abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:13:02 #1
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189153986
quote:
Intensieve begeleiding voor 250 ex-vluchtelingen



De gemeenten Maassluis, Vlaardingen en Schiedam gaan 250 statushouders intensief begeleiden met inburgeren. Daarvoor hebben de gemeenten gezamenlijk een Europese subsidie ontvangen van 750 duizend euro.

De ex-vluchtelingen uit landen als Syrie en Eritrea krijgen ieder een plan op maat en begeleiding van een coach. Het gaat hierbij niet alleen om het leren van de taal en werk, maar ook om gezondheid, zelfredzaamheid en meedoen in de samenleving.

Volgens de deelnemende gemeenten heeft eerdere ervaring met dit soort projecten geleerd dat statushouders onder begeleiding beter en sneller integreren. In november gaat het traject van start en duurt tot eind 2021.
Syrie is veilig dus deze mensen kunnen makkelijk terug. Soms vraag ik me af of we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, wat een ellende worden we nu toch mee opgescheept. Mensen met wie ik helemaal niks heb worden mij opgedrongen. Verschrikkelijk gewoon.
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:24:47 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189154133
Ja de economie moet groeien he, volgens de VVD-stemmers. Dan moeten er ook mensen zijn voor al die banen. Die worden daar nu voor klaar gemaakt, is het nog niet goed.
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:27:47 #3
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189154150
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:13 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Syrie is veilig dus deze mensen kunnen makkelijk terug. Soms vraag ik me af of we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, wat een ellende worden we nu toch mee opgescheept. Mensen met wie ik helemaal niks heb worden mij opgedrongen. Verschrikkelijk gewoon.
Heb je er persoonlijk last van? Serieuze vraag.
pi_189154185
Ow jee
I will do what i must !!
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:36:25 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189154212
Wees blij dat deze begeleiding krijgen. Er lopen duizenden van dat soort tikkende tijdbommen rond zonder begeleiding.
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:37:17 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189154220
Is ook een doekje voor het bloeden zulke bedragen.
pi_189154258
Top ik ben voor, goeie ontwikkeling. Hopelijk delen ze de resultaten ook.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189154434
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:13 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Syrie is veilig dus deze mensen kunnen makkelijk terug. Soms vraag ik me af of we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, wat een ellende worden we nu toch mee opgescheept. Mensen met wie ik helemaal niks heb worden mij opgedrongen. Verschrikkelijk gewoon.
Jup en dit is nog maar het begin. De jongeren bin mijn dorp die uit huis willen moeten uitwijken naar buurgemeentes omdat er geen woningen zijn en ze tig jaren op een wachtlijst staan. Gelukkig kregen oa de Syriërs in het nieuwe appartementencomplex bij mijn moeder wel een woning. En een maxi cosi, een nieuwe kinderkamer, 2 bankpasjes van de ING en een elektrisch invalidenkarretje voor meneer. Hij loopt overigens gewoon als een kievit, meerdere keren per dag naar zijn familie of kennissen een straat verderop. Maar in het land van melk en honing wordt immers alles betaald voor vreemdelingen, ook als ze het eigenlijk niet echt nodig hebben.
Dat vond de vrijwilligster die Nederlandse les geeft in de bibliotheek aan asielzoekers ook; op de opmerking ‘ik heb fiets nodig en ik wil tablet’ van een Afrikaanse weldoorvoede vrouw werd behulpzaam geantwoord dat ze dit bij de gemeente kon aanvragen want ‘daar heb je recht op’. Ook op andere subsidies werd ze vriendelijk gewezen omdat ze daar recht op heeft. Deze vrijwilligster vond het ook ‘zo leuk’ dat deze vrouw vertelde dat ze 7 kinderen had. Zo leuk! Een sprinkhanenplaag is er niks bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door kleinvogelijn op 28-09-2019 01:08:24 ]
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_189154701
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 01:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

750.000 euro veel geld noemen voor een plan van bijna 100 jaar oud wat de gehele Europese bevolking zou willen vernietigen.

Dat je het überhaupt uit je smoel krijgt :')
Het is 750.000 euro bovenop al die honderden miljoenen die de afgelopen jaren al naar immigratieprojecten van de EU zijn gegaan. Waar denk je dat dat geld vandaan komt?
Land of the free. Home of the brave.
pi_189154802
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:13 schreef Eendenkooi het volgende:
Het gaat hierbij niet alleen om het leren van de taal en werk, maar ook om gezondheid, zelfredzaamheid en meedoen in de samenleving.
Ik voorzie vooral veel teleurstelling voor alle betrokkenen.
  zaterdag 28 september 2019 @ 02:16:51 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189154886
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 september 2019 02:01 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Ik voorzie vooral veel teleurstelling voor alle betrokkenen.
Jij werkt bij AstroTV?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189154928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 02:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Jij werkt bij AstroTV?
Jij weet het verschil tussen voorzien en voorspellen?
  zaterdag 28 september 2019 @ 02:34:06 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189154996
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 02:22 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Jij weet het verschil tussen voorzien en voorspellen?
Niets doen gaat zeker voor overlast zorgen. Of weet jij een oplossing. Wel ben ik het met kleinvogelijn wel eens dat met name mensen uit Afrika wel een wat rare kijk hebben en denken dat alles ze maar komt aanwaaien. En dat geld hier gratis is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 28 september 2019 @ 02:37:55 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189155023
Zou mooi zijn als ze onder begeleiding naar het vliegveld gebracht worden
Ik ben inmiddels overleden
pi_189155103
450 vluchtelingen dat zou fantastisch zijn *O*
I will do what i must !!
  zaterdag 28 september 2019 @ 03:02:09 #16
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189155107
Tot nu toe 1 reactie van iemand die er direct last van heeft.
pi_189155138
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 01:02 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Jup en dit is nog maar het begin. De jongeren bin mijn dorp die uit huis willen moeten uitwijken naar buurgemeentes omdat er geen woningen zijn en ze tig jaren op een wachtlijst staan. Gelukkig kregen oa de Syriërs in het nieuwe appartementencomplex bij mijn moeder wel een woning. En een maxi cosi, een nieuwe kinderkamer, 2 bankpasjes van de ING en een elektrisch invalidenkarretje voor meneer. Hij loopt overigens gewoon als een kievit, meerdere keren per dag naar zijn familie of kennissen een straat verderop. Maar in het land van melk en honing wordt immers alles betaald voor vreemdelingen, ook als ze het eigenlijk niet echt nodig hebben.
Dat vond de vrijwilligster die Nederlandse les geeft in de bibliotheek aan asielzoekers ook; op de opmerking ‘ik heb fiets nodig en ik wil tablet’ van een Afrikaanse weldoorvoede vrouw werd behulpzaam geantwoord dat ze dit bij de gemeente kon aanvragen want ‘daar heb je recht op’. Ook op andere subsidies werd ze vriendelijk gewezen omdat ze daar recht op heeft. Deze vrijwilligster vond het ook ‘zo leuk’ dat deze vrouw vertelde dat ze 7 kinderen had. Zo leuk! Een sprinkhanenplaag is er niks bij.
Ik zou als ik een Syriër was ook niet meer terug willen. Nederland luilekkerland.
  zaterdag 28 september 2019 @ 04:17:21 #18
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189155213
En als dit nou OOK weer niet werkt, kunnen we dan allemaal toegeven dat het nooit iets op gaat leveren, wat we ook doen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_189155220
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Top ik ben voor, goeie ontwikkeling. Hopelijk delen ze de resultaten ook.
Reken daar maar niet op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189155239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 04:17 schreef Tyr80 het volgende:
En als dit nou OOK weer niet werkt, kunnen we dan allemaal toegeven dat het nooit iets op gaat leveren, wat we ook doen.
Nee.

Want tegen de tijd dat dit project ten einde loopt, komt er weer een nieuwe lichting beleidsmedewerkers met een ander project. En er zal hard worden geklapt bij de gelikte Powerpoint presentatie. Dit keer gaan we het goed aanpakken!

Ook dat project dat opnieuw met goede bedoelingen wordt gestart, zal opnieuw eindigen in een tranendal.

Waar men opnieuw niets van zal leren.
  zaterdag 28 september 2019 @ 04:50:39 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189155265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 03:15 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Ik zou als ik een Syriër was ook niet meer terug willen. Nederland luilekkerland.
Syrië is niet veilig denk ik. Maar de EU en ook Nederland pakken het denk zeker als het om economische vluchtelingen denk ik verkeerd aan. Maak een selectie en stel eisen. ik denk daarbij aan een land als Canada daar moeten vluchtelingen gelijk de taal leren en aan het werk. Ook wordt er naar opleiding gekeken is die te laag kom je er niet in. En mensen die de taal niet willen leren en niet willen integreren zo snel mogelijk terug sturen. En als het land van herkomst daar niet aan wil meewerken. Harde sancties tegen zo een land.

En er is zeker wat raars aan de hand wat onrechtvaardig is. Er zijn rond de 30.000 dakloze Nederlanders en vluchtelingen krijgen een dak boven hun hoofd en geld. Dat is natuurlijk onverkoopbaar beleid.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189155452
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:13 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Syrie is veilig dus deze mensen kunnen makkelijk terug. Soms vraag ik me af of we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, wat een ellende worden we nu toch mee opgescheept. Mensen met wie ik helemaal niks heb worden mij opgedrongen. Verschrikkelijk gewoon.
Ja we leven nu in de jaren dertig. Dit massaimmigratie beleid is gewoon een omgekeerde genocide. Dat de linkse partijen dit zo'n "verrijking van onze cultuur" vinden. Hitler is 75 jaar te vroeg gekomen :(
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:36 schreef Woelwater het volgende:
Wees blij dat deze begeleiding krijgen. Er lopen duizenden van dat soort tikkende tijdbommen rond zonder begeleiding.
Alsof het Mocro maffia probleem al niet erg genoeg is. Een politieexpert vertelde mij dat de Marokkanen nog heilig zijn vergeleken met het tuig wat ze hier binnen halen. Sommige Arabische en Afrikaanse landen sturen doelbewust zware criminelen naar Europa: Als een heel dorp geterroriseerd wordt door één klootzak , die vrouwen en kinderen verkracht of vermoord, wordt er door de dorpsoudste soms als oplossing gekozen voor verbanning naar Europa. Dan zitten wij dus met zo'n gangster opgezadeld, die onder het mom van vluchteling hier naar toe is gestuurd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 03:15 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Ik zou als ik een Syriër was ook niet meer terug willen. Nederland luilekkerland.
Mee eens. Een verzorgingsstaat gaat nooit samen met een massa-immigratiestaat. Trouwens het zijj niet zozeer de vluchtelingen zelf maar de nareizigers, die voor de grootse bevolkingsaanwas zorgen.( gezinshereniging met broers zussen, neven, nichten enz.)
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 04:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

Syrië is niet veilig denk ik. Maar de EU en ook Nederland pakken het denk zeker als het om economische vluchtelingen denk ik verkeerd aan. Maak een selectie en stel eisen. ik denk daarbij aan een land als Canada daar moeten vluchtelingen gelijk de taal leren en aan het werk. Ook wordt er naar opleiding gekeken is die te laag kom je er niet in. En mensen die de taal niet willen leren en niet willen integreren zo snel mogelijk terug sturen. En als het land van herkomst daar niet aan wil meewerken. Harde sancties tegen zo een land.
Helemaal mee eens. Maar dan moet zo'n beleid in Europees verband worden ingevoerd, en dat zal helaas nooit gebeuren. Zelfs criminelen, zware oorlogsmisdadigers enz terugsturen lukt al niet om dit in dat duivelse Europa gezamenlijk te regelen.
quote:
En er is zeker wat raars aan de hand wat onrechtvaardig is. Er zijn rond de 30.000 dakloze Nederlanders en vluchtelingen krijgen een dak boven hun hoofd en geld. Dat is natuurlijk onverkoopbaar beleid.
Klopt en helemaal erg is dat die nieuwkomers, behalve een cursus fietsen en een klunzige Nederlandse taal cursus, nauwelijks mogelijkheden krijgen om te werken. Er is bijv. geen enkele omscholing tot verpleegkundige. Dit is een sociale ramp, want veel nieuwkomers maken overmatig veel gebruik van de zorg, maar kunnen of willen niet als verpleegkundige werken.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_189155466
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:13 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Syrie is veilig dus deze mensen kunnen makkelijk terug. Soms vraag ik me af of we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, wat een ellende worden we nu toch mee opgescheept. Mensen met wie ik helemaal niks heb worden mij opgedrongen. Verschrikkelijk gewoon.
De zuidelijke landen sturen alles wat ze in niet nodig hebben maar naar het noorden, zodat het in het noorden ook een chaos is.
pi_189201373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 07:29 schreef torentje het volgende:

[..]

De zuidelijke landen sturen alles wat ze in niet nodig hebben maar naar het noorden, zodat het in het noorden ook een chaos is.
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, "They are not sending their best"... Lui die echt wat toevoegen houden ze natuurlijk liever zelf in hun eigen land.
pi_189201441
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:27 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Heb je er persoonlijk last van? Serieuze vraag.
Woont u landelijk en/of bizar duur?

Wat wereldvreemd bent u.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')