SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik juich ook niet voor Asgreen, zeg alleen dat het zijn dag wordt.Dat kan. Opportunistische win-win dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Plak er eens een plaats op.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu gaan we er eens voor zitten.![]()
Wat jij wil. In die ene quote gaat het trouwens over zijn uiterlijk en die andere over het verpesten van CM.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat kan. Opportunistische win-win dus?![]()
Geen mens heeft het over Daryl.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat noemt hem een dark horse voor zondag.![]()
Wat jij wil.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat jij wil. In die ene quote gaat het trouwens over zijn uiterlijk en die andere over het verpesten van CM.![]()
Zoals ik eerder al zei, mijn vertrouwen in Impey is niet groot. Mezgec was m'n ticket naar de Quote 500.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen mens heeft het over Daryl.Put these foolish ambitions to rest.![]()
van Baarle rijdt voor Sky nu dus die zal wel de pannen van t dak rijden in Engeland"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Is toch net als Dygert een baanwielrenner?quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Mykonos het volgende:
Ook een raar geval die Archibald, maar hij kan wel tijdrijden.![]()
Wat ik me dan afvraag: ik zie incidenteel weleens wat profs trainen. Doorgaans op hun gewone wegfiets. Waar trainen ze echter met hun TT fiets? In Nederland kun je bijna nergens lange stuk doortrekken omdat er altijd wel ergens een verkeerslicht, drukke weg is die je moet oversteken.Net efkes anges![]()
Klopt ja. Britse baangoden, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch net als Dygert een baanwielrenner?Demain, on roule![]()
In het oosten of noorden is dat nog prima te doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat ik me dan afvraag: ik zie incidenteel weleens wat profs trainen. Doorgaans op hun gewone wegfiets. Waar trainen ze echter met hun TT fiets? In Nederland kun je bijna nergens lange stuk doortrekken omdat er altijd wel ergens een verkeerslicht, drukke weg is die je moet oversteken.![]()
Jumbo-Visma heeft voor de ploegentijdrit wel eens getest op een vliegveld.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat ik me dan afvraag: ik zie incidenteel weleens wat profs trainen. Doorgaans op hun gewone wegfiets. Waar trainen ze echter met hun TT fiets? In Nederland kun je bijna nergens lange stuk doortrekken omdat er altijd wel ergens een verkeerslicht, drukke weg is die je moet oversteken.![]()
Denk dat het eerste tussenpunt niet zoveel zegt, de meeste hoogtemeters komen daarna pas. Latour zou je dan wel voor Archibald verwachten zometeen bij punt 2.Demain, on roule![]()
Ze zitten wel op een Colnago i.p.v. Cervélo zag ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
De ronde wielen zijn weer uit de kast gehaald.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: