abonnement Unibet Coolblue
pi_189083292
Ik heb een universitaire opleiding gedaan maar ik heb deze (bachelor) niet kunnen afronden wegens ziekte van mijn ouders en ander persoonlijke omstandigheden.

Ik zou graag wel een diploma willen behalen, ik weet namelijk dat ik HBO niveau aankan. Alleen weet ik nog niet welke opleiding, mijn voorkeur gaat naar een opleiding binnen de gezondheidszorg en/of techniek. Maar een opleiding als verpleegkunde weer niet. Weten jullie misschien welke opleidingen een goede baankans en toekomstperspectief bieden ?
pi_189083961
Volgens mij is alles in techniek wel hot nu. Zeker bouwkundige tekenaars.

Het is hbo overigens, niet HBO.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 23 september 2019 @ 12:55:05 #3
484638 uitstelgedrag
Niet aan het soggen
pi_189084054
Ik zou ook zoek gaan op het internet en op basis van die opties open dagen en meeloopdagen bezoeken.
pi_189084111
Informatica, je zal aardig lastiggevallen worden door recruiters tegen het einde van je studie. Moet je wel liggen verder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189139197
Misschien maatschappelijk werk & dienstverlening? Is breed...
pi_189143181
Maak eerst eens een selectie van opleidingen die jou aanspreken (gezondheidszorg en techniek si wel erg breed...) en ga naar open dagen om meer info te verzamelen over deze opleidingen. Maak dan een afweging welke opleiding je het meest aanspreekt en bekijk dan het baanperspectief etc. Je opleiding duurt minstens vier jaar en daarna moet je nog heel wat jaren werken en in die tijd kan heel wat gebeuren in zowel positieve als negatieve zin wat betreft baanperspectief etc. En er zijn maar weinig dingen vervelender dan je leven lang in een richting/baan te zitten wat je niks aan vindt, alleen maar omdat je dan zogenaamd 'baangarantie' hebt of veel mee kunt verdienen.
pi_189144810
Avans in Breda biedt een opleiding met betrekking tot zorgtechnologie. Van wat ik ervan hoor (zelf gestudeerd in Breda) is het een behoorlijk goede opleiding:

https://www.avans.nl/ople(...)bachelor/introductie
't Echte en 't ware!
pi_189151336
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 05:38 schreef Guusje23 het volgende:
Misschien maatschappelijk werk & dienstverlening? Is breed...
:')
pi_189222023
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 11:52 schreef green190 het volgende:
Ik heb een universitaire opleiding gedaan maar ik heb deze (bachelor) niet kunnen afronden wegens ziekte van mijn ouders en ander persoonlijke omstandigheden.

Ik zou graag wel een diploma willen behalen, ik weet namelijk dat ik HBO niveau aankan. Alleen weet ik nog niet welke opleiding, mijn voorkeur gaat naar een opleiding binnen de gezondheidszorg en/of techniek. Maar een opleiding als verpleegkunde weer niet. Weten jullie misschien welke opleidingen een goede baankans en toekomstperspectief bieden ?
HBO-ICT
pi_189259800
Je zou ook kunnen kijken naar hbo MBRT.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')