abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7818328
Ik vind het echt belachelijk dat ik elke om 7 uur moet opstaan om naar school te gaan. Ik probeer echt elke avond voor 12 uur naar bed te gaan, maar dat lukt gewoon nie!!!
Wie heeft hetzelfde probleem???
pi_7818341
Olé kick.to/LIF
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  vrijdag 10 januari 2003 @ 13:13:13 #3
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_7818394
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:09 schreef WhynY het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ik elke om 7 uur moet opstaan om naar school te gaan. Ik probeer echt elke avond voor 12 uur naar bed te gaan, maar dat lukt gewoon nie!!!
dat maakt niet uit, als de dagen later beginnen ga je nog later naar bed, en zit je weer met hetzelfde probleem

hoe kan het je trouwens niet lukken om voor 12 uur naar bed te gaan? raak je het altijd kwijt of stap er naast?

...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_7818401
ahhh sorry, zwaar verkeerde categorie
zat niet op te letten
pi_7818435
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:13 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

dat maakt niet uit, als de dagen later beginnen ga je nog later naar bed, en zit je weer met hetzelfde probleem

hoe kan het je trouwens niet lukken om voor 12 uur naar bed te gaan? raak je het altijd kwijt of stap er naast?

Weet het ook niet... het is zwaar frustrerend... op een of andere manier komen er tegen die tijd allemaal dingen in m'n hoofd die ik nog moet/kan doen... terwijl ik dan de hele dag heb zitten nixen. Heb je dat nooit??
  vrijdag 10 januari 2003 @ 13:19:51 #6
23283 Mobster273
pi_7818528
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:15 schreef WhynY het volgende:

[..]

Weet het ook niet... het is zwaar frustrerend... op een of andere manier komen er tegen die tijd allemaal dingen in m'n hoofd die ik nog moet/kan doen... terwijl ik dan de hele dag heb zitten nixen. Heb je dat nooit??

nee, eigenlijk niet, heel apart, ik ga sowieso meestal pas tegen 1 uur, half 2 slapen, en dan bedenk ik mij wel dingen die die ik nog zou kunnen doen, maar het vooruitzicht aan mijn bed wint het dan toch altijd
pi_7818591
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:19 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

nee, eigenlijk niet, heel apart, ik ga sowieso meestal pas tegen 1 uur, half 2 slapen, en dan bedenk ik mij wel dingen die die ik nog zou kunnen doen, maar het vooruitzicht aan mijn bed wint het dan toch altijd

Dat zou mooi zijn ja... Maar da's voor mij al te laat... ik ga meestal ook tegen enen pas m'n bed in... en dan ben ik ook nog zo'n persoon die niet fris is tenzij ze minstens 10 uurtjes kan slapen... argghhhhhh...
ik hou niet van naar bed gaan... en ik hou niet van uit bed gaan...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 13:33:26 #8
23283 Mobster273
pi_7818766
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:23 schreef WhynY het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn ja... Maar da's voor mij al te laat... ik ga meestal ook tegen enen pas m'n bed in... en dan ben ik ook nog zo'n persoon die niet fris is tenzij ze minstens 10 uurtjes kan slapen... argghhhhhh...
ik hou niet van naar bed gaan... en ik hou niet van uit bed gaan...

das een lastige combinatie ja, en 10 uur slaap ik wou dat ik het kon, maar na 4 uur ben ik altijd al weer wakker, het kost me overigens meestal wel 1 tot 2 uur om in slaap te vallen maar toch
pi_7818881
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:33 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

das een lastige combinatie ja, en 10 uur slaap ik wou dat ik het kon, maar na 4 uur ben ik altijd al weer wakker, het kost me overigens meestal wel 1 tot 2 uur om in slaap te vallen maar toch

Waah... 1 tot 2 uur tot je slaapt?? en maar 4 uurtjes slapen?? Ik wou dat ik het kon... kom nu standaard te laat op school... of ik moet echt proberen om 10 uur in m'n bed te liggen, maar ja, dan val ik weer niet in slaap...
pi_7819315
niet zeuren, ik sta elke dag om half 7 op... dan om kwart voor 8 lekker een halfuurtje door de kou fietsen..daar word je toch wel wakker van.En als je 's avonds in je bed gaat liggen val je toch echt wel vanzelf in slaap. Gewoon op tijd naar bed gaan 's morgens meteen opstaan als de wekker gaat en niet nog even blijven liggen en dan kom je wel op tijd op school
pi_7819485
belachelijk dat het niet lukt om voor 12 in bed te liggen
  vrijdag 10 januari 2003 @ 14:20:14 #12
23283 Mobster273
pi_7819631
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:38 schreef WhynY het volgende:

[..]

Waah... 1 tot 2 uur tot je slaapt?? en maar 4 uurtjes slapen?? Ik wou dat ik het kon... kom nu standaard te laat op school... of ik moet echt proberen om 10 uur in m'n bed te liggen, maar ja, dan val ik weer niet in slaap...

ik kom ook altijd te laat op school maar dat heeft andere redenen
pi_7829411
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:09 schreef dolle_hond het volgende:
belachelijk dat het niet lukt om voor 12 in bed te liggen
Belachelijk? Ik weet niet hoor... het lukt me gewoon niet... rond 9 uur 's avonds begin ik zo ontzettend actief te worden... En ja, als de volgende dag iets belangrijks is (tentamen ofzo) dan duik ik echt om 10 uur m'n bed in... maar dan duurt het ook zeker 2 uur voordat ik in slaap kan vallen en dan heeft het ook geen zin meer.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:33:06 #14
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_7829552
Ik heb precies hetzelfde, slapen kan ik nooit als ik mn bed in ga Het duurt zeker 2 tot 3 uur voordat ik echt slaap!

Gelukkig kan ik elke zondag mn slaap inhalen door tot 2 uur 's middags uit te slapen

pi_7831186
same here, ik zeg altijd tegen mezelf dat ik vroeg naar bed moet, maar dan zit ik weer tot middernacht achter de pc en ik moet er ook om 7 uur uit, maar dat lukt dan niet echt natuurlijk
pi_7831202
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:09 schreef WhynY het volgende:
ja ik moet half 7 opstaan als ik naar school moet

en in mijn toekomste beroep zal ik vaak kwart voor 7 moeten beginnen

dat is pas erg maar ja als je dan eenmaal bezig bent

zaterdag 11 januari 2003 @ 00:46:24 #17
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_7831984
ik moet om 7:45 op, meestal lig ik rond een uur of 2 in m'n bed. ook ik val niet zomaar in slaap, dat kan wel een uurtje of 2 duren. eerder gaan slapen helpt niet, dan kom ik helemaal niet in slaap.

waarom zijn de dagen niet gewoon langer ? 30 uur ipv 24 bijvoorbeeld ? dan kan je tenminste en fatsoenlijk slapen en op een normale tijd opstaan en op een normale tijd naar bed. ik zie geen reden waarom dit niet zou kunnen, afhankelijk van de natuur wat betreft licht/donker zijn we niet meer. waarom niet gewoon de rotatie tijd van de aarde negeren en ons eigen systeem aanhouden.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_7832112
*^%%$^&&*%*%^*&% Houd op zeg! Ik ken het probleem maar al te goed. Maakt niet uit welke tijd ik in m'n nest lig, voor een uur of 1 lukt het absoluut nooit om in slaap te vallen dus nu probeer ik het niet eens.
's Morgens opstaan is inderdaad een complete ramp!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:55:16 #19
22259 Fogerty
slapende account
pi_7832149
Ik vind het ook erg vervelend dat het ritme van 'de maatschappij' in het geheel niet overeenkomt met mijn dag/nachtritme. Op tijd naar bed gaan lukt me vrijwel nooit. Tegenwoordig ga ik na mijn werk vaak even een uurtje (of twee) slapen.
Hieperdepiep hoera!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')