abonnement Unibet Coolblue
pi_189043492
Omdat dit niet mag in het r&p datingapp draadje stel ik hem hier.

Hoeveel verschilldende mensen neuken jullie in een jaar. En is dit aantal gestegen, evenveel of gedaald bij het ontstaan van deze apps?

(of mag ik de vraag jier niet stellen?)

Ik heb er totaal geen zicht op geen ervaringsdeskundige :P
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:37:38 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189043584
Ik denk dat hier legitieme wetenschappelijke land/leeftijd/sekse gebonden data voor te vinden is eigenlijk.

Dus heeft het echt nut om op oude-maagden-forum fok mensen te vragen of ze met digitale hulpmiddelen meer of minder gevarieerd neuken? Ik bedoel de meesten hier mogen al van geluk spreken dat ze misschien een keertje een tepeltje hebben mogen aanraken van een nichtje.

De cijfers hier zullen weinig zeggen over een maatschappelijke trend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189043630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:37 schreef SpecialK het volgende:
Ik bedoel de meesten hier mogen al van geluk spreken dat ze misschien een keertje een tepeltje hebben mogen aanraken van een nichtje.
Spreek je uit ervaring? :9
pindazakje
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:40:34 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189043638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring? :9
Nee mijn familie is unfuckable.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189043693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:37 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat hier legitieme wetenschappelijke land/leeftijd/sekse gebonden data voor te vinden is eigenlijk.