Kan ze dat verhaaltje niet opnemen, dan kan ze het de hele dag afdraaienquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
We zijn de enige twee die de hele dag aan het werk zijn Jessie, zegt Maris als ze naar jessie sloft
[ afbeelding ]
Maakt niet uit wie het als eerste heeft gezegd, als ze er maar mee stoppenquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gepikt van de zo gehate Tim.
Echt hoor,nog even en Andrea heeft haar aangerand.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny is constant de instigator van allerlei seks uitspattingen en telkens krijgt ze het voor elkaar om een ander de boosdoener te laten zijn.
Dat was al met Tim, Franny heeft die jongen best beschadigd.
Ze wordt aan alle kanten gewaarschuwd voor Ger en als het initiatief van haar uitgaat bij Andrea en ze zelfs een trio met Ger voorstelt, valt iedereen over elkaar heen om het arme meisje zich goed te laten voelen.
GADVERDAMME!
Tim als weerloos slachtoffer van seksueel misbruikquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny is constant de instigator van allerlei seks uitspattingen en telkens krijgt ze het voor elkaar om een ander de boosdoener te laten zijn.
Dat was al met Tim, Franny heeft die jongen best beschadigd.
Ze wordt aan alle kanten gewaarschuwd voor Ger en als het initiatief van haar uitgaat bij Andrea en ze zelfs een trio met Ger voorstelt, valt iedereen over elkaar heen om het arme meisje zich goed te laten voelen.
GADVERDAMME!
Heb je het ooit zo zout gegeten...echt niet!quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim als weerloos slachtoffer van seksueel misbruik
De meningen waren wat anders toen Tim en Fran neukten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je het ooit zo zout gegeten...echt niet!
Toen was het juist contra.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
De meningen waren wat anders toen Tim en Fran neukten.
Terwijl ze zelf toen ze wat ging eten zag dat ze binnen aan tafel met de kistjes bezig waren....wat een smerig wijf.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
We zijn de enige twee die de hele dag aan het werk zijn Jessie, zegt Maris als ze naar jessie sloft
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet klinken. Ook niet ten tijde van Tim. Poes is lief en onschuldig.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie het als eerste heeft gezegd, als ze er maar mee stoppen
Als het waar is, dat ze ooit leiding heeft gegeven in een bedrijf, dan beklaag ik die collega's, want pesten op de werkvloer is een dramaquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf toen ze wat ging eten zag dat ze binnen aan tafel met de kistjes bezig waren....wat een smerig wijf.
Weerloos niet, maar hij heeft haar niet keer op keer aan haar haren erbij gesleept.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:44 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim als weerloos slachtoffer van seksueel misbruik
Ze maakt papa trots en dat mag Jessie dan zeggen (dat ze zo goed bezig is).quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Mariska denkt nu weer een kansje te maken bij Jessie natuurlijk...
Dat suggereert ze nu eigenlijk al door steeds nadrukkelijk te zeggen "ik weet er niks meer van wat Andrea heeft gedaan, maar ik heb niks gedaan". Ze wacht tot een ander de conclusie trekt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,nog even en Andrea heeft haar aangerand.
Vals.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:55 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat suggereert ze nu eigenlijk al door steeds nadrukkelijk te zeggen "ik weet er niks meer van wat Andrea heeft gedaan, maar ik heb niks gedaan". Ze wacht tot een ander de conclusie trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |