abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 september 2019 @ 21:11:04 #51
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_189198122
:')_!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_189198132
Ja evolutie gaat over 100 jaar :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 30 september 2019 @ 21:13:10 #53
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_189198190
Het zijn best domme mensen.
  maandag 30 september 2019 @ 21:24:43 #54
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_189198464
Hey Martien, je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he ;) ;) ;) :9
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_189198491
Tonknuppelen
pi_189199400
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een berg rekeningen...
Dan heb je toch ook geen idee of het goed gaat met je bedrijf?
Er komt veel geld binnen qua gasten, maar het gaat er w.s. ook met bergen tegelijk uit.. ik zou het lekker deponeren bij een boekhouder, dat kunnen ze best betalen.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:16:45 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189221027
’Martien is net een cocktailprikker!’

Zo’n ANDERHALF MILJOEN kijkers zien elke week de belevenissen van de familie MEILAND op hun Chateau Marillaux in Frankrijk. Volgende week maken zij kans op de felbegeerde Gouden Televizier-Ring. Het succes is volledig ontploft, zag ook PATTY BRARD tijdens haar bezoek aan het kasteel, waar Erica haar zorgen om kasteelheer MARTIEN met haar deelde...

Zijn vrouw Erica maakt zich zorgen om kijkcijferkanon Martien Meiland (foto): ,,Hij blijft maar vliegen.’’

Een opvallende gast op het toch al nooit saaie Chateau Meiland! PATTY BRARD (64) kwam er deze week langs voor opnamen van haar programma Zo Goed Als Nieuw, wat ook morgenavond weer te zien is op SBS6.

Bij de verbouwing van het bijgebouw op het landgoed vonden ERICA en MARTIEN in de eerste serie een antieke kinderwagen, die Patty door vaklieden helemaal heeft laten restaureren. Met het verbluffende resultaat meldde zij zich deze week bij de kasteelpoort en bleef er meteen maar even wijnen, wijnen, wijnen.

„Alhoewel ik zelf niet meer drink, moest ik het befaamde borreluurtje natuurlijk wel een keer meemaken”, vertelt Patty, die op Chateau Marillaux van de ene verbazing in de andere viel.

Patty Brard bezocht de Meilandjes in Frankrijk en wist niet wat ze meemaakte. ,,Wat werken die mensen ongelóóflijk hard.’’
„Het is zo gek”, vertelt ze. „Het is net of je een filmset in Hollywood oploopt. Je kent het allemaal al van tv, maar dan ineens blijkt het echt te bestaan. En dan gaat het er, de héle dag, ook nog eens precies zo aan toe als je een uurtje in de week in de serie ziet. Die man die rent en die draaft om het iedereen maar naar de zin te maken, ik zou er compleet gestoord van worden. Maar Martien gaat maar door en blijft aardig tegen iedereen.”

„Ze zitten ramvol, dan maakt hij nog tv-programma’s en staat ook nog eens de verbouwing van dat andere pand te gebeuren. Hoe dan? Dat is nu een ruïne waar je dwars doorheen kijkt. Maar vanaf april is dat gedeelte ook helemaal volgeboekt. De hele maand december hebben ze zichzelf vrij gegeven, maar dan moeten ze dus met dat andere pand aan de slag!”

Tussen alle gezelligheid door deelde Erica met Patty dan ook haar zorgen om Martien. „Hij moet echt rustiger aan gaan doen. Hij blijft maar vliegen. Kijk nou hoe mager hij eruit ziet, hij is net een cocktailprikker!”

Eind van zijn Latijn

Het succes van de serie maakt dat iedereen aan het eind van zijn Latijn is. „Het is compleet ontploft”, vertelde Erica aan Patty. „Én het verbouwen, én het de gasten naar de zin maken, het is wat veel van het goede. Wat je natuurlijk ook nekt, is dat je er moet zijn voor de mensen die tot laat in de tuin een wijntje willen drinken, maar ook voor de mensen die juist vroeg willen opstaan en ontbijten om op tijd weer te vertrekken. Daarom hebben we nu een extra koelkast neergezet waar ze zelf dingen uit kunnen pakken en maar moeten opschrijven wat ze zoal genomen hebben.”

Landhuis

Plannen voor een volgend project zijn er ook volop. Martien en Erica denken erover opnieuw weer helemaal van voren af aan te beginnen. Patty: „Ze vertelden me dat ze niet meer op zoek zijn naar een ander kasteel, maar naar een groot landhuis met allerlei bijgebouwen op dat terrein. In die huisjes zouden de gasten dan lekker hun eigen gang kunnen gaan, zonder dat de Meilandjes de hele dag voor ze klaar moeten staan.”

„Dat lijkt me een fijn plan, als je ook nog wat tijd voor jezelf wilt overhouden.”

„Terwijl wij er waren ook, wij hadden onze opnamen net afgerond toen de volgende filmploeg alweer aankwam om promo’s voor het Gouden Televizier-Ring Gala op te nemen. Volgende week is dat. Martien is erover in alle staten.”

„Naast alle drukte op het kasteel, is hij alleen maar bezig met zijn speech en zijn outfit.”

„Want die – hij zei het echt – moet natuurlijk wel chateauwaardig zijn!&#

https://www.telegraaf.nl/(...)-een-cocktailprikker
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:20:34 #58
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189234013
CAROLINE: ’Ik heb een BURN-OUT!’

Was het zijn eigen ERICA die woensdag op deze pagina haar zorgen uitte over MARTIEN MEILAND, nu blijkt het ook niet goed te gaan met huisvriendin CAROLINE VAN EEDEN. Zij ontvluchtte het drukke leven op het Chateau al eerder, keerde terug, maar is er nu voorgoed weg... naar eigen zeggen: MET EEN BURN-OUT! Op het Televizier Ring-Gala zal zij dan ook ontbreken…

Al die maanden van kei- en keihard werken, lijken Caroline - huisvriendin van de Meilandjes - nu de nek om te draaien. Ze keert definitief niet terug op Chateau Marillaux
Een leven als God in Frankrijk had zij voor ogen, toen CAROLINE VAN EEDEN met haar vrienden, MARTIEN en ERICA MEILAND en hun gezin naar ’la douce France’ vertrok om daar Chateau Marillaux op te bouwen. Het kwam al eerder naar buiten; het leven op het kasteel en het harde werken viel haar allesbehalve mee. Caroline bracht hele dagen door in de strijkkamer en dat kon niet de dagbesteding zijn die zij voor ogen had toen zij aan het avontuur begon.

Eerder al maakte Talpa bekend dat zij naar Nederland was vertrokken en later weer terugkeerde om de serieopnamen af te maken. Maar nu is Caroline voorgoed terug en het lijkt erop dat zij, zoals het er nu voorstaat, woensdagavond zelfs zal ontbreken op het Gala van de Gouden Televizier-Ring, waar zij met de Meilandjes tot de favoriet wordt gerekend!

AAN PRIVÉ LAAT ZIJ WETEN: ,,IK HEB EEN BURN-OUT!’’

Het staat wel vast dat we Caroline niet meer terug gaan zien, als er volgend jaar weer een vervolg komt op de onvoorstelbaar populaire realitysoap. Was het deze week nog Martiens vrouw Erica die aan PATTY BRARD liet weten zich zorgen te maken om de veel te magere kasteelheer die, in haar ogen, op een cocktailprikker lijkt, het succes van de reeks en het harde werken maakt dat iedereen op zijn tandvlees loopt en aan het einde van zijn Latijn is.

CAROLINE HELEMAAL.

Zeven maanden werkte zij onafgebroken aan de opbouw van het kasteel, dat decor werd van tv-hit Chateau Meiland. Als jarenlange huisvriendin van Martien en Erica hoorde zij helemaal bij het gezin. Maar dit avontuur blijkt toch van een andere orde. 24/7 onder een weliswaar ruim bemeten dak wonen, hadden zij nooit eerder gedaan.

Daar bovenop liet ook haar gezondheid wel eens te wensen over en kreeg Caroline heimwee naar Nederland. Het deed haar begin september besluiten de koffers te pakken en in allerijl terug te keren naar eigen land. ,,Ik ben kapot. Dagelijks van acht uur ’s morgens tot twaalf uur ’s nachts werken valt me gewoon zwaar. Ondanks dat ik de afgelopen maanden in dit gezin heb mogen meedraaien, is het ook weer fijn om naar mijn eigen gezin terug te keren’’, zei ze toen.

Voorgoed

Afgaande op haar Instagram-pagina, waar ze op 26 september voor het eerst weer een foto vanuit Amsterdam plaatste, verbleef ze opnieuw drie volle weken in Frankrijk. Maar toen trok ze voorgoed de deur van het kasteel achter zich dicht.

In een reactie zegt SBS6: ,,Caroline is nog teruggekeerd naar Frankrijk om haar spullen te pakken en afscheid te nemen van de familie en het kasteel.’’

Dezer dagen plaatste ze een foto met een vriendin, aan de witte wijn, in een Amsterdams bruin café. ’Zo gezelig. Weer terug in Amsterdam. Wijnen!’ Ook zegt ze in eigen land, en dus niet meer in Frankrijk, een nieuwe start te gaan maken.

Maar wanneer PRIVÉ direct contact met haar zoekt, klinkt het niet allemaal vrolijk. Caroline stelt geen contact met de media te willen en daar een goede reden voor te hebben: haar gezondheid.

,,Ik wil geen contact! Ik heb een burn-out en ben voorlopig op vakantie’’, zo laat ze weten. En al zei ze eerder nog woensdag wel aanwezig te zullen zijn in AFAS Live als daar De Ring wordt uitgereikt, nu blijkt dat allesbehalve vast te staan.

Afwezige

Caroline lijkt straks de grote afwezige op de rode loper van het AFAS Live, de plek waar woensdag alle bekende tv-sterren zich verzamelen voor het jaarlijkse Ring-gala. In aanvulling op Caroline’s bekentenis laat haar manager, ook die van de andere kasteelbewoners, MIRJAM DE RAAFF weten: ,,Ze zal niet gaan omdat haar gezondheid dat op dit moment niet toelaat. Ze is wel ontzettend trots op de nominatie, gaat de avond via de televisie volgen en op afstand meegenieten van het festijn. De familie Meiland en iedereen die betrokken is bij het programma begrijpt de beslissing van Caroline en hoopt dat ze op haar eigen wijze mee geniet van deze bijzondere avond en alle eer die zeker ook haar toekomt.’’

Ook Talpa zal haar nieuwste ster aan het firmament blijven bijstaan: ,,Onze realitysterren ontvangen vanzelfsprekend gepaste nazorg als de situatie daarom vraagt. Dit zijn echter individuele afspraken waar we geen informatie over delen. En Caroline? Zij werkt ondertussen aan haar herstel op een zonnige locatie ergens aan zee.’’


https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-heb-een-burn-out
pi_189234505
Respect hoe deze wijven zich de tyfus werken. Vind het echt bewonderenswaardig!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 23:01:42 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189256285
In de volgende aflevering van Chateau Meiland is te zien hoe Caroline heeft besloten om het kasteel te verlaten en terug te keren naar Nederland. Het afscheid tussen de huisvriendin en de kasteelheer is dan ook erg emotioneel…

Zoals in de video hierboven is te zien, is de hele familie erg aangeslagen door het nieuws. Het vele geklus en de constante werkzaamheden hebben Caroline doen besluiten dat ze even rust nodig heeft en terugkeert naar Nederland. Woensdagavond werd zelfs bekend dat ze momenteel kampt met een burn-out!

https://www.shownieuws.nl(...)martien-en-caroline/

Zometeen in shownieuws op 6
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:49:50 #61
311340 J83
New kid, be nice
pi_189260292
Ik heb het idee dat ze zichzelf wat te bewust worden van de camera en daardoor meer een rol zijn gaan spelen. En dan krijg je gedrag wat meer van hetzelfde is.

En je ziet het van verre aankomen dat Carolien onder het juk gaat bezwijken.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:39:13 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189262779
quote:
Oh! Je telefoon! :D

Deze dus als ringtone op mijn telefoon gezet :7 _O_
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:06:57 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189313384
Genee: ’NPO komt met tegenhanger Chateau Meiland’ :D

Volgens Wilfred Genee zou de publieke omroep bezig zijn om een tegenhanger van het SBS-programma Chateau Meiland met de razend populaire Martien te maken. Dat vertelt de radiopresentator vanochtend in zijn show op Radio Veronica.

De show wisselt deze week van uitzendtijdstip met de ochtendshow van Giel Beelen om op ludieke wijze elkaars show te promoten en onthult meteen een nieuwtje dat Genee ’in de wandelgangen heeft gehoord’, maar waar hij vrij specifiek over vertelt.

Bij de publieke omroep hebben ze nu ook bedacht dat het eigenlijk wel jammer is dat Chateau Meiland geen NPO-programma is. Martien heeft natuurlijk ooit in Ik Vertrek gezeten. Dus nu komt er een tegenhanger van Chateau Meiland, ook met een oud deelnemer van Ik Vertrek. De publieke omroep gaat het programma binnenkort lanceren.”

Desgevraagd laat de NPO aan De Telegraaf weten dat er bij hen niets bekend is van de lancering van een dergelijk programma. Ook omroep AvroTros, die het emigratieprogramma Ik Vertrek al jaren uitzendt, zegt van niets te weten. Ze hebben naar aanleiding van het succes van Martien Meiland zelfs niet nagedacht over die mogelijkheid, stelt woordvoerder Erik Dekker. „We vertrouwen nog steeds op het succes van Ik Vertrek, dus we zijn niet bezig met een spin-off.” Mogelijk is het een producent geweest die bezig is met het idee, waarop Genee zijn uitspraken baseert, suggereert hij.

https://www.telegraaf.nl/(...)nger-chateau-meiland

Wat errug :D
pi_189318850
De producent van Chateau Meiland was al eerst met een pilot van dat programma langs de NPO en RTL geweest om het te verkopen, maar zij waren niet geïnteresseerd in dat programma. Dus eigen schuld :D
pi_189319549
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:09 schreef rickyszz het volgende:
De producent van Chateau Meiland was al eerst met een pilot van dat programma langs de NPO en RTL geweest om het te verkopen, maar zij waren niet geïnteresseerd in dat programma. Dus eigen schuld :D
Ghehe, mooi dat RTL het iig niet heeft gekocht :') _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_189320668
Martien in Noordwijkerhout _O_
pi_189320807
Probeert met een verfrommelde bankpas te pinnen.
pi_189320894
Haha heel mannelijk bij Martien :D
pi_189321217
Martien in Ranking the stars is ook genieten _O-
Emma Worteldoek :D
pi_189321412
Wat een drukte daar. Hektisch.
pi_189321475
Niemand geeft ook een arm om haar heen, lekker sfeertje.
Martien doet alleen zijn best nog.
SOONY
pi_189321729
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Genee: ’NPO komt met tegenhanger Chateau Meiland’ :D

Volgens Wilfred Genee zou de publieke omroep bezig zijn om een tegenhanger van het SBS-programma Chateau Meiland met de razend populaire Martien te maken. Dat vertelt de radiopresentator vanochtend in zijn show op Radio Veronica.

De show wisselt deze week van uitzendtijdstip met de ochtendshow van Giel Beelen om op ludieke wijze elkaars show te promoten en onthult meteen een nieuwtje dat Genee ’in de wandelgangen heeft gehoord’, maar waar hij vrij specifiek over vertelt.

Bij de publieke omroep hebben ze nu ook bedacht dat het eigenlijk wel jammer is dat Chateau Meiland geen NPO-programma is. Martien heeft natuurlijk ooit in Ik Vertrek gezeten. Dus nu komt er een tegenhanger van Chateau Meiland, ook met een oud deelnemer van Ik Vertrek. De publieke omroep gaat het programma binnenkort lanceren.”

Desgevraagd laat de NPO aan De Telegraaf weten dat er bij hen niets bekend is van de lancering van een dergelijk programma. Ook omroep AvroTros, die het emigratieprogramma Ik Vertrek al jaren uitzendt, zegt van niets te weten. Ze hebben naar aanleiding van het succes van Martien Meiland zelfs niet nagedacht over die mogelijkheid, stelt woordvoerder Erik Dekker. „We vertrouwen nog steeds op het succes van Ik Vertrek, dus we zijn niet bezig met een spin-off.” Mogelijk is het een producent geweest die bezig is met het idee, waarop Genee zijn uitspraken baseert, suggereert hij.

https://www.telegraaf.nl/(...)nger-chateau-meiland

Wat errug :D
Hopen op deze

pi_189321995
Lekker met dat borrelplankje en mevrouw Jansen :D :+
SOONY
pi_189322014
Katten in de keuken vind ik sowieso not done. :{w

[ Bericht 17% gewijzigd door gebrokenglas op 07-10-2019 22:36:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')