abonnement Unibet Coolblue
pi_189294778
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 09:03 schreef Nanuke het volgende:
Wij gaan zo naar de dierentuin met vrienden. :)
Dat wilden wij ook gaan doen met mijn schoonouders, maar door het weer besloten we gisteren om het niet te doen.
Dus ga ik straks met mijn moeder naar de stad om heel toepasselijk een goede regenjas te gaan zoeken.
Iemand tips? ANWB-winkel gaan we sowieso even bezoeken.

Balen van je werk, Nanuke :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189294803
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:24 schreef LeSage het volgende:

[..]

Dat wilden wij ook gaan doen met mijn schoonouders, maar door het weer besloten we gisteren om het niet te doen.
Dus ga ik straks met mijn moeder naar de stad om heel toepasselijk een goede regenjas te gaan zoeken.
Iemand tips? ANWB-winkel gaan we sowieso even bezoeken.

Balen van je werk, Nanuke :{
Je hebt van die buiten(sport)winkels... is dat geen idee om te kijken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:14:14 #178
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189297796
Het viel een beetje tegen. Straks foto's. Stof voor rok en 2x wol voor jassen.
Wel geslaagd voor wat ik wilde hebben.
Veel van hetzelfde was er te koop dus dure tricot stoffen met hysterische prints.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189298127
Goedemiddag :W
@Nanuke veel plezier in de dierentuin.
Jammer dat de lapjesmarkt tegen viel @ieniminimuis
Brouwse @Sarabi!

Ik ben vrijdagavond naar een hardstylefeest geweest (en daarna nog tot half 9 's ochtends afterparty bij iemand thuis met stel mensen) en dus nacht over geslagen. Vannacht wel heerlijk geslapen dus en vandaag verder uitbrakken en voetbal/darten kijken. Leukste toernooi na het WK begint vandaag *O*
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:18:58 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189299052
Hier geen plannen meer. Vanmorgen een 5km "wedstrijd" gelopen (ik ben lang niet snel genoeg voor prijzen :P) en da's wel genoeg actief gedoe. :D

Straks steentjes plakken. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189299132
Net wakker uit een heerlijk dutje... In theorie ga ik zo thee zetten en wat doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189299166
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier geen plannen meer. Vanmorgen een 5km "wedstrijd" gelopen (ik ben lang niet snel genoeg voor prijzen :P) en da's wel genoeg actief gedoe. :D

Straks steentjes plakken. :9
Dat is toch actief genoeg :Y

Wow Hestia daar moet je zeker wel een paar dagen van bij komen :D ik merk het tegenwoordig al als ik tot 3u wakker blijf.

Brouwen gaat goed, tussen door beetje gamen met mijn man.
pi_189299209
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch actief genoeg :Y

Wow Hestia daar moet je zeker wel een paar dagen van bij komen :D ik merk het tegenwoordig al als ik tot 3u wakker blijf.

Brouwen gaat goed, tussen door beetje gamen met mijn man.
Gaat brouwen zo snel :o ik dacht dat het een proces van maanden was
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189299235
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gaat brouwen zo snel :o ik dacht dat het een proces van maanden was
Het brouwen/koken duurt zo'n 5 uur en daarna moet het een paar weken vergisten :)
pi_189299239
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het brouwen/koken duurt zo'n 5 uur en daarna moet het een paar weken vergisten :)
Oooh oke! Ik was al verbaasd... Paar weken is alsnog sneller dan ik dacht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189299929
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch actief genoeg :Y

Wow Hestia daar moet je zeker wel een paar dagen van bij komen :D ik merk het tegenwoordig al als ik tot 3u wakker blijf.

Brouwen gaat goed, tussen door beetje gamen met mijn man.
Ach je went eraan haha :D En gelukkig ook alle tijd om weer bij te komen, blij dat ik na zulke weekenden niet op maandagochtend hoef te werken :P



Klinkt wel als een chill dagje!
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:59:02 #187
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189299957
Okeej foto's gemaakt.
Ik draag nooit geel, maar deze vond ik te mooi.

Wol voor een jasje en echt 100% wol

En deze stof leek in de kraam mooi donkergroen, bij thuiskomst blijkt hij dus antraciet te zijn. Ik draag geen zwart en grijs. Dus nog even bekijken wat ik ermee ga doen. 3 meter dus zucht.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189300150
Ik hou niet van geel maar dat is wel een mooi stofje :Y

@Hestia ja je kan morgen nog een beetje rustig aan doen :)

@CotS sterke drank stoken duurt wel langer dan ben je maanden/jaren verder. Wij willen het na 2 weken gewoon al proeven :D (dan is het bier nog wel heel jong maar proeven kan geen kwaad hahaha).
Deze weken gaan we de bieren brouwen voor een markt begin december.

En besloten niet te koken vandaag, we halen lekker makkelijk Chinees voor 2 dagen.
pi_189300285
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou niet van geel maar dat is wel een mooi stofje :Y

@:Hestia ja je kan morgen nog een beetje rustig aan doen :)

@:CotS sterke drank stoken duurt wel langer dan ben je maanden/jaren verder. Wij willen het na 2 weken gewoon al proeven :D (dan is het bier nog wel heel jong maar proeven kan geen kwaad hahaha).
Deze weken gaan we de bieren brouwen voor een markt begin december.

En besloten niet te koken vandaag, we halen lekker makkelijk Chinees voor 2 dagen.
Ooooh dat is wel heel erg leuk :)!
veel plezier en eetsmakelijk

hier een lasagne bouwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:21:08 #190
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189300389
Uiteindelijk niks gedaan. Na het stofzuigen met een pijnstiller gaan liggen en nu net een half uur wakker.

Vanavond misschien gamen of anders netflixxen.

Gelukkig ruim een week vrij, ik hoop op veel regen want dan blijf ik lekker binnen. Veel hobby plannen. *O*
pi_189300452
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef Patapon het volgende:
Uiteindelijk niks gedaan. Na het stofzuigen met een pijnstiller gaan liggen en nu net een half uur wakker.

Vanavond misschien gamen of anders netflixxen.

Gelukkig ruim een week vrij, ik hoop op veel regen want dan blijf ik lekker binnen. Veel hobby plannen. *O*
Volgens mij heb je geluk :) en gaat het veel regenen komende week
pi_189301161
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef Patapon het volgende:
Uiteindelijk niks gedaan. Na het stofzuigen met een pijnstiller gaan liggen en nu net een half uur wakker.

Vanavond misschien gamen of anders netflixxen.

Gelukkig ruim een week vrij, ik hoop op veel regen want dan blijf ik lekker binnen. Veel hobby plannen. *O*
Hopelijk was je tuk lekker :*

Volgens het weer gaat het flink regenen! Ik doe met je mee ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189302208
Ouder die je huis "opruimen" en "schoonmaken" achter je rug om... Ik liep geīrriteerd te roepen overal af te blijven en alsnog ben ik alles kwijt.

En serieus, meer dan stof was er niet. Ik maak elke week mijn huis schoon, alleen stoffen doe ik wanneer ik wil. Badkamer, elke dag. WC, elke dag. Keuken, elke dag. Vloer twee keer per week. Bed eens per week. Elke dag schone doeken en lappen... Alleen ren ik niet met een plumeau rond.

Ik ben echt even heel heel heel boos.... Morgen maar alles opzoeken en op hun eigen plek terug leggen en niet op een "logische" plek

:( ! En dan moet je nog dankbaar zijn ook :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189302374
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:


:( ! En dan moet je nog dankbaar zijn ook :(
Nee hoor
Achter je rug om in iemands huis lopen rommelen is niet oké.
pi_189302439
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee hoor
Achter je rug om in iemands huis lopen rommelen is niet oké.
Klopt... alleen dan krijg je telkens te horen "fijn toch dat iemand anders voor je ditdat doet" aaaaaah nee en dat heb ik ook gezegd...

maar goed... adem in en uit en morgen is het sowieso huishouddag, dus dan leg ik alles weer goed ^O^
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:09:36 #196
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189302447
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee hoor
Achter je rug om in iemands huis lopen rommelen is niet oké.
Dit ja, blijf even lekker van andermans spullen af. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189302498
Naja... ik denk dat als ik morgen even doorwerk ik alles in de ochtend wel weer goed heb liggen...

Verder is het een heel lief mens hoor, ik houd echt van haar, alleen op dit gebied...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189302715
Toen mijn (schoon)mama nog wel eens een middagje op de inmiddels peuter paste, deed ze nog wel eens wat in huis als hij sliep. Maar dan wel stofzuigen of de vaatwasser of zo. Dat vond ik altijd superlief. Maar niet het opruimen van spullen, das echt niet okee. :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189302796
Dat is ook lief :) !
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189302809
@LeSage, de dierentuin (Nordhorn) was erg leuk. En qua weer echt mazzel gehad. Het was de hele tijd droog, al was het wel wat fris. Peuter heeft zich heel prima vermaakt, wilde ook alles zelf lopen dus die gaat zo lekker zijn bed in.

@ienieminimuis, zonde zeg dat de kleur anders is dan je dacht. Ziet er wel uit als een fijne stof!

@IJsdraakje, 5km wedstrijd lijkt me inderdaad actief genoeg. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')