abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 oktober 2019 @ 19:01:47 #151
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_189671776
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:44 schreef Breidniet het volgende:
https://www.espn.com/nfl/(...)enyan-drake-dolphins

Drake naar de Cardinals voor een 6de of 5de ronde draft pick, ben benieuwd of er nog meer volgt voor morgen als de deadline afloopt.

Lekker draft kapitaal :P
[NFL Update] Dolphins 2020 picks: 1st, 1st (via PIT), 1st (via HOU), 2nd, 2nd (via NO), 3rd, 5th (via PIT), 6th (via ARI, can become 5), 6th (via DAL), 6th, 7th (via IND, can become 6), Comp. pick for Ja’Wuan James. And on top of that: They own HOU’s 1st & 2nd in 2021.

Cap space Miami Dolphins predicition for 2020: 117 million
Wordt interessant om te zien wat ze daarvan gaan maken.
pi_189675062
Is het niet riskant om vol op die draft in te zetten? Als er toevallig een mindere lichting is dan kunnen de gevolgen groot zijn toch?
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:13:41 #153
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_189676788
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:29 schreef Cavalier het volgende:
Is het niet riskant om vol op die draft in te zetten? Als er toevallig een mindere lichting is dan kunnen de gevolgen groot zijn toch?
Geloof dat de QB klas hoger aangeschreven staat als die van vorig jaar en zoveel picks kan je ook gebruiken om een andere pick hoger te maken.

Risico hou je altijd, maar in de top 10-15 kan je ook niet echt mis gaan. Gaat het hard mis, dan heb je het jaar erop ook weer een hoge pick.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 00:27:42 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189677337
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:29 schreef Cavalier het volgende:
Is het niet riskant om vol op die draft in te zetten? Als er toevallig een mindere lichting is dan kunnen de gevolgen groot zijn toch?
Komt volgend jaar weer veel moois aan.

Grote kans dat Dolphins met 1st pick voor Tue Tagovailoa gaan (QB van Alabama). Herbert (QB van Oregon) is ook een kanshebber. Denk dat die twee meteen pick 1 en 2 worden voor de Dolphins en de Bengals.

Als de Dolphins dan ook meteen Lamb van Oklahoma kunnen draften hebben ze ook een prima WR er bij. Alleen RB class is niet geweldig dit jaar zover ik kan inschatten. Er zitten geen RB van klasse Fournette/McCaffrey etc. Ben benieuwd.
pi_189689212
En de Dolphins hebben nog maar een pick (en Talib) van de Rams _O-
Demain, on roule
pi_189689509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:32 schreef Mykonos het volgende:
En de Dolphins hebben nog maar een pick (en Talib) van de Rams _O-
Het kopen van een draft pick is nu echt een mogelijkheid geworden ;)
Plus dat Talib nog steeds van waarde kan zijn, de Rams moesten alleen van hem af gezien zijn salaris en dat ze Ramsey moeten betalen.

Edit: voornaamste reden is inderdaad zijn salaris, Dolphins betalen nu zijn 4.2 mln resterende gegarandeerde salaris dit seizoen en kunnen hem volgend seizoen cutten zonder verlies indien ze willen.
Rams hebben nu wat meer capspace om Ramsey te verlengen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Breidniet op 29-10-2019 20:54:32 ]
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:52:36 #157
183570 Stage
Tuinder..
pi_189728211
Hoe zijn jullie eigenlijk bij het team terecht gekomen wat jullie supporteren?

Ik ben in 2016 in Florida op vakantie geweest en vanaf toen Football gaan volgen. Wij zijn op zaterdag naar een College game van de Miami Hurricanes geweest, op zondag had je toen de Dophins tegen de Steelers. Later daarna bij ons in het hotel een hele poos zitten praten met 2 gasten uit Pittsburgh, en zo ben ik een beetje begonnen met volgen van de NFL. De Steelers speelden toen flink beter als de Dolphins dus dan gaat je interesse daar wat naar. Ook vind ik de fanbase van de Steelers erg mooi. En zo ga je ze steeds wat beter volgen en uiteindelijk ben je fan ;)

Ook heb ik bij de Steelers best wel wat associaties met met Feyenoord, veel Fans, rijke historie maar nu al poosje net-niet, een rivaal(Pats) die wel winnen enz..

Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dit bij anderen gegaan is.
pi_189758204
Zoals veel Nederlanders keek ik eerst vooral naar de playoffs alleen en dan eindig je al snel met de Pats :'). Al is het ook niet zo gek met wat ze daar doen en hebben ze best gelijkenissen met mijn favoriete NBA team (spurs) dus misschien ben ik gewoon fan van consistency (8>.

Mijn tweede NFL team is de 49'ers en in dat opzicht gaat het dit jaar best lekker :).

http://www.nfl.com/news/s(...)im-no-2-bears-plunge

Nummer 1 pats en daarna 6 teams uit de NFC _O-
hhhhh
  zondag 3 november 2019 @ 11:25:22 #159
183570 Stage
Tuinder..
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 november 2019 @ 12:26:19 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189759131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:52 schreef Stage het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk bij het team terecht gekomen wat jullie supporteren?

Ik ben in 2016 in Florida op vakantie geweest en vanaf toen Football gaan volgen. Wij zijn op zaterdag naar een College game van de Miami Hurricanes geweest, op zondag had je toen de Dophins tegen de Steelers. Later daarna bij ons in het hotel een hele poos zitten praten met 2 gasten uit Pittsburgh, en zo ben ik een beetje begonnen met volgen van de NFL. De Steelers speelden toen flink beter als de Dolphins dus dan gaat je interesse daar wat naar. Ook vind ik de fanbase van de Steelers erg mooi. En zo ga je ze steeds wat beter volgen en uiteindelijk ben je fan ;)

Ook heb ik bij de Steelers best wel wat associaties met met Feyenoord, veel Fans, rijke historie maar nu al poosje net-niet, een rivaal(Pats) die wel winnen enz..

Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dit bij anderen gegaan is.
Eerste wedstrijd die ik live keek was Patriots vs Panthers Super Bowl. Ik vond de Panthers toen leuker spelen, hadden moeten winnen. Daar werd mijn haat voor Patriots en lieffde voor Panthers geboren :P
pi_189766940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:52 schreef Stage het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk bij het team terecht gekomen wat jullie supporteren?

Ik ben in 2016 in Florida op vakantie geweest en vanaf toen Football gaan volgen. Wij zijn op zaterdag naar een College game van de Miami Hurricanes geweest, op zondag had je toen de Dophins tegen de Steelers. Later daarna bij ons in het hotel een hele poos zitten praten met 2 gasten uit Pittsburgh, en zo ben ik een beetje begonnen met volgen van de NFL. De Steelers speelden toen flink beter als de Dolphins dus dan gaat je interesse daar wat naar. Ook vind ik de fanbase van de Steelers erg mooi. En zo ga je ze steeds wat beter volgen en uiteindelijk ben je fan ;)

Ook heb ik bij de Steelers best wel wat associaties met met Feyenoord, veel Fans, rijke historie maar nu al poosje net-niet, een rivaal(Pats) die wel winnen enz..

Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dit bij anderen gegaan is.
Ik had in mijn jeugd ooit een sportagenda met verhalen over internationale sportsterren, daarin stond ook Dan Marino.(Legendarische QB van de Dolphins)
Ik keek vanaf 2000 wel de superbowl maar nooit andere wedstrijden, rond 2012 zag ik op geenstijl een clip van de Miami Dolphins Cheerleaders, ik had niks te doen en startte een NFL stream op, uiteraard Dolphins, sindsdien een en al ellende maar er gloort nu hoop ;)
pi_189768480
Bears fan nadat ik op bezoek ben geweest bij een vriend die in Chicago woont. Geen wedstrijd bezocht maar wel het stadion, Soldier Field. Dat is 3 jaar geleden, daarvoor nooit echt een favoriet team gehad.
pi_189772121
Vikings verliezen weer op een echte Vikings manier. Bal terug bij stand 23-23 met 2 minuten te gaan, drive mislukt, Colquitt punt de bal halverwege het veld over de zijlijn waardoor Chiefs in FG range zijn en alsnog winnen :')
Demain, on roule
pi_189772306
God wat een frustrerend kutteam blijft het toch ook.

Nou ja, ik ben dus voor de Vikings. Enige keer dat ik in de VS was, was toen ik een paar maanden in Minneapolis woonde en support nu Minnesota sports (hoewel ik honkbal en hockey niet zo volg), maar de grootste kneuzenteams van Amerika komen uit Minnesota dus ik heb het niet zo getroffen. Qua football vind ik verder de Seahawks wel een mooie franchise, ben wel fan van Wilson en de hele vibe rond dat team.
Demain, on roule
pi_189772508
Dolphins verslaan de Jets _O-
Ben toch wel opgelucht dat we niet in het rijtje Browns/Lions met 0-16 terecht komen :)
Zal nu wel nodig zijn om de rest van de games te verliezen want anders krijgen we die 1ste draft plek niet :{

1. Bengals 0-8
2. Redskins 1-8
3. Jets 1-7
3. Dolphins 1-7
3. Falcons 1-7
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2019 @ 02:03:53 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189775022
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:25 schreef Breidniet het volgende:
Dolphins verslaan de Jets _O-
Ben toch wel opgelucht dat we niet in het rijtje Browns/Lions met 0-16 terecht komen :)
Zal nu wel nodig zijn om de rest van de games te verliezen want anders krijgen we die 1ste draft plek niet :{

1. Bengals 0-8
2. Redskins 1-8
3. Jets 1-7
3. Dolphins 1-7
3. Falcons 1-7
Ik zou toch echt gaan tanken en 1st draft pick proberen te pekken om eerlijk te zijn. Ik zou het mooi vinden als Herbert van Oregon naar Miami gaat. Ben geen Dolphins fan, maar vind het toch een fijne team die ik het wel gun.
pi_189775277
Pats waren nergens eerste kwart, 17-0 Ravens. Maar onnodige fumble in tweede kwart en alweer 17-7...
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2019 @ 10:51:05 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189777657
Patriots _O-

Tot zo ver "best defense of all time" ... arrogante kwallen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2019 @ 13:16:41 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189779672
Trouwens, respect voor het toch relatief jonge team van de Panthers hoor.

0-2 beginnen, je QB kwijtraken, 4 op een rij winnen en dan afgeslacht worden door de 49ers en dan weer goed herstellen tegen de Titans.

Nu zijn de Titans natuurlijk geen top team, maar met zo'n jong team had het ook meteen handdoek in de ring gooien kunnen worden, dus blij dat ze blijven gaan. Kijk nu al uit naar volgende week tegen Packers :D

Weet niet wat de Packers gisteren deden, maar dat was echt slecht en ze konden de Chargers die normaal gesproken geen running game hebben niet stoppen. Run CMC gaat veel lol hebben volgens mij volgende week.
  maandag 4 november 2019 @ 14:29:32 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_189780732
Weer een week met een close game, en weer een week met een MVP-game van Wilson.
Oftewel business as usual voor Seattle.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_189782535
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:16 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, respect voor het toch relatief jonge team van de Panthers hoor.

0-2 beginnen, je QB kwijtraken, 4 op een rij winnen en dan afgeslacht worden door de 49ers en dan weer goed herstellen tegen de Titans.

Nu zijn de Titans natuurlijk geen top team, maar met zo'n jong team had het ook meteen handdoek in de ring gooien kunnen worden, dus blij dat ze blijven gaan. Kijk nu al uit naar volgende week tegen Packers :D

Weet niet wat de Packers gisteren deden, maar dat was echt slecht en ze konden de Chargers die normaal gesproken geen running game hebben niet stoppen. Run CMC gaat veel lol hebben volgens mij volgende week.
Packers waren ook niet zo goed als hun record je zou doen geloven, maar Rodgers is gewoon een god en Aaron Jones heeft ook een goed jaar, maar ze zijn best te pakken. Ze gaan de NFC North alsnog wel winnen, daar niet van.
Demain, on roule
pi_189785143
Volg het dit jaar weer meer t.o.v. de voorgaande jaren. Vooral doordat het nu weer beschikbaar is binnen mijn Fox pakket. Ben het beginnen te volgen enkele jaren geleden toen Gamepass nog gratis te zien was vanuit NL. Hele zondagavonden / nachten achter de pc de redzone bekijken.

Het eerste team waar ik toen in de volledige wedstrijd van te zien kreeg, waren de 49ers met Kaepernick. Geen idee meer welke tegenstander, maar ze wonnen en de QB speelde fantastisch. Goede clubkleuren, die blijf ik volgen. Het begin was succesvol, ondanks de sterkere Seahawks. Daarna wat minder, maar toen was het in NL ook minder makkelijk te volgen (geen zin/tijd voor aanschaffen gamepass).

Dit jaar volg ik het weer wat meer en gelukkig presteren ze ook weer wat beter. Geniet vooral van die George Kittle en ook verdedigend met Nick Bosa een topper. Vooral de defensive is uitgezonderd de wedstrijd tegen Cardinals indrukwekkend in prestatie, hopelijk kunnen ze dat nog een tijd volhouden

Samenvatting van Ravens gisteren was trouwens ook best indrukwekkend spel , mochten mensen dat gisteren als eerste wedstrijd gezien hebben, dat zou je een Raven maken (denk ik) _O_ .
pi_189785299
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:24 schreef RudyL het volgende:
Volg het dit jaar weer meer t.o.v. de voorgaande jaren. Vooral doordat het nu weer beschikbaar is binnen mijn Fox pakket. Ben het beginnen te volgen enkele jaren geleden toen Gamepass nog gratis te zien was vanuit NL. Hele zondagavonden / nachten achter de pc de redzone bekijken.

Het eerste team waar ik toen in de volledige wedstrijd van te zien kreeg, waren de 49ers met Kaepernick. Geen idee meer welke tegenstander, maar ze wonnen en de QB speelde fantastisch. Goede clubkleuren, die blijf ik volgen. Het begin was succesvol, ondanks de sterkere Seahawks. Daarna wat minder, maar toen was het in NL ook minder makkelijk te volgen (geen zin/tijd voor aanschaffen gamepass).

Dit jaar volg ik het weer wat meer en gelukkig presteren ze ook weer wat beter. Geniet vooral van die George Kittle en ook verdedigend met Nick Bosa een topper. Vooral de defensive is uitgezonderd de wedstrijd tegen Cardinals indrukwekkend in prestatie, hopelijk kunnen ze dat nog een tijd volhouden

Samenvatting van Ravens gisteren was trouwens ook best indrukwekkend spel , mochten mensen dat gisteren als eerste wedstrijd gezien hebben, dat zou je een Raven maken (denk ik) _O_ .
Welcome (back) to the club :D Zaten inderdaad een paar erg leuke wedstrijden bij gisteren :Y :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2019 @ 20:00:05 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189785926
Ravens gaven echt een masterclass gisteren ja _O_ Was mooi om te zien.
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:46:42 #175
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_189856166
quote:
Samenvatting van Ravens gisteren was trouwens ook best indrukwekkend spel , mochten mensen dat gisteren als eerste wedstrijd gezien hebben, dat zou je een Raven maken (denk ik) _O_ .
Inderdaad. 28 januari 2000. Super Bowl XXXV. Wat een defense.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')