Aaaah, een zak vol met alleen maar suikersnoepjes, dat zou geweldig zijn!
omschrijf es hoe ze eruitzien?
quote:Van die roze ronde snoepjes die het glazuur van je tanden laten springen
Op vrijdag 10 januari 2003 13:12 schreef ZixS het volgende:
suikersnoepjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.omschrijf es hoe ze eruitzien?
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:11 schreef BuBBLer het volgende:
Zie hier het resultaat van veel TMF kijken en bReEzAhS drinkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Die zijn idd lekker. Of die chocoladedingen met gekleurde spikkels. Die tumtum-meuk is verder niet te eten.
Op vrijdag 10 januari 2003 13:13 schreef BuBBLer het volgende:[..]
Van die roze ronde snoepjes die het glazuur van je tanden laten springen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja die!
Op vrijdag 10 januari 2003 13:13 schreef BuBBLer het volgende:[..]
Van die roze ronde snoepjes die het glazuur van je tanden laten springen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat maakt je leven al stukken gevarieerder
Op vrijdag 10 januari 2003 13:14 schreef GlamourQueen het volgende:[..]
Ja die!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ze zijn er ook nog in het geel..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat gezeik altijd over die klote bReEzAhS, wat is er mis met die dingen? Laat mensen toch die dat 'cool' vinden! Ik durf te wedden dat toen jij je eerste biertje dronk, je het ook niet lekker vond, en alleen cool stond te zijn met je vriendjes!
Op vrijdag 10 januari 2003 13:11 schreef BuBBLer het volgende:
Zie hier het resultaat van veel TMF kijken en bReEzAhS drinkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:In de couveuse kreeg ik het al via het infuus, dus praat geen poep...
Op vrijdag 10 januari 2003 13:20 schreef Martinezzz het volgende:Ik durf te wedden dat toen jij je eerste biertje dronk, je het ook niet lekker vond, en alleen cool stond te zijn met je vriendjes!
quote:Jonge, ga nou niet cool lopen doen! Wie zegt dat de topicstarter veel breezers drinkt? En dan nog, laat iedereen drinken waar die zin in heeft, en loop geen loze opmerkingen te maken op een topic wat niets eens met fuckin breezers te maken heeft!
Op vrijdag 10 januari 2003 13:24 schreef BuBBLer het volgende:[..]
In de couveuse kreeg ik het al via het infuus, dus praat geen poep...
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:10 schreef GlamourQueen het volgende:
Mijn mama had laatst een zak met 1 kilo tumtums gekocht. Daar zitten een soort van harde suikersnoepjes in (ik weet niet hoe ik ze anders moet omschrijven). Die zijn zo lekker! Nu heb ik die al allemaal opgegeten en zijn er alleen nog maar gewone tumtums over..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet iemand of die suikersnoepjes ook los te koop zijn?Aaaah, een zak vol met alleen maar suikersnoepjes, dat zou geweldig zijn!
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:30 schreef Natalie het volgende:
Je bedoelt die roze en gele snoepjes toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die zijn inderdaad lekker. TumTums zijn een van de weinige zoete snoepjes die ik lekker vind.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:14 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Die zijn idd lekker. Of die chocoladedingen met gekleurde spikkels. Die tumtum-meuk is verder niet te eten.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:26 schreef Infinity123 het volgende:
TUM TUM
TUM TUM
TUM TUMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tumtum = jumjum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop