig bezoek. Recent is er een arts in opleiding komen wonen die de halve dag gitaar speelt.

Volgens mij is het niet zozeer de buurt of het volk dat er woont, maar het merendeel van de scoiale huurwoningen zijn flats, en zeker die oudere flatjes gewoon zo gehorig als fuck. Het is daardoor heel verleidelijk om mensen te treiteren met geluiden omdat je zelf ook de hele dag in de teringherrie van anderen zit. En zo ontstaat dus ruzie.
blablablabla
pi_189186975
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Tis wel zo, als je voor nog geen 500 euro een redelijke woning kan huren heb je gewoon niet echt recht tot klagen, aangezien anderen dat deels voor jou betalen. Als het je niet bevalt ga je toch particulier huren? Genoeg leuke appartementjes die voor 1000 euro ofzo wel te huren zijn.
Huh voor nog geen ¤500 iets kunnnen huren?

Trouwens meer dan tevreden hier met de sociale huurwoning.

Al mijn bejaarde buren hebben godzijdank geen hobby’s zoals meubels opknappen oid *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 30 september 2019 @ 08:15:02 #72
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189187063
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:00 schreef Nielsch het volgende:
Gelukkig bouwen ze in Amsterdam weer woontorens met 100% sociale huur! Dat gaat vast geen tweede Bijlmer worden en zal heel erg succesvol zijn!
De Bijlmer is geen probleemwijk door de flats. Het zijn juist hartstikke mooie ruime flats, ontworpen voor de top van de sociale huur. Het is de combinatie van instroom van enorm veel nieuwkomers (Surinamers na de onafhankelijkheid) waardoor er geen sociale cohesie was, en een slecht ontworpen buitenruimte (openbaar groen) waardoor het mis ging, en daarna is het nooit meer goedgekomen.
  maandag 30 september 2019 @ 08:17:41 #73
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189187083
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:15 schreef paulgo het volgende:

[..]


[..]

Overdag mag die natuurlijk klussen maar het wordt een probleem als hij telkens om 3.00 uur 's nachts gaat cirkelzagen en de politie weigert langs te komen of is zelfs niet bereikbaar op dat idiote 09008844 nummer. ( "geen spoed wel politie")
Overdag elke dag de hele dag klussen is niet goed voor de buurt. Een keer een weekje je keuken verbouwen, prima, maar maand na maand na maand elke dag boren en timmeren kost je je gezondheid ala buur.
  maandag 30 september 2019 @ 08:18:39 #74
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189187089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:18 schreef paulgo het volgende:

[..]

Een soort Sporthuis Centrum bungalowpark in de natuur, ver genoeg verwijderd van andere huizen. In Denemarken doen ze dat met de zgn. "Skaeve Huuse" heel erg goed
Alleen jammer dat men het concept van Skaeve Huuse in Nederland in woonwijken plaatst/wil plaatsen (Bergambacht).
  maandag 30 september 2019 @ 08:29:54 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189187142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:16 schreef Eightyone het volgende:

[..]

T'is niet dat veel van die mensen daar vrijwillig zitten. Die kunnen nergens anders heen.

Veel van die mensen - immigranten even niet meegeteld - hebben genetisch gewoon pech gehad (laag iq, aandoeningen als autisme, enzovoort), waardoor de gemiddelde werkgever ze niet hoeft. Of er zat in potentie een 'normaal' leven in, maar er is alsnog ergens wat spaak gelopen.
Sociale huur is voor mensen tot een modaal inkomen, maximale huur tot ca. 700 euro per maand, kaal. Dat is tot een bruto inkomen van pakweg 2800 euro/maand. Daarbij veel alleenstaanden met een prima inkomen, die geen fatsoenlijke woning kunnen kopen wegens gebrek aan een partnerinkomen. Ook bij gezinnen waar één van de partners geen inkomen heeft is men bij een normaal beroep aangewezen op sociale huur: allemaal "kutbanen" die mensen vaak als een roeping zien: onderwijs, zorg.
Natuurlijk ook veel prima opgeleide mensen aan het begin van hun carrière die hier wonen, nog geen hoog inkomen, goed sparen voor een koopwoning en flexibel willen zijn tot de droombaan noodzaakt tot verhuizing.
Er zitten ook veel ouderen in sociale huur, die hadden met hun gezin een fraaie doorzonwoning en kunnen niet verhuizen door de krapte op de woningmarkt.

Juist door de overlastgevers probeert iedereen weg te gaan uit sociale huur, maar dat lukt niet altijd.

Overigens is het bij de goedkopere koopwoningen, vaak in de buurt van sociale huur, ook niet best gesteld. Daar zie je de kopers die net genoeg hadden om sociale huur te ontsnappen, maar die hebben soms wel de mentaliteit van aso's meegekregen en hun vriendjes uit de asowijk komen er chillen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')