SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh ja, da's wel een goed begin. En verder natuurlijk grote lappen biefstuk, ribs, kippenpootjes enz.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 22 september 2019 13:57 schreef Cee het volgende:
Gemiste kans om TT geen "Geweldige Noten" te maken.
Weer?!quote:Op zondag 22 september 2019 14:16 schreef Dave het volgende:
Ah, nee, uit nieuwsgierigheid even teruggelezen, maar ik zie dat @:Guanabana weer een schunnige voorzet gaf. Never mind.
Gekkie, honden kunnen toch helemaal niet fietsen!quote:Op zondag 22 september 2019 15:11 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft iemand nog een honden fietskar waar ‘t-ie vanaf moet?
NIET??quote:Op zondag 22 september 2019 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Gekkie, honden kunnen toch helemaal niet fietsen!
Het zal je verbazen, sommige zijn heul slim!quote:Op zondag 22 september 2019 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, Lassie Armstrongquote:Op zondag 22 september 2019 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, sommige zijn heul slim!
Bijnaam Boquote:
Voor jou???quote:
Onze hont heet Bo en die is heel slim.quote:Op zondag 22 september 2019 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja want ik kende Bo Armstrong niet
Tenzij je nog iets anders bedoelde natuurlijk.
Oh, ja maar ik hou de namen van alle huisdieren hier niet bij hoorquote:Op zondag 22 september 2019 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onze hont heet Bo en die is heel slim.
Leert in no-time fietsen
Niet??quote:Op zondag 22 september 2019 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja maar ik hou de namen van alle huisdieren hier niet bij hoor
Dit.quote:
quote:
Ik ben inmiddels gewoon voor de 10e keer aan Sherlock begonnenquote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben altijd zo laat met kijken van populaire series, maar ik ben eindelijk aan Vis a Vis begonnen.![]()
quote:Op zondag 22 september 2019 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels gewoon voor de 10e keer aan Sherlock begonnen
Ja ik kijk bijna al mijn series gewoon lekker vaak opnieuwquote:Op zondag 22 september 2019 16:02 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ik heb bij mindhunter gewoon seizoen 1 nog een keer gekeken voor seizoen 2 uitkwam. Het duurde zo lang voor ie uitkwam dat ik niet meer wist wat er was gebeurd.
quote:Op zondag 22 september 2019 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben altijd zo laat met kijken van populaire series, maar ik ben eindelijk aan Vis a Vis begonnen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel heerlijk weer in west Dlddag
quote:Op zondag 22 september 2019 17:44 schreef Peter het volgende:
Ah neee, slechte timing zeg, wat balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel heerlijk weer in west DldFijn dat het ondanks dat wel een fijne dag was
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oei, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel heerlijk weer in west DldIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 22 september 2019 17:58 schreef ijs_beer het volgende:
Tegenwoordig zit FOX sports standaard in het pakket bij KPN. Nu psv-ajax kijken.![]()
![]()
Lekkere verrassing!quote:Op zondag 22 september 2019 17:58 schreef ijs_beer het volgende:
Tegenwoordig zit FOX sports standaard in het pakket bij KPN. Nu psv-ajax kijken.![]()
![]()
Peterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel heerlijk weer in west Dld
quote:
Mooie medaille! En nog gefeliciteerdquote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Nieuwe poging voor de afbeelding van de medaille!
[ afbeelding ]
Tof hoor!quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie prestatiequote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan had ik de lach van @Aoibhin onder je moeten missenquote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou misschien niet op versturen hebben gedrukt.
Gaaf!! Lijkt me echt zo leuk en inderdaad het staat nu nog hoger op mijn bucketlist!quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach wel vaker hoorquote:Op zondag 22 september 2019 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan had ik de lach van @:Aoibhin onder je moeten missen
Dat zeker!quote:
Gaafquote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta aan jouw kant Strani!quote:Op zondag 22 september 2019 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou weet ik écht zeker dat het het waard was
Leuk zeg!quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nice, ziet er mooi uit.quote:Op zondag 22 september 2019 18:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gheghe.quote:
Alles wat ik leuk vind (muziek, series, grappen) wordt als 'slecht' gezienquote:Op zondag 22 september 2019 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig/opmerkelijk dat (dat soort) woordgrappen vaak als 'slecht![]()
' worden gezien. Ik vind zoiets juist altijd wel crea en leuk.
quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Meke het volgende:
Al mijn lekkerste eten is ook slecht, maar dat snap ik dan wel weer
quote:en ‘een handje rauwe amandelen is ook een heerlijke snack’ (wie dit ooit heeft bedacht: eet alsjeblieft een keer een zak chips leeg en besef wat leven is)
Niks mis met boerenkool in de zomerzon en een DVD'tje van onze André op de speaker!quote:Op zondag 22 september 2019 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet als het over warm weer, Hollandse pot of André Rieu gaat!
Hahaha, ja een vriendin van mij heeft het ook wel eens over 'een gezellig schaaltje olijven'quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, want ik las net ergens dit en ik lachte hard:
[..]
Oh olijven vind ik dan wel weer erg lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha, ja een vriendin van mij heeft het ook wel eens over 'een gezellig schaaltje olijven'![]()
![]()
Haha, heel goed verwoord!quote:Op zondag 22 september 2019 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, want ik las net ergens dit en ik lachte hard:
[..]
Ik had laatst olijven bij m'n koffiequote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha, ja een vriendin van mij heeft het ook wel eens over 'een gezellig schaaltje olijven'![]()
![]()
Ik vind olijven vies, dat scheelt misschien ookquote:Op zondag 22 september 2019 19:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh olijven vind ik dan wel weer erg lekker![]()
Maar als ik zin heb in chips dan is het chips hoor, kom nou.
Mee eens hoor! Ik vind dit soort woordgrapjes altijd leukquote:Op zondag 22 september 2019 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig/opmerkelijk dat (dat soort) woordgrappen vaak als 'slecht![]()
' worden gezien. Ik vind zoiets juist altijd wel crea en leuk.
Ach ja, je kunt het best skippen natuurlijk; je weet immers toch al hoe het gaatquote:Op zondag 22 september 2019 19:04 schreef Meke het volgende:
Meh ik kijk een serie opnieuw en ik weet dat in de volgende aflevering iemand doodgaat en ik wil het niet zien![]()
Ja, nee, dat doe ik nóóitquote:Op zondag 22 september 2019 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt het best skippen natuurlijk; je weet immers toch al hoe het gaat![]()
Al is de heftigheid van zo'n scene herbeleven ook weer onderdeel van de herkijk-sessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hahaquote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Gisteren keek ik die aflevering van Friends waarin Rachel en Chandler telkens cheesecake eten (de kenners weten dit wel) en toen kreeg ik zulke cravings dat ik meteen naar de Jumbo (hadden ze niet) en Albert Heijn ging (hadden ze wel, voelde alsof ik in de dorre woestijn op een waterpoel stuitte).
En sowieso onverantwoord richting de arme ambachtelijke kaasboeren!quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben nu mac 'n cheese aan het maken volgens een recept dat er ook wat 'verantwoords' van heeft willen maken met heel weinig kaas en veel groenten erbij.
Heb alsnog superveel kaas erdoor geflikkerd; kom op, anders is het geen mac 'n cheese meer.
Heb je het wel eerst op de grond gegooid?quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Gisteren keek ik die aflevering van Friends waarin Rachel en Chandler telkens cheesecake eten (de kenners weten dit wel) en toen kreeg ik zulke cravings dat ik meteen naar de Jumbo (hadden ze niet) en Albert Heijn ging (hadden ze wel, voelde alsof ik in de dorre woestijn op een waterpoel stuitte).
quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je het wel eerst op de grond gegooid?
Precies!quote:Op zondag 22 september 2019 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En sowieso onverantwoord richting de arme ambachtelijke kaasboeren!
Ja mijn cheesecake smaakte ook veel te 'licht' en niet ongezond genoeg, daarom vind ik hem best mwaquote:Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
Maar dat heb ik wel met vet/calorierijk voedsel; liever af en toe gewoon écht goed vet, zoals het hoort, en het dan gewoon niet heel váák eten, dan de hele tijd wat gezondere versies die het gewoon niet zijn.
Heb ik precies zoquote:Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies!![]()
Maar dat heb ik wel met vet/calorierijk voedsel; liever af en toe gewoon écht goed vet, zoals het hoort, en het dan gewoon niet heel váák eten, dan de hele tijd wat gezondere versies die het gewoon niet zijn.
Dat vind ik ook met vega(n)-eten. Liever iets wat helemaal niet op vlees/dierlijke producten lijkt, dan dat je per sé iets moet namaken wat helemaal niet lekker is. Soms lukt dat wel heel goed hoor, maar zo'n hot dog met een wortel in het middenquote:Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies!![]()
'Broodje knakwortel'.quote:Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
. Soms lukt dat wel heel goed hoor, maar zo'n hot dog met een wortel in het midden)
Ja ik wist dat er een naam voor was, dat was mquote:Op zondag 22 september 2019 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Broodje knakwortel'.
Kijk dát vind ik dan wel weer een 'woordgrap' om een beetje van te huilen.
Ja inderdaad; dan gewoon minder kaas eten en de keren dat je het wél eet gewoon voor lekker vet gaan.quote:Op zondag 22 september 2019 19:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb ik precies zo
En ik snap ook die mensen niet die light kaas kopen in de supermarkt. Net alsof je op een lapje rubber zit te kauwen
Valerie is vegetariër en lust geen groenten. Koen liet het daar niet bij zitten en zag dit als een kans om groente zo lekker te maken dat het bijna niet meer gezond smaakt.quote:Op zondag 22 september 2019 19:26 schreef Guanabana het volgende:
'Kruidig gemarineerde bospeentjes', ga toch weg man
Valerie moet niet zo miepen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Valerie is vegetariër en lust geen groenten. Koen liet het daar niet bij zitten en zag dit als een kans om groente zo lekker te maken dat het bijna niet meer gezond smaakt.
Ik neem aan dat Valerie 12 is?! Je kunt toch niet ALLE groenten niet lusten?
quote:Op zondag 22 september 2019 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Valerie is vegetariër en lust geen groenten. Koen liet het daar niet bij zitten en zag dit als een kans om groente zo lekker te maken dat het bijna niet meer gezond smaakt.
De 30+ belegen (of jong belegen, weet niet meer) van de Jumbo is anders best lekker!quote:Op zondag 22 september 2019 19:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb ik precies zo
En ik snap ook die mensen niet die light kaas kopen in de supermarkt. Net alsof je op een lapje rubber zit te kauwen
Ja dat klopt. Dan ben je de vorm/concept boven smaak aan het plaatsen. Dan maar gewoon niet iets wat op een hotdog lijkt.quote:Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook met vega(n)-eten. Liever iets wat helemaal niet op vlees/dierlijke producten lijkt, dan dat je per sé iets moet namaken wat helemaal niet lekker is. Soms lukt dat wel heel goed hoor, maar zo'n hot dog met een wortel in het middenKun je toch beter een broodje met iets anders doen
(Ik ben wel gek op de vegan paté van kips, dus dit statement gaat niet altijd op)
quote:Op zondag 22 september 2019 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De 30+ belegen (of jong belegen, weet niet meer) van de Jumbo is anders best lekker!
Oh ik vind hem wel leukquote:Op zondag 22 september 2019 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Broodje knakwortel'.
[ afbeelding ]
Kijk dát vind ik dan wel weer een 'woordgrap' om een beetje van te huilen.
quote:Op zondag 22 september 2019 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2019 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Hij is de afgelopen minuten ook bij me gegroeid moet ik zeggen.
(@:Dave)
Tegenwoordig heb je ook mensen die geen water, rijst, aardappelen of dat soort alledaagse dingen lusten, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:Op zondag 22 september 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat zijn ook gewoon mensen (zoals Valerie) die ook gewoon weinig producten kennen. Of die zijn opgegroeid met groenten dat altijd steevast niet goed bereid/tot pap gekookt is.
Álle groenten niet lusten is echt onzin.
Ja maar zelfs als je alleen broccoli, sla en rodekool kent, dan nóg: die drie lijken toch niet in niets op elkaar?quote:Op zondag 22 september 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat zijn ook gewoon mensen (zoals Valerie) die ook gewoon weinig producten kennen. Of die zijn opgegroeid met groenten dat altijd steevast niet goed bereid/tot pap gekookt is.
Álle groenten niet lusten is echt onzin.
''water is voor honden''quote:Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook mensen die geen water, rijst, aardappelen of dat soort alledaagse dingen lusten, dus ik verbaas me nergens meer over.
Wat waar?quote:Op zondag 22 september 2019 19:34 schreef MaLo het volgende:
@:Strani je moet trouwens niet in zee gaan zwemmen hoor, ze verzuipen daar bij bosjes lees ik
Veel mensen leren nooit kokenquote:Op zondag 22 september 2019 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zelfs als je alleen broccoli, sla en rodekool kent, dan nóg: die drie lijken toch niet in niets op elkaar?Doodgekookt-argument blijft staan, maar dat verandert toch zodra je zelf mag koken?
Neeee hij moet juist wegblijven! Aardappelenquote:
Ik had ooit een collega die letterlijk (!) alleen brood met suiker of patat mayo wilde eten.quote:Op zondag 22 september 2019 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel mensen leren nooit kokenEn willen niet iets proberen wat ze niet kennen.
Doet me denken aan een vriendin van mij van vroeger. Die wilde nauwelijks iets eten wat ze niet kende, en haar ouders gingen daar in mee. Met als gevolg dat ze als tiener echt nauwelijks iets lustte.
quote:Op zondag 22 september 2019 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Zo goed, straks laatste aflevering van seizoen 1 kijken en dan heb ik nog 3 seizoenen te gaan.
Ja, dat is waar. Ik kan me dat zo slecht voorstellen van haar ouders. In ieder geval - tot een bepaalde leeftijd. Hoewel ik het óók stom vind om te accepteren dat kinderen bepaalde dingen niet lusten; ik ben ook best een picky eaterquote:Op zondag 22 september 2019 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel mensen leren nooit kokenEn willen niet iets proberen wat ze niet kennen.
Doet me denken aan een vriendin van mij van vroeger. Die wilde nauwelijks iets eten wat ze niet kende, en haar ouders gingen daar in mee. Met als gevolg dat ze als tiener echt nauwelijks iets lustte.
Ik krijg al scheurbuik als ik dit leesquote:Op zondag 22 september 2019 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die letterlijk (!) alleen brood met suiker of patat mayo wilde eten.
quote:Op zondag 22 september 2019 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die letterlijk (!) alleen brood met suiker of patat mayo wilde eten.
quote:Op zondag 22 september 2019 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik krijg al scheurbuik als ik dit lees
Ja, dat denk ik wel... Hopelijk voor hem slikte hij nog wat vitaminen / mineralen...quote:Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Had die persoon geen tekorten ofzo?
Natte of droge?quote:
Omg ik was net op de Wikipagina van beriberi (quote:
Die ouders (vooral de moeder) waren ook gewoon echt heel raar. Een van de redenen waarom ik haar al jaren niet gesproken heb, is omdat we ruzie met die moeder hebben gekregen. Maar die vriendin kreeg ook tot haar 12e regelmatig Olvarit potjes enzo, dat ik echt denk van; hoe dan...quote:Op zondag 22 september 2019 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik kan me dat zo slecht voorstellen van haar ouders. In ieder geval - tot een bepaalde leeftijd. Hoewel ik het óók stom vind om te accepteren dat kinderen bepaalde dingen niet lusten; ik ben ook best een picky eaterMaar lust ook genoeg wel
Moest vroeger in ieder geval alles proberen..
quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg ik was net op de Wikipagina van beriberi () en ik moest ook lachen om natte of droge
quote:In de westerse wereld komt beriberi vooral voor bij chronische alcoholisten door een combinatie van deficiënte voeding, een gestoorde resorptie en een gestoorde opslag van thiamine
Op ieder Olvarit potje past een dekseltje.quote:Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ouders (vooral de moeder) waren ook gewoon echt heel raar. Een van de redenen waarom ik haar al jaren niet gesproken heb, is omdat we ruzie met die moeder hebben gekregen. Maar die vriendin kreeg ook tot haar 12e regelmatig Olvarit potjes enzo, dat ik echt denk van; hoe dan...
Ik denk dat kinderen die in hun jeugd gevarieerder leren eten, ook op latere leeftijd meer zullen lusten.
Potjes hebben dan meestal weer niet zo'n behoefte aan Olvarit.quote:Op zondag 22 september 2019 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op ieder Olvarit potje past een dekseltje.
Bij mij is het andersom eigenlijkquote:Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat kinderen die in hun jeugd gevarieerder leren eten, ook op latere leeftijd meer zullen lusten.
Hee, toevallig, daar was ik ookquote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg ik was net op de Wikipagina van beriberi () en ik moest ook lachen om natte of droge
Oh wauwquote:Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ouders (vooral de moeder) waren ook gewoon echt heel raar. Een van de redenen waarom ik haar al jaren niet gesproken heb, is omdat we ruzie met die moeder hebben gekregen. Maar die vriendin kreeg ook tot haar 12e regelmatig Olvarit potjes enzo, dat ik echt denk van; hoe dan...
quote:Op zondag 22 september 2019 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op ieder Olvarit potje past een dekseltje.
Is zeker besmettelijk aan dit topic te zien?quote:Op zondag 22 september 2019 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Je hebt ook 'infantiele' beriberi, als je dat hebt maak je slechte poep- en piesgrappen.
Oké zo, ja dat kan inderdaad ook. Hangt dan wel van de persoon af; of nooit meer iets nieuws willen proberen, of juist rebels tegenin gaan wat je altijd gewend was.quote:Op zondag 22 september 2019 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom eigenlijkMijn moeder kon (en kan) niet zo denderend koken, we aten vaak hetzelfde, Hollandse pot (zie waar mijn afkeer vandaan komt @:Strani
) en mijn ouders zijn nu nog 'bang' voor dingen als knoflook of een beetje pittigheid.
En ik lust nu meer dingen dan zij, ben toen ik uit huis ging zelf veel meer dingen gaan proberen.
(oke is eigenlijk niet letterlijk andersom)
Zelfde verhaal hierquote:Op zondag 22 september 2019 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom eigenlijkMijn moeder kon (en kan) niet zo denderend koken, we aten vaak hetzelfde, Hollandse pot (zie waar mijn afkeer vandaan komt @:Strani
) en mijn ouders zijn nu nog 'bang' voor dingen als knoflook of een beetje pittigheid.
En ik lust nu meer dingen dan zij, ben toen ik uit huis ging zelf veel meer dingen gaan proberen.
"Pasta? Ik ben toch geen Italiaan? "quote:Op zondag 22 september 2019 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een keer voor ze gekookt, zat ook chilipeper in, zei mijn vader toen we gingen eten: 'nou, als we maar niet naar het ziekenhuis hoeven'.
'Gewoon een bord warrem eten!'quote:Op zondag 22 september 2019 20:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
"Pasta? Ik ben toch geen Italiaan? "
quote:Op zondag 22 september 2019 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een keer voor ze gekookt, zat ook chilipeper in, zei mijn vader toen we gingen eten: 'nou, als we maar niet naar het ziekenhuis hoeven'.
quote:Op zondag 22 september 2019 20:11 schreef Guanabana het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 20:17 schreef Momo... het volgende:
[..]
Met aardappels, een groente en een vleesje
Te scherp eten kan bij mij (en daarmee vermoedelijk ook vele anderen) het plezier van een maaltijd ook wel echt verpesten, dus het is wel iets voor de kok om rekening mee te houden.quote:Op zondag 22 september 2019 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Gisteren was er een straatfeest hier in de straat en mijn vader had een soort Indische groentetaart gemaakt voor bij het buffet. Hij had het expres al minder scherp gemaakt dan wij lekker vinden, omdat wij van heel scherp eten houden. Uiteindelijk vonden de straatgenoten het alsnog behoorlijk pittig.![]()
Dat heb ik ook met knoflook trouwens; veel recepten gaan van veel te weinig knoflook uit. Vaak als er om 2 teentjes wordt gevraagd, maak ik er standaard al 4 van.
Herkenbaar.quote:Op zondag 22 september 2019 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Gisteren was er een straatfeest hier in de straat en mijn vader had een soort Indische groentetaart gemaakt voor bij het buffet. Hij had het expres al minder scherp gemaakt dan wij lekker vinden, omdat wij van heel scherp eten houden. Uiteindelijk vonden de straatgenoten het alsnog behoorlijk pittig.![]()
Dat heb ik ook met knoflook trouwens; veel recepten gaan van veel te weinig knoflook uit. Vaak als er om 2 teentjes wordt gevraagd, maak ik er standaard al 4 van.
Precies, dat is wel echt een ding inderdaad om rekening mee te houden. Veel mensen vinden mijn eten vaak echt wel te pittig, dus als ik voor een groep mensen ga koken, hou ik er vaak rekening mee om het echt niet te pittig te maken.quote:Op zondag 22 september 2019 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te scherp eten kan bij mij (en daarmee vermoedelijk ook vele anderen) het plezier van een maaltijd ook wel echt verpesten, dus het is wel iets voor de kok om rekening mee te houden.
Bij Valencia natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2019 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat waar?
Ik heb al twee jaar niet in zee gezwommen trouwens, als het niet langer is
Och meisje toch, ouders die bang zijn voor knoflookquote:Op zondag 22 september 2019 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als iets te scherp is proef je de smaak niet eens meer.quote:Op zondag 22 september 2019 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te scherp eten kan bij mij (en daarmee vermoedelijk ook vele anderen) het plezier van een maaltijd ook wel echt verpesten, dus het is wel iets voor de kok om rekening mee te houden.
Wat raar... zal wel een aparte stroming zijn daar want verder is de zee hier zo rustig als wat de laatste dagen.quote:Op zondag 22 september 2019 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij Valencia natuurlijk![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-zee-bij-valencia
Voor je Sim of voor jezelf?quote:Op zondag 22 september 2019 20:35 schreef Meke het volgende:
Mijn Sim is net getrouwd en nu kan ik niet kiezen voor 'proberen een kindje te maken', maar ik snap niet waarom niet![]()
Niet de goede tijd van de maand?quote:Op zondag 22 september 2019 20:35 schreef Meke het volgende:
Mijn Sim is net getrouwd en nu kan ik niet kiezen voor 'proberen een kindje te maken', maar ik snap niet waarom niet![]()
De Simquote:
quote:
Internet draagt daar inderdaad ook zeker aan bij inderdaad. Het is nu echt makkelijk om recepten te vinden en het wordt ook steeds gevarieerder allemaal.quote:Op zondag 22 september 2019 20:52 schreef MaLo het volgende:
Ik hou ook niet van pittig eten, mijn vriend wel dus hij moet er zelf maar sambal naar smaak bij doen![]()
Ik kook trouwens ook wel veelzijdiger dan mijn moeder, maar denk dat het nu met internet ook wel makkelijker is om andere recepten te vinden en te proberen. Mijn mam kookt wel de allerlekkerste avg maaltijden. Ik hou zelf ook van de standaard hollandse pot, vriend en kind minder dus we wisselen mooi af.
Mijn mam had laatst nogal avontuurlijk kipgoulash gemaakt, ook van een receptenblaadje uit de vorige eeuw maar dat was wel heul lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Internet draagt daar inderdaad ook zeker aan bij inderdaad. Het is nu echt makkelijk om recepten te vinden en het wordt ook steeds gevarieerder allemaal.
We hebben hier nog wat AH receptenkaartjes liggen van de jaren '90 en dat als je dat vergelijkt met nu was het toen ook echt allemaal veel meer basic.
De mijne heeft een multomap met allemaal gerechten die ze uit blaadjes heeft gekniptquote:Op zondag 22 september 2019 21:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn mam had laatst nogal avontuurlijk kipgoulash gemaakt, ook van een receptenblaadje uit de vorige eeuw maar dat was wel heul lekker
quote:Op zondag 22 september 2019 21:06 schreef Meke het volgende:
[..]
De mijne heeft een multomap met allemaal gerechten die ze uit blaadjes heeft geknipt
Ik eet af en toe wel eens vegan zonder dat ik het doorhebquote:Op zondag 22 september 2019 20:54 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder kookte prima, en toen werd ze vegan..
Maar jij eet sowieso al vegan toch? Dan is de stap ook kleinerquote:Op zondag 22 september 2019 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eet af en toe wel eens vegan zonder dat ik het doorheb![]()
Maar het is wel echt eten waarbij je ineens heel erg veel mist ineens. Ik zou het niet kunnen.
Ah daar is ie alquote:
Zo'n ramp is dat toch niet I.? Noemen in de SC is iets anders dan je die dingen door de strot douwenquote:
Ik vind hem leuk hoorquote:Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef I. het volgende:
Oké, die werkt minder goed dan ik in gedachten had.
Alleen de gedachte aan de aardappel al, pff.quote:Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo'n ramp is dat toch niet I.? Noemen in de SC is iets anders dan je die dingen door de strot douwen
quote:Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef I. het volgende:
Oké, die werkt minder goed dan ik in gedachten had.
Ja ik eet vegetarisch (hoewel ik zit te twijfelen om misschien toch weer af en toe vis te gaan eten), en dan heb je het inderdaad al sneller. Hoewel ik ook vaak kook met zuivelproducten.quote:Op zondag 22 september 2019 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar jij eet sowieso al vegan toch? Dan is de stap ook kleinerWij eten hier ook wel eens 'per ongeluk' vegan
Het zit wel diep zegquote:Op zondag 22 september 2019 21:29 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen de gedachte aan de aardappel al, pff.
Nee oké, valt nog wel mee.
Inderdaad!quote:Op zondag 22 september 2019 21:29 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een beetje hoe het hier voelt![]()
![]()
Dat het okee is als je uit je hoofd weet wie op de achtste plek stond in 1971, maar het is ook prima als je afgelopen jaar voor het eerst keek en niet eens weet wie Duncan is
Zo voel ik me ook wel een beetje. Ik weet heel goed wie er in 2010 won. Maar Duncan? Wie is dat?quote:Op zondag 22 september 2019 21:29 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een beetje hoe het hier voelt![]()
![]()
Dat het okee is als je uit je hoofd weet wie op de achtste plek stond in 1971, maar het is ook prima als je afgelopen jaar voor het eerst keek en niet eens weet wie Duncan is
Ik vind het jammer dat ze eigenlijk geen van de gerechten van 'vroegah' meer kan maken. Haar nieuwe recepten zijn allemaal vrij smaakloos, en met vervangers en zo. Gelukkig heeft m'n vrouw een aantal van de belangrijkste recepten overgenomen en dat doet ze primaquote:Op zondag 22 september 2019 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eet af en toe wel eens vegan zonder dat ik het doorheb![]()
Maar het is wel echt eten waarbij je ineens heel erg veel mist ineens. Ik zou het niet kunnen.
quote:
Zulke mooie patietekes!!quote:Op zondag 22 september 2019 21:29 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen de gedachte aan de aardappel al, pff.
Nee oké, valt nog wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2019 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke mooie patietekes!!
Nog íéts meer saus, dan krijg ik het wel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk, dat klinkt toch al een heel stuk positiever!quote:Op zondag 22 september 2019 21:40 schreef I. het volgende:
[..]
Nog íéts meer saus, dan krijg ik het wel weg.
quote:Op zondag 22 september 2019 21:35 schreef I. het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook wel een beetje. Ik weet heel goed wie er in 2010 won. Maar Duncan? Wie is dat?
twitter:Lenas_view twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 14:02:56I love potatoes ♥️ https://t.co/xgvNYLPsRM reageer retweet
Hier geloof ik niks van.quote:Op zondag 22 september 2019 21:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]twitter:Lenas_view twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 14:02:56I love potatoes ♥️ https://t.co/xgvNYLPsRM reageer retweet
Ik dacht toch even klikken om te zien of het echt was, maar ze heeft het nog echt gezegd ookquote:Op zondag 22 september 2019 21:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]twitter:Lenas_view twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 14:02:56I love potatoes ♥️ https://t.co/xgvNYLPsRM reageer retweet
Nu nog even kijken wat sterker is: I.'s liefde voor Lena of zijn haat jegens aardappelsquote:Op zondag 22 september 2019 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht toch even klikken om te zien of het echt was, maar ze heeft het nog echt gezegd ook![]()
Dat wordt een zware keuzequote:Op zondag 22 september 2019 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog even kijken wat sterker is: I.'s liefde voor Lena of zijn haat jegens aardappels
Gezelligquote:
Hij deed mee onder z'n schuilnaam Johnny Logan, niet zo gek dat je dat niet wist dusquote:Op zondag 22 september 2019 21:35 schreef I. het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook wel een beetje. Ik weet heel goed wie er in 2010 won. Maar Duncan? Wie is dat?
quote:Op zondag 22 september 2019 21:51 schreef Meke het volgende:
Ik heb per ongeluk Dionne Stax gemaakt bij de Sims![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wow, lijkt heel erg!quote:Op zondag 22 september 2019 21:51 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Welke Sims is dit?quote:Op zondag 22 september 2019 21:51 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het was per ongelukquote:Op zondag 22 september 2019 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, lijkt heel erg!![]()
Nu heb ik ook zin om te Simsen en allemaal bekende figuren na te maken
4!quote:Op zondag 22 september 2019 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke Sims is dit?
Ik ben na 2 niet meer meegegaan, omdat ik niet veel positiefs hoorde over 3.
Moet je Greys uitnodigen, speel je toch met een mod.quote:Op zondag 22 september 2019 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
4!
Ik vind het leukMaar ben ook niet zo veeleisend, speel ook zonder mods enzo
Ok, 4 heb ik nog niet veel van gehoord/gezien.quote:Op zondag 22 september 2019 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
4!
Ik vind het leukMaar ben ook niet zo veeleisend, speel ook zonder mods enzo
Ja, dat lijkt me wel gezelligquote:Op zondag 22 september 2019 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet je Greys uitnodigen, speel je toch met een mod.
Ik weet niet zo goed meer wat je toen allemaal kon en wat het verschil isquote:Op zondag 22 september 2019 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, 4 heb ik nog niet veel van gehoord/gezien.
Een oom van mij had redelijk snel 3 gekocht, maar die vond het nogal tegenvallen vergeleken met 2.
Daarom ben ik er niet aan begonnen en heb ik ook nooit naar 4 gekeken, misschien toch eens doen.
quote:Op zondag 22 september 2019 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij deed mee onder z'n schuilnaam Johnny Logan, niet zo gek dat je dat niet wist dus
quote:Op zondag 22 september 2019 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was per ongelukIk was met haar getrouwd toen ze dik was, en toen nam ze een InstantMager drankje en keek ze omhoog en was ze Dionne
![]()
Verder maak ik eigenlijk nooit bekende mensen, maar wel altijd knappe![]()
(Maarja ze kan dus geen kinderen krijgen)
Uhuquote:Op zondag 22 september 2019 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik zou toch nooit meewerken met zo'n leugen..
Een Sims meet!quote:
Kijk eens in je oude jas.quote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Er zit dus een gigantische mot in m'n huis. Zag hem net opeens vliegen, schrok me dood.Krijg hem ook met geen mogelijkheid gevangen, nu heeft ie zich verstopt, en ik heb geen idee waar.
Hm ja, wat de verschillen precies zijn is voor mij ook moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 22 september 2019 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer wat je toen allemaal kon en wat het verschil is![]()
Ik denk dat ik zelf ook niet zoveel 3 heb gespeeld?
Bang voor motten?quote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Er zit dus een gigantische mot in m'n huis. Zag hem net opeens vliegen, schrok me dood.Krijg hem ook met geen mogelijkheid gevangen, nu heeft ie zich verstopt, en ik heb geen idee waar.
Ik pak het altijd eens in het jaar, twee jaar weer opquote:Op zondag 22 september 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het vaak wel leuk om mensen bewust na te makenHet lukt alleen niet altijd. Nu is het sowieso al een tijd geleden dat ik Sims heb gespeeld.
Jaaa die kan mooi tussen de gezelschapsspellenquote:
Heb even gegoogledquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm ja, wat de verschillen precies zijn is voor mij ook moeilijk te zeggen.
Ik heb vroeger echt Sims 2 suf gespeeld; later die versie nog wel eens opgepakt, maar inmiddels echt al heel wat jaren niet meer gespeeld.quote:Op zondag 22 september 2019 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik pak het altijd eens in het jaar, twee jaar weer opEn dan speel ik het weer een tijdje veel en dan vergeet ik het weer een beetje en dan een tijdje later weer
quote:Op zondag 22 september 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Jaaaa dat we ook een Sims-kamertje hebbenquote:Op zondag 22 september 2019 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa die kan mooi tussen de gezelschapsspellen
Die is uit de Deluxe editie toch?quote:Op zondag 22 september 2019 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb even gegoogled![]()
Deze herinner ik me sowieso nog![]()
[ afbeelding ]
Niet echt bang voor, maar als ie voor het licht langs vliegt schrikt ik me wel constant kapotquote:Op zondag 22 september 2019 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bang voor motten?
Ik weet ook niet precies hoe je die beesten weggejaagd krijgt. Snap wel het gevoel als je een beest niet om je heen wilt hebben (spinnen, brrr) en je weet niet meer waar dat kreng verscholen zit...
Ja ik vind 4 wel leuk qua carrières ook, heb het idee dat je zelf wat meer invloed hebt daaropquote:Op zondag 22 september 2019 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger echt Sims 2 suf gespeeld; later die versie nog wel eens opgepakt, maar inmiddels echt al heel wat jaren niet meer gespeeld.
Nu ik hoor dat 4 ook leuk is, die misschien ook maar een keertje proberen
Geen idee johquote:Op zondag 22 september 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is uit de Deluxe editie toch?
Vond dat altijd een cool bed![]()
En dat er dan vuurwerk kwam als een rampetamp-sessie tot een bevruchting had geleid
Die weet ik ook, maar die is wel van 1.quote:Op zondag 22 september 2019 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb even gegoogled![]()
Deze herinner ik me sowieso nog![]()
[ afbeelding ]
Is het Charlotte of Bas?quote:Op zondag 22 september 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
Niet echt bang voor, maar als ie voor het licht langs vliegt schrikt ik me wel constant kapot
En net zat ie dus ook blijkbaar een half uur gewoon stil, want ben alweer een tijdje thuis, maar begon ie dus opeens uit het niets te vliegen.Nu is ie dus alweer een dik kwartier foetsie.
Ah ja dan snap ik wel dat je schrikt. En dat je dan ook niet weet waar dat kreng uithangt.quote:Op zondag 22 september 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
Niet echt bang voor, maar als ie voor het licht langs vliegt schrikt ik me wel constant kapot
En net zat ie dus ook blijkbaar een half uur gewoon stil, want ben alweer een tijdje thuis, maar begon ie dus opeens uit het niets te vliegen.Nu is ie dus alweer een dik kwartier foetsie.
quote:Op zondag 22 september 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik wel dat je schrikt. En dat je dan ook niet weet waar dat kreng uithangt.![]()
Google leert me net dat motten niet tegen de geur van lavendel kunnen. Lavendelzakjes in huis (nee ik ben niet stiekem Baudet met aandelen) kunnen helpen om motten weg te jagen. Een halve citroen met kruidnagels schijnt ook te helpen.
Ok, dat soort dingen konden bij 2 iig niet (zonder mods).quote:Op zondag 22 september 2019 22:18 schreef Meke het volgende:
Ik heb het 'DionneStaxkangeenbabieskrijgen'-probleem opgelostIk zat te kloten met al die genderopties en had bij de man aangeklikt dat hij zwanger kon worden in plaats van zwanger maken
![]()
![]()
![]()
Oh dat is wel tof, dat je ook mee kunt inderdaad!quote:Op zondag 22 september 2019 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind 4 wel leuk qua carrières ook, heb het idee dat je zelf wat meer invloed hebt daaropMet de carrière-uitbreiding kun je ook mee naar het werk
Die optie heb je tegenwoordig ook idd.quote:Op zondag 22 september 2019 22:18 schreef Meke het volgende:
Ik heb het 'DionneStaxkangeenbabieskrijgen'-probleem opgelostIk zat te kloten met al die genderopties en had bij de man aangeklikt dat hij zwanger kon worden in plaats van zwanger maken
![]()
![]()
![]()
Zo irritantquote:Op zondag 22 september 2019 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik wel dat je schrikt. En dat je dan ook niet weet waar dat kreng uithangt.![]()
Google leert me net dat motten niet tegen de geur van lavendel kunnen. Lavendelzakjes in huis (nee ik ben niet stiekem Baudet met aandelen) kunnen helpen om motten weg te jagen. Een halve citroen met kruidnagels schijnt ook te helpen.
Volgens mij was het de Deluxe editie, zoiets. Een vriendin van mij had die toen en ik had de 'gewone' Sims 2. Ik had dat bed toen niet erbij zitten maar zij wel.quote:Op zondag 22 september 2019 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen idee johIk had hem gewoon
Over vuurwerk gesproken; je had ook een vuurpijl die je binnen kon afsteken en dan vloog je huis in brand![]()
quote:Op zondag 22 september 2019 22:18 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je leeft nogquote:Op zondag 22 september 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
Hallootjes, long time no see! Jullie hadden volgens mij al meegekregen dat ik m'n diploma zou krijgen, afgelopen dinsdag was dan de ceremonie
Als jij de gewone Sims 2 had vind ik het niet raar dat je dat bed niet had, want dat plaatje is duidelijk Sims 1.quote:Op zondag 22 september 2019 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij was het de Deluxe editie, zoiets. Een vriendin van mij had die toen en ik had de 'gewone' Sims 2. Ik had dat bed toen niet erbij zitten maar zij wel.
Echt joh, dat is me dan altijd ontgaanHeb wel eens gehad dat ik even weg ging om wat anders te doen, maar vergeten op pauze te zetten en dat er ineens een paar grafstenen in de tuin stonden; mijn Sims waren allemaal overleden, want ik had ze geen eten gegeven
En Magere Hein die dan ook langskomt.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
Hallootjes, long time no see! Jullie hadden volgens mij al meegekregen dat ik m'n diploma zou krijgen, afgelopen dinsdag was dan de ceremonie
Wat een stiekemerdquote:Op zondag 22 september 2019 22:23 schreef I. het volgende:
[..]
Zo irritantBaudet.
Hmm, ja ik heb ook verder nooit last van die beesten, maar had vanmiddag de deur even open toen ik beneden was, en blijkbaar is ie toen snel naar binnengevlogen. Merk 'm nu pas op, omdat ik pas net thuis ben.Hoop dat ik 'm nog kan vangen vannacht, en weer buiten kan laten.
Het was, wat die vriendin van mij had, ook de Deluxe editie van Sims 1quote:Op zondag 22 september 2019 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als jij de gewone Sims 2 had vind ik het niet raar dat je dat bed niet had, want dat plaatje is duidelijk Sims 1.
Dat mot ie zelf wete.quote:Op zondag 22 september 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een stiekemerd![]()
Niet de hele nacht achter dat beest aan gaan zitten he? Dat is ie niet waard
Misschien zelf een keer koken?quote:Op zondag 22 september 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze eigenlijk geen van de gerechten van 'vroegah' meer kan maken. Haar nieuwe recepten zijn allemaal vrij smaakloos, en met vervangers en zo. Gelukkig heeft m'n vrouw een aantal van de belangrijkste recepten overgenomen en dat doet ze prima
Eet je wel braaf je aardappelen en groentetjes?quote:Op zondag 22 september 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Leven, leven, volgens mij begin ik verkouden te worden...
quote:
Ik kan wel wat gezonder eten ja. Vandaag voor thuisbezorgd Wok gekozen...quote:Op zondag 22 september 2019 22:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eet je wel braaf je aardappelen en groentetjes?
Niet alleen vandaagquote:Op zondag 22 september 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
We zijn wel echt van de foute woordgrappen vandaag
Andere dagen zijn we meer van de melige grappenquote:
Zolang ie verstopt blijft laat ik 'm lekker zitten waar ie zit.quote:Op zondag 22 september 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een stiekemerd![]()
Niet de hele nacht achter dat beest aan gaan zitten he? Dat is ie niet waard
Na een stressvolle periode kan een virusje ook toeslaan... druk gehad?quote:Op zondag 22 september 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat gezonder eten ja. Vandaag voor thuisbezorgd Wok gekozen...
Dit zie ik nu voor mequote:Op zondag 22 september 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Zolang ie verstopt blijft laat ik 'm lekker zitten waar ie zit.Zodra hij weer begint te bewegen spring ik weer op en huppel ik er met een bakje achteraan.
Over @I gesproken...quote:Op zondag 22 september 2019 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Andere dagen zijn we meer van de melige grappen![]()
Behalve de @:I. aardappelgrappen; die blijvenAl zijn aardappelen ook melig
De eerste weken van nieuwe studie hebben wel enigszins stress opgeleverd jaquote:Op zondag 22 september 2019 22:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na een stressvolle periode kan een virusje ook toeslaan... druk gehad?
quote:Op zondag 22 september 2019 22:35 schreef I. het volgende:
Ik ben helemaal niet maandenlang verslaafd geweest aan Sims 4 en heb ook echt niet dagenlang besteed om een huis te bouwen en in te richten.
Echt niet.
Echt niet!
Geloofwaardigquote:Op zondag 22 september 2019 22:36 schreef I. het volgende:
Ik heb Sims 4 ook écht niet zojuist weer opgestart.
Écht niet!
Nieuwe studie?quote:Op zondag 22 september 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eerste weken van nieuwe studie hebben wel enigszins stress opgeleverd ja
Dat klinkt toch niet zo ongezond? Tenzij je voor gewokt buikspek met chocoladesaus gekozen hebt oid.quote:Op zondag 22 september 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat gezonder eten ja. Vandaag voor thuisbezorgd Wok gekozen...
quote:Op zondag 22 september 2019 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zie ik nu voor me![]()
Die mot laat je straks alle hoeken van de kamer zien
Kinkyquote:Op zondag 22 september 2019 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal hem eens alle hoeken van de kamer laten zien.
Wel eerst in het bakje, want anders blijf ik bezig.
Ja je kunt nu echt van alles kiezen, dat is wel tofquote:Op zondag 22 september 2019 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dat soort dingen konden bij 2 iig niet (zonder mods).![]()
Daar konden mannen alleen zwanger worden van aliens, want waarom niet?
Een paar jaar terug hoorde ik een grote mot rondvliegen op m'n slaapkamer.quote:Op zondag 22 september 2019 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Er vloog hier eens een mot rond, maar die kon ik op een gegeven moment niet meer terugvinden dus ik dacht, zal wel.
Pakte ik (echt weken later) het handdoekje van de wc om in de was te doen, VLOOG HIJ DAAR INEENS UIT, IK SCHROK ME KAPOT.
Die beesten kunnen gewoon weken/maandenlang ergens in blijven zitten of wat? [ afbeelding ]
Ja, je kunt wel veel kiezen, mooie kleren ookquote:Op zondag 22 september 2019 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof, dat je ook mee kunt inderdaad!
Hoe is het met het creëren van de Sims zelf in die versie? Vond het van 2 altijd wel erg tof en gedetailleerd in mijn herinnering, maar ik zag laatst zo'n walk-through en was toch minder dan in mijn herinnering.
Klopt, maar dat is los van twee boterhammen eerder op de dag ook het enige wat ik heb gegetenquote:Op zondag 22 september 2019 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet zo ongezond? Tenzij je voor gewokt buikspek met chocoladesaus gekozen hebt oid.
quote:Op zondag 22 september 2019 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Er vloog hier eens een mot rond, maar die kon ik op een gegeven moment niet meer terugvinden dus ik dacht, zal wel.
Pakte ik (echt weken later) het handdoekje van de wc om in de was te doen, VLOOG HIJ DAAR INEENS UIT, IK SCHROK ME KAPOT.
Die beesten kunnen gewoon weken/maandenlang ergens in blijven zitten of wat? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ok, klinkt als iets heel erg buiten mijn vakgebiedquote:Op zondag 22 september 2019 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yes, MA-niveau. Filosofie van Cultuur en Bestuur icm Theology & Religious Studies: Media.
quote:Op zondag 22 september 2019 22:36 schreef I. het volgende:
Ik heb Sims 4 ook écht niet zojuist weer opgestart.
Écht niet!
Dat is wel tof dan!quote:Op zondag 22 september 2019 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel veel kiezen, mooie kleren ook
Ja, dankjequote:Op zondag 22 september 2019 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Oké, ja, dat is wel mooi gelukt inderdaadquote:Op zondag 22 september 2019 22:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel trots op m'n eigen creatie
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook een keer meegemaakt. Ik zat nietsvermoedend een serie te kijken, het was hartje zomer dus ik had het raam wagenwijd open, vliegt er een vleermuis naar binnen!!!quote:Op zondag 22 september 2019 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een paar jaar terug hoorde ik een grote mot rondvliegen op m'n slaapkamer.
Dus ik het licht aandoen om hem te vangen... was het een vleermuis
*Googelt even of motten van bamboe houden*quote:Op zondag 22 september 2019 22:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, dankje
Nu ben ik dus bang dat ik deze na een paar maanden uit m'n onderbroekenlade zie vliegen.
quote:Op zondag 22 september 2019 22:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel trots op m'n eigen creatie
[ afbeelding ]
2, maar waarschijnlijk 3. Moet ook wel afronden binnen die tijd, want heb niet zo heel veel meer maanden lening over. Al zou ik nog aanspraak kunnen maken op verlenging ivm autisme.quote:Op zondag 22 september 2019 22:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, klinkt als iets heel erg buiten mijn vakgebied![]()
Hoeveel jaar ben je daar nog zoet mee?
SAMEquote:Op zondag 22 september 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan!Ik vind het opmaken van de Sims altijd wel het leukste gedeelte
quote:Op zondag 22 september 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]HorrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorryquote:Op zondag 22 september 2019 22:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, dankje
Nu ben ik dus bang dat ik deze na een paar maanden uit m'n onderbroekenlade zie vliegen.
Koel en donker bewaren
Als 't motquote:
Oh ja, daar zit je dan ook nog mee, rond zien te komen...quote:Op zondag 22 september 2019 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2, maar waarschijnlijk 3. Moet ook wel afronden binnen die tijd, want heb niet zo heel veel meer maanden lening over. Al zou ik nog aanspraak kunnen maken op verlenging ivm autisme.
Ok, weer wat geleerd.quote:Niet alle nachtvlinders vliegen 's nachts. Er zijn veel nachtvlinders, zoals de kolibrievlinder en de Sint-jansvlinder, die voornamelijk overdag vliegen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtvlinder_(dier)
Zouden ze van water houden?quote:Op zondag 22 september 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, ja, dat is wel mooi gelukt inderdaad![]()
Nu nog de mot ergens in verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |