abonnement Unibet Coolblue
pi_189085647
hi,

Ik overweeg om zo'n kastje te bestellen voor mij TV.
Heb nu de X96 mini met 8GB/2GB maar slaat best vaak vast bij 1080p video en buffert te vaak.

Lijkt me dat ik daar met deze box geen last meer van heb.
Degene die ik in gedachte had draait op Android 8.1.

Gezien het feit dat dit geen Netflix supported device is zal ik deze dus ook niet op 1080 kunnen draaien enkel op de bekende tablet resulutie is dit een beetje te kijken op een 37 inch tv?
ik las ergens dat Youtube wel te kijken is op 1080p met een omweg ofzo kan iemand dit bevestigen?

Ik wil hem trouwens met de kabel op 100 mbit internet aansluiten.
pi_189121689
Is dit dan niet een handiger alternatief als er toch geen Netflix op hoeft te draaien?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_189124717
Van de alle Android kastjes die er te koop zijn werken de Mi Box en de Nvidia Shield. De eerste is voor zijn prijs echt een aanrader. Aangezien je hem op kabel aan wil sluiten heb je nog wel een adapter nodig. Deze eerstgenoemde draaien op Android TV en zijn geoptimaliseerd voor TV. De meeste andere kastjes draaien op een door de fabrikant aangepaste versie van normale Android, met alle gevolgen van dien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_189132610
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:43 schreef Ron1986 het volgende:
Ik overweeg om zo'n kastje te bestellen voor mij TV.
Heb nu de X96 mini met 8GB/2GB maar slaat best vaak vast bij 1080p video en buffert te vaak.
Wat is de bron van die 1080p video? Kan ook best zijn dat je internetverbinding niet goed is.
quote:
Lijkt me dat ik daar met deze box geen last meer van heb.
Degene die ik in gedachte had draait op Android 8.1.
Welke box?
quote:
Gezien het feit dat dit geen Netflix supported device is zal ik deze dus ook niet op 1080 kunnen draaien enkel op de bekende tablet resulutie is dit een beetje te kijken op een 37 inch tv?
ik las ergens dat Youtube wel te kijken is op 1080p met een omweg ofzo kan iemand dit bevestigen?
[
Wat een rare redenatie.

Een apparaat dat niet Netflix supported is kan prima 1080p ondersteunen.

Ik heb de X88, 4GB en die doet prima 1080p afspelen.
So we just called him Fred too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')