SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Vreemd koerske.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Neuh, ze komen nog wel terug.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:56 schreef Mykonos het volgende:
Chili tegen Bretagne i.p.v. Backstedt tegen Jastrab?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Chili
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Chute.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jastrab gaat het doen dus.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De Nederlandse heeft de meest afschuwelijke sprintstijl die ik al gezien heb.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Niet zo handig gedaan van de Russische.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Remco Evenepoel bekent dat hij sokkenregel wel degelijk omzeilde in zijn tijdrit op het WK, maar heeft er een verklaring voor
Het was een opmerkelijk beeld van Remco Evenepoel direct na de start in zijn tijdrit op het WK wielrennen: Evenepoel hield zich in, prutste aan zijn rechterkous en trapte dan weer verder. Aanvankelijk ontkende hij dat het te maken had met de veelbesproken en omstreden “sokkenregel”, maar een dag later (en een bestraffing vermeden lijkt) gaf hij in Extra Time Koers dan toch toe dat hij de bewuste regel van de UCI had omzeild.
Sinds zondag was er al heel wat heisa ontstaan over UCI-commissarissen die de hoogte maten van de rennerssokken: de sokken mogen immers niet hoger zijn dan de lengte tussen het midden van de knie en de enkel.
“Ik draaide mijn schoen vast die bij de start losgekomen was. Ik moest hem gewoon wat aanspannen”, ontweek Evenepoel meteen na zijn zilveren medaille aanvankelijk nog de hetze. Het UCI-reglement is immers heel duidelijk bij overtreding van niet toegelaten kledij’. Onder 2.12.007, hoofding 3.2 lezen we: straf: weigering van te starten (waarvoor het te laat was), eliminatie of diskwalificatie.
Een dag later bekende hij echter aan Maarten Vangramberen in Extra Time Koers dat hij wel degelijk die omstreden UCI-regel had omzeild. “Het had inderdaad te maken met die sokkenregel. Nadat ik mijn sokken had laten controleren, moest ik ze een stukje naar beneden trekken. Maar ik kan u eerlijk zeggen: moest er een foto gemaakt zijn van hoe ik had moeten starten, dan had ik beter zonder schoenen kunnen fietsen bij wijze van spreken. Dan was het nut van die aerosokken helemaal weg.”
“Maar ik heb er een verklaring voor waarom die sokken bij mij zo hoog komen: ik heb een schoenmaat 41 en dat botje is een medium, maar ik ben slecht 1 meter 70 groot waardoor die sok wat hoger uitkomt dan bij renners van pakweg 1 meter 85. De merken van die aerosokken zouden dus aparte sokken moeten maken voor elke tijdrijder. Wat natuurlijk onbegonnen werk is.”![]()
Vrouwen zijn al klaar, kunnen ze dan niet gelijk door met de mannenNu finishen ze wel erg laat en wordt het ingekort
![]()
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 13:31:59So, the U23 race..Will it be a sprint for Philipsen, Dainese, Groves & Sajnok? A solo attack from Pidcock? A reduced sprint for Stokbro? What can Higuita do? Personally, I'd look out for guys like Konychev & Almeida to attack in the final.. Who's your pick? #Yorkshire2019 reageer retweet
![]()
Hij weet niks.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:49 schreef Slobeend het volgende:
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 13:31:59So, the U23 race..Will it be a sprint for Philipsen, Dainese, Groves & Sajnok? A solo attack from Pidcock? A reduced sprint for Stokbro? What can Higuita do? Personally, I'd look out for guys like Konychev & Almeida to attack in the final.. Who's your pick? #Yorkshire2019 reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik sta volledig achter een solo van Elosegui.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: