abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189784406
Ben ik de enige die die prins een engerd vindt?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 5 november 2019 @ 20:46:21 #103
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_189802911
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die die prins een engerd vindt?
Nee! :o
  dinsdag 5 november 2019 @ 20:47:47 #104
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_189802936
Deze kerel heeft helemaal gelijk en snap zijn terughoudendheid wel. Iris heeft ze voor het kiezen en wil dat ze allemaal voor haar gaan.

Hij houdt toch afstand omdat hij weet dat ze volgende week met een ander zit.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 22:18:31 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189805592
Wel een anti climax dit einde -O- helemaal verliefd en dan tot de conclusie komen dat het niet echt is :? Ik heb het idee dat ze sowieso teveel nadenkt en weinig voelt.

Wel dubieus dat die affaire met Borsato nu bekend wordt, zou me inderdaad niet verbazen als de makers dat hebben laten lekken wegens tegenvallende kijkcijfers :o
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_189809612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:18 schreef MaJo het volgende:
Wel een anti climax dit einde -O- helemaal verliefd en dan tot de conclusie komen dat het niet echt is :? Ik heb het idee dat ze sowieso teveel nadenkt en weinig voelt.

Gedumpt.

De man was gewoon een gladde versierde maar dan verpakt in een alternatief jasje, met strootje in zijn mond.

Toen hij zijn zin had is hij lekker zonder enige aandacht meer te schenken naar zijn eigen bed vertrokken, en 's ochtends nog even medegedeelt dat hij verder geen gevoelens had.

Zoiets in ieder geval erg genoeg voor haar om te concluderen dat het achteraf helemaal niet goed zat, en ze liever gelijk naar huis wilde dan nog 1 dag te spenderen met hem.

Sneu en dom.
  woensdag 6 november 2019 @ 07:39:15 #107
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_189811403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:18 schreef MaJo het volgende:

Wel dubieus dat die affaire met Borsato nu bekend wordt, zou me inderdaad niet verbazen als de makers dat hebben laten lekken wegens tegenvallende kijkcijfers :o
Maar wat zien we hier. Een vrouw die wilt dat allebei de mannen serieus voor haar gaan en dat zij dan uiteindelijk mag kiezen welke dolverliefde hond ze wilt houden. Als iemand dat zo benoemd is het raar (ik vond hem daar vrij goed en serieus in).

Vervolgens gaat ze met degene die ze het leukste vindt op een weekend en zodra ze serieus worden rent ze weg naar haar veilige cocon met een psycholoog die niet in staat is om haar echte probleem te benoemen (zodra iets dichterbij of te serieus komt rent ze weg).

Goed programma!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Tettenkoning woensdag 6 november 2019 @ 09:08:18 #108
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189812071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:39 schreef -Splash- het volgende:
Goed programma!
Flopshow bedoel je.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189813207
Heel bijzonder die laatste aflevering. Het uitje met Ralph was natuurlijk kansloos, ze wilde hem helemaal niet, en dat voelde hij ook. De 2e date (ik ben zijn naam even kwijt) leek kansrijk, maar eindigde in een anti-climax. Ik vraag me werkelijk af of ze het echt een kans heeft willen en kunnen geven. Interessant programma, maar meer vanuit de ontwikkeling van Iris dan vanuit de datekant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')