quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens, in mijn huis staan toevallig ook al kerstversieringen
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, was verhuisdoos aan het uitpakken.
Het is woensdagquote:
Valt wel mee, eigenlijk voel ik me behoorlijk wazig, ik stotter zelfsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die scherp is.
Oeiii dat is wel lastigquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, eigenlijk voel ik me behoorlijk wazig, ik stotter zelfs
Ojee, rustig aan ouwe.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, eigenlijk voel ik me behoorlijk wazig, ik stotter zelfs
Welk mens zet nu met zijn volle verstand een boom in huis? Die dingen horen gewoon buiten in het bos.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens, in mijn huis staan toevallig ook al kerstversieringen
Echt he. En wij maar klagen over milieu vervuiling en dat de wereld er aan gaat. Ondertussen kappen we bomen en zetten we ze in huisquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Welk mens zet nu met zijn volle verstand een boom in huis? Die dingen horen gewoon buiten in het bos.
Omg je denktquote:
Ga maar weer naar ONZ.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he. En wij maar klagen over milieu vervuiling en dat de wereld er aan gaat. Ondertussen kappen we bomen en zetten we ze in huis
[..]
Omg je denkt
Ja preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klb is wat serieuzer ja.
Zoals ik al zei het is een grapquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel je niet meer thuis in ONZ?
Ook toevalligquote:
Kksssssttquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een grap
[..]
Ook toevallig
Oh oke.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een grap
[..]