Gewaagdquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf wel te stellen dat dit gedaan is.
Klopt, maar Amialiusik gaat ook gewoon in de top 10 eindigen. Als je daar meer dan 3 minuten op pakt, weet je al wel genoeg.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dus ook allemaal wel mee te vallen, kijk het verschil aan de finish maar tussen Amialiusik en de Nederlanders.
Maar toen je het postte was Dyger pas halverwege.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar Amialiusik gaat ook gewoon in de top 10 eindigen. Als je daar meer dan 3 minuten op pakt, weet je al wel genoeg.
En had ze al anderhalve minuut of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar toen je het postte was Dyger pas halverwege.
Tolereer je Erik al?quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anders was er ik ook niet opgekomen nu
En? Dan zou je het toch ook al kunnen zien. Wat ik zei, Dygert is ook niet slecht bergop. Die klimmen zijn op tempo met een tijdritfiets goed te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar toen je het postte was Dyger pas halverwege.
Jammer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee. En zijn ontelbare 'uh'-s bij PSW zijn ook ernstig storend.
Regenboog bij Africa? Niet voor te stellen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Campenaerts 5.50 morgen, ik overweeg dingen.
Mijn vertrouwen in de immer sympathieke Victor is enorm.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Regenboog bij Africa? Niet voor te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |