abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189076724
Weer een interessant topique van vouwdeurtje _O_

Het volgende dames en heren:

Scenario 1
Stel je loopt als man door het park en ziet op een grasveld een knappe dame alleen zitten (tussen andere mensen in de buurt die ook op het gras aan het chillen zijn). Is het dan sociaal geaccepteerd om als wildvreemde op die dame af te stappen, bij haar te gaan zitten en een gesprek met haar proberen aan te gaan? Gewoon eerst even voorstellen en dan een normaal gesprek (bijv. over wat ze daar doet, wat ze nog die dag gaat doen, koetjes en kalfjes) en (misschien) tijdens het gesprek op subtiele wijze kenbaar maken dat je wel interesse in haar hebt?

Scenario 2
Stel je loopt als man door het park en ziet voor je twee knappe dames lopen die druk met elkaar in gesprek zijn. Je ziet het wel zitten om daarmee in contact te komen. Kun je daar als wildvreemde man dan tussen komen? Zo ja, hoe?

:') #struggles
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189076758
:') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_189076820
het idee dat een lekker wijf alleen in het park zit, acht ik nog kleiner dan de kans dat iemand op haar afstapt
pi_189076897
Nee en nee. Je wil ze niet afschrikken
pi_189076943
Als ik in een park zat dan kwam ik daar waarschijnlijk om te relaxen of een boek te lezen. Ik zou het dan niet zo leuk vinden als je dat gaat verstoren omdat jij mij knap vind
pi_189077275
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:51 schreef -Chakotay- het volgende:
het idee dat een lekker wijf alleen in het park zit, acht ik nog kleiner dan de kans dat iemand op haar afstapt
Misschien moet je eens achter je scherm vandaan komen en Tinder laten voor wat het is.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189077294
ik sta best open voor mensen, maar beiden zijn echt een no-go.
Somebody that I used to know
pi_189077298
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
Als ik in een park zat dan kwam ik daar waarschijnlijk om te relaxen of een boek te lezen. Ik zou het dan niet zo leuk vinden als je dat gaat verstoren omdat jij mij knap vind
Tja, je kunt op hem afknappen, maar misschien vind je hem wel interessant..
pi_189077304
quote:
-O-
  zondag 22 september 2019 @ 20:18:43 #10
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189077342
quote:
Maar ik wil dat boek ook gewoon lezen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189077402
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:15 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Misschien moet je eens achter je scherm vandaan komen en Tinder laten voor wat het is.
zeg mij een parkie :)
  zondag 22 september 2019 @ 20:27:36 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189077470
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nee en nee. Je wil ze niet afschrikken
Je praat niet over een beschermde diersoort hoor.

Denk dat het vooral gaat om hoe je iemand benaderd, dat hoeft niet per se creepy te zijn of als ongewenst ervaren te worden.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189077514
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:23 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

zeg mij een parkie :)
Ieder groot park in een grote stad kan jouw jachtterrein zijn, broeder.
pi_189077526
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:45 schreef vouwdeurtje het volgende:
Weer een interessant topique van vouwdeurtje _O_

Het volgende dames en heren:

Scenario 1
Stel je loopt als man door het park en ziet op een grasveld een knappe dame alleen zitten (tussen andere mensen in de buurt die ook op het gras aan het chillen zijn). Is het dan sociaal geaccepteerd om als wildvreemde op die dame af te stappen, bij haar te gaan zitten en een gesprek met haar proberen aan te gaan? Gewoon eerst even voorstellen en dan een normaal gesprek (bijv. over wat ze daar doet, wat ze nog die dag gaat doen, koetjes en kalfjes) en (misschien) tijdens het gesprek op subtiele wijze kenbaar maken dat je wel interesse in haar hebt?

Dat laatste. Als je uit het niets een vrouw aanspreekt in een park dan hebben ze echt wel door dat je interesse hebt hoor; daar is niks subtiels aan.
pi_189077548
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:47 schreef Geerd het volgende:
:') :') :') :') :') :') :')
Geerd heeft zijn vrouw niet uitgekozen, maar gekregen :D
pi_189077549
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:27 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je praat niet over een beschermde diersoort hoor.

Denk dat het vooral gaat om hoe je iemand benaderd, dat hoeft niet per se creepy te zijn of als ongewenst ervaren te worden.
Ik kan me voorstellen dat de ene dame zich gevleid voelt en de ander het creepy vindt.
pi_189077573
gewoon onopzichtig met een kleedje naar een vrij plekje zoeken.. in de buurt van die chick
en dan gewoon een kutverhaal bedenken.. zo van.. ik ben mijn zonnenbril vergeten, mag ik die van jou lenen?
  zondag 22 september 2019 @ 20:33:49 #18
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189077581
Als ik alleen loop te chillen in het park zou ik het niet chill vinden als iemand zo maar bij me komt zitten.
AZ
ALKMAAR
pi_189077597
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:33 schreef Durmada het volgende:
Als ik alleen loop te chillen in het park zou ik het niet chill vinden als iemand zo maar bij me komt zitten.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 september 2019 @ 20:39:01 #20
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189077663
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:33 schreef Durmada het volgende:
Lijkt me sowieso lastig bij komen zitten als jij aan de wandel bent.
Blog
pi_189077835
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
ik sta best open voor mensen, maar beiden zijn echt een no-go.
Hoe zou jij het doen?

TS zou trouwens kunnen doen alsof hij niet bekend is met de buurt en de weg kunnen vragen. _O-
pi_189077880
Als je een knappe vent bent: ja dat is prima.
Als je een lelijke vent bent: nee, het is ongewenst.

C'est la vie
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  zondag 22 september 2019 @ 20:49:05 #23
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189077882
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoe zou jij het doen?

TS zou trouwens kunnen doen alsof hij niet bekend is met de buurt en de weg kunnen vragen. _O-
“Kan je de weg naar je hart aan mij vertellen?”
Blog
pi_189077940
Er moet aanleiding zijn voor een gesprek. Ik zou het alleen proberen als je een meester bent in de spontaniteit, anders wordt het al snel ongemakkelijk.
pi_189077968
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:48 schreef TTSS het volgende:
Als je een knappe vent bent: ja dat is prima.
Als je een lelijke vent bent: nee, het is ongewenst.

C'est la vie
Dit is zo juist.

[ Bericht 21% gewijzigd door vouwdeurtje op 23-09-2019 17:05:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')