SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik juich ook niet voor Asgreen, zeg alleen dat het zijn dag wordt.Dat kan. Opportunistische win-win dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Plak er eens een plaats op.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu gaan we er eens voor zitten.![]()
Wat jij wil. In die ene quote gaat het trouwens over zijn uiterlijk en die andere over het verpesten van CM.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat kan. Opportunistische win-win dus?![]()
Geen mens heeft het over Daryl.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat noemt hem een dark horse voor zondag.![]()
Wat jij wil.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat jij wil. In die ene quote gaat het trouwens over zijn uiterlijk en die andere over het verpesten van CM.![]()
Zoals ik eerder al zei, mijn vertrouwen in Impey is niet groot. Mezgec was m'n ticket naar de Quote 500.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen mens heeft het over Daryl.Put these foolish ambitions to rest.![]()
van Baarle rijdt voor Sky nu dus die zal wel de pannen van t dak rijden in Engeland"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Is toch net als Dygert een baanwielrenner?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Mykonos het volgende:
Ook een raar geval die Archibald, maar hij kan wel tijdrijden.![]()
Wat ik me dan afvraag: ik zie incidenteel weleens wat profs trainen. Doorgaans op hun gewone wegfiets. Waar trainen ze echter met hun TT fiets? In Nederland kun je bijna nergens lange stuk doortrekken omdat er altijd wel ergens een verkeerslicht, drukke weg is die je moet oversteken.Net efkes anges![]()
Klopt ja. Britse baangoden, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch net als Dygert een baanwielrenner?Demain, on roule![]()
In het oosten of noorden is dat nog prima te doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat ik me dan afvraag: ik zie incidenteel weleens wat profs trainen. Doorgaans op hun gewone wegfiets. Waar trainen ze echter met hun TT fiets? In Nederland kun je bijna nergens lange stuk doortrekken omdat er altijd wel ergens een verkeerslicht, drukke weg is die je moet oversteken.![]()
Jumbo-Visma heeft voor de ploegentijdrit wel eens getest op een vliegveld.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat ik me dan afvraag: ik zie incidenteel weleens wat profs trainen. Doorgaans op hun gewone wegfiets. Waar trainen ze echter met hun TT fiets? In Nederland kun je bijna nergens lange stuk doortrekken omdat er altijd wel ergens een verkeerslicht, drukke weg is die je moet oversteken.![]()
Denk dat het eerste tussenpunt niet zoveel zegt, de meeste hoogtemeters komen daarna pas. Latour zou je dan wel voor Archibald verwachten zometeen bij punt 2.Demain, on roule![]()
Ze zitten wel op een Colnago i.p.v. Cervélo zag ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De ronde wielen zijn weer uit de kast gehaald.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hoe zou t ondertussen eigenlijk met Tom gaan ? zit die nog in de lappenmand ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Pierre gaat alweer een goede tijdrit neerzetten buiten een nationaal kampioenschap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat hij de top 10 niet eens haalt.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Pierre gaat alweer een goede tijdrit neerzetten buiten een nationaal kampioenschap.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lijkt wel goed te gaan, hij was bij de talkshow bij Eurosport (Kop over kop).quote:Op woensdag 25 september 2019 14:58 schreef TLC het volgende:
Hoe zou t ondertussen eigenlijk met Tom gaan ? zit die nog in de lappenmand ?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Luts verslaan is voldoende.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de top 10 niet eens haalt.![]()
Het blijft een saaie discipline, je moet het in de kleine dingen zoeken.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke voldoening haal je daar uit?![]()
![]()
Showtimer is weer op oorlogspad.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke voldoening haal je daar uit?![]()
Edu Grosu langzamer dan de Syriër en de Koeweit, die jongen moet het gewoon bij sprinten houden.Demain, on roule![]()
Van Baarle 2e bij het eerste tussenpunt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:09 schreef Mykonos het volgende:
Edu Grosu langzamer dan de Syriër en de Koeweit, die jongen moet het gewoon bij sprinten houden.![]()
Stef is wel een aanwinst bij de NOS goed geïnformeerd, mooie anekdotes en je kunt er goed naar luisteren.![]()
Volgend jaar wordt weer apart in zo'n Olympisch jaar. Dan krijg je weer non valeurs als Phinney die zich komen melden voor goud in september.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Mallerd.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgend jaar wordt weer apart in zo'n Olympisch jaar. Dan krijg je weer non valeurs als Phinney die zich komen melden voor goud in september.![]()
Kasia erken ik niet langer.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Misschien dat Kasia tegen die tijd ook zo noemt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Sowieso in zijn hersenkamerquote:Op woensdag 25 september 2019 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Finnie is toch chronisch kapot, toch?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Wablief?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef skysherrif het volgende:
had mas ook wel iets beter verwachtPut these foolish ambitions to rest.![]()
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef skysherrif het volgende:
had mas ook wel iets beter verwacht![]()
Die Merida tijdritfiets is echt een schroothoopquote:Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef showtimer het volgende:
Tratnik zijn Merida heeft aanlopende remmen.![]()
Ik word een beetje moe van dat gelul van ''thuisvoordeel'' en ''extra gemotiveerd''.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dan moet je naar Toft Madsen en zijn geschud kijken als je ook Turbo Durbo in beeld kunt brengen.Demain, on roule![]()
Blijft toch lachwekkend dat ze nog altijd starten met iemand die de fiets moet vasthouden ipv een starthokLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Is R.Ev al kampioen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Heb je hem wel eens horen praten sinds zijn blessure?quote:Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ruimdenkend.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen praten sinds zijn blessure?![]()
Doet het nog.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
De kuren van Tissot zijn daar?![]()
Zesde tussentijd voorlopig.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Beste tijdritfiets van allemaal zeggen ze dan.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Bob kan er geen klote meer van.![]()
Duurt lang.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
De Rem moet zo komen. Spanning jongens, oi oi oi.![]()
hmmmm Denk dat Remco het niet gaat rennen. Ik denk een andere Belg. Of Dennis, Of RoglicIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hij rent ook niet hij fietst. domme Belg.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmmmm Denk dat Remco het niet gaat rennen. Ik denk een andere Belg. Of Dennis, Of RoglicReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
reddenquote:Op woensdag 25 september 2019 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij rent ook niet hij fietst. domme Belg.
zucht
Domme NederlanderIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Edit: normaal doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij rent ook niet hij fietst. domme Belg.
[ Bericht 7% gewijzigd door Slobeend op 25-09-2019 15:47:59 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Gisteren ook al, toen kwam Van Vleuten amper in beeldquote:Op woensdag 25 september 2019 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt wel erg slecht in beeld gebracht moet ik zeggen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Risico's dat het systeem blokkeert?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:28 schreef Szura het volgende:
Blijft toch lachwekkend dat ze nog altijd starten met iemand die de fiets moet vasthouden ipv een starthok![]()
Sow!quote:Op woensdag 25 september 2019 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh en TR geplaatst mongooltje
randdebiel
achterlijke oetlulCitius, Altius, Fortius.![]()
Wow sorry hoor rustig maar, ik ben ook een mens.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
randdebiel
achterlijke oetlulReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou nou nouquote:Op woensdag 25 september 2019 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
randdebiel
achterlijke oetlul![]()
Mods?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
randdebiel
achterlijke oetlul![]()
Ik voelde me even aangevallenquote:Op woensdag 25 september 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow sorry hoor rustig maar, ik ben ook een mens.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je bent wel erg prikkelbaar laatste tijdquote:Op woensdag 25 september 2019 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik voelde me even aangevallen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Hij is er weer.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HAGA Chad
USA national flag
Started![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Castro is vreselijk slecht dit jaar.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat Dennis straks plots met een -20 voorbij komt geflitst.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:52 schreef wimderon het volgende:
Martin Tony beflikkert met zijn gelos van zondag. Dit is niet zo leuk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Einde tijdperk?quote:Op woensdag 25 september 2019 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij plafonneert inderdaad, gaat niet winnen![]()
Buiten de start nog niet één beeld gezien van Roglic, Dennis of Campenaerts...Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kung is een patatje.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rot eens op bij die waardeloze Kung en laat Roglic of Vocsnor zienLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wtf Dowsett rot op.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ben natuurlijk voor Affini gegaan in plaats van Ganna, feest.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Evenepoel pakt nog steeds tijd.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De Roog staat stil.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Als je de expected moet geloven is Kangert aan een mutanten tweede gedeelte bezig.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:58 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in Evenepoel.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vermoeidheid na de Vuelta en nog last van die valpartijen daar, dat was de reden om niet mee te doen aan de mixed relay. Misschien geen slap excuus, maar daadwerkelijk de echte reden.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Benieuwd of de jury nog een stempel wil drukkenquote:Op woensdag 25 september 2019 15:58 schreef Remzz het volgende:
Dan gaat die vervelende Evenepoel nog winnen ookLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Neequote:Op woensdag 25 september 2019 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Evenepoel zou een mooi kampioen zijn, tien keer beter dan Dennis.![]()
Kangert lag op het eerste tussenpunt nog 18 tellen achter op Ganna.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Vocsnor 2e tijd.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Remco wordt de komende 15 jaar wereldkampioen tijdrijden, nu nog maar een keertje een ander svp.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Evenepoel zou een mooi kampioen zijn, tien keer beter dan Dennis.Demain, on roule![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Renaat wordt gek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar Dennis moet er nog aankomenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dennis gaat em weer pakkenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dennis
BMCgodHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Dennis straks plots met een -20 voorbij komt geflitst.![]()
![]()
Visionair. Toch nog, @showtimer . Goedmakertje voor Luts.quote:Op woensdag 25 september 2019 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Dennis straks plots met een -20 voorbij komt geflitst.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dennis.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Maar Remco is maar 19.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Welke dronken regisseur hebben ze daar ingehuurd joh, waarom zien we niks van Vocsnor en DennisLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
"Beste Ronan. is dit de bevestiging dat je al het hele jaar op een kutfiets moet rijden?"."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Miljaar.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Visionair. Toch nog, @:showtimer . Goedmakertje voor Luts.![]()
![]()
Hij levert hier tijdritmeestwerk af en we zien er gewoon 0 van.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Toch wel bijzonder dat je dit kunt, Dennis zijnde, zonder competitie te hebben gehad sinds je meltdown.Demain, on roule![]()
NL zal nu waarschijnlijk wel slechts 1 startplek krijgen bij de tijdrit op de OS.leven zoals het leven is![]()
Jammer dat Wuyts er niet zit, die was spontaan richting Brienenoord geredenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je moet er toch ook niet aan denken dat zo'n snotneus meteen WK wordt. Dat is voor hemzelf niet eens goed. Dan liever Dennis.![]()
Ken het parcours niet maar buiten Tom heeft niemand daar ook iets te zoeken.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:04 schreef Jason22 het volgende:
NL zal nu waarschijnlijk wel slechts 1 startplek krijgen bij de tijdrit op de OS.![]()
Dat is wel treurig van de regiequote:Op woensdag 25 september 2019 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij levert hier tijdritmeestwerk af en we zien er gewoon 0 van.![]()
Hoe wordt dat dan bepaald? Van Emden is ook niet slecht bezigquote:Op woensdag 25 september 2019 16:04 schreef Jason22 het volgende:
NL zal nu waarschijnlijk wel slechts 1 startplek krijgen bij de tijdrit op de OS.![]()
Dan presteer je al bovenmenselijk en binnen enkele jaren wint hij met veel voorsprongquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat maakt het uit, enige die echt kans maakt is Dumoulinquote:Op woensdag 25 september 2019 16:04 schreef Jason22 het volgende:
Zou Dennis het voor elkaar kunnen krijgen om Roglic in te halen?Put these foolish ambitions to rest.![]()
In dit tempo gemakkelijk 3 minquote:Op woensdag 25 september 2019 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou Dennis het voor elkaar kunnen krijgen om Roglic in te halen?![]()
Voor zelfde geld breekt Remco volgend jaar zijn been en komt ie nooit meer op niveau. Dit is uitzonderlijk maar we weten niet hoe zijn groei verder verlooptquote:Op woensdag 25 september 2019 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan presteer je al bovenmenselijk en binnen enkele jaren wint hij met veel voorsprong![]()
Craddock maakt ook 18 tellen goed op Ganna tussen de eerste twee tussenpunten. Indelen is nog niet aan Pippo.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Vlag is alweer opgeborgen op Sporza.quote:De euforie is een beetje weg
Het zilver en brons liggen uiteraard nog altijd binnen de Belgische mogelijkheden, maar het goud lijkt weg. Al kan er in een tijdrit nog veel gebeuren. En zeker in Yorkshire, want de ritten tegen de tijd waren de voorbije dagen behekst.![]()
De immer melancholische Belgenquote:Op woensdag 25 september 2019 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vlag is alweer opgeborgen op Sporza.![]()
De top 10 krijgt een extra startplaats.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe wordt dat dan bepaald? Van Emden is ook niet slecht bezigleven zoals het leven is![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 16:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vlag is alweer opgeborgen op Sporza.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoe zou een Tom Dumoulin in vorm hebben gedaan..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Waardeloze gozer.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dennis heeft natuurlijk nog wel ~15 kilometer om dat uit te diepen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:11 schreef Remzz het volgende:
Ten opzichte van Durbridge is het geeneens zo heel veel, Durbridge was 1.12 langzamer dan R EVPut these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lampaert ziet er eerder uit alsof hij is gevallen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
regen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
RegenGod!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Gevallen?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat ze eens vragen aan Sporza om de koers te filmen. Zou al een pak aangenamer zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Er zijn alleen maar Belgen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat ze eens vragen aan Sporza om de koers te filmen. Zou al een pak aangenamer zijn![]()
Switchen tussen R.EV en VOCSnor!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat ze eens vragen aan Sporza om de koers te filmen. Zou al een pak aangenamer zijn"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ganna alleen nog maar meer tijd ingeleverd op Dowsett. Niet goed ingedeeld.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zitten enkel Belgen aan de knoppenquote:Op woensdag 25 september 2019 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat ze eens vragen aan Sporza om de koers te filmen. Zou al een pak aangenamer zijnWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Matig. Slecht.quote:
Djos op kampioenschappen is geen succes.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Geen camera bij hem, net als bij Rogla en Vocsnorquote:Op woensdag 25 september 2019 16:17 schreef Aguero het volgende:
Waarom zien we zo weinig van Campenaerts?![]()
26x Evenepoel in beeld maar geen Vocsnor en Dennis![]()
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Evenepoel is toch wel nog sterker dan ik verwacht had. Wat een wielrenner.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedereen pakt tijd op Ganna, slappe zak hooi.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Problemen voor Vocsnor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: