abonnement Unibet Coolblue
pi_189084385
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Had geen zin om de details op dat moment op te zoeken.
Wist enkel dat haar hele tocht voor bullshit was.

https://www.thesun.co.uk/(...)-yacht-trip-flights/
Een tocht die toespraken voor de amerikaanse overheid opleverde, alsmede miljoenen demonstranten wereldwijd wat meer invloed op politiek beleid zal hebben dan Trump kapot kan maken.

Noem het maar bullshit nav een stupide oped in notabene de fucking Sun of all bad fucking tabloids :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 23 september 2019 @ 13:27:27 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189084389
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dus Trump zegt dat er geen druk is uitgeoefend. Oekraine zegt dat er geen druk is uitgeoefend. De ''klokkenluider'' heeft zijn informatie ook tweedehands. :')

Waar de fuck gaat dit nog over? Misschien tijd om te kijken of de Bidens inderdaad misstappen hebben begaan? Zomaar een suggestie hoor.

https://en.hromadske.ua/p(...)dent-state-prystaiko
Trump heeft al toegegeven dat hij het probeerde.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 23 september 2019 @ 13:31:18 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189084425
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Een enorme misdaad is het niet - integendeel! Ik vind het prachtig dat de Dems zich zo enorm verliezen in een vlees-spektakel. Het stemt mij juist hoopvol dat ze blijkbaar ook normaal kunnen doen.

Maar ik kan het dan weer niet rijmen met een Andrew Yang die de belasting op vlees fors omhoog wil gooien. Dat zullen ze in Iowa, waar de barbecue was, echt niet leuk vinden.
Waarom maak je er in hemelsnaam zo'n drama van?

A 'O wow schandalig dit!'

B 'Is dit nu echt schandalig?'

C 'Nee, integendeel!''
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 september 2019 @ 13:32:32 #79
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189084440
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dus Trump zegt dat er geen druk is uitgeoefend. Oekraine zegt dat er geen druk is uitgeoefend. De ''klokkenluider'' heeft zijn informatie ook tweedehands. :')

Waar de fuck gaat dit nog over? Misschien tijd om te kijken of de Bidens inderdaad misstappen hebben begaan? Zomaar een suggestie hoor.

https://en.hromadske.ua/p(...)dent-state-prystaiko
Alsof iemand hier ook maar een fuck geeft om Biden. Laat ze lekker iedereen onderzoeken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189085079
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De ''klokkenluider'' heeft zijn informatie ook tweedehands

Leuk gedeflecteerd, maar dat heeft met het feit dat er iets niet aan de haak is, niks te maken.
Het maakt die persoon overigens geeneens een klokkenluider, maar eerder een leaker.
pi_189085100
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het maakt die persoon overigens geeneens een klokkenluider, maar eerder een leaker.
Waarom zou dat zo zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189085155
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een tocht die toespraken voor de amerikaanse overheid opleverde, alsmede miljoenen demonstranten wereldwijd wat meer invloed op politiek beleid zal hebben dan Trump kapot kan maken.

Noem het maar bullshit nav een stupide oped in notabene de fucking Sun of all bad fucking tabloids :')
Was de eerste result op google. Gaat om het feit dat haar "zero carbon" zeiltochtje toch eigenlijk niet zo "zero carbon" is.
Beetje zoals vaak die klimaatprotesten een ontzettende teringbende achterlaten.
Links lullen en vooral anderen op hun fouten wijzen, maar zelf er geen flikker aan doen.
En als ze echt zo met het klimaat begaan zijn kunnen ze beter beginnen in china, india en afrika.
Bv 90% van alle plastic troep in de oceaan komt uit Azië/Afrika.

Daarmee overigens niet zeggende dat wij niet moeten opletten, maar dat het constante belerende vingertje richting middeninkomen blanke gezinnen eigenlijk niet veel meer teweeg zal brengen.
  Overall beste user 2022 maandag 23 september 2019 @ 14:55:17 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189085207
Ja. Het is heel gemeen.


*snif
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189085266
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Was de eerste result op google. Gaat om het feit dat haar "zero carbon" zeiltochtje toch eigenlijk niet zo "zero carbon" is.
Beetje zoals vaak die klimaatprotesten een ontzettende teringbende achterlaten.
Links lullen en vooral anderen op hun fouten wijzen, maar zelf er geen flikker aan doen.
En als ze echt zo met het klimaat begaan zijn kunnen ze beter beginnen in china, india en afrika.
Bv 90% van alle plastic troep in de oceaan komt uit Azië/Afrika.

Daarmee overigens niet zeggende dat wij niet moeten opletten, maar dat het constante belerende vingertje richting middeninkomen blanke gezinnen eigenlijk niet veel meer teweeg zal brengen.
Is je relaas niet een schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie? Of hoe moet ik het anders noemen dat je zo in strijd gaat met mensen die hun leefomgeving willen verbeteren en dat je stiekem wel weet dat je een enorme lul bent dat jij je niet aan wil passen.

Ik kan me voorstellen dat het dan erg fijn is dat er lui als Trump en Baudet opstaan en zeggen dat klimaatverandering een hoax is.
pi_189085361
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Was de eerste result op google. Gaat om het feit dat haar "zero carbon" zeiltochtje toch eigenlijk niet zo "zero carbon" is.
Beetje zoals vaak die klimaatprotesten een ontzettende teringbende achterlaten.
Links lullen en vooral anderen op hun fouten wijzen, maar zelf er geen flikker aan doen.
En als ze echt zo met het klimaat begaan zijn kunnen ze beter beginnen in china, india en afrika.
Bv 90% van alle plastic troep in de oceaan komt uit Azië/Afrika.

Daarmee overigens niet zeggende dat wij niet moeten opletten, maar dat het constante belerende vingertje richting middeninkomen blanke gezinnen eigenlijk niet veel meer teweeg zal brengen.
Is dit nu niet een hele duidelijke whataboutism?
nee, jij dan!
pi_189085390
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 15:11 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Is dit nu niet een hele duidelijke whataboutism?
Nee, dit is een extra voorbeeld (om boos over te doen) in een discussie over hypocriete democraten, niet een 'maar Obama deed dit ook'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189085397
Zullen we die term in de ban doen? De alt right figuren kopiëren alles te pas, maar vooral te onpas.
pi_189085603
Dat gedoe met die Thunberg heeft toch alleen maar als doel om de belangen van de groene industrie veilig te stellen.
Als het echt ging om het klimaat dan is ze in de verkeerde landen bezig.
Overigens vraag ik mij eigen af in hoeverre dat klimaatgedram stemmen gaat opleveren voor de democraten. Het zal ongetwijfeld redelijk populair zijn in de grote steden maar hoe zit het met de staten waar industrie en landbouw zit?
Mensen zijn daar toch afhankelijk van die industrie en dat gedoe met het klimaat brengt toch heel wat onzekerheid.
pi_189085661
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:38 schreef Chivaz het volgende:
Dat gedoe met die Thunberg heeft toch alleen maar als doel om de belangen van de groene industrie veilig te stellen.
Als het echt ging om het klimaat dan is ze in de verkeerde landen bezig.
Overigens vraag ik mij eigen af in hoeverre dat klimaatgedram stemmen gaat opleveren voor de democraten. Het zal ongetwijfeld redelijk populair zijn in de grote steden maar hoe zit het met de staten waar industrie en landbouw zit?
Mensen zijn daar toch afhankelijk van die industrie en dat gedoe met het klimaat brengt toch heel wat onzekerheid.
Ik denk dat een fabriek die onder water staat meer onzekerheid brengt. ;)
  maandag 23 september 2019 @ 15:47:57 #90
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189085687
De verdachte en zijn aanhanger pleiten onschuldig te zijn. De politie heeft bewijsmateriaal uit tweede hand.

Niets aan de hand; doorlopen mensen.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 maandag 23 september 2019 @ 15:50:31 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189085714
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:47 schreef Montov het volgende:
De verdachte en zijn aanhanger pleiten onschuldig te zijn. De politie heeft bewijsmateriaal uit tweede hand.

Niets aan de hand; doorlopen mensen.
Nee, de verdachte bekende, maar zegt nu dat hij het recht heeft misdaden te plegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189085916
Lijkt erop dat klimaat en milieu een groot issue gaat worden bij de volgende verkiezingen. En das niet goed voor Trump en de republikeinen, met het systematisch terugdraaien van milieuregulaties 'want Obama'.

What role will climate change play in the 2020 presidential election?

https://www.yaleclimateco(...)esidential-election/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189086044
quote:
5s.gif Op maandag 23 september 2019 14:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo zijn?
quote:
WHO THE INFORMATION IS REPORTED TO MATTERS
The major difference between protected whistle-blowing activity and leaking is that a whistleblower reports the information to federal officials designated by statute to receive it, whereas a leaker reports the information to someone who is not authorized to receive it (i.e. the media or an uncleared individual). Designated federal officials generally include the individual’s supervisor, agency head, Office of Inspector General, Office of Special Counsel, and Congress.

What you are reporting is also critical. Allegations of illegal conduct, fraud, waste, abuse, or gross mismanagement by government officials all constitute protected whistle-blower disclosures, although for the purpose of this article we’re focusing only on those allegations which may incorporate classified information.

On the other hand, a mere disagreement with an otherwise legal and soundly run federal program or policy does not form the basis for a whistle-blower disclosure.

THE REQUIREMENT OF “A REASONABLE BELIEF”
In order to garner the protection of the law, it is crucial that a whistleblower have a reasonable belief in the accuracy of the information s/he is reporting. A reasonable basis is that which an ordinary person of average intelligence and sound mind would believe. Thus, although what you believe, as an individual, is generally subjective, the law assesses “reasonableness” by comparing that belief to what other people might think about the same set of facts and circumstances. A belief is not generally considered “reasonable” unless there is some articulatable factual basis for it; mere rumor or innuendo is insufficient.
https://news.clearancejob(...)stay-right-side-law/

Vooral dat laatste. Deze leaker heeft het geeneens zelf gehoord, maar via via.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 23 september 2019 @ 16:22:00 #94
408813 crew  trein2000
pi_189086049
Klaar nu met dat gehaat op elkaar. o|O
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189086087
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]

https://news.clearancejob(...)stay-right-side-law/

Vooral dat laatste. Deze leaker heeft het geeneens zelf gehoord, maar via via.
Nogmaals, Atkinson (die door Trump is aangesteld) vindt de melding dusdanig zorgwekkend dat hij er bij Maguire op aandringt het Congres volledig te informeren.

Dat lijkt mij enigszins alarmerend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189086091
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 15:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dit is een extra voorbeeld (om boos over te doen) in een discussie over hypocriete democraten, niet een 'maar Obama deed dit ook'.
Heeft niks met democraten te maken, maar alles met figuren die pretenderen voor het milieu op te komen, om vervolgens in handelen het tegenovergestelde doen.

Ik ben helemaal voor strengere milieuwetgeving en zal persoonlijk daar zeker aan bijdragen. Ik heb alleen niet de illusie dat mijn bijdrage ook maar iets uitmaakt.
Willen we echt wat eraan doe dan moet er men kijken naar vervuilende industrie, en dan met name die in Azië en Afrika, maar daar zal zo'n Greta zich waarschijnlijk niet laten zien.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 23 september 2019 @ 16:26:48 #97
408813 crew  trein2000
pi_189086101
Oh en Thunberg is hier verder off topic.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189086128
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:38 schreef Chivaz het volgende:
Dat gedoe met die Thunberg heeft toch alleen maar als doel om de belangen van de groene industrie veilig te stellen.
Als het echt ging om het klimaat dan is ze in de verkeerde landen bezig.
Overigens vraag ik mij eigen af in hoeverre dat klimaatgedram stemmen gaat opleveren voor de democraten. Het zal ongetwijfeld redelijk populair zijn in de grote steden maar hoe zit het met de staten waar industrie en landbouw zit?
Mensen zijn daar toch afhankelijk van die industrie en dat gedoe met het klimaat brengt toch heel wat onzekerheid.
Misschien maken de Democraten zich terecht zorgen om het klimaat en roepen ze dat niet alleen om stemmen te winnen...
pi_189086152
Dit meldde The Hill zojuist:

quote:
BREAKING: President Trump's personal attorney Rudy Giuliani on Monday said that he can’t say for certain that Trump didn’t threaten Ukraine aid when he spoke to that country's president about an investigation into former Vice President Joe Biden's son.

Maria Bartiromo: “Did the president threaten to cut off aid to the Ukraine?”
Giuliani: “No, no that was a false story,”
Bartiromo: “100 percent?”
Giuliani: “Well, I can’t tell you if it’s 100 percent.”
Rudy :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189086168
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dit meldde The Hill zojuist:
[..]

Rudy :')
De beelden:
AlxThomp twitterde op maandag 23-09-2019 om 15:47:21 Giuliani pressed about whether Trump threatened to cut off foreign aid to Ukraine: “I can’t tell you if it’s 100%” https://t.co/BruZrnBanO reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')