Had het vermoeden al maar dat het echt zo is gaat toch wel heel ver, bizar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
his met een broek aan in de hottub
als ik het ff heel grof mag zeggen, no way dat ik met die rooie in hetzelfde bad ga zitten, ben echt bang voor verzuring, met of zonder broekquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:00 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Had het vermoeden al maar dat het echt zo is gaat toch wel heel ver, bizar.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als ik het ff heel grof mag zeggen, no way dat ik met die rooie in hetzelfde bad ga zitten, ben echt bang voor verzuring, met of zonder broek
ja ik ben thuis, een soort van komsiche Lex en Sjellie act en een saaie hottubquote:
Je de rust is weder gekeerd. Merel is van hysterisch in een keer een en al vrolijkheid.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik ben thuis, een soort van komsiche Lex en Sjellie act en een saaie hottub
Was het geen hint voor Gerrit. Even de plee checken?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Frennie moet plassen, ze wil nog niet, die gaat in het bad plassen, geheid
Daar is ze zo toe in staat ja, echt een vies mokkel is datquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Frennie moet plassen, ze wil nog niet, die gaat in het bad plassen, geheid
kan ookquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het geen hint voor Gerrit. Even de plee checken?
Lekker man!quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:16 schreef pecla het volgende:
Als GG en Frutsel als laatste overblijven in de jacuzzi gaan ze het daar geheid ook gewoon doen
inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:19 schreef Angelique61 het volgende:
Geen gezellig avondje voor Mylene..
Niet eens een uurtje muziek.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:19 schreef Angelique61 het volgende:
Geen gezellig avondje voor Mylene..
is gewoon ook niet voor haar, andere mensen die zgn iets voor haar doen, en hun eigen slag daaruit willen slaanquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is gewoon ook niet voor haar, andere mensen die zgn iets voor haar doen, en hun eigen slag daaruit willen slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |