abonnement Unibet Coolblue
pi_189195063
De beelden van het interview van Chris Wallace met Stephen Miller:


quote:
“I think it’s unfortunate that the media continues to describe this individual as a whistleblower, an honorific that this individual most certainly does not deserve. A partisan hit job does not make you a whistleblower just because you go through the Whistleblower Protection Act,” Miller said.

Then Wallace cut to video of the Director of National Intelligence Joseph Maguire testifying before Congress that the whistleblower and the Inspector General have “acted in good faith throughout” and have done everything “by the book and followed the law.”

He then asked Miller, “On what basis do you think this is a partisan hit job?”

Miller refused to back down, describing the whistleblower’s report as a “seven-page Nancy Drew novel” that “drips with condescension, righteous indignation and contempt for the president.”

Again, Wallace reminded Miller that the Inspector General found the allegations to be “credible.”

“And they’re wrong, Chris,” Miller said. “This is a deep state operative, pure and simple… You have a group of unelected bureaucrats who think that they need to take down this president… publish hit pieces, they publish fake stories.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189195148
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ze moeten die man toch zo langzamerhand tegen zichzelf gaan beschermen?
Dit is zijn ding en tot nu toe altijd een winnende strategie gebleken: als een gek de meest bizarre dingen blijven schreeuwen, afleiden van de echte issues zodat interesse doodbloedt. Niemand heeft hem er tot nu toe nog voor kunnen straffen, dus dit blijft hij doen totdat dat gebeurt.

Gelukkig is het misdrijf waar hij deze keer van wordt verdacht een stuk makkelijk te omvatten: druk op buitenlandse macht om een mede Amerikaan/politieke rivaal te ondermijnen. In 1 zin uit te leggen en te snappen waarom dat zo fout is. Denk niet dat zelfs hij het voor elkaar krijgt om zo hard te schreeuwen dat mensen zo vergeetachtig worden om dit te vergeten.
pi_189195179
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het leest wel lekker weg... :D.

Een paar:

realDonaldTrump twitterde op maandag 30-09-2019 om 16:03:30 The Fake News Media wants to stay as far away as possible from the Ukraine and China deals made by the Bidens. A Corrupt Media is so bad for our Country! In actuality, the Media may be even more Corrupt than the Bidens, which is hard to do! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 30-09-2019 om 15:58:55 Very simple! I was looking for Corruption and also why Germany, France and others in the European Union don’t do more for Ukraine. Why is it always the USA that does so much and puts up so much money for Ukraine and other countries? By the way, the Bidens were corrupt! reageer retweet
Duitsland, Frankrijk, de EU, blabla. En oh ja, BIDEN! :D.

:D.

realDonaldTrump twitterde op maandag 30-09-2019 om 14:43:43 WHO CHANGED THE LONG STANDING WHISTLEBLOWER RULES JUST BEFORE SUBMITTAL OF THE FAKE WHISTLEBLOWER REPORT? DRAIN THE SWAMP! reageer retweet
De laatste tweet is ook een leugen:

kpoulsen twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 01:59:27 BEWARE. This story is false. Compare the May 2018 version of the form (left) with the version currently on the DNI's website. Fake story.Also, the requirements are set by 50 USC 3033 (k)(5) and can only be changed by legislation. Also, Trump's whistleblower wrote a letter https://t.co/y5NDkbHFyg https://t.co/iEVrRPoZBZ reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 30 september 2019 @ 18:36:11 #279
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_189195187
Laatste peilingen:

Dem:

#National @YouGovUS
/@TheEconomist
Poll (9/22-24):
Warren 27%
Biden 26%
Sanders 16%
Buttigieg 6%
Harris 4%
O'Rourke 2%
Yang 2%
Gabbard 1%
Klobuchar 1%
Delaney 1%
Bennet 1%
Bullock 1%
Booker 0%
Castro 0%
Messam 0%
Ryan 0%
Sestak 0%
Steyer 0%
Williamson 0%

Biden 31%
Warren 17%
Sanders 17%
Buttigieg 6%
Harris 5%
Booker 4%
Klobuchar 3%
O'Rourke 3%
Castro 2%
Yang 2%
Zogby Analytics/@247WallSt
9/16-17

GOP:

Trump 88%
Walsh 1%
Sanford 1%
Weld 1%
@YouGovUS
/@TheEconomist
9/22-24
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 30 september 2019 @ 18:41:17 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189195265
Dat is nou precies wat iedereen wilde weten. De peilingen. Bedank!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189195272
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Of ze laten hem lekker in zijn eigen sop gaar koken. 'Boil him in his own juice'
Dat zou best zijn als hij daarmee louter zichzelf zou benadelen maar helaas sleept hij ook een compleet land mee, met zijn afbraak van alles wat zijn voorganger heeft gedaan, het doelbewust stimuleren van een nog grote tweedeling in die maatschappij, het haatzaaien tegen instituten en personen, en het bezoedelen van het leiderschap en het imago van de USA op het wereldtoneel.

Persoonlijk vind ik dat je een leider moet beoordelen op zijn werkelijke prestaties en bij zijn verkiezing tot president ben ik dan ook gaan afwachten op wat hij werkelijk zou doen, maar ik ben er inmiddels volledig van overtuigd dat deze man volstrekt ongeschikt is voor deze positie, en dat het een goede boodschap naar nu en de toekomst zou zijn als het Amerikaanse politieke systeem corrigerend vermogen toont door hem weg te wippen.
  maandag 30 september 2019 @ 18:58:10 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189195488
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat zou best zijn als hij daarmee louter zichzelf zou benadelen maar helaas sleept hij ook een compleet land mee, met zijn afbraak van alles wat zijn voorganger heeft gedaan, het doelbewust stimuleren van een nog grote tweedeling in die maatschappij, het haatzaaien tegen instituten en personen, en het bezoedelen van het leiderschap en het imago van de USA op het wereldtoneel.

Persoonlijk vind ik dat je een leider moet beoordelen op zijn werkelijke prestaties en bij zijn verkiezing tot president ben ik dan ook gaan afwachten op wat hij werkelijk zou doen, maar ik ben er inmiddels volledig van overtuigd dat deze man volstrekt ongeschikt is voor deze positie, en dat het een goede boodschap naar nu en de toekomst zou zijn als het Amerikaanse politieke systeem corrigerend vermogen toont door hem weg te wippen.
Toch, als je naar zijn verleden kijkt en recentelijk nog dat birther-gedoe tot aan het moment dat hij zichzelf kandidaat stelde kan je toch moeilijk zeggen dat hij ook maar 1 moment heeft gehad waarop het leek alsof deze man geschikt was. Daarom vind ik het nog steeds vreemd dat er zoveel mensen waren die hem een kans wilde geven, terwijl hij precies hetzelfde doet als dat hij altijd al heeft gedaan.

Bellen naar een nieuwszender onder een andere naam met zogenaamd roddels over hoe goed Trump wel niet is. Dat is eigenlijk al genoeg. Wat voor persoon is dat dan!

Ik begrijp dat mensen geen fan waren van Clinton en dat werd natuurlijk extra gevoed door een heel plan aan beïnvloeding van allerlei kanten met fake news.

Ik ben het volledig met je eens dat Amerika nu moet laten zien dat het systeem hierop een antwoord heeft, want dit kan zo echt niet verder. Elke dag en dan ook echt elke dag heeft deze meneer aangetoond totaal geen ambitie te hebben om president van Amerika te zijn, treitert zijn eigen landgenoten via Twitter, laat het Pentagon schrikken met zijn onvoorspelbaarheid, hemelt totaal geschifte dictators op en ga zo maar door.

De muur is zo'n voorbeeld van een onuitvoerbaar verschrikkelijk duur en nutteloos plan waarvan je eigenlijk al had kunnen weten dat het om een malafide idioot gaat. Geen enkel moment voor of tijdens zijn presidentschap zou je kunnen stellen dat deze man geschikt is. Als ik het mis heb laat ik mij graag verrassen.

Ik vind het ook echt beschamend dat er zelfs in Nederland (nog steeds) mensen zijn die zo'n ontzettende loser als een sterke leider zien, al denk ik meer dat het om andere dingen gaat dan dat ze werkelijk vinden dat hij politiek bedrijft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189195581
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2019 18:29 schreef Kijkertje het volgende:
De beelden van het interview van Chris Wallace met Stephen Miller:

[..]

Zouden ze in het WH nou zelf ook nooit eens moe worden van die ewige slachtofferol :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 september 2019 @ 19:07:27 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189195613
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 19:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zouden ze in het WH nou zelf ook nooit eens moe worden van die ewige slachtofferol :')
Ik sluit niet uit dat het Millers plan is dat hele deep state gebeuren. AIs hij dat nu hard blijft roepen zullen de die-hard supporters niet afhaken en zich nog meer onderdeel van 'een groep die wel de waarheid ziet'. Ik zal eens een topic starten in BNW.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189195670
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat het Millers plan is dat hele deep state gebeuren. AIs hij dat nu hard blijft roepen zullen de die-hard supporters niet afhaken en zich nog meer onderdeel van 'een groep die wel de waarheid ziet'. Ik zal eens een topic starten in BNW.
Vol verwachting klopt mijn hart! B-)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189195912
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik snap echt geen ene reet van het feit dat hij dit soort dingen kan blijven zeggen zonder dat het leger hem uit het Witte Huis komt halen (lees: iemand hem uit zijn functie zet ivm de 25th amendment. Eigenlijk na het gezeur al van de media vijand van de staat noemen. Ik zie Rutte het al zeggen....


Edit: Al denk ik dat je hetzelfde feestje hier krijgt met pvv en/of fvd aan de macht.
Ik vind het ook stuitend dan zo'n groot deel van de Amerikaanse bevolking zonder enige moeite alle leugens, fraude en corruptie accepteert, omdat het gedaan door iemand die zogenaamd aan hun kant staat.

Wat zou het mooi zijn als daar ooit het 2 partijen stelsel doorbroken wordt.
pi_189196406
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:10 schreef IndoorKite het volgende:
Ja, ik vind dit eigenlijk ook niet heel grappig meer, met dat dreigen om de klokkenluider te doden en nu weer "burgeroorlog" als ze hem dwingen af te treden. Gast zit heel wat gekke mensen op te jutten zo. Niet cool.
Het is ronduit gevaarlijk en het is wachten op de eerste opgehitste Trump-aanhanger die een Democraat te grazen neemt. Het is werkelijk stuitend dat een president zo roekeloos bezig is.
  maandag 30 september 2019 @ 19:52:23 #288
8369 speknek
Another day another slay
pi_189196424
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:51 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Het is ronduit gevaarlijk en het is wachten op de eerste opgehitste Trump-aanhanger die een Democraat te grazen neemt. Het is werkelijk stuitend dat een president zo roekeloos bezig is.
De eerste?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 september 2019 @ 19:52:34 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189196427
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 19:25 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik vind het ook stuitend dan zo'n groot deel van de Amerikaanse bevolking zonder enige moeite alle leugens, fraude en corruptie accepteert, omdat het gedaan door iemand die zogenaamd aan hun kant staat.

Wat zou het mooi zijn als daar ooit het 2 partijen stelsel doorbroken wordt.
Helemaal mee eens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189196483
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:52 schreef speknek het volgende:

[..]

De eerste?
Naar aanleiding van deze nieuwe tweets bedoel ik.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 september 2019 @ 20:02:24 #291
862 Arcee
Look closer
pi_189196580
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 19:25 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het ook stuitend dan zo'n groot deel van de Amerikaanse bevolking zonder enige moeite alle leugens, fraude en corruptie accepteert, omdat het gedaan door iemand die zogenaamd aan hun kant staat.
En door God gezonden is.
  maandag 30 september 2019 @ 20:06:39 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189196662
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 19:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vol verwachting klopt mijn hart! B-)
Ik kan je alvast vertellen dat het het slechtste BNW-topic ooit is. Maar he, aldoende leert men.
:)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189196712
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 19:25 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik vind het ook stuitend dan zo'n groot deel van de Amerikaanse bevolking zonder enige moeite alle leugens, fraude en corruptie accepteert, omdat het gedaan door iemand die zogenaamd aan hun kant staat.

Wat zou het mooi zijn als daar ooit het 2 partijen stelsel doorbroken wordt.
Daar ben ik het mee eens.

En nu geloof ik best dat de liberale media ook niet altijd een schoon blazoen heeft. In het verleden zullen ze best wel eens onjuiste aantijgingen hebben gedaan. Maar dat geldt voor de conservatieve media ook. Je hebt aan Trump's tweets al voldoende om te weten wat voor een man het is.
  maandag 30 september 2019 @ 20:22:02 #294
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189196966
Eh o, Bolton is aan het babbelen - o.a. over Oekraïne, dit gaat leuk worden.

Stay tuned.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 september 2019 @ 20:38:55 #295
426493 crew  PippenScottie
pi_189197364
Chris Collins schuldig aan handelen met voorkennis -> bak in en geeft uiteraard zijn zetel in HvA op.
En nog een Texaans republikeins congreslid stelt zich niet verkiesbaar in 2020, de zesde republikein al in die staat.

[ Bericht 1% gewijzigd door PippenScottie op 30-09-2019 20:45:18 ]
pi_189197470
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
Chris Christie schuldig aan handelen met voorkennis -> bak in en geeft uiteraard zijn zetel in HvA op.
En nog een Texaans republikeins congreslid stelt zich niet verkiesbaar in 2020, de zesde republikein al in die staat.
Chris Collins ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 september 2019 @ 20:44:58 #297
426493 crew  PippenScottie
pi_189197502
quote:
3s.gif Op maandag 30 september 2019 20:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Chris Collins ;)
Will edit.
Corrupte Republikeinen zijn moeilijk uit elkaar te houden.
pi_189197655
Damn! Hoor je beschermd te worden onder de wet, gaan POTUS & Co jacht op je maken :')

ChrisMegerian twitterde op maandag 30-09-2019 om 20:38:55 “We’re trying to find out” who the whistleblower is, Trump told reporters just now.The whistleblower is entitled to federal protections under the law. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 30 september 2019 @ 20:53:37 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189197717
quote:
15s.gif Op maandag 30 september 2019 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
Damn! Hoor je beschermd te worden onder de wet, gaan POTUS & Co jacht op je maken :')

ChrisMegerian twitterde op maandag 30-09-2019 om 20:38:55 “We’re trying to find out” who the whistleblower is, Trump told reporters just now.The whistleblower is entitled to federal protections under the law. reageer retweet
:|W 8)7 |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189197841
quote:
15s.gif Op maandag 30 september 2019 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
Damn! Hoor je beschermd te worden onder de wet, gaan POTUS & Co jacht op je maken :')

ChrisMegerian twitterde op maandag 30-09-2019 om 20:38:55 “We’re trying to find out” who the whistleblower is, Trump told reporters just now.The whistleblower is entitled to federal protections under the law. reageer retweet
Bedroevend dat slechts een handjevol Republikeinen van mening is dat president te ver gaat.

Alleen al aan het feit dat hij wild om zich heen begint te slaan, laat zien dat Trump totaal ongeschikt is voor zijn functie. Z'n gedrag begint zelfs gevaarlijk te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')