Afstappen in de Tour heeft niets met eigenwijsheid te maken.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen hem. Het is wel een eigenwijze lul, maar dat zijn kampioenen vaak.
Mogelijk een iemand op het podium bij de groten die eigenlijk bij de juniors had moeten koersen?quote:
Hij pakt de dikste cheque die hem voorgeschoven wordt en gaat zich dan als een klein kind gedragen omdat de Merida precies zo kut is als iedereen wist.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen hem. Het is wel een eigenwijze lul, maar dat zijn kampioenen vaak.
Met doelt op tickets voor de OS in Tokio.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mogelijk een iemand op het podium bij de groten die eigenlijk bij de juniors had moeten koersen?
Neen, zo'n groot probleem hebben we niet
Staat plek 15 op het tweede tussenpunt, met nog 4 snelle mannen die daar langs moeten. Denk het toch niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:25 schreef Szura het volgende:
Van baarle nog in voor top 10 wellicht?
Grappig. Merida zal er ook wel mee kunnen lachen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ben ik de enige die Dennis een vervelend ventje vindt?
Merida is Taiwanees.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Grappig. Merida zal er ook wel mee kunnen lachen.
Normaal heb je rebellen, drones en raketjes nodig om een oliestaatje belachelijk te maken. Dennis een BMC.
Misschien nog 2% van Specialized erbij kopen om te kijken wat ze daar aan het doen zijn.quote:
Maar ze hebben daar de maximale twee tickets binnen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met doelt op tickets voor de OS in Tokio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |