abonnement Unibet Coolblue
pi_189106418
Sinds kort zenden ze seizoen 1 uit. Blijft toch wel echt een goede serie vind ik. Nu maar hopen dat ze alle seizoenen gaan uitzenden :)
Het ligt aan de instanties zelf
pi_189106524
Ja ik heb dit ook voorbij zien komen. Leuk om al die acteurs te zien ook die later nog best wel een redelijke boterham hebben verdiend. Was die Mark Greene acteur niet de bekendste, toen dit uitkwam?

Was wel echt een unieke serie in die tijd, ik ga het af en toe wel kijken. :)
-nee-
pi_189113708
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef Marsenal het volgende:
Ja ik heb dit ook voorbij zien komen. Leuk om al die acteurs te zien ook die later nog best wel een redelijke boterham hebben verdiend. Was die Mark Greene acteur niet de bekendste, toen dit uitkwam?

Was wel echt een unieke serie in die tijd, ik ga het af en toe wel kijken. :)
Klopt! Oa revenge of the nerds en top gun. En uiteraard Clooney die door de serie is gelanceerd in Hollywood.

De aflevering van gisteravond is echt een aanrader. Spannend en goed acteerwerk. Het camerawerk blijf ik fascinerend vinden.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_189113981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:14 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Klopt! Oa revenge of the nerds en top gun. En uiteraard Clooney die door de serie is gelanceerd in Hollywood.

De aflevering van gisteravond is echt een aanrader. Spannend en goed acteerwerk. Het camerawerk blijf ik fascinerend vinden.
Dat camerawerk was echt nieuwerwets toen, alsof je onderdeel was van de paniek en chaos bij noodgevallen. Zeker met ook de realistische medische technobabble erbij, daardoor waren sommige scenes heel intens. :)
-nee-
pi_189114113
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat camerawerk was echt nieuwerwets toen, alsof je onderdeel was van de paniek en chaos bij noodgevallen. Zeker met ook de realistische medische technobabble erbij, daardoor waren sommige scenes heel intens. :)
Juist! Dat was gister ook het geval. Kijken! ;)
Het ligt aan de instanties zelf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')