Jij wil niet weten wat voor viespeukerij ze allemaal uithalen in Parijs.quote:Op maandag 23 september 2019 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe zou dat kunnen? Het gebeurd vrij vaak bij Eurosport. Vrij amateuristisch.
Sjors is een slechte scout.quote:
Al na 10/20 meter. Moest meteen wisselen van fiets, maar alsnog eerste.quote:Op maandag 23 september 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tiberi zijn fiets was stuk?
En toch 1e
Als het dat niet deed zouden ONZE jongens en meisjes niet massaal met kniekousen aan rijden lijkt me.quote:Op maandag 23 september 2019 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet zo’n fan bent van Bas Tietema. Maar het ziet er ietwat lullig uit allemaal. En die twee centimeter, zou het wat uitmaken?
De ploegentijdrit voor merkenteams is een stille dood gestorven omdat de ploegen alle kosten moesten dragen en de UCI de winst in hun zak stak. En hier gooien ze 167.000 euro tegenaan.quote:Op maandag 23 september 2019 15:12 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nounounou, ....
Op de olympische spelen zit ik nog steeds met stijgende verbazing naar het kabouterfietsen over een zandig Teletubbielandschap te kijken.
Gisteren heb ik naar Toon en Eli zitten kijken in Waterloo. Dat is gewoon comedy capers.
De UCI doet echt raardere dingen dan deze nieuwe discipline. Alleen de bovenstaande ongein slikken we nu gewoon voor zoete koek.
De analyse van Bakelsmans is zo'n slechte nog niet. De laatste vijf jaar is het vrouwenwielrennen ontzettend geprofessionaliseerd en dit is een redelijk logische stap om het naar een nog hoger niveau te tillen. De OS willen hier waarschijnlijk makkelijk in mee gaan. Logische stap na de gefaalde TTT voor commerciële ploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |