Johnny de Mol: Jessie, wat is jouw wens?quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Johnny de Mol: Jessie, wat is jouw wens?
Jessie: In een videoclip spelen!
Jhonnyquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Johnny de Mol: Jessie, wat is jouw wens?
Jessie: In een videoclip spelen!
nu zien we gewoon dat Jessie die niemand nodig heeft, nu wel degelijk Gerrit nodig heeft, niet dat hij dat zal erkennen, want hij gaat alles weer afzeikenquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Gerrit doet het wel veel beter dan Jessie
Weest blij, vind er ook geen zak aan als die op de streams isquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wyatt streams zijn ons niet gegund
En Hiske begrijpt het ook niet......quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Merel jankt tegen Hiske over Jessie.
Ze snapt niet dat hij gezegd heeft dat ze hem nergens in steunt
Nee echt het is zo gemaakt. Gerrit doet het dan nog veel natuurlijker. (Ook al wil ik het eigenlijk niet toegeven omdat het zo'n kwal isquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat een ellende die Jessie, wat hij ook doet het ziet er niet uit
[ afbeelding ]
Ha, was je bericht al kwijtquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee echt het is zo gemaakt. Gerrit doet het dan nog veel natuurlijker. (Ook al wil ik het eigenlijk niet toegeven omdat het zo'n kwal is)
Die kop ook van Jessie. Je ziet dat hij zo aan het nadenken is.
wel jammer toch, zou leuk zijn als hij goed zou performen met die dame in het wit, dan moet merel daarmee leren omgaanquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee echt het is zo gemaakt. Gerrit doet het dan nog veel natuurlijker. (Ook al wil ik het eigenlijk niet toegeven omdat het zo'n kwal is)
Die kop ook van Jessie. Je ziet dat hij zo aan het nadenken is.
Misschien is dit wel eens een leermoment voor hem.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, was je bericht al kwijt![]()
Je ik vind ook dat Ger het echt goed doet, vind hem ook een grote kwal
Maar goed eerlijk is eerlijk hij doet het vele malen beter dan Jessie
Jessie straalt een en al onzekerheid in deze.
Hij moet dit gewoon niet doen, het staat niet bij hem
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nu zien we gewoon dat Jessie die niemand nodig heeft, nu wel degelijk Gerrit nodig heeft, niet dat hij dat zal erkennen, want hij gaat alles weer afzeiken
Wat een eng mensquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Die eet ook als een boerin
[ afbeelding ]
Euhhhhhhhhh denk het niet, hij wil veel te veel doorbrekenquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Misschien is dit wel eens een leermoment voor hem.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:03 schreef Dotteke het volgende:
Merel vindt het best heel erg dat Jessie zegt dat ze hem niet steunt in zijn droom.
His zegt dat ze wel kritisch mag zijn, dat is Jesssie zelf ook
Ik heb tegen niemand gezegd dat ik het gênant vindt, alleen tegen hem, zegt Merel
Daar lusten de honten geen brood van.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Merel kijk eens hoe 'chanant".![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar er juist leuk uitzien qua gezicht/kapsel vandaagquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die trekhaak kaak van Fran, het blijft toch een bijzonder exemplaar
Denk dat dit ook van de redenen is dat hij niet los durft te gaan,quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
krijg medelijden met jes,
angstig kijkt hij naar een vlotte meid
hoeveel angst in zijn ogen zien we niet in de boot als merel naast hem kruipt
Nee. lachte hem vol liefde toe.......quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ze was m ook echt niet aan het uitlachen
Ik zag Brandon vanmorgen goed inbeeld, die heeft ook een lange kaaklijn zeg, alleen naar beneden, bij Fran gaat die echt naar vorenquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die trekhaak kaak van Fran, het blijft toch een bijzonder exemplaar
stand by your man...quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Op muziek van The Cure was dat vrij normaal.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
dansen en naar je schoenen kijken, awkward
Ja, dat was ze wel, en nog hardop ook.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Dat deden jongetjes van 10 die op een schoolfeestje gevraagd werden door een meisje....quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
dansen en naar je schoenen kijken, awkward
Jawel, eerlijk is eerlijk, ze ziet er wel leuk uit. Misschien ook omdat ze zich nu niet zo onnozel gedraagt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind haar er juist leuk uitzien qua gezicht/kapsel vandaag
Subtiel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
ad en don zegt meneer
dan komt een beetje stijfheid wel van pas
Elvis ookquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op muziek van The Cure was dat vrij normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |