Ik hou wel van een lekkere Pets op mijn billenquote:Op zaterdag 21 september 2019 04:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over echte zwepen, ja met woorden kan ik dat ^^
Dat kan, ik nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 04:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel van een lekkere Pets op mijn billenMag ook met blote handen
![]()
En van andere dingen![]()
Ik heb ooit eens hele mooie exclusieve BDSM leren handschoenen gekregen van een jongedame om haar mee te spanken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 04:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou wel van een lekkere Pets op mijn billenMag ook met blote handen
![]()
En van andere dingen![]()
Niks mis met een beetje spanking ...quote:Op zaterdag 21 september 2019 04:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens hele mooie exclusieve BDSM leren handschoenen gekregen van een jongedame om haar mee te spanken.
Want?quote:Op zaterdag 21 september 2019 04:41 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom zijn jij en Killem niet samen, jullie passen bij elkaar
Ik zie overeenkomsten. Killem en ik hebben niks wat overeenkomt behalve Princequote:
Zelfs dat niet eens. Jij post altijd dezelfde afgezaagde kut nummers van hem.quote:Op zaterdag 21 september 2019 04:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten. Killem en ik hebben niks wat overeenkomt behalve Prince
Jij deed nu net precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 september 2019 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens. Jij post altijd dezelfde afgezaagde kut nummers van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |