abonnement Unibet Coolblue
pi_189050568
Over 9 dagen vertrek ik dan eindelijk.

Mijn moeder is bang voor de mensen
Mijn vader is bang voor het verkeer

Ik? Ik ben bang voor malaria/dengue/rabies.

Gebruik DEET, draag dekkende licht gekleurde kleding
Heel nuttige adviezen idd, MAAR
-Je smeert DEET, na 6 uur is het uigewerkt, wat doe je dan? Jezelf op straat insmeren? Of telkens terug naar het hotel?
-Je smeert DEET, ik neem aan niet opl je gezicht, en al doe je dat wel, niet op je oogleden en handpalmen. Je kan nooit 100% onder dat spul zitten. Als die muggen willen, bijten ze.
-Dekkende licht gekleurde kleding? Tenzij je in overdreven wijde clownspakken gaat rondlopen, kunnen die muggen gewoon door je kleding heenprikken. En al doen ze dat niet, ze kunnen nov steeds je handen prikken.
-En wat als je doucht? Dan spoel je DEET weg, dus in de hotelbadkamer kan je ook malaria/dengue oplopen.

Al met al zwaar waardeloos


Over kothonden die altijd agressief worden als ze mij zien maak ik verder geen woorden vuil.
Niet doen
pi_189050577
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 05:39 schreef Kluun1985 het volgende:
Mijn moeder is bang voor de mensen
Mijn vader is bang voor het verkeer
Gaan je vader en moeder nu ook al mee dan? :o
quote:
Als die muggen willen, bijten ze.
Muggen bijten niet, muggen prikken. Het liefst mensen die er als de dood voor zijn, zoiets voelen ze feilloss aan.
quote:
En al doen ze dat niet, ze kunnen nov steeds je handen prikken.
Ik zou dan overwegen handschoenen in te pakken.

En oorbeschermers ... je wilt tenslotte geen insecten in je oor, toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door r_one op 21-09-2019 06:11:57 ]
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 07:19:41 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189050637
Ik snap het wel Kluun. Ik was op java en gebruikte ook DEET. En smeerde het ook mede omdat je mij via je informatieve posts op de gevaren hebt gewezen. Maar toch ben ik geprikt. Dus ik weet ook niet hoe je jezelf moet beschermen zeg. Heel veel succes, sterkte en wijsheid. :{ ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189051197
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 05:39 schreef Kluun1985 het volgende:
Over 9 dagen vertrek ik dan eindelijk.

Mijn moeder is bang voor de mensen
Mijn vader is bang voor het verkeer

Ik? Ik ben bang voor malaria/dengue/rabies.

Gebruik DEET, draag dekkende licht gekleurde kleding
Heel nuttige adviezen idd, MAAR
-Je smeert DEET, na 6 uur is het uigewerkt, wat doe je dan? Jezelf op straat insmeren? Of telkens terug naar het hotel?
-Je smeert DEET, ik neem aan niet opl je gezicht, en al doe je dat wel, niet op je oogleden en handpalmen. Je kan nooit 100% onder dat spul zitten. Als die muggen willen, bijten ze.
-Dekkende licht gekleurde kleding? Tenzij je in overdreven wijde clownspakken gaat rondlopen, kunnen die muggen gewoon door je kleding heenprikken. En al doen ze dat niet, ze kunnen nov steeds je handen prikken.
-En wat als je doucht? Dan spoel je DEET weg, dus in de hotelbadkamer kan je ook malaria/dengue oplopen.

Al met al zwaar waardeloos

Over kothonden die altijd agressief worden als ze mij zien maak ik verder geen woorden vuil.
En dan nog die vieze briefjes geld, je kan het vuil en bacteriën er bijna uitwringen! (echt waar)

Twee weken naar de Kempervennen is zo gek nog niet! :N
pi_189051297
ook nog bang dat de hemel naar beneden valt?

joh, ga genieten van je vakantie.
Ook hier in NL kun je door een mug geprikt worden......
  Spellchecker zaterdag 21 september 2019 @ 09:22:54 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189051969
Ga je voor het eerst op vakantie ofzo :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_189052030
Blijf thuis
pi_189052084
Koop kleding van Craghoppers NosiLife.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_189052113
En koop een geïmpregneerde reisklamboe van Care Plus.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  zaterdag 21 september 2019 @ 11:12:18 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189052582
Serieus? Is een hazard suit misschien een beter idee? Ben zo vaak gestoken door muggen tijdens reizen, in Sri Lanka was het helemaal raak en ik leef nog steeds.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 11:58:03 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189053009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Serieus? Is een hazard suit misschien een beter idee? Ben zo vaak gestoken door muggen tijdens reizen, in Sri Lanka was het helemaal raak en ik leef nog steeds.
Sommige mensen hebben in dit leven de schijn tegen. Zoals kluun.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189053555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Serieus? Is een hazard suit misschien een beter idee? Ben zo vaak gestoken door muggen tijdens reizen, in Sri Lanka was het helemaal raak en ik leef nog steeds.
Je beschermen tegen muggen is erg verstandig en voor een paar tientjes heb je beschermende kleding, klamboe en deet. Daarmee reduceer je het aantal steken enorm.

Dat jij onvoorbereid ergens heen gaat en er ongeschonden uitkomt, betekend niet dat het verstandig was noch dat je die onzorgvuldigheid moet aanprijzen als de juiste keuze.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  zaterdag 21 september 2019 @ 12:50:50 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189053585
Malaria is geen pretje kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Heb je pillen en zo ja welke?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189056044
Goh, ik snap wel waar Kluun de aanstelleritis vandaan heeft. Zou bijna medelijden krijgen...
  zondag 22 september 2019 @ 23:45:56 #16
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_189080640
Gewoon goed smeren en een klamboe gebruiken, dan komt het wel goed joh.
Als je het trekt kan lange kleding behoorlijk helpen.

De lokale bevolking smeert niet tot amper en leeft ook nog steeds, dus zolang je de juiste maatregelen neemt en jezelf een beetje in de gaten houdt gebeurt er niks.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')