abonnement Unibet Coolblue
pi_189064975
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2019 01:10 schreef golfer het volgende:
*zweef*
Ik lees net over galactische levens, karmische lagen, zieledelen ophalen en verwijderen entiteiten. Alleen bij dat laatste kan ik me iets voorstellen wat ze er mee bedoelen. Gewoon Who you gonna call! *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 september 2019 @ 01:28:55 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189064980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 19:56 schreef z80 het volgende:
Even een rondje stad. :X Wel een nieuwe jas en de toko leeg gekocht. Jas komt bij C&A vandaan. Daar waren jassen ZONDER capuchon. Want blijkbaar kun je geen winterjas maken zonder. Tevens werden de herenafdelingen voornamelijk bezet door vrouwvolk die vreemd opkijken als er een man langs de kledingrekken loopt.
Maar goed voorraadkast is weer gevuld en ik kan de winter weer door.
Zei ik toch O+

Kleur? O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 22 september 2019 @ 01:30:33 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189065000
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 20:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Grijze Zwarte muis.
[ afbeelding ]
Ah! Praktische jas. Vind m niet mooi maar doet er ook eigenlijk geen hol toe, wel lekker warm denk ik ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 22 september 2019 @ 01:38:32 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189065084
Ik las ontsnobbelen _O_

Lekkere ontbijtjes :9~

Zoete aardappelfrietjes die ik nog nooit lekker heb gegeten ergens (waar moet ik zijn daarvoor??)

Wenen ^O^

Anti-slijt theorie van Bluezz. Ik las daar laatste een heel stuk over in kader van metabolisme. Reteinteressant iig!

Varkens op de foto O+

Ik heb een topdag gehad, mijn familie *; *; *;
Nu wel zin in bitterballen, dus tijd voor slapen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189065111
Veel gelachen, Molo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189065582
@ISA ...anders ik wél over je nieuwe bubbel. 8)7
Had je het kennisje anders ingeschat?
Wel vermakelijk én leerzaam.

#even wakker.
pi_189065671
Neuh, ze is zelf ook wel wat zweverig. We hebben het er alleen nooit over.
Leerzaam absoluut.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189065717
@Molo Zoeteaardappelfrietjes zijn buiten de deur bijna altijd erg matig inderdaad. Ik bak zelf lekkere en had eens hele, hele goeie bij Supermercado in Rotterdam :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189065724
Isa! :D Ga je er wat van uitproberen? :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_189065768
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 04:01 schreef minilot het volgende:
Isa! :D Ga je er wat van uitproberen? :7
Volgens mij moet je ergens ook nog wel in geloven voor het placebo effect kan werken, dus neuh :7

Lonaa! Kiek nou: https://www.nhs.uk/news/h(...)ack-and-stroke-risk/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189065892
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 04:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij moet je ergens ook nog wel in geloven voor het placebo effect kan werken, dus neuh :7

Lonaa! Kiek nou: https://www.nhs.uk/news/h(...)ack-and-stroke-risk/
Ow, dus ik kan er maar beter aan toegeven: 1-2 x per week. 8)7
#team geen bank voor een nap. -O-
pi_189065930
Affijn...bijna 2 uur wakker.
Dan draai ik mij maar weer eens om. w/
( gewoon even gecheckt tussen mijn laatste posts :D ).
  zondag 22 september 2019 @ 06:19:20 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189066025
Morguh! Laatste dagje vandaag ^O^
Vanavond "afscheid" van de baas.. vanaf volgende keer krijgen we een nieuwe
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189066097
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 06:19 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Laatste dagje vandaag ^O^
Vanavond "afscheid" van de baas.. vanaf volgende keer krijgen we een nieuwe
Al kennis gemaakt? Altijd weer afwachten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 september 2019 @ 08:10:14 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189066295
Mogge :W
Ik gisteren: Laat ik lekker sportief gaan doen. Gisteren aan de apparaten en zondag kickboksen
Mijn lichaam vanmorgen: Hold my Beer.

Niets aan de hand, maar wel een teken dat ik niet aan een lesje mee moet gaan doen. :+. Gisteren wel diverse oefeningen weer zwaarder gedaan. Slaat dan toch weer even terug. Met drie keer in de week ben ik zeker wel tevreden. :).
Afijn beetje wandelen vanmiddag. Ergens PSV - Ajax kijken. En rustig aan doen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189066375
Wandelen is goed als je spierpijn hebt, borisz :Y En ook gewoon heel gezond en sportief *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189066405
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 04:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij moet je ergens ook nog wel in geloven voor het placebo effect kan werken, dus neuh :7

Lonaa! Kiek nou: https://www.nhs.uk/news/h(...)ack-and-stroke-risk/
Prima nieuws om mee wakker te worden. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189066515
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 00:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zal toch tegen 1 uur wel rustig worden, neem ik aan?
Hier 3 zakken oordopjes in mijn nachtkastje O-) Maar daar heb jij nu niets aan.
Leuk dat het leuk was vanavond, ondanks gesloopt. Voel je je al een beetje minder melancholisch dat je geen twintiger meer bent?

Er ging deze week een heel nieuwe wereld voor me open. Ik werd uitgenodigd door een kennisje om lid te worden van een Sister-fb groep. Ik kijk wel even, dacht ik, niet goed wetende wat dat dan zou moeten zijn. Nou, een sister is blijkbaar een spiritueel persoon. Ik wandelde de wereld van de dromenvangers, geneeskrachtige steentjes, tarotkaarten en reiki op afstand in. Vooral dat laatste intrigeert me dan enorm. Dat je verwacht iemand die je niet kent op honderden kilometers afstand te kunnen healen. Heel, heel bijzonder. Ik wilde direct weer vertrekken, maar besloot om toch wat meer mee te krijgen van deze mij onbekende bubble. Ook een soort ramptoerisme hoor. Ja, er ging echt een wereld vol verbazing voor me open dat volwassen vrouwen zich zo serieus met deze dingen bezig houden. Er zijn vast nog heel veel andere bubbles waar ik niets van wist :+
Haha ja hoor dat is wel over nu.

En dat klinkt als een prima pagina om lekker te ramp toeristen. Ik heb en kan helemaal niks met dat zweverige gedoe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189066551
Oh de spirit-fb-groep. :D Ik kreeg screenshots van een vriendin ervan O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189066565
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 00:55 schreef Isabeau het volgende:

Er ging deze week een heel nieuwe wereld voor me open. Ik werd uitgenodigd door een kennisje om lid te worden van een Sister-fb groep. Ik kijk wel even, dacht ik, niet goed wetende wat dat dan zou moeten zijn. Nou, een sister is blijkbaar een spiritueel persoon. Ik wandelde de wereld van de dromenvangers, geneeskrachtige steentjes, tarotkaarten en reiki op afstand in. Vooral dat laatste intrigeert me dan enorm. Dat je verwacht iemand die je niet kent op honderden kilometers afstand te kunnen healen. Heel, heel bijzonder. Ik wilde direct weer vertrekken, maar besloot om toch wat meer mee te krijgen van deze mij onbekende bubble. Ook een soort ramptoerisme hoor. Ja, er ging echt een wereld vol verbazing voor me open dat volwassen vrouwen zich zo serieus met deze dingen bezig houden. Er zijn vast nog heel veel andere bubbles waar ik niets van wist :+
Oh god ik heb die uitnodiging ook gehad _O- Was echt bijzonder lachwekkend, en totáál niks voor mij, jouw kennisje kent mij amper en heeft overduidelijk geen idee :D
pi_189066600
Mogge!

Zweefvriendin, heb ook een die steeds meer die kant op gaat. Ik ga er maar niet meer tegen in. Een een van de eetclubdames is helemaal van klankschaal gebeuren, krijg daar ook wel jeuk van.
En gisteren bij naailes hadden een paar mensen vorige week griep gehad (zal wel zwaar verkouden zijn geweest) en toen ik zei “ zo vroeg en men is nog niet eens begonnen met het griepvaccin” toen kreeg ik hele “medische” verhandelingen over me heen waarom dat gevaarlijk was net als alle vaccins. Was even vergeten dat daar heel veel vrije school mensen komen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189066682
Ik vind heel veel aspecten van de Vrije School tof, maar de sterke aanwezigheid van anti-vaxxers is wel een gróót nadeel. :r
Let me see you stripped down to the bone
pi_189066696
Pompidom.. Wakker vanaf 03:00 :') Wel tot zeven uur in bed blijven liggen want warm en comfortabel, maar helemaal niet meer geslapen. Benieuwd of ik in de loop van de dag omval..
Eerst maar koffie, harde broodjes, roerei* en de deur uit. :O

*https://ladyandpups.com/2(...)eamy-scrambled-eggs/
Let me see you stripped down to the bone
pi_189066720
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 08:48 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh god ik heb die uitnodiging ook gehad _O- Was echt bijzonder lachwekkend, en totáál niks voor mij, jouw kennisje kent mij amper en heeft overduidelijk geen idee :D
Ik denk dat ze gewoon alle vrouwen in haar vriendenlijst heeft uitgenodigd, want ze kent mij toch wel goed genoeg om te weten dat het ook 100x niks is voor mij :D Ik baseer zoveel mogelijk op wetenschap en vooral niet op voelen. Want dat is zo misleidend als de pest :+

Kennisje (zelf wel keurig door haar ouders gevaccineerd) is ook antivaxx ja :') Dat je met je huishoudschool en geen echte biologische, scheikundige en fysiologische kennis het beter weet dan 99,999999% van alle artsen. Eigen kleinkinderen zijn op haar aandringen dan ook niet gevaccineerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189066728
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2019 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Oh de spirit-fb-groep. :D Ik kreeg screenshots van een vriendin ervan O+
Er zijn heel veel van dat soort groepen :P

Ben zelf wel behoorlijk spiritueel, maar op een nuchtere manier, voor zover dat kan. Hou van analyseren, en vind placebo/nocebo interessant en vaak onderschat. FB groepen vol Jomanda's word ik ook kriegelig van, net als mensen die vol overtuiging met chemtrails en vaccinatie bezig zijn. Los van wat wel of niet waar is, je leven wordt er niet direct leuker op als je je bezig houdt met zulke zaken. Dan kun je je aandacht beter elders richten, lijkt me :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')