abonnement Unibet Coolblue
pi_189041412


Eva Jinek stapt over van de KRO-NCRV naar RTL. De presentator van de talkshow Jinek heeft bij de commerciële zender een contract getekend voor vier jaar.

Zij gaat bij RTL vanaf januari een late night talkshow presenteren, om de beurt met Beau van Erven Dorens.
Ze nemen elk een aantal maanden per jaar voor hun rekening.

Ook krijgt ze ruimte om een online platform te ontwikkelen,"de plek waar ik al mijn journalistieke en persoonlijke interesses kan delen".
Ze noemt haar overstap volgens RTL "een fantastische kans".

[ Bericht 14% gewijzigd door golfer op 20-09-2019 17:06:43 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189041448
Wat is er dan zo'n fantastische kans aan behalve het extra salaris?
pi_189041456
KOEKOEK
RIP Beau van erven dorens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189041478
*O* geen Eva bij het Songfestival *O*
dag
pi_189041502
Mooi, nu Matthijs nog :W
pi_189041617
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:56 schreef superniger het volgende:
KOEKOEK
RIP Beau van erven dorens.
Gaan om en om de late night talk show presenteren
pi_189044046
Gut, je eigen online platform wél mogen ontwikkelen bij de commerciëlen is wel de nieuwste smoes hč, eerst Gerard, nu Eva.

Zeg gewoon eerlijk dat je daar het dubbele gaat verdienen zonder het continue gezeik van politici en belastingbetalers
pi_189044197
Kan ze niet inmiddels al met pensioen? Links lullen en rechts zakken vullen.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189044258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:19 schreef vouwdeurtje het volgende:
Kan ze niet inmiddels al met pensioen? Links lullen en rechts zakken vullen.
Je bent in de war met Van Nieuwkerk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189045165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:07 schreef Cyanide- het volgende:
Gut, je eigen online platform wél mogen ontwikkelen bij de commerciëlen is wel de nieuwste smoes hč, eerst Gerard, nu Eva.

Zeg gewoon eerlijk dat je daar het dubbele gaat verdienen zonder het continue gezeik van politici en belastingbetalers
NPO zit goed op koers om het aantal veelverdieners terug te dwingen :Y
dag
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:49:05 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189045837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:14 schreef Peter het volgende:

NPO zit goed op koers om het aantal veelverdieners terug te dwingen :Y
Jinek zat gewoon aan de Balkenende-norm. Van Nieuwkerk is de grootverdiener.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189046263
Geen slap, links vrouwen gelul meer van belastingcenten!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  vrijdag 20 september 2019 @ 23:08:18 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189047364
quote:
Ja, en? Deze was overigens eerder geopend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189047418
Vrouw als part time directeur? :N

Floortje wordt een spook....
pi_189047443
Lekker vrouwtjes neuken op het bureau! :9~
pi_189047447
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Jinek zat gewoon aan de Balkenende-norm. Van Nieuwkerk is de grootverdiener.
Ach dat is iemand die nog nooit een dag heeft gewerkt en uitsluitend mensen zoals ik zit te demoniseren wel waard toch? :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  vrijdag 20 september 2019 @ 23:13:36 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189047476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:11 schreef vouwdeurtje het volgende:

Ach dat is iemand die nog nooit een dag heeft gewerkt en uitsluitend mensen zoals ik zit te demoniseren wel waard toch? :')
Journalist zijn is geen werk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189047500
Men denkt via commercials zoveel te verdienen dat, dat het salaris van Jinek waard is!
pi_189047535
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Geen slap, links vrouwen gelul meer van belastingcenten!
Ik schat zo in dat alle NPO kijkers inmiddels dusdanig zijn gebrainwashed dat daar geen zieltjes meer te winnen zijn, dus nu is het tijd om de RTL kijker te indoctrineren met gezwets over catastrofale klimaatverandering en Hitler achtige retoriek van meneer Baudet :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189047638
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Journalist zijn is geen werk?
Ik doel op Eva Jinek specifiek, die nog nooit iets nuttigs voor onze maatschappij heeft bijgedragen, maar wel haar bankrekening flink van onze belasting spekt.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  vrijdag 20 september 2019 @ 23:24:29 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189047758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:20 schreef vouwdeurtje het volgende:

Ik doel op Eva Jinek specifiek, die nog nooit iets nuttigs voor onze maatschappij heeft bijgedragen, maar wel haar bankrekening flink van onze belasting spekt.
Journalist, presentator NOS-journaal, eigen Amerika reisprogramma's gemaakt, talkshowhost.
Allemaal geen werk of een bijdrage aan de maatschappij?

Maar vertel eens, wat doe jij zoal waarmee jij jouw geld verdiend en dat belangrijk voor ons allemaal is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189047908
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Journalist, presentator NOS-journaal, eigen Amerika reisprogramma's gemaakt, talkshowhost.
Allemaal geen werk of een bijdrage aan de maatschappij?

Maar vertel eens, wat doe jij zoal waarmee jij jouw geld verdiend en dat belangrijk voor ons allemaal is?
Het enige wat zij doet is het verkondigen van leugens, halve waarheden en het demoniseren van bevolkingsgroepen.

Wat ik doe voor m'n geld gaat jou niks aan, het enige wat ik je daarover wil vertellen is dat ik niet mee doe aan het 'hele circus'.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189047985
Linkse kut.
  vrijdag 20 september 2019 @ 23:35:56 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189048073
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:30 schreef vouwdeurtje het volgende:

Wat ik doe voor m'n geld gaat jou niks aan, het enige wat ik je daarover wil vertellen is dat ik niet mee doe aan het 'hele circus'.
Uitkeringstrekker dus? Van onze belastingcenten en nog bij moedertje thuiswonend en daar de hand ophouden? Duidelijk. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')