Nee, heer. Logan Owen heeft haar goed voorzien, zo op de avond voor de wedstrijd.quote:
Neuh, van Vleuten is ook nooit betrapt....quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Dygart gaat wel betrapt worden toch?
SJWs die hiermee proberen te scoren, dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:52 schreef Momo... het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 17:39:57Chloe Dygert hails from Indiana and is very religious. She married @:EFprocycling Logan Owen when she was only 19 years young. She is a remarkable young woman in many respects. reageer retweet
Ze traint dan ook op de Teide waar geen controleur zich waagtquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Neuh, van Vleuten is ook nooit betrapt....
Dan wordt ze nog chagrijniger, eindelijk Van Vleuten kloppen en dan nog geen goudquote:
Heeft God toch meer aan Dygart gegevenquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan wordt ze nog chagrijniger, eindelijk Van Vleuten kloppen en dan nog geen goud
Dan kunnen wij dat hier becommentariërenquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:56 schreef wimderon het volgende:
Funfact: Dygert wil doorgaan tot de Olumpische Spelen van 2040.
Vaker bidden inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft God toch meer aan Dygart gegeven
Dat eerste vooral, al is Annemiek ook niet top volgens mij.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Dygert zo goed of is Annemiek waardeloos
Vlakker vooral.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:58 schreef franklop het volgende:
Verschil dus echt in begin gemaakt.
Heb weinig gezien, maar was dat deel technischer?
Beide, gezien het verschil met Van der Breggen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Dygert zo goed of is Annemiek waardeloos
Nou dat blijkt dus ook allemaal wel mee te vallen, kijk het verschil aan de finish maar tussen Amialiusik en de Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij vond Amialiusik geen serieuze concurrentie. Dat was het dus zeker wel. Hoe ver ze ook voor andere vrouwen zat, zei me al wel genoeg.
Gewaagdquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf wel te stellen dat dit gedaan is.
Klopt, maar Amialiusik gaat ook gewoon in de top 10 eindigen. Als je daar meer dan 3 minuten op pakt, weet je al wel genoeg.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou dat blijkt dus ook allemaal wel mee te vallen, kijk het verschil aan de finish maar tussen Amialiusik en de Nederlanders.
Maar toen je het postte was Dyger pas halverwege.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar Amialiusik gaat ook gewoon in de top 10 eindigen. Als je daar meer dan 3 minuten op pakt, weet je al wel genoeg.
En had ze al anderhalve minuut of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar toen je het postte was Dyger pas halverwege.
Tolereer je Erik al?quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anders was er ik ook niet opgekomen nu
En? Dan zou je het toch ook al kunnen zien. Wat ik zei, Dygert is ook niet slecht bergop. Die klimmen zijn op tempo met een tijdritfiets goed te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar toen je het postte was Dyger pas halverwege.
Jammer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee. En zijn ontelbare 'uh'-s bij PSW zijn ook ernstig storend.
Regenboog bij Africa? Niet voor te stellen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Campenaerts 5.50 morgen, ik overweeg dingen.
Mijn vertrouwen in de immer sympathieke Victor is enorm.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Regenboog bij Africa? Niet voor te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |