quote:
Bang voor je hotdog?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:25 schreef Djeez het volgende:
Ooit een keer scharrelarij gehad met een vrouwtje met een rottweiler. Echt nooit meer
TS heeft de OP nog niet aangepast die is nogal oud.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef Syd het volgende:
Paarden zijn ook schijtbeesten. Zogenaamde ijdele dier. Met hun elite sport.
Ik zit mobiel, zemmelquote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
[..]
TS heeft de OP nog niet aangepast die is nogal oud.
Djeez ook trouwens
Tienermeisjes of Milfs met hoge laarzen en strakke broek op een paardquote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef Syd het volgende:
Paarden zijn ook schijtbeesten. Zogenaamde ijdele dier. Met hun elite sport.
Als die je te grazen nemen loopt t niet goed met je af...quote:Op woensdag 25 september 2019 17:30 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Whoppa en nog een
https://www.telegraaf.nl/(...)jes-dood-in-engeland
Kun je nog zulke mooie blauwe ogen hebben ....quote:Op woensdag 25 september 2019 20:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als die je te grazen nemen loopt t niet goed met je af...
[ afbeelding ]
Die is al 30 jaar dood...quote:Op woensdag 25 september 2019 18:45 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
[..]
Je zusje
* Moeder is zo afgezaagd ..
In ieder geval muilkorfplicht. Maar wie gaat dat controleren? Als je al zo aso bent om door te lopen na zo'n ongeluk ..... wil je vast ook niet je hondjes muilkorven.quote:Een klein hondje van een dementerende man is vrijdag in Heerlen doodgebeten nadat het diertje door twee honden was aangevallen.
De maltezer werd tijdens een wandeling over de Jongmansweg in de Heerlense wijk Heerlerheide aangevallen door twee Amerikaanse bulldogs, zo laat de politie weten.
Muilkorf
De eigenaar van de bulldogs is volgens een ooggetuige daarna doorgelopen. Een politiewoordvoerder laat weten dat ze het baasje inmiddels hebben opgespoord en dat er maatregelen zijn genomen. Zo heeft de eigenaar van de twee honden een rekening gekregen en moet hij beide bulldogs muilkorven als hij met ze gaat wandelen.
Beslag
Volgens de politie bestaat er ook nog een kans dat de twee honden in beslag worden genomen. "Daarover zijn we in overleg met de dierenpolitie", aldus een woordvoerder.
Helaas niet de baas gebeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:48 schreef AchJa het volgende:
Diemen: baby in kritieke toestand na hondenbeet in gezicht
Een baby is in Diemen naar het ziekenhuis gebracht na een beet door een hond. De verwondingen zijn volgens de politie in Amsterdam ernstig, de situatie van de baby is kritiek. De baby is in het gezicht gebeten. De hond is in beslag genomen.
Een woordvoerder verklaart dat de hond eigendom is van de familie waartoe de baby behoort.
Het voorval vond vanmiddag plaats aan de Roggekamp in Diemen.
AD
bronquote:De hond hoort bij het gezin en is in beslag genomen. Meerdere mensen, waaronder de ouders van het kind, waren getuige van de hondenaanval.
sneuquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:48 schreef AchJa het volgende:
Diemen: baby in kritieke toestand na hondenbeet in gezicht
Een baby is in Diemen naar het ziekenhuis gebracht na een beet door een hond. De verwondingen zijn volgens de politie in Amsterdam ernstig, de situatie van de baby is kritiek. De baby is in het gezicht gebeten. De hond is in beslag genomen.
Een woordvoerder verklaart dat de hond eigendom is van de familie waartoe de baby behoort.
Het voorval vond vanmiddag plaats aan de Roggekamp in Diemen.
AD
Tokkies zijn vaak bang dat ze iets overkomt op straat zonder wapen dus nemen ze een wapen dat wel getolereerd wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ze leren het nooit!
Stoer een vechthond kopen want; Dan heeft men respect voor mij .....
Nee domme Tokkie!!!! men houdt afstand omdat aan je Tokkiehoofd te zien is dat jij je hond niet onder controle hebt!
We weten wel dat elk verstandig mens zijn baby uit de buurt van de hond houd. Ikzelf heb eens een goed tehuis voor mijn hond gezocht toen mijn baby- die al geopereerd was aan schisis - begon te kruipen en ik domweg de hond niet durfde te vertrouwen. Niet dat er tekenen waren dat het niet goed zou gaan. Maar gewoon omdat ik elk risico wilde uitsluiten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:57 schreef Elan het volgende:
We weten nog helemaal niet of het een vechthond betreft hé.
Dat eerste is echt pertinent onwaar, honden en mensen zijn al zo'n duizend jaar elkaars beste vriend. Honden en baby's gaan over het algemeen prima samen, heb er geen exacte cijfers van maar hoeveel jonge gezinnen hebben er in Nederland wel geen hond als huisdier, of zijn van jongs af aan probleemloos opgegroeid met een hond? Ik gok dat die groepen gecombineerd zomaar uit enkele miljoenen bestaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We weten wel dat elk verstandig mens zijn baby uit de buurt van de hond houd. Ikzelf heb eens een goed tehuis voor mijn hond gezocht toen mijn baby- die al geopereerd was aan schisis - begon te kruipen en ik domweg de hond niet durfde te vertrouwen. Niet dat er tekenen waren dat het niet goed zou gaan. Maar gewoon omdat ik elk risico wilde uitsluiten.
De hond kreeg heel warm nestje bij oudere mensen, iedereen blij. Baby veilig.
Nou... Het originele nieuwsbericht is aangepast:quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ze leren het nooit!
Stoer een vechthond kopen want; Dan heeft men respect voor mij .....
Nee domme Tokkie!!!! men houdt afstand omdat aan je Tokkiehoofd te zien is dat jij je hond niet onder controle hebt!
Een beetje Tokkie tuig is op zijn/ haar 35e al opa/ oma.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou... Het originele nieuwsbericht is aangepast:
De hond is eigendom van de grootouders van het kind.
Helemaal niet de hond van de ouders, dus.
Ja, maar dat is niet mijn punt.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje Tokkie tuig is op zijn/ haar 35e al opa/ oma.
Wat ongelooflijk triest...quote:
Ja, die is gister al ingeslapen. Denk niet dat ze 'm zullen opzetten.quote:
Wat triest.quote:
De grootouders (eigenaars van de hond) toch ook?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:37 schreef aloa het volgende:
Triest bericht zeg![]()
Ouders waren erbij zelfs toen het gebeurde
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
De grootouders (eigenaars van de hond) toch ook?
Die zijn nu weer ouders, dus beetje verwarrend.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
De grootouders (eigenaars van de hond) toch ook?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die zijn nu weer ouders, dus beetje verwarrend.
Maar even zonder gekheid, kan ik me niet voorstellen hoe je daarmee moet leven als grootouder. Tenzij het echt tokkies zijn en iedereen en alles te schuld geven behalve zichzelf.quote:
Typisch waarschijnlijk : "doetie anders noooooooit".quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, kan ik me niet voorstellen hoe je daarmee moet leven als grootouder. Tenzij het echt tokkies zijn en iedereen en alles te schuld geven behalve zichzelf.
Dat is tenminste wel meteen goed geregeld.quote:De hond, waarvan het ras niet bekend is, was van de grootouders van de baby. Nog dezelfde dag is besloten het dier te laten inslapen. Volgens de politie gebeurde dat in overleg met de eigenaar van het dier, de dierenarts en het Openbaar ministerie.
Het ras van deze hond is niet bekendgemaakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:50 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat de dood van de baby één goed ding zal opleveren. Een totaalverbod op het fokken en houden van agressieve hondenrassen. Mensen weten niet met zo'n kreng om te gaan
De hondenrassen zijn niet het voornaamste probleem, baasjes die ze niet goed op kunnen/willen opvoeden wel. En ja het ene ras hond is wel een consequentere opvoeding nodig dan het andere.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:50 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat de dood van de baby één goed ding zal opleveren. Een totaalverbod op het fokken en houden van agressieve hondenrassen. Mensen weten niet met zo'n kreng om te gaan
Is ook erg racistisch...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Het ras van deze hond is niet bekendgemaakt.
Ze bijten allemaal idd. Dat doen honden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:42 schreef Cockwhale het volgende:
10 honden bijten, conclusie: alle honden bijten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |