abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189079696
Yvette zit compleet in de reet van Fien en valt totaal niet op jammer.
SOONY
pi_189079783
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:01 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Irritant figuur inderdaad, maar wel een type persoon die het programma leuk maakt om naar te kijken

Al word ik vooral zeer gelukkig van Yvette :@ O+
Grijs figuur
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189079847
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:01 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Irritant figuur inderdaad, maar wel een type persoon die het programma leuk maakt om naar te kijken

Al word ik vooral zeer gelukkig van Yvette :@ O+
Ook team Yvette hier...

Persoonlijk kan ik Hugo nog wel hebben, alleen moet ie wat minder een flapuit zijn, teksten als "kutwijf" zijn nooit zo handig om te roepen :+ Ik denk tenminste dat hij het was :P

Op zich slim gespeeld van Fien, maar ze heeft er feitelijk niet heel veel mee gewonnen, behalve dat ze nu de goodwill bij Hugo en Frank sowieso wel verspeelt heeft, en misschien ook bij Akwasi.

Daarnaast vond ik het sowieso raar dat niemand in kamp Zuid speculeerde op een herindeling van de kampen, er is nog nooit een verschil van 3 kampleden geweest :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189079922
Hugo zal mazzel hebben door de herindeling. Anders had Fien haar plan mooi kunnen werken. Sowieso goed gespeeld door Frank en Hugo hun extra stemmen te verspillen aan de exit van Dionne die er toch wel uitgestemd zou gaan worden.

Roy met zijn koraalmanicure is toch wel het moment van de aflevering. En hoe Tim/Tom Coronel voldaan ziet hoe Hugo zijn team faalt in de domino proef. Wel gek hoe hij vorige week alles in de schoenen van Dionne schoof maar deze keer dat niemand bij hem deed met zijn 'meten' :')
mag het weten
pi_189080014
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
Wel gek hoe hij vorige week alles in de schoenen van Dionne schoof maar deze keer dat niemand bij hem deed met zijn 'meten' :')
Nou dit inderdaad! Dat viel mij ook op. Als je dan zo sterk de leidersrol pakt moet je ook verantwoordelijkheid nemen of daarop aangesproken kunnen worden.
Alius aliud dicit
pi_189080334
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2019 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was later ingeschakeld maar die reclames duren zo lang dat ik alweer bij ben :')

Tim had het trouwens goed gezien _O_ Doei doei Kamp Zuid.
Echt wel knap van Tim om zo rustig te blijven terwijl Thomas Berge helemaal in de stress sprong.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189080485
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 21:34 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Die is komen idd nauwelijks in beeld. Wordt tijd dat ze een keer verliezen..
Daar gaat kennelijk alles gemoedelijk zn gangetje. Dus is het niet zo entertaining om er veel van te laten zien.
pi_189081372
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:23 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Daar gaat kennelijk alles gemoedelijk zn gangetje. Dus is het niet zo entertaining om er veel van te laten zien.
Daarom wordt het tijd dat ze verliezen ~O>
pi_189081405
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
Hugo zal mazzel hebben door de herindeling. Anders had Fien haar plan mooi kunnen werken. Sowieso goed gespeeld door Frank en Hugo hun extra stemmen te verspillen aan de exit van Dionne die er toch wel uitgestemd zou gaan worden.

Roy met zijn koraalmanicure is toch wel het moment van de aflevering. En hoe Tim/Tom Coronel voldaan ziet hoe Hugo zijn team faalt in de domino proef. Wel gek hoe hij vorige week alles in de schoenen van Dionne schoof maar deze keer dat niemand bij hem deed met zijn 'meten' :')
Eigenlijk wel erg als de koraalmanicure het hoogtepunt van de aflevering was :D
Zelfs het duel tussen Berdien en Eva was heel matig, je zag al meteen dat Berdien het had verprutst.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189081470
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
En hoe Tim/Tom Coronel voldaan ziet hoe Hugo zijn team faalt in de domino proef. Wel gek hoe hij vorige week alles in de schoenen van Dionne schoof maar deze keer dat niemand bij hem deed met zijn 'meten' :')
Idd, beide keren was het gewoon een teamfout. Vorige week hadden ze allemaal het klimmen onderschat, want ze dachten dat ze de kracht van de anderen beter bij de kist konden gebruiken en dat het klimmen niet zoveel voorstelde. En gisteren hadden ze ook kunnen zien dat dat gespring van Hugo niet leidde tot een echt goede inschatting qua afstand.
pi_189081491
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:13 schreef Chia het volgende:

[..]

Idd, beide keren was het gewoon een teamfout. Vorige week hadden ze allemaal het klimmen onderschat, want ze dachten dat ze de kracht van de anderen beter bij de kist konden gebruiken en dat het klimmen niet zoveel voorstelde. En gisteren hadden ze ook kunnen zien dat dat gespring van Hugo niet leidde tot een echt goede inschatting qua afstand.
Ja waarom ze daar weer Frank niet voor hadden ingezet, die had met zijn lengte sowieso niet zo te hoeven springen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 23 september 2019 @ 09:16:53 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189081862
Ik heb sowieso niet het idee dat het verliezende kamp uit heldere deelnemers bestaat.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_189081906
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ook team Yvette hier...

Persoonlijk kan ik Hugo nog wel hebben, alleen moet ie wat minder een flapuit zijn, teksten als "kutwijf" zijn nooit zo handig om te roepen :+ Ik denk tenminste dat hij het was :P

Op zich slim gespeeld van Fien, maar ze heeft er feitelijk niet heel veel mee gewonnen, behalve dat ze nu de goodwill bij Hugo en Frank sowieso wel verspeelt heeft, en misschien ook bij Akwasi.

Daarnaast vond ik het sowieso raar dat niemand in kamp Zuid speculeerde op een herindeling van de kampen, er is nog nooit een verschil van 3 kampleden geweest :P
Ja ik denk ook dat het plan te vroeg is ingezet, die is alle vertrouwen kwijt behalve van Yvette. Maar het maakt het wel leuk. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Leukste jonkie 2022 maandag 23 september 2019 @ 09:52:15 #289
213457 engine
pi_189082149
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:13 schreef Chia het volgende:

[..]

Idd, beide keren was het gewoon een teamfout. Vorige week hadden ze allemaal het klimmen onderschat, want ze dachten dat ze de kracht van de anderen beter bij de kist konden gebruiken en dat het klimmen niet zoveel voorstelde. En gisteren hadden ze ook kunnen zien dat dat gespring van Hugo niet leidde tot een echt goede inschatting qua afstand.
Dat springen ja _O- hysterisch gedoe
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  † In Memoriam † maandag 23 september 2019 @ 10:10:52 #290
368283 ato
pi_189082308
Dionne eruit *O*
Prisha *O*

Ik heb geen hekel aan Hugo die jongen is nu eenmaal fanatiek.
Life can be a bitch, so like it..
pi_189082373
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 09:52 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dat springen ja _O- hysterisch gedoe
Ik dacht echt wtf doet hij? Terwijl je bij Tom Coronel wel direct zag dat hij die blokken aan het meten was. _O-

En meten kan ook met zijn tweeën, want het is inderdaad lastig inschatten, dus als eentje gaat staan en strekken en de ander kijkt kan dat de nauwkeurigheid ook al flink verhogen.
pi_189082488
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 10:10 schreef ato het volgende:
Dionne eruit *O*
Prisha *O*

Ik heb geen hekel aan Hugo die jongen is nu eenmaal fanatiek.
Ik heb ook geen hekel aan Hugo eigenlijk. Hij wil gewoon winnen. Frank en Akwasi hadden ook tegen hem gezegd dat hij de leiders-rol op zich moest nemen. Eerst wilde hij dat nog niet eens. Tijdens die proef.

Want hij zei " ja, dan ben ik weer de dominante lul zeker?"

Of toch zoiets.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189082537
quote:
16s.gif Op maandag 23 september 2019 09:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat het plan te vroeg is ingezet, die is alle vertrouwen kwijt behalve van Yvette. Maar het maakt het wel leuk. :P
Ik dacht bij dat plan van Fien "wel een goed plan, maar ook wel een heel erg kutplan"


Als je net drie keer verloren hebt.

Beetje gemixte gevoelens.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189082570
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik dacht bij dat plan van Fien "wel een goed plan, maar ook wel een heel erg kutplan"

Als je net drie keer verloren hebt.

Beetje gemixte gevoelens.
Ja ik denk dat het te vroeg was, nu kunnen ze bij deze mensen niet meer rekenen op vertrouwen iig. :P

Maar we gaan het zien. })
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189082675
quote:
16s.gif Op maandag 23 september 2019 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja ik denk dat het te vroeg was, nu kunnen ze bij deze mensen niet meer rekenen op vertrouwen iig. :P

Maar we gaan het zien. })
Daarom gaan ze de groepen weer veranderen.
SOONY
pi_189082686
Wel leuk dat Nicolette een soort van figurant is geworden van het programma. Haar rol lijkt steeds kleiner te worden.
SOONY
  maandag 23 september 2019 @ 11:15:28 #297
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_189082889
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:30 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik heb ook geen hekel aan Hugo eigenlijk. Hij wil gewoon winnen. Frank en Akwasi hadden ook tegen hem gezegd dat hij de leiders-rol op zich moest nemen. Eerst wilde hij dat nog niet eens. Tijdens die proef.

Want hij zei " ja, dan ben ik weer de dominante lul zeker?"

Of toch zoiets.
Volgens mij let Hugo nog best op hoe de verhoudingen liggen in de groep. Vond ook opvallend dat hij hier duidelijk aangeeft niet in die dominante rol te willen. Daarnaast geeft hij iets aan waar de hele groep bij is dus niets achterbaks.
Lijkt er ook wel op dat de makers het precies zo laten zien.... begreep ik ook van Dionne ook bij eilandpraat.

Dat kutwijven zeggen vind ik dan niet nodig.
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 11:28:46 #298
18653 crew  D.
pi_189083024
Ik heb teruggekeken, en tegelijkertijd hier meegelezen :D
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 11:30:13 #299
18653 crew  D.
pi_189083041
Dat die domino niet om zou gaan was bij het plaatsen van de 2e steen al duidelijk :Y

En dat extra stemmen verspillen vond ik ook wel amusant :P
pi_189083258
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:15 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Volgens mij let Hugo nog best op hoe de verhoudingen liggen in de groep. Vond ook opvallend dat hij hier duidelijk aangeeft niet in die dominante rol te willen. Daarnaast geeft hij iets aan waar de hele groep bij is dus niets achterbaks.
Lijkt er ook wel op dat de makers het precies zo laten zien.... begreep ik ook van Dionne ook bij eilandpraat.

Dat kutwijven zeggen vind ik dan niet nodig.
Dat is natuurlijk stemmingmakerij van de programmamakers dat men hierop als kijker reageert. waarom wordt het uitgelicht en zelfs ondertiteld. Kan me niet voorstellen dat de rest van die engeltjes zijn
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')