abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:50:01 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189243092
quote:
6s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

We deden toch nog niet aan thoughtcrime?
Minority Report. Dystopieen worden er over het algemeen alleen bijgesleept als men over het verlies van de eigen vrijheid wil jeremieren.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:50:13 #177
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189243096
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik weet dat niet zeker, ik dacht dat als beide ouders het Nederlanderschap verliezen, het minderjarig kind dan ook automatisch zijn Nederlanderschap verliest tenzij het geen andere nationaliteit heeft. Ik lees echter nu dat dit alleen geldt indien de ouders het Nederlanderschap automatisch verliezen of vrijwillig opgeven, niet als die nationaliteit per beschikking wordt ingetrokken.
Ja, ik heb hier een paar maanden geleden, toen dit onderwerp ook speelde, ook wat over opgezocht en het is wel interessante materie. In principe worden de ouders gestraft door het intrekken van de nationaliteit, maar omdat het kind niets gedaan heeft, kan je die de nationaliteit natuurlijk niet ook afpakken. Dat kind is niet verantwoordelijk voor de acties van de ouders (dat zou wat zijn zeg).

Bij vrijwillig afstaan, kan je als ouders ook de nationaliteit van je kind 'afstaan', aangezien je als ouder die keuze voor je minderjarige kind kan maken, dus in dat geval is het wel mogelijk denk ik ja. Maar dat is hier dan weer niet aan de orde natuurlijk.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:52:51 #178
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189243136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee die vraag is niet beantwoord, heb het zelf maar opgezocht en nee deze kinderen zijn geen Nederlanders dus is er totaal geen noodzaak om deze kinderen naar Nederland te halen.
Toen de ouders er voor kozen om te schijten op alles waar onze samenleving voor staat hebben ze wat mij betreft elke kans op terugkeer verspeeld en ja dat geld ook voor hun kinderen.
Maar dat zijn ze wel. Wat je eigenlijk probeert te zeggen, is dat je niet kan zoeken.

Kinderen geboren in het buitenland, van Nederlandse ouders, krijgen automatisch de Nederlandse nationaliteit. Kinderen geboren in Nederland vaak ook. Dus in beide gevallen gaat de uitkomst zijn dat ze de Nederlandse nationaliteit hebben.

De IND:
quote:
U bent van rechtswege Nederlander als u voldoet aan één van de volgende voorwaarden. Het maakt niet uit of u in Nederland of in het buitenland bent geboren.

Op de dag van uw geboorte had uw moeder de Nederlandse nationaliteit.
Op de dag van uw geboorte had uw vader de Nederlandse nationaliteit én hij was, op dat moment, getrouwd met uw niet-Nederlandse moeder.
Op de dag van uw geboorte had uw vader de Nederlandse nationaliteit. Uw vader was, op dat moment, niet getrouwd met uw niet-Nederlandse moeder, maar hij heeft u voor uw geboorte erkend.
Uw vader heeft de Nederlandse nationaliteit en na 1 maart 2009 heeft hij u erkend na uw geboorte, maar voor uw 7e jaar.
Op de dag van uw geboorte hadden u en uw vader of moeder hoofdverblijf in Nederland. Daarbij had uw opa of oma, op de dag dat uw vader of moeder werd geboren, ook hoofdverblijf in Nederland.

Het feit dat je 0 bronnen levert voor je bewering, geeft ook al aan dat je het uit je duim zuigt.
pi_189243212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:52 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar dat zijn ze wel. Wat je eigenlijk probeert te zeggen, is dat je niet kan zoeken.

Kinderen geboren in het buitenland, van Nederlandse ouders, krijgen automatisch de Nederlandse nationaliteit. Kinderen geboren in Nederland vaak ook. Dus in beide gevallen gaat de uitkomst zijn dat ze de Nederlandse nationaliteit hebben.

De IND:
[..]

Het feit dat je 0 bronnen levert voor je bewering, geeft ook al aan dat je het uit je duim zuigt.
De sleutel zit hem in het erkennen. Ik neem aan dat ze niet deden aan het erkennen van kinderen in Raqqa, waarom zouden ze sowieso hun kind laten erkennen aan de verderfelijke kaffirs.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:59:13 #180
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189243235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:50 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, ik heb hier een paar maanden geleden, toen dit onderwerp ook speelde, ook wat over opgezocht en het is wel interessante materie. In principe worden de ouders gestraft door het intrekken van de nationaliteit, maar omdat het kind niets gedaan heeft, kan je die de nationaliteit natuurlijk niet ook afpakken. Dat kind is niet verantwoordelijk voor de acties van de ouders (dat zou wat zijn zeg).

Bij vrijwillig afstaan, kan je als ouders ook de nationaliteit van je kind 'afstaan', aangezien je als ouder die keuze voor je minderjarige kind kan maken, dus in dat geval is het wel mogelijk denk ik ja. Maar dat is hier dan weer niet aan de orde natuurlijk.
Ik ben ook fel tegenstander van het veroordelen van kinderen op basis van de daden van hun ouders en ook geen liefhebber van het intrekken van nationaliteiten, maar ik ben ook van mening dat jihadgangers met een dubbele nationaliteit na hun straf uitgezeten te hebben beter passen in een islamitisch land dan in het Nederland. Met die uitgangspunten zou ik het prefereren om de (NL/MA)-jihadgangers die binnen afzienbare tijd vrijkomen met hun kinderen naar Marokko te laten uitzetten en de kinderen van langgestraften uit de ouderlijke macht te ontheffen en naar Nederland te halen en in pleeggezinnen te plaatsen.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 12:00:20 #181
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189243254
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De sleutel zit hem in het erkennen. Ik neem aan dat ze niet deden aan het erkennen van kinderen in Raqqa, waarom zouden ze sowieso hun kind laten erkennen aan de verderfelijke kaffirs.
De sleutel zit 'm erin dat je niet lijkt te begrijpen wat je zojuist hebt gelezen.

Kinderen hebben gewoon de Nederlandse nationaliteit als hun moeder die ook heeft. Automatisch.

En, nog iets wat je misschien interessant vindt om te horen, niet alle kinderen waar het hier om gaat komen uit Raqqa.

Daarnaast, je had het toch opgezocht en je beweerde heel stellig dat de kinderen níet de Nederlandse nationaliteit had. Dat idee heb je nu laten varen en vervangen voor 'ik neem aan dat ze niet de Nederlandse nationaliteit hebben', of zie ik dat verkeerd. Gek. Wat had je dan gevonden toen je het 'opzocht'?
pi_189243419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:00 schreef VoMy het volgende:

[..]

De sleutel zit 'm erin dat je niet lijkt te begrijpen wat je zojuist hebt gelezen.

Kinderen hebben gewoon de Nederlandse nationaliteit als hun moeder die ook heeft. Automatisch.

En, nog iets wat je misschien interessant vindt om te horen, niet alle kinderen waar het hier om gaat komen uit Raqqa.

Daarnaast, je had het toch opgezocht en je beweerde heel stellig dat de kinderen níet de Nederlandse nationaliteit had. Dat idee heb je nu laten varen en vervangen voor 'ik neem aan dat ze niet de Nederlandse nationaliteit hebben', of zie ik dat verkeerd. Gek. Wat had je dan gevonden toen je het 'opzocht'?
Excuses ik had er totaal overheen gelezen.
pi_189243570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:34 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hoezo, gegarandeerd, waar baseer je dat op? Je eigen 'gevoel'? En ongelovigen? Wie zegt dat deze kleuters over 2 jaar nog moslim zijn als ze weer in Nederland wonen? Heb je daar enig idee over?

Deugreflex? Je bent zelf degene die bang is voor peuters, ik kan het ook niet helpen.

Mochten ze terugkomen, hier een tip voor je: je kunt je verstoppen in De Baron of een andere achtbaan, daar mogen peuters niet in.
Godverdomme wat een ultra dom gelul dit.

Met je bang zijn voor "peuters". :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189243912
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als iemand vast blijkt te zitten in een gevangenis met mensonterende omstandigheden wordt er in de regel altijd wel een poging ondernomen om diegene terug te halen of te verplaatsen.
Nee hoor. Zoals ik al zei zitten er honderden Nederlanders vast in mensonterende omstandigheden. Wordt niets voor ondernomen. Je kletst uit je nek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:29:55 #185
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189245829
quote:
6s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

We deden toch nog niet aan thoughtcrime?
Je denkt mij nu op een tegenstrijdigheid te hebben gepakt maar het kenmerk van veel radicalen is dat ze hun radicale gedachten gaan omzetten in acties. Danwel recruiten danwel naar Syrië gaan.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:37:05 #186
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189245955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:29 schreef Richestorags het volgende:
Je denkt mij nu op een tegenstrijdigheid te hebben gepakt maar het kenmerk van veel radicalen is dat ze hun radicale gedachten gaan omzetten in acties. Danwel recruiten danwel naar Syrië gaan.
Je lult er (niet zo) lekker omheen. ^O^
Je straft hier mensen voor iets wat jij zelf een thoughtcrime noemt en daarbij accepteer je ook nog eens een zwikje onschuldigen als collateral.

Prima als je het dat in de overweging waard vindt, jouw standpunt. Maar zeg dan eerlijk wat je doet. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189245956
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit is een retorische vraag lijkt me? Zo nee; ja, dat risico moeten we lopen. Om de doodeenvoudige reden, wat Vomy ook al aangaf, dat de overheid een zorgplicht heeft t.a.v. haar burgers.

Dat dit fout gaat is enkel gebaseerd op e.o.a. vage glazen bol.
Het enige interessante aan deze hele post. Waarmee jij eindelijk echt kleur bekent en zwart op wit toegeeft geen ene sodemieter om mijn kinderen geeft, ten gunste van die geïndoctrineerde haatlarfjes.

Dat dit NIET fout gaat is enkel gebaseerd op e.o.a. vage glazen bol.

Enne, nog even over die niet bestaande "zorgplicht"......als jij zo graag voor hen wil zorgen, dan ga je er maar naartoe en DAAR voor ze zorgen. Van mij mogen ze daar creperen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:38:05 #188
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189245975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:37 schreef stopnaald het volgende:
Het enige interessante aan deze hele post. Waarmee jij eindelijk echt kleur bekent en zwart op wit toegeeft geen ene sodemieter om mijn kinderen geeft, ten gunste van die geïndoctrineerde haatlarfjes.
Klopt. Jouw kinderen zijn niet beter dan (de andere kant op) 'geïndoctrineerde haatlarfjes' O+

Mooi systeem hebben wij hè? :D :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189245978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:37 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Het enige interessante aan deze hele post. Waarmee jij eindelijk echt kleur bekent en zwart op wit toegeeft geen ene sodemieter om mijn kinderen geeft, ten gunste van die geïndoctrineerde haatlarfjes.

Dat dit NIET fout gaat is enkel gebaseerd op e.o.a. vage glazen bol.

Enne, nog even over die niet bestaande "zorgplicht"......als jij zo graag voor hen wil zorgen, dan ga je er maar naartoe en DAAR voor ze zorgen. Van mij mogen ze daar creperen.
Ok, bedankt voor je mening.
pi_189246019
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Als we een draaideurcrimineel weer op vrije voeten laten die toch weer recidiveert geven we ook niet het ministerie van Veiligheid en Justitie de schuld.
Dat jij deze cyclus kennelijk doodnormaal vindt, geeft precies aan hoe krom jouw gedachteprocessen zijn en hoezeer jouw logisch denkvermogen is gecorrumpeerd.

Ik sluit me aan bij Rchestorags, jij bent een gevaar voor de samenleving. Jij bent een gevaar voor onze NEDERLANDSE kinderen en hebt schijt aan alle risico's zolang jij jouw fix maar krijgt.....
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:42:35 #191
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189246046
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je lult er (niet zo) lekker omheen. ^O^
Je straft hier mensen voor iets wat jij zelf een thoughtcrime noemt en daarbij accepteer je ook nog eens een zwikje onschuldigen als collateral.

Prima als je het dat in de overweging waard vindt, jouw standpunt. Maar zeg dan eerlijk wat je doet. ;)
Ik wijs die onschuldigen niet categorisch af. Ik stel dat het risico te groot is dat ze onschuldig blijven en we dus voor alternatieven moeten kiezen:

-Naar Nederland halen en heropvoeden. Hun ouders uit de ouderlijke macht zetten, paspoort afpakken en afleveren bij Bashar Al-Assad.
-Paspoort afpakken en het aan Marokko overlaten. Desnoods Marokko betalen het tuig met hun kinderen op te nemen.
-Betalen voor betere opvang in Syrië.
pi_189246055
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:40 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Dat jij deze cyclus kennelijk doodnormaal vindt, geeft precies aan hoe krom jouw gedachteprocessen zijn en hoezeer jouw logisch denkvermogen is gecorrumpeerd.

Ik sluit me aan bij Rchestorags, jij bent een gevaar voor de samenleving. Jij bent een gevaar voor onze NEDERLANDSE kinderen en hebt schijt aan alle risico's zolang jij jouw fix maar krijgt.....
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor je mening.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:49:05 #193
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189246143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je denkt mij nu op een tegenstrijdigheid te hebben gepakt maar het kenmerk van veel radicalen is dat ze hun radicale gedachten gaan omzetten in acties. Danwel recruiten danwel naar Syrië gaan.
Maar dit zijn geen radicalen maar kleuters die eerst nog moeten leren lezen...
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:51:26 #194
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189246172
Filmpje op de vorige pagina werkt blijkbaar niet meer

Ik ben inmiddels overleden
pi_189246188
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo is Nederland überhaupt verantwoordelijk? Zijn het wel Nederlanders aangezien ze in IS gebied zijn geboren?
Het gros is NIET in Nederland geboren, is ook NIET bij de NL-se overheid aangegeven/ingeschreven bij GBA. Maar zijn wél een prima breekijzer voor hun haatmama om weer naar nederland terug te kunnen komen, waarna zij hun papa's ook over kunnen laten komen en ondertussen de haat-indoctrinatie gewoon gezellig doorgaat, want vrijheid van religie....

Alleen landverraders pleiten voor terugkeer. En om hun doel te bereiken gaat geen manipulatietechniek te ver. En in hun blinde arrogantie hebben ze dan het gore lef om anderen moralistisch de maat te nemen!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:53:08 #196
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189246201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:42 schreef Richestorags het volgende:
Ik wijs die onschuldigen niet categorisch af. Ik stel dat het risico te groot is dat ze onschuldig blijven ...
Om nog even flauw te doen, maar waarom doe je dat in dit geval wel, maar accepteer je het niet als we dat bij jou doen?

quote:
... en we dus voor alternatieven moeten kiezen:

-Naar Nederland halen en heropvoeden. Hun ouders uit de ouderlijke macht zetten, paspoort afpakken en afleveren bij Bashar Al-Assad.
-Paspoort afpakken en het aan Marokko overlaten. Desnoods Marokko betalen het tuig met hun kinderen op te nemen.
-Betalen voor betere opvang in Syrië.
Je draaft een aantal keer te ver door om binnen wettelijke kaders te blijven, maar ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:58:05 #197
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189246250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar dit zijn geen radicalen maar kleuters die eerst nog moeten leren lezen...
Die daar nog wel even blijven zitten en zwaar zijn gebrainwashed. In uitzonderlijke gevallen hebben IS peutertjes al executies uitgevoerd. Jij beseft niet half hoe gestoord die organisatie is.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:59:48 #198
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189246277
quote:
6s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Om nog even flauw te doen, maar waarom doe je dat in dit geval wel, maar accepteer je het niet als we dat bij jou doen?
Er kleven geen bijzondere omstandigheden aan mij of andere mensen in dit topic. Deze bijzondere omstandigheden zijn een buitenkansje om de maatschappij te beschermen.

quote:
Je draaft een aantal keer te ver door om binnen wettelijke kaders te blijven, maar ^O^
De wettelijke kaders dienen wel enig nut, maar het maatschappelijk belang staat op nummer 1.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:00:31 #199
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189246289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:52 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Het gros is NIET in Nederland geboren, is ook NIET bij de NL-se overheid aangegeven/ingeschreven bij GBA. Maar zijn wél een prima breekijzer voor hun haatmama om weer naar nederland terug te kunnen komen, waarna zij hun papa's ook over kunnen laten komen en ondertussen de haat-indoctrinatie gewoon gezellig doorgaat, want vrijheid van religie....

Alleen landverraders pleiten voor terugkeer. En om hun doel te bereiken gaat geen manipulatietechniek te ver. En in hun blinde arrogantie hebben ze dan het gore lef om anderen moralistisch de maat te nemen!
Het is echt een ziekelijke neiging om telkens maar het belang van de gemiddelde Nederlandse burger te verkwanselen om jezelf goed te voelen.
pi_189246308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik wijs die onschuldigen niet categorisch af. Ik stel dat het risico te groot is dat ze onschuldig blijven en we dus voor alternatieven moeten kiezen:

-Naar Nederland halen en heropvoeden. Hun ouders uit de ouderlijke macht zetten, paspoort afpakken en afleveren bij Bashar Al-Assad.
-Paspoort afpakken en het aan Marokko overlaten. Desnoods Marokko betalen het tuig met hun kinderen op te nemen.
-Betalen voor betere opvang in Syrië.
Wat heeft Marokko in godsnaam daarmee te maken. Nederlands trash heeft in Syrie zitten neuken en krijgt kindjes. Kom - we sturen ze naar Marokko. Echt wtf, het land is niet jouw afvalbak.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')