abonnement Unibet Coolblue
pi_189067432
Hey allemaal,

Ik heb gisteren mijn India visum van het reisbureau gekregen, mijn moeder en vader ook. Alleen ontbreekt die cirkel met 'bureau of immigration India' bij mij en mijn moeder. Mijn vader heeft dat wel, dit is me pas bij thuiskomst opgevallen. Ik bedoel dus dit (lichtblauwe cirkel):



Visum van mamsje en mij is gewoon zo:



Maakt dit iets uit? Reisbureau had de visumaanvraag van mijn vader wel eerst ingediend, mijn moeder en ik kregen onze visum dus een paar dagen later....
Niet doen
pi_189067504
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:26 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb gisteren mijn India visum van het reisbureau gekregen, mijn moeder en vader ook. Alleen ontbreekt die cirkel met 'bureau of immigration India' bij mij en mijn moeder. Mijn vader heeft dat wel, dit is me pas bij thuiskomst opgevallen. Ik bedoel dus dit (lichtblauwe cirkel):

[ afbeelding ]

Visum van mamsje en mij is gewoon zo:

[ afbeelding ]

Maakt dit iets uit? Reisbureau had de visumaanvraag van mijn vader wel eerst ingediend, mijn moeder en ik kregen onze visum dus een paar dagen later....
Je bent sowieso gescammed, deze visums zijn reeds verstreken
pi_189067524
Wat zei het reisbureau?
So we just called him Fred too
pi_189068001
Hey Kluun die dingen kan je gewoon zelf regelen op het grote internet.

Dit is hetzelfde als ik een paar sokken bij de Wehkamp voor je bestel, en ze dan in een doosje naar je verstuur. Het schiet niet op snap je, duurt alleen maar langer en is meestal duurder.
pi_189068017
Zou snel langs de ambassade gaan in Den Haag
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2019 @ 11:40:39 #6
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189068287
Succes met tijdreizen.

Je had wat beter moeten googelen voordat je dit fake topic opende.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189068389
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2019 11:15 schreef Mr.Ping het volgende:
Hey Kluun die dingen kan je gewoon zelf regelen op het grote internet.

Dit is hetzelfde als ik een paar sokken bij de Wehkamp voor je bestel, en ze dan in een doosje naar je verstuur. Het schiet niet op snap je, duurt alleen maar langer en is meestal duurder.
Ik vraag me af of zo iemand als TS dat wel zelf kan regelen
Die bedrijfjes die een visum voor andere regelen verdienen best wel goed aan mensen die het totaal niet zelf durven te proberen
pi_189068416
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Je bent sowieso gescammed, deze visums zijn reeds verstreken
:') Het zijn natuurlijk voorbeelden.
Niet doen
pi_189071875
Ik zie een business en een tourist visa
pi_189073632
Dat betekent dat je India nooit meer uit mag. Je zult voor altijd daar moeten blijven. Hopelijk kunnen ze deet leveren daar, anders zal dengue je einde betekenen...
  zondag 22 september 2019 @ 21:45:22 #11
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189078954
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:49 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

Ik vraag me af of zo iemand als TS dat wel zelf kan regelen
Die bedrijfjes die een visum voor andere regelen verdienen best wel goed aan mensen die het totaal niet zelf durven te proberen
Ik dacht dat je voor een visa voor Rusland bijvoorbeeld uren in de rij moet staan. Het kantoortje om 12 uur dicht gaat. En als je dan nog niet aan de beurt bent geweest mag je de volgende dag terug komen. Dan is zo'n bedrijfje wel handig.
pi_189079182
Met een ak-47 dreigen, dan mag je zo doorlopen.
pi_189080420
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2019 21:45 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik dacht dat je voor een visa voor Rusland bijvoorbeeld uren in de rij moet staan. Het kantoortje om 12 uur dicht gaat. En als je dan nog niet aan de beurt bent geweest mag je de volgende dag terug komen. Dan is zo'n bedrijfje wel handig.
Dat gaat allemaal op afspraak (voor Rusland dan) maar zo een visum laten regelen door een bedrijf kan ook wel handig zijn als je natuurlijk ver moet reizen naar de ambassade
Maar er zijn ook genoeg mensen die geen idee hebben hoe ze een ESTA voor de VS moeten regelen.. laten ze het door zo een bedrijf voor 50 euro ofzo :’)
Voor 11 euro en 5 minuten ben jeklaar via de officiële website..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')