abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:52:51 #26
400407 Jeffdnz
Laat me gwn
pi_189335332
Genoeg snelle jongens die (jammer, maar het is zo) ook zoals ik CE of iets soortgelijks hebben gedaan en E-mails/linkedin berichten sturen vol met spellingsfouten. Als iemand zelfs niet eens zijn eigen diploma goed kan neerzetten dan kan ik toch niet verwachten dat die persoon "communicatief behendig" is.

Voorbeeld van een recruiter, om het af te maken:

Wtf is speciale marketing/Comerciele economie/proped??se

[ Bericht 2% gewijzigd door Jeffdnz op 08-10-2019 20:45:35 ]
pi_189422204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 19:52 schreef Jeffdnz het volgende:
Genoeg snelle jongens die (jammer, maar het is zo) ook zoals ik CE of iets soortgelijks hebben gedaan en E-mails/linkedin berichten sturen vol met spellingsfouten. Als iemand zelfs niet eens zijn eigen diploma goed kan neerzetten dan kan ik toch niet verwachten dat die persoon "communicatief behendig" is.

Voorbeeld van een recruiter, om het af te maken:

[ afbeelding ] Wtf is speciale marketing/Comerciele economie/proped??se
Wauw.. gewoon wauw. Idd een mooi voorbeeld van een volkomen droeftoeter. Speciale marketing...
pi_189425383
Dat is dus marketing door "speciale" mensen.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  maandag 14 oktober 2019 @ 09:48:15 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189425691
Als bedrijf zijnde, heeft iemand die zelf solliciteert meer voorkeur.
Zowel voor het bedrag, wantja, je betaald de recruiter grof geld.

Maar ook omdat de sollicitant zelf voor jou als bedrijf heeft gekozen en een brief heeft geschreven, etc. Er moeite voor heeft gedaan.

Vanuit recruiters weet je niet eens zeker of de sollicitant uberhaupt wel eens van je bedrijf heeft gehoord of de vacature je eens heeft laten zien.

Voor de sollicitant is vai een recruiter soms wel makkelijk, zij speuren alle locaties (linked/facebook/vacaturesites) af en soms weten ze ook gewoon zaken die niet online staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')