abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:43:47 #51
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189302965
Deze club heeft geluk dat RKC meespeelt.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:49:51 #52
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189303035
Even serieus waarom vertellen spelers en trainer van Feyenoord Fake News.

Klopt helemaal niks van.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 18:51:17 #53
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_189303053
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
Deze club heeft geluk dat RKC meespeelt.
Er degraderen er twee rechtstreeks he
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_189305025
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er degraderen er twee rechtstreeks he
Oh ja das nieuw ofnie
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:25:31 #55
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189306152
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er degraderen er twee rechtstreeks he
Nou lekker dan, opdoeken dan maar deze club. Kuip afbreken en woningen erop bouwen voor statushouders.

Nooit meer over hebben over deze club.
pi_189306163
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Nou lekker dan, opdoeken dan maar deze club. Kuip afbreken en woningen erop bouwen voor statushouders.

Nooit meer over hebben over deze club.
Ik hoop met je mee
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:27:09 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189311922
Nee joh, we moeten wat te lachen hebben af en toe.
Daarnaast is De Kuip best een mooi stadion (eerlijk is eerlijk) dus ze mogen het nederlands elftal er best laten spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189333698
voetbalflitsen twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 15:57:01 Jan Boskamp heeft plan voor Feyenoord om #Ajax en PSV van grote talenten te beroven: "Zet elke dag iemand bij #PSV en #Ajax om op hun jeugdspelers in te praten." https://t.co/HSUaQhQZmE https://t.co/2nGKSpqone reageer retweet
Goed plan _O-
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:22:16 #59
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189333787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:14 schreef PSVCL het volgende:
voetbalflitsen twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 15:57:01 Jan Boskamp heeft plan voor Feyenoord om #Ajax en PSV van grote talenten te beroven: "Zet elke dag iemand bij #PSV en #Ajax om op hun jeugdspelers in te praten." https://t.co/HSUaQhQZmE https://t.co/2nGKSpqone reageer retweet
Goed plan _O-
Die heeft een mosseltje teveel gegeten.
What can change the nature of a man?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 10:21:29 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189343063
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:14 schreef PSVCL het volgende:
voetbalflitsen twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 15:57:01 Jan Boskamp heeft plan voor Feyenoord om #Ajax en PSV van grote talenten te beroven: "Zet elke dag iemand bij #PSV en #Ajax om op hun jeugdspelers in te praten." https://t.co/HSUaQhQZmE https://t.co/2nGKSpqone reageer retweet
Goed plan _O-
Jan is een lieve vent met een mooie Feyenoord bril, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Je hoort regelmatig dat de opleiding van Feyenoord een tijd geleden de beste van Nederland was, maar dat het daar gewoon niet goed loopt en daarom talenten weg lopen.

Bij Ajax, PSV en AZ zijn de perspectieven momenteel gewoon beter. De opleidingen zijn van hoog niveau, zijn goed geregeld en ze hebben Jong teams die op volwassen niveau spelen.

Zie een stukje over die van Feyenoord van vorig seizoen:
http://www.soccernews.nl/(...)ziekt-en-is-onveilig

quote:
Het gaat niet goed met Feyenoord. Op sportief gebied was het een slecht jaar, en binnenskamers rommelt het. Ook de jeugdopleiding is één grote wanboel, zo concludeert het NRC na een uitgebreid onderzoek.

De krant schrijft: 'Wat weinigen weten is dat er dan al langer een machtsstrijd woedt bij de jeugdopleiding. NRC sprak de afgelopen maanden meer dan dertig betrokkenen. De sfeer bij de Feyenoord Academy wordt 'verziekt' en 'onveilig' genoemd. Trainers zouden noodzakelijke vernieuwing tegenwerken. Richard Grootscholten, hoofd jeugdopleiding, moest in het najaar van 2018 het veld ruimen. 'Het is ontploft', aldus een ingewijde hoog in de organisatie.'

Als één van de oorzaken wordt genoemd dat er veel mannen op leeftijd een flinke vinger in de pap hebben op Varkenoord. 'De groep is zeer loyaal aan Feyenoord, maar zorgt ook voor stagnatie. De doorgroeimogelijkheden voor anderen zijn beperkt en nieuwe inzichten worden geblokkeerd. Een betrokkene vertelt hoe discussies over voetbal met het groepje trainers snel beëindigd kunnen worden met het argument: 'Zo deden we het tien jaar geleden ook.' En discussies worden gevoerd op basis van hiërarchie, in plaats van op inhoud.'

Feyenoord heeft al gereageerd op het artikel van NRC: "Hoewel het verhaal – door het aanhalen van een aantal louter anonieme bronnen – anders suggereert, draait de Academy op volle toeren. De afgelopen weken heeft een groot aantal talenten zijn eerste contract getekend.” De club claimt dat 'de opleiding kwalitatief top is' en 'met de tijd meegaat'.
Daarnaast nog een wat langer stuk:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oorstroming-a3961609

Dit is wat er mis is met de opleiding bij Feyenoord. Er is geen speler van Ajax/PSV/AZ die over gaat stappen, tenzij ze daar niet aan de bak komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 10:46:11 #61
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189343289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jan is een lieve vent met een mooie Feyenoord bril, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Je hoort regelmatig dat de opleiding van Feyenoord een tijd geleden de beste van Nederland was, maar dat het daar gewoon niet goed loopt en daarom talenten weg lopen.

Bij Ajax, PSV en AZ zijn de perspectieven momenteel gewoon beter. De opleidingen zijn van hoog niveau, zijn goed geregeld en ze hebben Jong teams die op volwassen niveau spelen.

Zie een stukje over die van Feyenoord van vorig seizoen:
http://www.soccernews.nl/(...)ziekt-en-is-onveilig
[..]

Daarnaast nog een wat langer stuk:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oorstroming-a3961609

Dit is wat er mis is met de opleiding bij Feyenoord. Er is geen speler van Ajax/PSV/AZ die over gaat stappen, tenzij ze daar niet aan de bak komen.
ergens zit hier wel wat in, feyenoord zou wel meer moeten inzetten om de b garnituur van Ajax en psv (en AZ) te scouten en te beoordelen, er zijn er zat bij Ajax en psv die het eerste niet halen, maar wel beter zijn dan de huidige selectiespelers van feyenoord. dus het kan wel een eerste kleine stap zijn naar een beter feyenoord.
Maar zoals zo vaak (KKD bijvoorbeeld) zullen ze deze boot ook wel missen, en gaan ze volgend seizoen gewoon weer "voor het kampioenschap"zonder te reorganiseren of te bouwen en een meer jaren plan
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 11:16:33 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189343600
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ergens zit hier wel wat in, feyenoord zou wel meer moeten inzetten om de b garnituur van Ajax en psv (en AZ) te scouten en te beoordelen, er zijn er zat bij Ajax en psv die het eerste niet halen, maar wel beter zijn dan de huidige selectiespelers van feyenoord. dus het kan wel een eerste kleine stap zijn naar een beter feyenoord.
Maar zoals zo vaak (KKD bijvoorbeeld) zullen ze deze boot ook wel missen, en gaan ze volgend seizoen gewoon weer "voor het kampioenschap"zonder te reorganiseren of te bouwen en een meer jaren plan
Als je de top wilt halen moet je het niet met b garnituur willen doen van de concurrenten.
En als ik het zo lees is het perspectief zo laag dat je er niet eens heen wilt als je het bij Ajax/PSV niet haalt.

Je kunt vaak dan beter naar een subtopper ofzo gaan met een redelijke opleiding die jonge spelers eerder een kans gaat geven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 11:25:46 #63
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189343722
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je de top wilt halen moet je het niet met b garnituur willen doen van de concurrenten.
En als ik het zo lees is het perspectief zo laag dat je er niet eens heen wilt als je het bij Ajax/PSV niet haalt.

Je kunt vaak dan beter naar een subtopper ofzo gaan met een redelijke opleiding die jonge spelers eerder een kans gaat geven.
feyenoord zwakt elk jaar af, b garnituur ajax/psv is gewoon een stap vooruit en daar zitten echt nog wel eens verborgen pareltjes tussen die toch nog het licht zien. Iedereen snapt dat ajax en psv daar niet op kunnen wachten/hopen. maar een goede scout zou voor feyenoord echt wel de net niet speler eruit kunnen halen die dan nog steeds beter zijn dan wat er bij feyenoord rond loopt.
zo bedoel ik dat feyenoord een meer jaren plan moet gaan volgen ipv elk jaar maar hopeloos te roepen dat je voor het kampioenschap gaat, om vervolgens op 20 punten te eindigen van de top 2/3. (en dit jaar wellicht erger)

natuurlijk is deze werkwijze niet het beoogde plan wat ik bedoel, maar het is een mogelijkheid om de neerwaartse spiraal te doorbreken en goedkoop spelers bij de topclubs weg te halen waarmee je kan gaan bouwen aan zowel sportief als financiële mogelijkheden voor in de toekomst. Dan kan je op een gegeven moment eens gerichte aankopen gaan doen bij de subtoppers in europa om daar de mogelijkheden te bekijken, en daar de b-garnituur weg te plukken.

Als feyenoord door gaat zoals nu, dan gaat AZ ze structureel voorbij, want die hebben dit namelijk al wel gedaan en momenteel gewoon een veel beter plan en visie.

Zelfs sparta heeft dit door en is de samenwerking met ajax aan gegaan om zo een betere jeugdopleiding te creëren. Die gaan daar over een paar jaar ook de vruchten van plukken.

Het is te hopen voor Feyenoord dat ze tegen die tijd een oplossing hebben gevonden voor de neerwaartse spiraal waar ze zich in begeven, anders zie ik sparta DE club van rotterdam worden en gaat plek 9 (staan ze nu geloof ik) voor feyenoord eerder regel dan uitzondering zijn.

niet om mijzelf nu veren in de reet te steken, maar ik roep dit al sinds 2016, en mede dankzij het kampioenschap denken ze nog steeds dat de aanknoping met ajax/psv een kwestie van tijd is en dat het eerder pech is dat feyenoord nu even wat minder is.

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 09-10-2019 11:43:13 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:23:59 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189345384
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

feyenoord zwakt elk jaar af, b garnituur ajax/psv is gewoon een stap vooruit en daar zitten echt nog wel eens verborgen pareltjes tussen die toch nog het licht zien. Iedereen snapt dat ajax en psv daar niet op kunnen wachten/hopen. maar een goede scout zou voor feyenoord echt wel de net niet speler eruit kunnen halen die dan nog steeds beter zijn dan wat er bij feyenoord rond loopt.
zo bedoel ik dat feyenoord een meer jaren plan moet gaan volgen ipv elk jaar maar hopeloos te roepen dat je voor het kampioenschap gaat, om vervolgens op 20 punten te eindigen van de top 2/3. (en dit jaar wellicht erger)

natuurlijk is deze werkwijze niet het beoogde plan wat ik bedoel, maar het is een mogelijkheid om de neerwaartse spiraal te doorbreken en goedkoop spelers bij de topclubs weg te halen waarmee je kan gaan bouwen aan zowel sportief als financiële mogelijkheden voor in de toekomst. Dan kan je op een gegeven moment eens gerichte aankopen gaan doen bij de subtoppers in europa om daar de mogelijkheden te bekijken, en daar de b-garnituur weg te plukken.

Als feyenoord door gaat zoals nu, dan gaat AZ ze structureel voorbij, want die hebben dit namelijk al wel gedaan en momenteel gewoon een veel beter plan en visie.

Zelfs sparta heeft dit door en is de samenwerking met ajax aan gegaan om zo een betere jeugdopleiding te creëren. Die gaan daar over een paar jaar ook de vruchten van plukken.

Het is te hopen voor Feyenoord dat ze tegen die tijd een oplossing hebben gevonden voor de neerwaartse spiraal waar ze zich in begeven, anders zie ik sparta DE club van rotterdam worden en gaat plek 9 (staan ze nu geloof ik) voor feyenoord eerder regel dan uitzondering zijn.

niet om mijzelf nu veren in de reet te steken, maar ik roep dit al sinds 2016, en mede dankzij het kampioenschap denken ze nog steeds dat de aanknoping met ajax/psv een kwestie van tijd is en dat het eerder pech is dat feyenoord nu even wat minder is.
Als je iets wil met eigen opleiding moet je eerst de opleiding op orde hebben, anders willen ze niet eens komen. Als ik jeugdspeler ben ik kom niet aan de bak bij Ajax of PSV. Dan kies ik liever voor een AZ, FC Utrecht, Vitesse of misschien zelfs Heerenveen dan voor Feyenoord.

Als je opleiding gezond is hoef je niet meer b garnituur te halen bij Ajax of PSV. Dan willen spelers zelf ook wel bij je spelen. Tot een aantal jaar geleden was dat ook gewoon zo.
Nu lopen spelers over naar Ajax en PSV omdat ze daar een beter perspectief hebben en wil niemand naar Feyenoord omdat het perspectief daar zelfs minder is dan bij een middenmoter/subtopper.

AZ laat zien hoe dat moet. Die halen echt niet alles bij Ajax weg.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:26:34 #65
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189345439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je iets wil met eigen opleiding moet je eerst de opleiding op orde hebben, anders willen ze niet eens komen. Als ik jeugdspeler ben ik kom niet aan de bak bij Ajax of PSV. Dan kies ik liever voor een AZ, FC Utrecht, Vitesse of misschien zelfs Heerenveen dan voor Feyenoord.

Als je opleiding gezond is hoef je niet meer b garnituur te halen bij Ajax of PSV. Dan willen spelers zelf ook wel bij je spelen. Tot een aantal jaar geleden was dat ook gewoon zo.
Nu lopen spelers over naar Ajax en PSV omdat ze daar een beter perspectief hebben en wil niemand naar Feyenoord omdat het perspectief daar zelfs minder is dan bij een middenmoter/subtopper.

AZ laat zien hoe dat moet. Die halen echt niet alles bij Ajax weg.
ik bedoel ook niet haal b garnituur weg voor je eigen jeugdopleiding, zet die b garnituur in het eerste. Zoals AZ bijvoorbeeld nu doet met Dani de WIt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:15:11 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189346330
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik bedoel ook niet haal b garnituur weg voor je eigen jeugdopleiding, zet die b garnituur in het eerste. Zoals AZ bijvoorbeeld nu doet met Dani de WIt.
De B garnituur van Ajax kunnen ze meestal al niet meer betalen :P

En je komt er nog steeds niet verder mee.
Je moet zelf talenten scouten en hopen dat je Ajax en PSV voor bent. Niet de restjes van die club oppikken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:16:46 #67
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189346354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

De B garnituur van Ajax kunnen ze meestal al niet meer betalen :P
Dani de Wit had prima basis gestaan en kunnen staan bij Feyenoord.
en van dat niveau zijn er legio die nu allemaal naar AZ/Heerenveen/Vitesse en pec gaan enzo.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:17:16 #68
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189346366
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

De B garnituur van Ajax kunnen ze meestal al niet meer betalen :P

En je komt er nog steeds niet verder mee.
Je moet zelf talenten scouten en hopen dat je Ajax en PSV voor bent. Niet de restjes van die club oppikken.
dat scouten moet je uiteraard blijven doen, maar nu moet er eerst gewerkt worden aan de jeugd, en daar is geld voor nodig. en dat heeft feyenoord niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:00:52 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189346996
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dani de Wit had prima basis gestaan en kunnen staan bij Feyenoord.
en van dat niveau zijn er legio die nu allemaal naar AZ/Heerenveen/Vitesse en pec gaan enzo.
Ja maar Feyenoord wil als club niet voor b garnituur gaan en dus moeten ze scouten
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:17 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat scouten moet je uiteraard blijven doen, maar nu moet er eerst gewerkt worden aan de jeugd, en daar is geld voor nodig. en dat heeft feyenoord niet.
Als je die verhalen over de jeugdopleiding hoort dan zou ik sowieso voor een andere club kiezen als ik de mogelijkheid zou hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:20:41 #70
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189347309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja maar Feyenoord wil als club niet voor b garnituur gaan en dus moeten ze scouten
[..]

Als je die verhalen over de jeugdopleiding hoort dan zou ik sowieso voor een andere club kiezen als ik de mogelijkheid zou hebben.
nogmaals die b garnituur moet feyenoord niet halen voor de jeugd, maar voor het eerste. Er lopen nog meer dani de wits rond hoor, die niet het eerste gaan halen die je wellicht kan verleiden met een plaats in je eerste elftal.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189534567
Jaap staat bijna te janken naast het veld. _O-
  Moderator zondag 20 oktober 2019 @ 18:37:13 #72
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_189534611
Je kan er dus gewoon echt nooit meer van op aan dat Feyenoord een potje wint he
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_189534688
Senesi in Oranje.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189534704
Nee, dit kan niet
pi_189534709
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:41 schreef De_Kraam het volgende:
Senesi in Oranje.
Hij had alle topclubs voor het uitkiezen maar koos toch voor Feyenoord.

Wat een talent. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')