abonnement Unibet Coolblue
pi_189087369
MAARHEEZE - De woede en onvrede over een vrijgelaten dief uit een azc in Brabant is groot. Zaterdagmorgen richtte de man een ravage aan in een broodjeszaak in Maarheeze. De politie wist hem op te pakken, maar later op de dag liep hij volgens de eigenaresse doodleuk weer door het dorp. „Terwijl we verdomme de ravage nog aan het opruimen waren, was hij alweer vrij.”

De chaos is enorm, zaterdagmorgen in de broodjeszaak van Marian Mayloo. „Alles lag over de grond: dozen kapot, alles uit de vriezers, koelingen, taarten, hamburgers, pinautomaat, kassa. Wat heeft het voor zin?” vraagt de onderneemster zich hardop voor de camera van Omroep Brabant af. „Er lag ook overal bloed. We hebben alles ontsmet en weggegooid. Dinsdag gaan we weer open.”

Ze deelde haar relaas op Facebook en kreeg duizenden reacties. Volgens Mayloo was de man ’stomdronken’. Hij zou omstanders ook nog een lift hebben gevraagd naar het azc waar hij verblijft in Budel. „Ik kan er met de pet niet bij. Heel erg dit.”

De politie bevestigt aan de regionale omroep dat de man, na verhoor en sporenonderzoek, dezelfde dag is vrijgelaten. Na de media-aandacht hebben agenten nog contact gezocht met de vrouw. Ook de burgemeester van de gemeente Cranendonck heeft van zich laten horen. „Dat was heel aardig. Ik krijg wel het gevoel dat iedereen begaan is met mij. Zelfs klanten nemen contact op om te vragen hoe het gaat.”

https://www.telegraaf.nl/(...)na-aanrichten-ravage

Je kunt zeggen wat je wilt maar hij heeft wel een dag vast gezeten. Ik hoop alleen niet dat hij traumatische flash backs krijgt van eerdere martelpraktijken.
pi_189087384
Schandalig inderdaad. Asielprocedure afbreken en vastzetten totdat hij succesvol uitgezet kan worden (na veroordeling).

Een verstandige maatschappij zou dit laatste doen.
pi_189087399
Lol en die krijgt een boete oid maar hij werkt toch niet.


Aanwinst weer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 23 september 2019 @ 18:22:41 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189087419
Hatsee, procedure afbreken en in vreemdelingendetentie gooien.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_189087474
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Hatsee, procedure afbreken en in vreemdelingendetentie gooien.
Maar is dit niet inhumaan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 september 2019 @ 18:33:43 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189087518
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Hatsee, procedure afbreken en in vreemdelingendetentie gooien.
Mijn realisme verwacht precies het tegenovergestelde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189087524
China wist hier wel raad mee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_189087570
Overheidsinstanties die tegen de eigen inwoners zijn, maar wel betaald worden uit hun belastingafdrachten.

Dit kan alleen in Nederland. Weg met ons!
pi_189087645
Die hoeft echt niet met fluwelen handschoentjes aangepakt te worden, maar met een kanon het land uit geschoten te worden. :W
  maandag 23 september 2019 @ 18:49:18 #10
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189087683
Denken dat ze hier een autochtoon wel een week voor vastzetten :') Die wandelt ook gewoon dezelfde dag met hooguit een boete naar buiten hoor.
  maandag 23 september 2019 @ 18:49:23 #11
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_189087686
Niet te hoge straf geven aub, anders komt zijn asielprocedure in het geding!
pi_189087773
Nederland wordt een dystopie
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_189087784
Geef die man dan ook eens snel een verblijfsstatus en gemeubileerd huis.
pi_189087788
Tja er zijn geen importeisen van welke aard dan ook.
Sterker nog, je ziet nog eerder daadwerkelijk hoogopgeleide lui de deur gewezen worden die bijv. via een geliefde het land proberen binnen te komen (van buiten de EU) dan de meest untermensche die je kan verzinnen.
pi_189087853
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 18:18 schreef rutger05 het volgende:
Schandalig inderdaad. Asielprocedure afbreken en vastzetten totdat hij succesvol uitgezet kan worden (na veroordeling).

Een verstandige maatschappij zou dit laatste doen.
of op zn minst de asielstatus verlengen met een aantal jaar...
maar we zitten tot diep in de anus van de EU
we zijn niet meer in staat onze eigen boontjes te doppen
  maandag 23 september 2019 @ 19:06:35 #16
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189087907
Wel een mooi signaal richting de asielzoeker dat hij het nog een paar keer mag proberen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189087914
Triest.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189087926
quote:
8s.gif Op maandag 23 september 2019 18:58 schreef kataklysm het volgende:
Geef die man dan ook eens snel een verblijfsstatus en gemeubileerd huis.
En 3000netto uitkering _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_189087934
Ik merk dat er door meningeen uit gevoel van onmacht, cynisch wordt gereageerd.
Maar dergelijke taferelen gaan voor mij buiten het spectrum van cynisme..
wat er overblijft is diepe, maar dan ook diepe minachting jegens de gevestigde orde

al bijna 20 jaar
pi_189088228
Sympathieke man!
pi_189088243
Al dat volk uit Afrika dient onmiddelijk uitgezet te worden, willen we het hier nog een klein beetje leefbaar houden.

Gaat ook allemaal linea recta de bijstand in, in het onwaarschijnlijke geval dat ze een verblijfsvergunning krijgen. Anders zie je ze weer terug in een kraakpand of een ander broeinest van illegale leeglopers.

De overheid verzaakt gewoon haar taak om de burgers van Nederland te beschermen door Afrikaanse migranten binnen te laten.
Que fįcil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_189088260
Wat een haat jegens die man. Met al die ellende die die man heeft meegemaakt heeft hij het recht verdiend om eens lekker dronken te worden en de boel kort en klein te slaan. Die winkeliers zijn vast gewoon racisten.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189088300
Hoe snel was de asielmeneer die de ruiten van een Israėlisch restaurant vernielde alweer vrij..?
  maandag 23 september 2019 @ 19:37:29 #24
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189088316
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:32 schreef TTSS het volgende:
Al dat volk uit Afrika dient onmiddelijk uitgezet te worden, willen we het hier nog een klein beetje leefbaar houden.

Gaat ook allemaal linea recta de bijstand in, in het onwaarschijnlijke geval dat ze een verblijfsvergunning krijgen. Anders zie je ze weer terug in een kraakpand of een ander broeinest van illegale leeglopers.

De overheid verzaakt gewoon haar taak om de burgers van Nederland te beschermen door Afrikaanse migranten binnen te laten.
Onwaarschijnlijke? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 23 september 2019 @ 19:38:31 #25
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189088330
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2019 19:36 schreef Hoogslaper het volgende:
Hoe snel was de asielmeneer die de ruiten van een Israėlisch restaurant vernielde alweer vrij..?
Oh? Zat die dan daadwerkelijk vast?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')