abonnement Unibet Coolblue
pi_189043492
Omdat dit niet mag in het r&p datingapp draadje stel ik hem hier.

Hoeveel verschilldende mensen neuken jullie in een jaar. En is dit aantal gestegen, evenveel of gedaald bij het ontstaan van deze apps?

(of mag ik de vraag jier niet stellen?)

Ik heb er totaal geen zicht op geen ervaringsdeskundige :P
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:37:38 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189043584
Ik denk dat hier legitieme wetenschappelijke land/leeftijd/sekse gebonden data voor te vinden is eigenlijk.

Dus heeft het echt nut om op oude-maagden-forum fok mensen te vragen of ze met digitale hulpmiddelen meer of minder gevarieerd neuken? Ik bedoel de meesten hier mogen al van geluk spreken dat ze misschien een keertje een tepeltje hebben mogen aanraken van een nichtje.

De cijfers hier zullen weinig zeggen over een maatschappelijke trend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189043630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:37 schreef SpecialK het volgende:
Ik bedoel de meesten hier mogen al van geluk spreken dat ze misschien een keertje een tepeltje hebben mogen aanraken van een nichtje.
Spreek je uit ervaring? :9
pindazakje
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:40:34 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189043638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring? :9
Nee mijn familie is unfuckable.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189043693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:37 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat hier legitieme wetenschappelijke land/leeftijd/sekse gebonden data voor te vinden is eigenlijk.

Dus heeft het echt nut om op oude-maagden-forum fok mensen te vragen of ze met digitale hulpmiddelen meer of minder gevarieerd neuken? Ik bedoel de meesten hier mogen al van geluk spreken dat ze misschien een keertje een tepeltje hebben mogen aanraken van een nichtje.

De cijfers hier zullen weinig zeggen over een maatschappelijke trend.
In die dating-topics in r&p kan ik al lezen hoe de users van hot naar her gaan door contacten te leggen via die apps. Ze noemen het neuken alleen heel onschuldig "dates". Meer ik heb meer input nodig. Want 'dates' is te verhullend.

Zouden dating app beheerders texten lezen van gebruikers om te bepalen of het een sexdate werd of niet. Anders zijn die data natuurlijk net zo onbetrouwbaar.
pi_189043735
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee mijn familie is unfuckable.
Keep frame broer, like a boss.
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:47:42 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189043743
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:44 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

In die dating-topics in r&p kan ik al lezen hoe de users van hot naar her gaan door conta t te leggen via die apps. Ze noemen het neuken alleen heel onschuldig "dates". Meer ik heb meer input nodig.

Zouden dating app beheerders texten lezen van gebruikers om te bepalen of het een sexdate werd of niet. Anders zijn die data natuurlijk net zo onbetrouwbaar als koffiedik kijken.
Die wetenschappelijke data komt niet van dating apps zelf en het lijkt mij totaal onbegonnen werk om iemand uit miljarden priveberichten te laten opmaken of er wel of niet geneukt wordt. Hoe kwantificeer je zulke teksten op een wetenschappelijke manier. Hoe ga je om met privacy issues. En is er niet een selectie bias als je mensen onderzoekt die juist zo'n app gebruiken..

Nee dus.

Wat al jaren wordt gedaan is dat wetenschappers surveys doen onder de bevolking over hun seksueel gedrag.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189043782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die wetenschappelijke data komt niet van dating apps zelf en het lijkt mij totaal onbegonnen werk om iemand uit miljarden priveberichten te laten opmaken of er wel of niet geneukt wordt. Hoe kwantificeer je zulke teksten op een wetenschappelijke manier. Hoe ga je om met privacy issues. En is er niet een selectie bias als je mensen onderzoekt die juist zo'n app gebruiken..

Nee dus.

Wat al jaren wordt gedaan is dat wetenschappers surveys doen onder de bevolking over hun seksueel gedrag.
Ok. dus eerst stel je dat die datingapps de data al hebben over dit onderwerp. En dan stel je dat het niet kan of onbetrouwbraar is wegens privacy issues. Daarom open ik dit topic. Ik wil geen engelse uitreksels lezen die mischien gekleurd zijn.
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:54:41 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189043825
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:50 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ok. dus eerst stel je dat die datingapps de data al hebben over dit onderwerp. En dan stel je dat het niet kan of onbetrouwbraar is wegens privacy issues.
Eh nee. Dat stel ik helemaal nergens. Daar begon jij over.

En nee het is niet onbetrouwbaar wegens privacy issues.. het is onwerkbaar wegens privacy issues. Het is onbetrouwbaar omdat je tekstanalyse moet doen en omdat je een selectie-bias probleem hebt.

quote:
Daarom open ik dit topic. Ik wil geen engelse uitreksels lezen die mischien gekleurd zijn.
Jij denkt dat self-reporting fok!ers niet een gekleurd beeld geven?

Ok mang ik heb dit jaar 56 verschillende wijven geneukt. waarvan 4 triotjes en 1 quatro-tje. Met mijn lul van 30 cm natuurlijk. Allemaal chicks die ik heb geregeld via de Review functie van de Google Play app.

Schrijf maar op :) Je gelooft me toch wel? :)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189043887
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Eh nee. Dat stel ik helemaal nergens. Daar begon jij over.

En nee het is niet onbetrouwbaar wegens privacy issues.. het is onwerkbaar wegens privacy issues. Het is onbetrouwbaar omdat je tekstanalyse moet doen en omdat je een selectie-bias probleem hebt.
[..]

Jij denkt dat self-reporting fok!ers niet een gekleurd beeld geven?

Ok mang ik heb dit jaar 56 verschillende wijven geneukt. waarvan 4 triotjes en 1 quatro-tje. Met mijn lul van 30 cm natuurlijk. Allemaal chicks die ik heb geregeld via de Review functie van de Google Play app.

Schrijf maar op :) Je gelooft me toch wel? :)
Ik vraag dit denk ik op het verkeerde forum. Elders lullen users lekker mee. Op fok echter moeten users per-sé dwars gaan doen. Het is het aard van het vervelende beestje.
pi_189044079
Je wil dus gewoon leuke verhaaltjes lezen en daarbij jezelf in slaap dromen. Noem het dan geen wetenschappelijke data en zo
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:15:14 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_189044150
Schopje SEX ;)
disclaimer
pi_189046825
Ik kan er niet over mee praten. Net voor tinder een vaste relatie gekregen :)

Wat ik er nu nog naast neuk, is altijd zonder app :)
  zondag 22 september 2019 @ 08:54:00 #14
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189066613
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee mijn familie is unfuckable.
Haha goeie......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')