abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189104419
Als ondernemer ben ik langzaam al een beetje na aan het denken voor wat ik mijn klanten en mijn goede connecties /netwerk / zakenrelaties dit jaar zal schenken voor de feestdagen.

Wie heeft er een leuk idee?
En een goede tip om het te kopen?

Eisen:
- Het moet iets zijn wat je kan bewaren (dat je bedrijfsnaam langer ziet dan bv een taart of snoep).
- Mijn intentie is om bij de beste klanten langs te gaan en het persoonlijk te brengen maar ik kan niet bij iedereen die ik iets wil geven langs, dus zou mooi zijn als het per post kan met een leuke kaart (persoonlijk stuk: ik bel wel iedereen).
- Het zou fijn zijn als het iets voor een afdeling kan zijn, zodat je niemand vergeet te bedanken

Budget .... goede klanten ben ik niet krenterig op, zij hebben mij ook een goed jaar bezorgd.
Maar het moet wel behapbaar zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door hartloper op 24-09-2019 20:50:11 ]
  Spellchecker dinsdag 24 september 2019 @ 21:05:19 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189104995
Gewoon een envelop met cash erin, dat zullen ze langer onthouden dan 1 of ander prulletje wat ze van 30 andere leveranciers ook krijgen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 september 2019 @ 21:18:05 #4
408813 crew  trein2000
pi_189105134
Een mooie kalender?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189105252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:18 schreef trein2000 het volgende:
Een mooie kalender?
Dit is helemaal niet zo’n slecht idee. In de meeste kantooromgevingen waarin ik gewerkt heb, waren kalenders uitermate populair. Vaak werden deze door een leverancier als reclamemateriaal geleverd en ze hangen dan het hele jaar in het zicht.

Als je een kalender te min vindt dan kun je ook nog kiezen voor een mooie klok of een digitale kalender met je bedrijfslogo er op.
pi_189105360
Kalender dacht ik ook al aan ... maar is een papierenagenda nog van meerwaarde in dit digitale tijdpark vraag ik mij daar vanaf.

@maily boodschappentas of paraplu vind ik wel een goeie.
Dan zal ik ze wel persoonlijk langs moeten brengen want een boodschappentas past niet in de brievenbus :)
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 september 2019 @ 21:34:35 #7
408813 crew  trein2000
pi_189105386
Powerbank? Bluetoothspeakertje? Broodtrommel? Drinkfles?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189105481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:34 schreef trein2000 het volgende:
Broodtrommel? Drinkfles?
Leuke dingen.

MAAR ik werk vaak op afdelingen en wil dan een groep iets geven zeg maar.
Of klanten van een kantoor ook als groep.

Echte goeie klanten doe ik wel iets persoonlijks en daar wil ik ook iets persoonlijks voor vinden.
Bv een goede samenwerkingspartner is verslaafd aan chocolade. Die geef ik een pop chocolade van 1 meter hoog denk ik ;)
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 september 2019 @ 21:48:07 #9
408813 crew  trein2000
pi_189105636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:41 schreef hartloper het volgende:

[..]

Leuke dingen.

MAAR ik werk vaak op afdelingen en wil dan een groep iets geven zeg maar.
Of klanten van een kantoor ook als groep.

Echte goeie klanten doe ik wel iets persoonlijks en daar wil ik ook iets persoonlijks voor vinden.
Bv een goede samenwerkingspartner is verslaafd aan chocolade. Die geef ik een pop chocolade van 1 meter hoog denk ik ;)
Mja, dan kom je denk ik toch snel uit bij de iet wat afgezaagde taart/cake/kalender. Of iets grappigs? Dit bijvoorbeeld? https://www.ditverzinjeniet.nl/mini-stofzuiger-henry
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189105692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:25 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet zo’n slecht idee. In de meeste kantooromgevingen waarin ik gewerkt heb, waren kalenders uitermate populair. Vaak werden deze door een leverancier als reclamemateriaal geleverd en ze hangen dan het hele jaar in het zicht.

Als je een kalender te min vindt dan kun je ook nog kiezen voor een mooie klok of een digitale kalender met je bedrijfslogo er op.
Klopt helemaal
Alius aliud dicit
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 september 2019 @ 21:58:31 #11
408813 crew  trein2000
pi_189105826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:51 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Klopt helemaal
Klok ook tof ja!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189106245
Om wat voor orde van grootte gaat het eigenlijk? Hoeveel goede klanten, hoeveel gemiddelde klanten?
Somebody that I used to know
pi_189106266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Klok ook tof ja!
Best wel ja :o
Somebody that I used to know
pi_189106462
playboy kalender
pi_189106739
Misschien zit hier nog een leuk idee tussen O-)

GC / Relatiegeschenk artikelen?
Somebody that I used to know
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 22:38:01 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189106825
Wat ben jij van je klanten. Indien de accountant zou een soort ‘huishoudboekje’ leuk zijn. De papierversnipperaar? Een agenda of kalender met de ophaaldata er al opgeschreven. Etcetera etcetera
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189110066
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:25 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet zo’n slecht idee. In de meeste kantooromgevingen waarin ik gewerkt heb, waren kalenders uitermate populair. Vaak werden deze door een leverancier als reclamemateriaal geleverd en ze hangen dan het hele jaar in het zicht.

Als je een kalender te min vindt dan kun je ook nog kiezen voor een mooie klok of een digitale kalender met je bedrijfslogo er op.
Hangt misschien van de sector af, wij krijgen heel veel kalenders als relatiegeschenken. En de afgelopen 2 jaar hebben we er zelf ook 1 laten drukken met als gevolg dat er bij ons altijd een paar dozen staan voor de liefhebbers die thuis nog 1 willen.

Wat wij ooit eens gekregen hebben van een bedrijf waren mokken, met aan de ene kant onze naam en aan de andere kant de naam van het andere bedrijf. Zoals je begrijpt gaan die ook wel een aantal jaren mee en krijgt iedereen die wel te zien bij je klant.
pi_189110394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:41 schreef hartloper het volgende:

[..]

Leuke dingen.

MAAR ik werk vaak op afdelingen en wil dan een groep iets geven zeg maar.
Of klanten van een kantoor ook als groep.


Echte goeie klanten doe ik wel iets persoonlijks en daar wil ik ook iets persoonlijks voor vinden.
Bv een goede samenwerkingspartner is verslaafd aan chocolade. Die geef ik een pop chocolade van 1 meter hoog denk ik ;)
Zonder je budget en de afdelingsgroottes te kennen... Per persoon een met jouw logo bedrukte Dopper?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189112809
Kalenders krijgen wij er ongeveer 15 van. We hangen er maar 1 op, de rest gaat bij het oud papier (of mogen medewerkers meenemen, maar waarom willen die thuis een kalender met BedrijfX?)

Bekers blijven hier doorgaans wel en worden ook dankbaar gebruikt ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 12:20:37 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_189112918
Wij hebben een paar jaar geleden aan relaties een mooi notitieblok in een doosje gegeven. Zoiets:

Ik gebruik ze nu zelf, altijd handig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189118161
kalenders heel leuk maar daar wordt je door leveranciers echt dood mee gegooid, er worden er maar enkele gebruikt. Die ene handige wordt opgehangen of om gevochten om op je bureau te zetten. Al de rest ligt in februari in de papierbak. Idem voor bureau onderleggers. Wordt je ook zo'n beetje dood mee gegooid.

Welke sector zit je zelf? Hoeveel klanten heb je? Welke sector zitten je klanten? Probeer iets te zoeken wat aan jou en je bedrijf linkt. Niet dat het zoveelste ding met toevallig jouw logo is.
En dan kun je verder kijken naar iets wat voor een hele afdeling leuk is.

En idd net dat ene grappige extra voor de chocolade verslaafde, of voor de telefoontekenaar (tekenblokje), iemand die altijd een pen kwijt is (mega grote pen of doos met 100 stuks) oid is leuk.
pi_189153769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:17 schreef Postbus100 het volgende:
Om wat voor orde van grootte gaat het eigenlijk? Hoeveel goede klanten, hoeveel gemiddelde klanten?
Aantal afdelingen per jaar.
Gemiddeld een mannetje of 50 a 75.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef baskick het volgende:
Per persoon een met jouw logo bedrukte Dopper?
Had ik ook al aan gedacht, maar dan ga ik mensen vergeten.
Ik wil het daarom meer afdelingsgericht houden dan persoonsgebonden denk ik.
Zoals een stuk chocolade bv, maar das is dan weer te snel op :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:12 schreef Roosgeluk het volgende:
Welke sector zit je zelf? Hoeveel klanten heb je? Welke sector zitten je klanten? Probeer iets te zoeken wat aan jou en je bedrijf linkt. Niet dat het zoveelste ding met toevallig jouw logo is.
En dan kun je verder kijken naar iets wat voor een hele afdeling leuk is.
Hulp verlening
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 06:05:03 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_189155367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Had ik ook al aan gedacht, maar dan ga ik mensen vergeten.
Hoezo dat dan?

Als relatie zou ik een Dopper meer waarderen dan een stuk chocolade
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Spellchecker zaterdag 28 september 2019 @ 08:37:39 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189155632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Aantal afdelingen per jaar.
Gemiddeld een mannetje of 50 a 75.
[..]

Had ik ook al aan gedacht, maar dan ga ik mensen vergeten.
Ik wil het daarom meer afdelingsgericht houden dan persoonsgebonden denk ik.
Zoals een stuk chocolade bv, maar das is dan weer te snel op :)
[..]

Hulpverlening
EHBO-doos?
pi_189155670
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:37 schreef maily het volgende:

[..]

EHBO-doos?
Ik zou het dan iets kleiner doen wat opgehangen of op een vaste plek neergelegd kan worden doen. Een mini-EHBO doosje met een paar pleisters in diverse formaten voor kleine verwondingen die niet direct een verbroken verzegeling op de 'officiële' EHBO doos vereisen, maar toch iets nodig hebben.

-edit-
Zoiets als https://allgifts.nl/relatiegeschenk/10-delige-ehbo-set/373793 , of van een andere leverancier natuurlijk ;) (dit was de eerste die mij wel wat leek toen ik 'mini EHBO kit' zocht)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')