quote:dat maakt niet uit, als de dagen later beginnen ga je nog later naar bed, en zit je weer met hetzelfde probleem
Op vrijdag 10 januari 2003 13:09 schreef WhynY het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ik elke om 7 uur moet opstaan om naar school te gaan. Ik probeer echt elke avond voor 12 uur naar bed te gaan, maar dat lukt gewoon nie!!!
Wie heeft hetzelfde probleem???
hoe kan het je trouwens niet lukken om voor 12 uur naar bed te gaan? raak je het altijd kwijt of stap er naast?
quote:Weet het ook niet... het is zwaar frustrerend... op een of andere manier komen er tegen die tijd allemaal dingen in m'n hoofd die ik nog moet/kan doen... terwijl ik dan de hele dag heb zitten nixen. Heb je dat nooit??
Op vrijdag 10 januari 2003 13:13 schreef Mobster273 het volgende:[..]
dat maakt niet uit, als de dagen later beginnen ga je nog later naar bed, en zit je weer met hetzelfde probleem
hoe kan het je trouwens niet lukken om voor 12 uur naar bed te gaan? raak je het altijd kwijt of stap er naast?
quote:nee, eigenlijk niet, heel apart, ik ga sowieso meestal pas tegen 1 uur, half 2 slapen, en dan bedenk ik mij wel dingen die die ik nog zou kunnen doen, maar het vooruitzicht aan mijn bed wint het dan toch altijd
Op vrijdag 10 januari 2003 13:15 schreef WhynY het volgende:[..]
Weet het ook niet... het is zwaar frustrerend... op een of andere manier komen er tegen die tijd allemaal dingen in m'n hoofd die ik nog moet/kan doen... terwijl ik dan de hele dag heb zitten nixen. Heb je dat nooit??
quote:Dat zou mooi zijn ja...
Op vrijdag 10 januari 2003 13:19 schreef Mobster273 het volgende:[..]
nee, eigenlijk niet, heel apart, ik ga sowieso meestal pas tegen 1 uur, half 2 slapen, en dan bedenk ik mij wel dingen die die ik nog zou kunnen doen, maar het vooruitzicht aan mijn bed wint het dan toch altijd
![]()
quote:das een lastige combinatie ja, en 10 uur slaap
Op vrijdag 10 januari 2003 13:23 schreef WhynY het volgende:[..]
Dat zou mooi zijn ja...
Maar da's voor mij al te laat... ik ga meestal ook tegen enen pas m'n bed in... en dan ben ik ook nog zo'n persoon die niet fris is tenzij ze minstens 10 uurtjes kan slapen... argghhhhhh...
ik hou niet van naar bed gaan... en ik hou niet van uit bed gaan...
quote:Waah... 1 tot 2 uur tot je slaapt?? en maar 4 uurtjes slapen?? Ik wou dat ik het kon... kom nu standaard te laat op school... of ik moet echt proberen om 10 uur in m'n bed te liggen, maar ja, dan val ik weer niet in slaap...
Op vrijdag 10 januari 2003 13:33 schreef Mobster273 het volgende:[..]
das een lastige combinatie ja, en 10 uur slaap
ik wou dat ik het kon, maar na 4 uur ben ik altijd al weer wakker, het kost me overigens meestal wel 1 tot 2 uur om in slaap te vallen maar toch
quote:ik kom ook altijd te laat op school
Op vrijdag 10 januari 2003 13:38 schreef WhynY het volgende:[..]
Waah... 1 tot 2 uur tot je slaapt?? en maar 4 uurtjes slapen?? Ik wou dat ik het kon... kom nu standaard te laat op school... of ik moet echt proberen om 10 uur in m'n bed te liggen, maar ja, dan val ik weer niet in slaap...
quote:Belachelijk? Ik weet niet hoor... het lukt me gewoon niet... rond 9 uur 's avonds begin ik zo ontzettend actief te worden... En ja, als de volgende dag iets belangrijks is (tentamen ofzo) dan duik ik echt om 10 uur m'n bed in... maar dan duurt het ook zeker 2 uur voordat ik in slaap kan vallen en dan heeft het ook geen zin meer.
Op vrijdag 10 januari 2003 14:09 schreef dolle_hond het volgende:
belachelijk dat het niet lukt om voor 12 in bed te liggen
Gelukkig kan ik elke zondag mn slaap inhalen door tot 2 uur 's middags uit te slapen
quote:ja ik moet half 7 opstaan als ik naar school moet
Op vrijdag 10 januari 2003 13:09 schreef WhynY het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ik elke om 7 uur moet opstaan om naar school te gaan. Ik probeer echt elke avond voor 12 uur naar bed te gaan, maar dat lukt gewoon nie!!!
Wie heeft hetzelfde probleem???
en in mijn toekomste beroep zal ik vaak kwart voor 7 moeten beginnen
dat is pas erg maar ja als je dan eenmaal bezig bent
waarom zijn de dagen niet gewoon langer ? 30 uur ipv 24 bijvoorbeeld ? dan kan je tenminste en fatsoenlijk slapen en op een normale tijd opstaan en op een normale tijd naar bed. ik zie geen reden waarom dit niet zou kunnen, afhankelijk van de natuur wat betreft licht/donker zijn we niet meer. waarom niet gewoon de rotatie tijd van de aarde negeren en ons eigen systeem aanhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |