quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:11 schreef Snowsquall het volgende:
Zooooo, Iris geen gordel aan achterin de oto
en dan ook nog zitten te slapen....Ik heb zat ongelukken gezien waarbij de inzittenden eruit waren geslingerd(niemand die het naverteldequote:
Ow crap, mn tv is al naar opgelicht overgeschakeldquote:
Oh slim kun je de ongemakkelijke momenten spoelen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ow crap, mn tv is al naar opgelicht overgeschakeldNouja, ik kijk het wel terug, had het opgenomen.
Doe ik tegenwoordig altijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Oh slim kun je de ongemakkelijke momenten spoelen!
Het is allemaal gescript volgens mij en die gasten moeten haast wel van e.o.a. castingbureau komen ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:55 schreef Dazalbest het volgende:
Het programma wordt alleen maar nepper
Die vrouw in de taxi die vraagt of secwaf leuks gaat doen...
Iris: ja ik heb een date
Taxivrouw verbaasd: och wat leuk..
Alsof ze dat niet weet... er zit een camera en die auto en je zit niet zomaar opeens in dag programma....
Lijkt mij
Verwacht ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het is allemaal gescript volgens mij en die gasten moeten haast wel van e.o.a. castingbureau komen ofzo.
Zichzelf gevondenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:52 schreef Snowsquall het volgende:
Het is meer: 'Iris gaat op bezoek bij verschillende mannen' en dan de ervaringen ervan, dit heeft niet echt de kwalificatie 'daten' Ze gaat dus een 'Gordon' doen, oftewel aan het eind vd serie heeft ze niemand 'gevonden'
Ze solliciteert naar een blaasontstekingquote:
En dan gaat ze daten met de dokterquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ze solliciteert naar een blaasontsteking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |