abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 september 2019 @ 13:36:15 #101
370352 I
Eye for an I
pi_189128244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, het is echt van dat depri-weer; daar word je ook al gauw zo moe/lamlendig van. Toch ga ik zo nog wel even richting sportschool, want ben de hele week nog niet geweest :P
Inderdaad. -O-

Ahh nice, daar knap je meestal wel van op ja, even lekker actief bezig zijn. :7
  donderdag 26 september 2019 @ 13:37:42 #102
370352 I
Eye for an I
pi_189128259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:35 schreef MaLo het volgende:
Ik heb net een heerlijk patietje speciaal gehad O+

Het is inderdaad erg deprimerend weer en dat blijft ook nog wel even zo. Denk dat wij vanavond de houtkachel aandoen, dat maakt het meteen een stuk gezelliger :D
:D

Ja klopt, van mij mag het wel gewoon écht herfstweer worden, ipv. dit half-half gedoe. :P Grijze lucht en motregen is maar een beetje matig allemaal.

Zo'n houtkachel lijkt mij wel echt ultiem chill O+
  donderdag 26 september 2019 @ 13:42:07 #103
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189128310
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:37 schreef I. het volgende:

[..]

:D

Ja klopt, van mij mag het wel gewoon écht herfstweer worden, ipv. dit half-half gedoe. :P Grijze lucht en motregen is maar een beetje matig allemaal.

Zo'n houtkachel lijkt mij wel echt ultiem chill O+
Zondag hopelijk een goede herfststorm *O*

Een houtkachel is echt heerlijk, daar komt zo'n fijne warmte vanaf! Heel anders dan van de normale verwarming.
Zal binnen afzienbare tijd wel verboten worden vanwege het klimaat ;( maar tot die tijd stoken we lekker door.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_189128313
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:36 schreef I. het volgende:

[..]

Inderdaad. -O-

Ahh nice, daar knap je meestal wel van op ja, even lekker actief bezig zijn. :7
Moet het wel weer even droog zijn. Volgens buienradar regent het hier nu niet, maar buiten miezert het toch echt een beetje :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 26 september 2019 @ 13:44:46 #105
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189128348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Moet het wel weer even droog zijn. Volgens buienradar regent het hier nu niet, maar buiten miezert het toch echt een beetje :')
Paraplu op en gaan *O*

Of, zoals ik laatst zo mooi hoorde: "Met de auto naar de sportschool gaan om daar op de fiets te gaan zitten"
_O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_189128354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:42 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zondag hopelijk een goede herfststorm *O*

Een houtkachel is echt heerlijk, daar komt zo'n fijne warmte vanaf! Heel anders dan van de normale verwarming.
Zal binnen afzienbare tijd wel verboten worden vanwege het klimaat ;( maar tot die tijd stoken we lekker door.
Sowieso heb ik nog heel weinig een echt herfstig gevoel. Ja, het wordt vroeger donker, maar het is verder echt nog groenig buiten en vervelend niksig weer.

Lijkt me ook echt heel fijn O+ Ik vind het vervelend van centrale verwarming dat je nergens echt een vaste warmtebron hebt waar je even tegenaan kan zitten. Of je moet helemaal tegen dat ding zelf staan, maar dan is het weer te heet :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 26 september 2019 @ 13:47:33 #107
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189128382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sowieso heb ik nog heel weinig een echt herfstig gevoel. Ja, het wordt vroeger donker, maar het is verder echt nog groenig buiten en vervelend niksig weer.

Lijkt me ook echt heel fijn O+ Ik vind het vervelend van centrale verwarming dat je nergens echt een vaste warmtebron hebt waar je even tegenaan kan zitten. Of je moet helemaal tegen dat ding zelf staan, maar dan is het weer te heet :')
Ik heb ook nog niet echt een herfstgevoel, zondag was het nog hoogzomer :P

Tegen de houtkachel wil je ook niet aanzitten, dat glas wordt superheet :D. Maar je kunt er wel prima op de gewenste afstand af gaan zitten voor de optimale warmte :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_189128399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:44 schreef MaLo het volgende:

[..]

Paraplu op en gaan *O*

Of, zoals ik laatst zo mooi hoorde: "Met de auto naar de sportschool gaan om daar op de fiets te gaan zitten"
_O-
We hebben thuis maar 1 plu en die heeft mijn moeder nu mee. :')

Dat is altijd wel frappant ja; mensen die dat dan gaan doen _O- Nu kun je bij mijn sportschool absoluut je auto niet kwijt, dus daar zie je het sowieso niet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189128426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niet echt een herfstgevoel, zondag was het nog hoogzomer :P

Tegen de houtkachel wil je ook niet aanzitten, dat glas wordt superheet :D. Maar je kunt er wel prima op de gewenste afstand af gaan zitten voor de optimale warmte :P
Ja, het is echt zo'n overgangsperiode inderdaad. Echt zo'n tijd in het jaar dat ik me wel eens depri kan gaan voelen (nu momenteel geen last van hoor).

Ja, dat is van zo'n kachel wel fijn; die straalt wat meer door. Dat heb je met centrale verwarming niet echt; dan hangt er wel een fijne warmte in de kamer, maar af en toe is het fijn om jezelf lekker voor zo'n kachel te nestelen O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 26 september 2019 @ 13:57:15 #110
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189128519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, het is echt zo'n overgangsperiode inderdaad. Echt zo'n tijd in het jaar dat ik me wel eens depri kan gaan voelen (nu momenteel geen last van hoor).

Ja, dat is van zo'n kachel wel fijn; die straalt wat meer door. Dat heb je met centrale verwarming niet echt; dan hangt er wel een fijne warmte in de kamer, maar af en toe is het fijn om jezelf lekker voor zo'n kachel te nestelen O+
Ik vind de meest deprimerende periode januari. Herfst vind ik nog wel gezellig, boswandelingen maken, de wereld zien verkleuren, de feestdagen komen er nog aan. In januari is het koud en nog veel donkerder. En niets leuks meer in het vooruitzicht en de drukste maand op mijn werk. Ik neem in februari ook altijd een lang weekend vrij en dan gaan we een weekendje weg, als beloning dat we die rotte januarimaand weer overleefd hebben :P.

Huisarts zei ook nog dat het najaar inderdaad een periode is van relatief veel mensen met psychische klachten, maar dat hulp in die periode het moeilijkst te vinden is omdat er sowieso al veel wachtlijsten zijn in de GGZ en in het najaar ook nog veel praktijken hun contract met de zorgverzekering al verbruikt hebben... Zo'n slechte zaak vind ik dat.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 september 2019 @ 14:03:52 #111
163650 Greys
pi_189128634
quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:33 schreef Dave het volgende:
Het record van 86 keer de camera missen tijdens een ESF-optreden staat met Traincha toch ook op onze naam?
Met Sennek als goede tweede.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 september 2019 @ 14:09:04 #112
370352 I
Eye for an I
pi_189128735
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:42 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zondag hopelijk een goede herfststorm *O*

Een houtkachel is echt heerlijk, daar komt zo'n fijne warmte vanaf! Heel anders dan van de normale verwarming.
Zal binnen afzienbare tijd wel verboten worden vanwege het klimaat ;( maar tot die tijd stoken we lekker door.
Lekker :9

Dat zit er wel dik aan te komen ja, geniet er van nu het nog kan. :D
  donderdag 26 september 2019 @ 14:09:08 #113
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189128738
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Met Sennek als goede tweede.
Hoi, heb je even een kluspauze? Wordt het mooi *O* ?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 26 september 2019 @ 14:09:41 #114
370352 I
Eye for an I
pi_189128750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Moet het wel weer even droog zijn. Volgens buienradar regent het hier nu niet, maar buiten miezert het toch echt een beetje :')
Blijft de rest van de dag ook wel zo, ben ik bang. ;(
pi_189128853
Voor de liefhebbers
ZiggoDome twitterde op donderdag 26-09-2019 om 14:10:35 Kick-off #EurovisieSongfestival op 15 december 2019 in de #ZiggoDome tijdens het Grote Songfestivalfeest!✨ Warm je stembanden maar alvast op om mee te zingen met o.a. #LennyKuhr, #Loreen, #Netta en #EdsiliaRombley🎤 Tickets scoren?👉 https://t.co/f3MD1FXkUV https://t.co/yU3UhCbTzr reageer retweet
De line-up tot nu toe bestaat uit: Anne Marie David | Charlotte Perrelli | Corinne Hermès | Dana International | Dima Bilan | Edsilia Rombley | Eimear Quinn | Ell & Nikki | Emmellie de Forest | Helena Paparizou | Izhar Cohen | Katrina and the Waves | Keiino | Lenny Kuhr | Lordi | Loreen | Marie Myriam | Marlayne & Mandy | Netta Barzilai | Niamh Kavanagh | Ruslana | Ruth Jacott | Sandra Kim |
pi_189128925
Ik vind dit weer juist niet-deprimerend :P Gezellig en rustig.
Koel en donker bewaren
  donderdag 26 september 2019 @ 14:29:17 #117
2681 Dave
Aardig op drave
pi_189129060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hoi, heb je even een kluspauze? Wordt het mooi *O* ?
Ja, dit, alles op tijd klaar voor de airco installatie? *O*
:o)
  donderdag 26 september 2019 @ 14:29:59 #118
2681 Dave
Aardig op drave
pi_189129071
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
De line-up tot nu toe bestaat uit: Anne Marie David | Charlotte Perrelli | Corinne Hermès | Dana International | Dima Bilan | Edsilia Rombley | Eimear Quinn | Ell & Nikki | Emmellie de Forest | Helena Paparizou | Izhar Cohen | Katrina and the Waves | Keiino | Lenny Kuhr | Lordi | Loreen | Marie Myriam | Marlayne & Mandy | Netta Barzilai | Niamh Kavanagh | Ruslana | Ruth Jacott | Sandra Kim |
Presentatie: Anna Noezepoes?
:o)
pi_189129082
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
Voor de liefhebbers
ZiggoDome twitterde op donderdag 26-09-2019 om 14:10:35 Kick-off #EurovisieSongfestival op 15 december 2019 in de #ZiggoDome tijdens het Grote Songfestivalfeest!✨ Warm je stembanden maar alvast op om mee te zingen met o.a. #LennyKuhr, #Loreen, #Netta en #EdsiliaRombley🎤 Tickets scoren?👉 https://t.co/f3MD1FXkUV https://t.co/yU3UhCbTzr reageer retweet
De line-up tot nu toe bestaat uit: Anne Marie David | Charlotte Perrelli | Corinne Hermès | Dana International | Dima Bilan | Edsilia Rombley | Eimear Quinn | Ell & Nikki | Emmellie de Forest | Helena Paparizou | Izhar Cohen | Katrina and the Waves | Keiino | Lenny Kuhr | Lordi | Loreen | Marie Myriam | Marlayne & Mandy | Netta Barzilai | Niamh Kavanagh | Ruslana | Ruth Jacott | Sandra Kim |
Wel een aardige line-up, vooral als je weet dat dit nog niet alle namen zijn
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 14:34:08 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189129117
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
Voor de liefhebbers
ZiggoDome twitterde op donderdag 26-09-2019 om 14:10:35 Kick-off #EurovisieSongfestival op 15 december 2019 in de #ZiggoDome tijdens het Grote Songfestivalfeest!✨ Warm je stembanden maar alvast op om mee te zingen met o.a. #LennyKuhr, #Loreen, #Netta en #EdsiliaRombley🎤 Tickets scoren?👉 https://t.co/f3MD1FXkUV https://t.co/yU3UhCbTzr reageer retweet
De line-up tot nu toe bestaat uit: Anne Marie David | Charlotte Perrelli | Corinne Hermès | Dana International | Dima Bilan | Edsilia Rombley | Eimear Quinn | Ell & Nikki | Emmellie de Forest | Helena Paparizou | Izhar Cohen | Katrina and the Waves | Keiino | Lenny Kuhr | Lordi | Loreen | Marie Myriam | Marlayne & Mandy | Netta Barzilai | Niamh Kavanagh | Ruslana | Ruth Jacott | Sandra Kim |
Hallo mijn portomonnee ;(
pi_189129149
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
Voor de liefhebbers
ZiggoDome twitterde op donderdag 26-09-2019 om 14:10:35 Kick-off #EurovisieSongfestival op 15 december 2019 in de #ZiggoDome tijdens het Grote Songfestivalfeest!✨ Warm je stembanden maar alvast op om mee te zingen met o.a. #LennyKuhr, #Loreen, #Netta en #EdsiliaRombley🎤 Tickets scoren?👉 https://t.co/f3MD1FXkUV https://t.co/yU3UhCbTzr reageer retweet
De line-up tot nu toe bestaat uit: Anne Marie David | Charlotte Perrelli | Corinne Hermès | Dana International | Dima Bilan | Edsilia Rombley | Eimear Quinn | Ell & Nikki | Emmellie de Forest | Helena Paparizou | Izhar Cohen | Katrina and the Waves | Keiino | Lenny Kuhr | Lordi | Loreen | Marie Myriam | Marlayne & Mandy Netta Barzilai | Niamh Kavanagh | Ruslana | Ruth Jacott | Sandra Kim |
Wat fijn dat ik ook mag komen. *O*
  donderdag 26 september 2019 @ 14:41:53 #122
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_189129259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:57 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de meest deprimerende periode januari.
Dat hebben de meeste mensen schijnbaar. Ik vind januari altijd wel prettig. Het voelt als een nieuwe kans, schoon, niet meer de gegarandeerde problemen die de feestmaand met zich meebrengen (in mijn geval bijv. een teleurgestelde moeder als we niet met kerst zelf langskomen).
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_189129306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:57 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik vind de meest deprimerende periode januari. Herfst vind ik nog wel gezellig, boswandelingen maken, de wereld zien verkleuren, de feestdagen komen er nog aan. In januari is het koud en nog veel donkerder. En niets leuks meer in het vooruitzicht en de drukste maand op mijn werk. Ik neem in februari ook altijd een lang weekend vrij en dan gaan we een weekendje weg, als beloning dat we die rotte januarimaand weer overleefd hebben :P.

Huisarts zei ook nog dat het najaar inderdaad een periode is van relatief veel mensen met psychische klachten, maar dat hulp in die periode het moeilijkst te vinden is omdat er sowieso al veel wachtlijsten zijn in de GGZ en in het najaar ook nog veel praktijken hun contract met de zorgverzekering al verbruikt hebben... Zo'n slechte zaak vind ik dat.
Ja, de herfst is juist ook om die redenen misschien wel mijn favoriete seizoen. O+ Alleen die overgangsperiode zomer-herfst vind ik altijd heel vervelend. Ik wil écht zomer of écht herfst; dat ertussenin vind ik echt depri-weer.

Ja, dat is inderdaad wel kwalijk. :{ Juist dan zou er meer hulp beschikbaar moeten zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189129317
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef I. het volgende:

[..]

Blijft de rest van de dag ook wel zo, ben ik bang. ;(
Denk het ook wel. :{ Dan toch zo maar de deur uit, anders zie ik ervan dat het er niet meer van gaat komen vandaag. En een beetje nat worden is ook niet zo erg (inb4 @Dave), zolang ik daar maar niet doorweekt aankom.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189129319
Ik heb eigenlijk helemaal geen last van depressies in bepaalde maanden.

Bij mij is het gewoon same shit, different month.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')