Misschien moet je eens achter je scherm vandaan komen en Tinder laten voor wat het is.quote:Op zondag 22 september 2019 19:51 schreef -Chakotay- het volgende:
het idee dat een lekker wijf alleen in het park zit, acht ik nog kleiner dan de kans dat iemand op haar afstapt
Tja, je kunt op hem afknappen, maar misschien vind je hem wel interessant..quote:Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
Als ik in een park zat dan kwam ik daar waarschijnlijk om te relaxen of een boek te lezen. Ik zou het dan niet zo leuk vinden als je dat gaat verstoren omdat jij mij knap vind
quote:Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
Als ik in een park zat dan kwam ik daar waarschijnlijk om te relaxen of een boek te lezen. Ik zou het dan niet zo leuk vinden als je dat gaat verstoren omdat jij mij knap vind
Maar ik wil dat boek ook gewoon lezen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
zeg mij een parkiequote:Op zondag 22 september 2019 20:15 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens achter je scherm vandaan komen en Tinder laten voor wat het is.
Je praat niet over een beschermde diersoort hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nee en nee. Je wil ze niet afschrikken
Ieder groot park in een grote stad kan jouw jachtterrein zijn, broeder.quote:
Dat laatste. Als je uit het niets een vrouw aanspreekt in een park dan hebben ze echt wel door dat je interesse hebt hoor; daar is niks subtiels aan.quote:Op zondag 22 september 2019 19:45 schreef vouwdeurtje het volgende:
Weer een interessant topique van vouwdeurtje![]()
Het volgende dames en heren:
Scenario 1
Stel je loopt als man door het park en ziet op een grasveld een knappe dame alleen zitten (tussen andere mensen in de buurt die ook op het gras aan het chillen zijn). Is het dan sociaal geaccepteerd om als wildvreemde op die dame af te stappen, bij haar te gaan zitten en een gesprek met haar proberen aan te gaan? Gewoon eerst even voorstellen en dan een normaal gesprek (bijv. over wat ze daar doet, wat ze nog die dag gaat doen, koetjes en kalfjes) en (misschien) tijdens het gesprek op subtiele wijze kenbaar maken dat je wel interesse in haar hebt?
Ik kan me voorstellen dat de ene dame zich gevleid voelt en de ander het creepy vindt.quote:Op zondag 22 september 2019 20:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je praat niet over een beschermde diersoort hoor.
Denk dat het vooral gaat om hoe je iemand benaderd, dat hoeft niet per se creepy te zijn of als ongewenst ervaren te worden.
quote:Op zondag 22 september 2019 20:33 schreef Durmada het volgende:
Als ik alleen loop te chillen in het park zou ik het niet chill vinden als iemand zo maar bij me komt zitten.
Lijkt me sowieso lastig bij komen zitten als jij aan de wandel bent.quote:Op zondag 22 september 2019 20:33 schreef Durmada het volgende:
Als ik alleen loop te chillen in het park zou ik het niet chill vinden als iemand zo maar bij me komt zitten.
Hoe zou jij het doen?quote:Op zondag 22 september 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
ik sta best open voor mensen, maar beiden zijn echt een no-go.
“Kan je de weg naar je hart aan mij vertellen?”quote:Op zondag 22 september 2019 20:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het doen?
TS zou trouwens kunnen doen alsof hij niet bekend is met de buurt en de weg kunnen vragen.
Dit is zo juist.quote:Op zondag 22 september 2019 20:48 schreef TTSS het volgende:
Als je een knappe vent bent: ja dat is prima.
Als je een lelijke vent bent: nee, het is ongewenst.
C'est la vie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |