SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
De vloek van Afrika is er vroeg bij.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij de Sporza-redactie gaan ze nu aan de drankLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Remco nu sowieso beste Belg.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Yes!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco nu sowieso beste Belg.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ben ik de enige die Dennis een vervelend ventje vindt?![]()
Nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dennis is een parodie op een coureur.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ben ik de enige die Dennis een vervelend ventje vindt?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Neequote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Vervelend.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Oliveira is aan een opmars bezig.![]()
Ik vind het vooral bijzonder dat je dit kunt zonder enig wedstrijdritme.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ben ik de enige die Dennis een vervelend ventje vindt?Demain, on roule![]()
Ik heb niet echt iets tegen hem. Het is wel een eigenwijze lul, maar dat zijn kampioenen vaak.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Neequote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Tijdrijden kan je natuurlijk makkelijk trainen zonder wedstrijden.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:22 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je dit kunt zonder enig wedstrijdritme.![]()
Een beetje een dramaqueen bedoel je?quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ben ik de enige die Dennis een vervelend ventje vindt?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: