abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 september 2019 @ 12:26:02 #226
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189113027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word wel vrolijk van het huidige middelveld met Promes, Martinez en Alvarez. Begint steeds beter te lopen.
benieuwd hoe TH Donny gaat terugzetten. Alvarez of Promes eruit?
dan denk ik Alvarez, maar gaat hij dan Veltgod laten staan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189113128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:06 schreef Simmertje het volgende:
Het duurt nog een weekje, maar wat verwachten we van volgende week tegen Valencia? Heb zo'n raar gevoel dat we daar wel eens kunnen stunten, al krijg ik nog niet echt hoogte van de vorm van Valencia.
Ik wacht eerst op de analyse van @El-Stinho
Oh.
  woensdag 25 september 2019 @ 12:32:20 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189113133
quote:
19s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

benieuwd hoe TH Donny gaat terugzetten. Alvarez of Promes eruit?
dan denk ik Alvarez, maar gaat hij dan Veltgod laten staan?
denk voor de CL Promes eruit of misschien Neres, die heeft het ook nog niet echt te pakken qua vorm
pi_189113220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wacht eerst op de analyse van @:El-Stinho
In principe altijd een gevaarlijk counterteam, maar steken niet in een goede vorm. Nog geen wedstrijd overtuigd dit seizoen, hoogstens de eerste wedstrijd aardig tegen Sociedad. Daarna tegen Celta, Mallorca, Barça, Chelsea en Leganes er geen moer van gebakken. Hebben met Dani Parejo een absolute eindbaas op het middenveld, voorin met Rodrigo een zeer beweeglijke spits tevens aanspeelpunt maar niet een doelpuntenmachine.

De linksback Jose Gaya is geblesseerd geraakt, die ik hoog heb zitten. Mist normaal gesproken de wedstrijd volgende week. Hun rechtsback Piccini ligt er een paar maandjes uit, dus daar speelt Wass. Niet de meest begenadigde back, meer een middenvelder. Verder ligt Soler er nog uit voor een paar weken die de rechtshalf hoort te zijn. Nu spelen ze met Coquelin, Kondogbia, Parejo. Veel fysieke kracht, duelslimheid.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189113324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:38 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

In principe altijd een gevaarlijk counterteam, maar steken niet in een goede vorm. Nog geen wedstrijd overtuigd dit seizoen, hoogstens de eerste wedstrijd aardig tegen Sociedad. Daarna tegen Celta, Mallorca, Barça, Chelsea en Leganes er geen moer van gebakken. Hebben met Dani Parejo een absolute eindbaas op het middenveld, voorin met Rodrigo een zeer beweeglijke spits tevens aanspeelpunt maar niet een doelpuntenmachine.

De linksback Jose Gaya is geblesseerd geraakt, die ik hoog heb zitten. Mist normaal gesproken de wedstrijd volgende week. Hun rechtsback Piccini ligt er een paar maandjes uit, dus daar speelt Wass. Niet de meest begenadigde back, meer een middenvelder. Verder ligt Soler er nog uit voor een paar weken die de rechtshalf hoort te zijn. Nu spelen ze met Coquelin, Kondogbia, Parejo. Veel fysieke kracht, duelslimheid.
Heb het gevoel dat Ajax dit jaar alleen nog maar tegen counterteams heeft lopen voetballen :')
  woensdag 25 september 2019 @ 13:29:00 #231
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189113935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:47 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Heb het gevoel dat Ajax dit jaar alleen nog maar tegen counterteams heeft lopen voetballen :')
fortuna niet voor zover ik weet, dus wellicht eindelijk een ander soort wedstrijd voor je dan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189114026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word wel vrolijk van het huidige middelveld met Promes, Martinez en Alvarez. Begint steeds beter te lopen.
Van Promes had ik het idee dat hij wel eens een flop had kunnen zijn.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:37:26 #233
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189114042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:36 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Van Promes had ik het idee dat hij wel eens een flop had kunnen zijn.
op basis waarvan precies?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 25 september 2019 @ 13:41:34 #234
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189114102
quote:
Viergever blikt terug op Eredivisie-topper tegen Ajax: 'Het boezemt angst in'

Nick Viergever zag dat zijn oude club Ajax in de Eredivisie-topper van zondag moeite had om kansen te creëren tegen zijn PSV. De verdediger had zelfs het idee dat de Eindhovenaren in de slotfase nog de meeste lucht over hadden.

"Ajax is een ploeg met heel goede spelers, maar het was voor hen lastig om tegen ons iets te creëren", zegt Viergever in Voetbal International. "Wij hebben bepaalde principes over hoe we willen verdedigen en als het bij ons compact staat, is het voor elke tegenstander lastig om de oplossing te vinden. Wij laten ons dus niet gek maken als een tegenstander wat langer de bal heeft en ook niet als wij een keer op achterstand komen, dan weten we ook gewoon wat ons te doen staat."

PSV eindigde vorig seizoen op drie punten van Ajax, maar Viergever ziet dat beide selecties veranderingen hebben ondergaan in hun selectie en speelwijze. "Je merkte dat Ajax beducht was voor onze omschakelmomenten. We hadden dat een paar keer beter kunnen uitspelen, maar als een tegenstander doorheeft dat je er heel snel en gevaarlijk uit kunt komen, is dat gunstig. Het boezemt angst in."

Volgens Viergever is PSV 'groeiende', maar ligt er nu al een goede basis. "We hebben veel jonge spelers die zich ontwikkelen, dat is mooi om te zien. Wij hebben dit seizoen een brede selectie en je hebt kunnen zien dat we fit zijn. Wij hadden twee dagen minder rust gehad dan Ajax, maar hadden aan het einde nog energie, terwijl zij het zwaar hadden."

https://www.voetbalprimeu(...)ezemt-angst-in-.html
ja lekker 90 minuten achterover hangen terwijl Ajax al het werk doet.... daar word je niet zo moe van.

dit zal wel weer figuren als psvel aantrekken, maar dit is toch te waanzinnig voor woorden, zou hij er echt zo over denken of is dit meer je kop in het zand steken en te proberen met provocatie iets los te maken bij de concurrent?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189114135
quote:
19s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja lekker 90 minuten achterover hangen terwijl Ajax al het werk doet.... daar word je niet zo moe van.

dit zal wel weer figuren als psvel aantrekken, maar dit is toch te waanzinnig voor woorden, zou hij er echt zo over denken of is dit meer je kop in het zand steken en te proberen met provocatie iets los te maken bij de concurrent?
Dat Ajax het zwaar had :')

Ajax vond een gelijkspel wel prima, het is eerder treurig dat Viergevers EL cluppie niet vol voor de overwinning ging. Mja if you can't beat them join them he.
pi_189114182
Viergever is eigenlijk wel de verpersonificatie van 'net niet'...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189114208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat doelpunt nog even terug gezien van PSV, hij maakte wel een fout maar zoals zo vaak is het een opeenstapeling van fouten wat tot goals leidt, Blind stond ook niet goed en Veltman in iets mindere mate idem ditto
Dat is precies waarom hij nu moet blijven staan. Zo veel mogelijk ervaring opdoen zodat hem dit soort fouten steeds minder overkomen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_189114249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Dat Ajax het zwaar had :')

Ajax vond een gelijkspel wel prima, het is eerder treurig dat Viergevers EL cluppie niet vol voor de overwinning ging. Mja if you can't beat them join them he.
De voorzichtigheid van beide ploegen kwam ook voort uit de stand. Gelijk in punten, dus niet verliezen was voor iedereen wel een uitgangspunt.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_189114285
quote:
19s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:37 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

op basis waarvan precies?
Heb je zijn stats van Sevilla gezien?

Daarnaast:
https://www.voetbalprimeu(...)evilla-avontuur.html
  woensdag 25 september 2019 @ 13:58:31 #240
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189114322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Heb je zijn stats van Sevilla gezien?

Daarnaast:
https://www.voetbalprimeu(...)evilla-avontuur.html
stond daar vaak op totaal verkeerde posities had ik gelezen, als rechts en linksback enzo.
ik zou toch meer zijn spel in oranje als maatstaf nemen. en de videos van zijn tijd in Rusland zijn wel om te smullen hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:03:41 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189114378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:49 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Dat is precies waarom hij nu moet blijven staan. Zo veel mogelijk ervaring opdoen zodat hem dit soort fouten steeds minder overkomen.
ik vind ook dat hij het goed doet, zoals Frenkie het invulde kon alleen Frenkie
pi_189114470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Viergever is eigenlijk wel de verpersonificatie van 'net niet'...
Blij dat hij weg is. Vergelijkbaar met een broodje die je eergisteren hebt gekocht met kaas zonder boter.
  woensdag 25 september 2019 @ 14:18:33 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189114561
quote:
19s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja lekker 90 minuten achterover hangen terwijl Ajax al het werk doet.... daar word je niet zo moe van.

dit zal wel weer figuren als psvel aantrekken, maar dit is toch te waanzinnig voor woorden, zou hij er echt zo over denken of is dit meer je kop in het zand steken en te proberen met provocatie iets los te maken bij de concurrent?
hij heeft wel gelijk dat Ajax niet zoveel creëerde als ze normaal doen maar omdat zij zo verdedigend stonden zal het aan hun kant ook een stuk minder geweest zijn dan normaal
  woensdag 25 september 2019 @ 14:21:38 #244
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189114610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij heeft wel gelijk dat Ajax niet zoveel creëerde als ze normaal doen maar omdat zij zo verdedigend stonden zal het aan hun kant ook een stuk minder geweest zijn dan normaal
Ajax speelde veel behoudender dan normaal. en psv stond nog verder naar achter dan gewoonlijk. beide speelde meer op safe dan ze tegen een andere eredivisieclub zouden doen ja.

zonder al te veel een gekleurde bril op te zetten, snap ik deze strategie van Ajax wel, twee keer met 3-0 op de broek gehad. Maar Psv moet thuis toch wat meer op de mat kunnen leggen voor hun fans.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189114771
Het enige wat je bereikt met spelers sparen is dat de kwaliteit op het veld omlaag gaat, waardoor de basisspelers die er nog wel in staan meer arbeid moeten verrichten om dit te compenseren en ze vermoeid raken.

Zo vaak gezien in de KNVB beker, alsjeblieft niet nu. Laat de sterkste 11 beginnen, snel met 3-0 voor staan en in een wat lagere versnelling uitspelen, als ze zo toe zijn aan rust.
pi_189114786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:31 schreef Arts-assistent het volgende:
Het enige wat je bereikt met spelers sparen is dat de kwaliteit op het veld omlaag gaat, waardoor de basisspelers die er nog wel in staan meer arbeid moeten verrichten om dit te compenseren en ze vermoeid raken.

Zo vaak gezien in de KNVB beker, alsjeblieft niet nu. Laat de sterkste 11 beginnen, snel met 3-0 voor staan en in een wat lagere versnelling uitspelen, als ze zo toe zijn aan rust.
Maximaal twee wijzigingen, Ziyech zal niet meedoen en wellicht kan je Schuurs nog wat minuten geven. Maar verder gewoon dezelfde namen op het veld ja.
Oh.
pi_189114795
quote:
19s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja lekker 90 minuten achterover hangen terwijl Ajax al het werk doet.... daar word je niet zo moe van.

dit zal wel weer figuren als psvel aantrekken, maar dit is toch te waanzinnig voor woorden, zou hij er echt zo over denken of is dit meer je kop in het zand steken en te proberen met provocatie iets los te maken bij de concurrent?
Ik vraag me ook ernstig af of hij dat laatste echt meent. Verder vind ik Viergever meestal prima rationeel.
pi_189114808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maximaal twee wijzigingen, Ziyech zal niet meedoen en wellicht kan je Schuurs nog wat minuten geven. Maar verder gewoon dezelfde namen op het veld ja.
Om blessures te voorkomen of niet te laten verergeren helemaal prima inderdaad, zoals bij Ziyech.
pi_189115824
Moeilijkste vraag vandaag is toch altijd weer of ik vanavond aan het bier ga of niet, toch een doordeweeks dag :{
pi_189115857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:40 schreef Simmertje het volgende:
Moeilijkste vraag vandaag is toch altijd weer of ik vanavond aan het bier ga of niet, toch een doordeweeks dag :{
Gewoon niet teveel bier dan.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')