abonnement Unibet Coolblue
pi_189204461
Geen probleem zeg je:
Waarom ligt speelgoed netjes geordend in de winkelschappen? Zodat men het beter kan vinden waar alles ligt. Dit doen we ook met alles in een supermarkt, koffie bij andere koffie, vlees bij vlees, groente bij groente. Alhoewel de groenteburger zichzelf al tussen het vlees heeft geslopen, vind ik dat er ook wel groentevervangers tussen de groente mogen liggen hoor.

De boekjes welke met sinterklaas weer in de bus liggen ordenen de speelgoed ook netjes op leeftijd en geslacht zodat iedereen meteen weet waar het naar toe moet bladeren om hun geliefde speelgoed te vinden. (en nee, er zijn geen verschillende meisjes en jongens speelgoed boekjes)

Wat als we alles door elkaar heen gooien? Dat is toch niet erg?…. Jawel! Het wordt dan een puinzooi, je kunt niets meer vinden, het kost meer tijd om iets uit te zoeken, en je weet al dat dit al heel lastig is met kinderen, die willen alles.

Maar er zijn meer problemen. Wat als een fabrikant alleen maar jongens speelgoed maakt? Hoe moeten die dan hun marketing doen? Investeren in marketing naar meisjes? En dat dan wettelijk verplichten? Weet je wel wat voor pandera’s box je hiermee opent?

En wat dacht je dan van Kinderkleding, daar is dan ook iets over te zeggen, gooi alles maar door elkaar zodat je nooit meer wat terug vindt?

Het stopt werkelijk nooit, kinderschoenen, kleding, speelgoed, kinderfietsen, kinder rugtassen, kindermuziek, kinderbrillen, kinder shampoo, kinder tandenborstels, tandpasta, telefoonhoesjes, etc, etc.

Wanneer dit niet wettelijk wordt afgesproken, dan vind je mij enkel in die winkel waar het wel netjes geordend ligt, en vele met mij. Dus de markt faseert dit dan vanzelf uit. Gaan we dit wel wettelijk vastleggen, doen we dit dan ook voor webshops, kunnen we dan ook geen zoekopdrachten meer doen, of ordenen op geslacht? En wat doen we dan met websites welke geen winkel zijn maar wel producten van winkels op volgorde zetten? Boete? Wat mankeert deze mensen?

Het wordt één grote puinhoop! Ik vind dit niet fijn, eens kijken hoe leuk kinderen dit vinden.

Maar wat is het alternatief dan? Kan je je afvragen.
Men loopt gewoon naar die afdeling en koopt wat ze wil, makkelijk te vinden en nog nooit een probleem geweest. Net zoals vlees, vis, koekjes, kleding, auto’s, de rest van de wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSand op 01-10-2019 10:35:36 ]
pi_189216048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:14 schreef DarkSand het volgende:
Geen probleem zeg je:
Waarom ligt speelgoed netjes geordend in de winkelschappen? Zodat men het beter kan vinden waar alles ligt. Dit doen we ook met alles in een supermarkt, koffie bij andere koffie, vlees bij vlees, groente bij groente. Alhoewel de groenteburger zichzelf al tussen het vlees heeft geslopen, vind ik dat er ook wel groentevervangers tussen de groente mogen liggen hoor.

De boekjes welke met sinterklaas weer in de bus liggen ordenen de speelgoed ook netjes op leeftijd en geslacht zodat iedereen meteen weet waar het naar toe moet bladeren om hun geliefde speelgoed te vinden. (en nee, er zijn geen verschillende meisjes en jongens speelgoed boekjes)

Wat als we alles door elkaar heen gooien? Dat is toch niet erg?…. Jawel! Het wordt dan een puinzooi, je kunt niets meer vinden, het kost meer tijd om iets uit te zoeken, en je weet al dat dit al heel lastig is met kinderen, die willen alles.

Maar er zijn meer problemen. Wat als een fabrikant alleen maar jongens speelgoed maakt? Hoe moeten die dan hun marketing doen? Investeren in marketing naar meisjes? En dat dan wettelijk verplichten? Weet je wel wat voor pandera’s box je hiermee opent?

En wat dacht je dan van Kinderkleding, daar is dan ook iets over te zeggen, gooi alles maar door elkaar zodat je nooit meer wat terug vindt?

Het stopt werkelijk nooit, kinderschoenen, kleding, speelgoed, kinderfietsen, kinder rugtassen, kindermuziek, kinderbrillen, kinder shampoo, kinder tandenborstels, tandpasta, telefoonhoesjes, etc, etc.

Wanneer dit niet wettelijk wordt afgesproken, dan vind je mij enkel in die winkel waar het wel netjes geordend ligt, en vele met mij. Dus de markt faseert dit dan vanzelf uit. Gaan we dit wel wettelijk vastleggen, doen we dit dan ook voor webshops, kunnen we dan ook geen zoekopdrachten meer doen, of ordenen op geslacht? En wat doen we dan met websites welke geen winkel zijn maar wel producten van winkels op volgorde zetten? Boete? Wat mankeert deze mensen?

Het wordt één grote puinhoop! Ik vind dit niet fijn, eens kijken hoe leuk kinderen dit vinden.

Maar wat is het alternatief dan? Kan je je afvragen.
Men loopt gewoon naar die afdeling en koopt wat ze wil, makkelijk te vinden en nog nooit een probleem geweest. Net zoals vlees, vis, koekjes, kleding, auto’s, de rest van de wereld.
Jezus. Van alle drog argumenten is dit nog de ergste. Het gaat helemaal niet om de plaats van het speelgoed in de winkel. Maar om het feit dat men hier al aanneemt dat bepaald soort speelgoed "voor jongens" is en ander speelgoed "voor meisjes". Mag ik dan ook even aannemen dat die "jongens" in dit topic die met poppen speelden in hun jeugd geen mannen zijn maar sequentiale hermafrodieten, evenals ondergetekende "meisje" die met autootjes speelden?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:42:54 #203
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189216089
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:14 schreef DarkSand het volgende:
Geen probleem zeg je:
Waarom ligt speelgoed netjes geordend in de winkelschappen? Zodat men het beter kan vinden waar alles ligt. Dit doen we ook met alles in een supermarkt, koffie bij andere koffie, vlees bij vlees, groente bij groente. Alhoewel de groenteburger zichzelf al tussen het vlees heeft geslopen, vind ik dat er ook wel groentevervangers tussen de groente mogen liggen hoor.

De boekjes welke met sinterklaas weer in de bus liggen ordenen de speelgoed ook netjes op leeftijd en geslacht zodat iedereen meteen weet waar het naar toe moet bladeren om hun geliefde speelgoed te vinden. (en nee, er zijn geen verschillende meisjes en jongens speelgoed boekjes)

Wat als we alles door elkaar heen gooien? Dat is toch niet erg?…. Jawel! Het wordt dan een puinzooi, je kunt niets meer vinden, het kost meer tijd om iets uit te zoeken, en je weet al dat dit al heel lastig is met kinderen, die willen alles.

Maar er zijn meer problemen. Wat als een fabrikant alleen maar jongens speelgoed maakt? Hoe moeten die dan hun marketing doen? Investeren in marketing naar meisjes? En dat dan wettelijk verplichten? Weet je wel wat voor pandera’s box je hiermee opent?

En wat dacht je dan van Kinderkleding, daar is dan ook iets over te zeggen, gooi alles maar door elkaar zodat je nooit meer wat terug vindt?

Het stopt werkelijk nooit, kinderschoenen, kleding, speelgoed, kinderfietsen, kinder rugtassen, kindermuziek, kinderbrillen, kinder shampoo, kinder tandenborstels, tandpasta, telefoonhoesjes, etc, etc.

Wanneer dit niet wettelijk wordt afgesproken, dan vind je mij enkel in die winkel waar het wel netjes geordend ligt, en vele met mij. Dus de markt faseert dit dan vanzelf uit. Gaan we dit wel wettelijk vastleggen, doen we dit dan ook voor webshops, kunnen we dan ook geen zoekopdrachten meer doen, of ordenen op geslacht? En wat doen we dan met websites welke geen winkel zijn maar wel producten van winkels op volgorde zetten? Boete? Wat mankeert deze mensen?

Het wordt één grote puinhoop! Ik vind dit niet fijn, eens kijken hoe leuk kinderen dit vinden.

Maar wat is het alternatief dan? Kan je je afvragen.
Men loopt gewoon naar die afdeling en koopt wat ze wil, makkelijk te vinden en nog nooit een probleem geweest. Net zoals vlees, vis, koekjes, kleding, auto’s, de rest van de wereld.
Eens
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:45:38 #204
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189216146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jezus. Van alle drog argumenten is dit nog de ergste. Het gaat helemaal niet om de plaats van het speelgoed in de winkel. Maar om het feit dat men hier al aanneemt dat bepaald soort speelgoed "voor jongens" is en ander speelgoed "voor meisjes". Mag ik dan ook even aannemen dat die "jongens" in dit topic die met poppen speelden in hun jeugd geen mannen zijn maar sequentiale hermafrodieten, evenals ondergetekende "meisje" die met autootjes speelden?
:') x 10
Ja sommig speelgoed is voor jongens en sommig speelgoed voor meisjes maar niemand die ook maar iemand verbiedt om daar van af te wijken.
Mooi hè? Geen verboden, geen dwingenlandij
pi_189216162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:42 schreef the-eye het volgende:

Eens
Want een winkel kan niet netjes geordend zijn zonder dat deze ingedeeld is op geslacht? Zal even wat supermarktmanagers een reorganisatievoorstel doen. Hamburgers en bier bij de mannenafdeling en taarten en schoonmaakdoekjes bij de vrouwenafdeling. Maar dan wordt je wel raar aangekeken als je iets van een andere afdeling pakt natuurlijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:48:03 #206
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189216180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Want een winkel kan niet netjes geordend zijn zonder dat deze ingedeeld is op geslacht? Zal even wat supermarktmanagers een reorganisatievoorstel doen. Hamburgers en bier bij de mannenafdeling en taarten en schoonmaakdoekjes bij de vrouwenafdeling. Maar dan wordt je wel raar aangekeken als je iets van een andere afdeling pakt natuurlijk.
Geloof me... er is daar allang uitgezocht wat het beste werkt.
pi_189216221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:48 schreef the-eye het volgende:
Geloof me... er is daar allang uitgezocht wat het beste werkt.
Want kinderen zijn ook geinterviewd en kunnen heel goed hun keuze beargumenteren waarom ze 100x liever een op geslacht ingedeelde winkel willen en dat bij hun echt succes heeft :')
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:55:48 #208
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189216327
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Want kinderen zijn ook geinterviewd en kunnen heel goed hun keuze beargumenteren waarom ze 100x liever een op geslacht ingedeelde winkel willen en dat bij hun echt succes heeft :')
Er zijn nooit klachten aan de balie geweest van kinderen die zeiden dat ze het onoverzichtelijk vonden.
pi_189216661
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:55 schreef the-eye het volgende:
Er zijn nooit klachten aan de balie geweest van kinderen die zeiden dat ze het onoverzichtelijk vonden.
Bron dat kinderen ineens niets meer konden vinden bij dezelfde indeling zonder dat de woorden "jongens" of "meisjes" hen de weg wezen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:25:56 #210
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189217042
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Want een winkel kan niet netjes geordend zijn zonder dat deze ingedeeld is op geslacht? Zal even wat supermarktmanagers een reorganisatievoorstel doen. Hamburgers en bier bij de mannenafdeling en taarten en schoonmaakdoekjes bij de vrouwenafdeling. Maar dan wordt je wel raar aangekeken als je iets van een andere afdeling pakt natuurlijk.
_O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:46:44 #211
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189218958
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bron dat kinderen ineens niets meer konden vinden bij dezelfde indeling zonder dat de woorden "jongens" of "meisjes" hen de weg wezen.
Alle rapporten daarover zijn vernietigd aangezien daar toch nooit meer wat meegedaan ging worden
pi_189227409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jezus. Van alle drog argumenten is dit nog de ergste. Het gaat helemaal niet om de plaats van het speelgoed in de winkel. Maar om het feit dat men hier al aanneemt dat bepaald soort speelgoed "voor jongens" is en ander speelgoed "voor meisjes". Mag ik dan ook even aannemen dat die "jongens" in dit topic die met poppen speelden in hun jeugd geen mannen zijn maar sequentiale hermafrodieten, evenals ondergetekende "meisje" die met autootjes speelden?
Dus je bent het met me eens, niet alles door elkaar in de winkel. ik heb zelf niets tegen gender neutraal speelgoed, dat bloedt vanzelf dood als het niet wordt verkocht.
pi_189227436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Want een winkel kan niet netjes geordend zijn zonder dat deze ingedeeld is op geslacht? Zal even wat supermarktmanagers een reorganisatievoorstel doen. Hamburgers en bier bij de mannenafdeling en taarten en schoonmaakdoekjes bij de vrouwenafdeling. Maar dan wordt je wel raar aangekeken als je iets van een andere afdeling pakt natuurlijk.
Dus je wilt toch dat het door elkaar gedonderd wordt? Ik snap werkelijk niets meer van je. Autotjes bij autotjes, poppen bij poppen, merken bij merken, ligtingen bij ligtingen.

Maar daar laat je het niet bij, je vergeet even dat kledingwinkels het ook op geslacht ordenen. En ja supermarkten wordt ook op logische eenheden ingedeeld. Ik snap heel goed dat alle star wars spullen bij elkaar liggen, alle GI joes ook, alles radigrafische spul bij elkaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door DarkSand op 02-10-2019 15:12:02 ]
pi_189227452
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bron dat kinderen ineens niets meer konden vinden bij dezelfde indeling zonder dat de woorden "jongens" of "meisjes" hen de weg wezen.
Dit is een stroman argument, ik zeg niet dat je niets meer kunt vinden, ik zeg dat het lastiger is en dat het een puinhoop wordt, wat waar is. Maar ik snap het, als je helemaal geen argumenten hebt dat je dan mensen andere woorden in de mond legt.
pi_189227461
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

_O-
Jij zegt gelukkig niets, waarschijnlijk heb je geen antwoord.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:11:20 #216
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189227539
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:05 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Jij zegt gelukkig niets, waarschijnlijk heb je geen antwoord.
Waar wil je graag antwoord op?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:12:11 #217
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189227555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:05 schreef DarkSand het volgende:

[..]
ik zeg dat het lastiger is en dat het een puinhoop wordt, wat waar is.
Bron!
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_189227778
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:12 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Bron!
zoals gezegd, je hebt geen antwoorden dus.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:27:48 #219
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189227816
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:24 schreef DarkSand het volgende:

[..]

zoals gezegd, je hebt geen antwoorden dus.
Het is jouw stelling dus jij dient die te verdedigen met argumenten die zijn gebaseerd op aantoonbare feiten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_189227837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 20:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Want kinderen zijn ook geinterviewd en kunnen heel goed hun keuze beargumenteren waarom ze 100x liever een op geslacht ingedeelde winkel willen en dat bij hun echt succes heeft :')
Ik heb altijd het idee dat degene die het meest hiervoor zijn zelf geen kinderen hebben en nog nooit speelgoed met ze hebben uitgezocht.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189227844
En dan dat gelul dat ze van die indeling later in hun leven 'last' zouden krijgen :')

WAT EEN TRAUMA!!!!!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189227873
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Het is jouw stelling dus jij dient die te verdedigen met argumenten die zijn gebaseerd op aantoonbare feiten.
Ik snap dat je een gebrek hebt aan voorstellingsvermogen. Elk verstandig persoon kan zich inbeelden dat als je alles door elkaar gooit dat het dan minder geordend is en dus meer een puinhoop.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:32:56 #223
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189227888
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:29 schreef De_Onnoembare het volgende:
En dan dat gelul dat ze van die indeling later in hun leven 'last' zouden krijgen :')

WAT EEN TRAUMA!!!!!
Bam! Daar hebben we het meeste verzuurde oude manneke van Fok! ook weer. :')
Zijn de genderneutralen je bekrompen wereldbeeld weer aan het afbreken?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_189227893
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:32 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Bam! Daar hebben we het meeste verzuurde oude manneke van Fok! ook weer. :')
Zijn de genderneutralen je bekrompen wereldbeeld weer aan het afbreken?
Bam! Kinderloze ruige gespot die het wel even denkt te gaan vertellen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 15:33:36 #225
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189227896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:32 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Ik snap dat je een gebrek hebt aan voorstellingsvermogen. Elk verstandig persoon kan zich inbeelden dat als je alles door elkaar gooit dat het dan minder geordend is en dus meer een puinhoop.
De vraag is vooral waarom je alles door elkaar wilt gooien?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')