Gooi er even snel wat bijquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:24 schreef Snowsquall het volgende:
Moeten ze ook nog de rotzooi van anderen opruimen![]()
Klopt. Rebel dat ie isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die groene doet niet in de maat mee
Gewoon slim. Die ziet 2 bieders.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:25 schreef praadje het volgende:
No hard feelings bij de Italiaan, netjes.
Die man is echt veel te coulant.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:25 schreef praadje het volgende:
Netjes ja, ik had het niet gekunnen zo, team zeikstem/hebberds/gierigaards hadden bij mij bot gevangen!!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:25 schreef praadje het volgende:
Ik zat hier te juichenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Netjes ja, ik had het niet gekunnen zo, team zeikstem/hebberds/gierigaards hadden bij mij bot gevangen!!
Bij mij ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Netjes ja, ik had het niet gekunnen zo, team zeikstem/hebberds/gierigaards hadden bij mij bot gevangen!!
Een beter bod en het is voor de zeikers hoor. Geld is geldquote:
Voor zover ik weet heb je dat recht alleen als de verkoper je dat recht expliciet (en bij voorkeur zwart op wit) verleend heeft. Ik ken geen situaties waarin een dergelijk recht stilzwijgend tot stand komt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 00:05 schreef Tegan het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wanneer je wel "eerste recht op koop" hebt?
Altijd gewoon gebleven hè, met hun rijtjeshuis.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef StephanL het volgende:
Lol dat muziekje eronder. Die grootgrondbezittters hebben het goed voor elkaar zo te zien.
Vind het wel geniaal. En dan kantoor houden in hun "eigen" huis, in één van de vier huizenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd gewoon gebleven hè, met hun rijtjeshuis.
Alleen iedere keer een van het rijtje erbij gekocht
Precies wat ik al dachtquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Benieuwd wat de uitspraak wordt. Ik vermoed dat de verweerders wel een bedrag zullen moeten meebetalen, maar geen 50%. Ik denk eerder dat ze de dagwaarde van de oude schutting zullen moeten vergoeden, die ze onrechtmatig hebben weg gehaald. Ik denk dat eisers niet zomaar zonder overleg een nieuwe schutting kunnen plaatsen en dan even 50% bijdrage eisen van de buren. Die hadden misschien wel liever een andere en/of goedkopere schutting gewenst. Daar komt bij dat de nieuwe schutting klaarblijkelijk niet op de erfgrens staat, maar geheel op het terrein van onze huisjesmelkers. De schutting is daardoor niet mandelig, dus alleen al daarom kunnen ze geen meebetaling eisen.
Maar ik ben natuurlijk geen jurist, enkel een fervent RR-kijker, dus ik zit er misschien helemaal naast. We gaan het zien.
Inderdaad. Verhalen lopen weer behoorlijk uiteen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Lekker gecommuniceerd weer allemaal
Ik denk ook dat hij niet tegen haar durft te zeggen dat hij het wel goedgevonden heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:09 schreef JJ76 het volgende:
Wie zou er nu wat huren bij die zichzelf gewedig vindende zeikende oudjes.
(Denk overigens dat die ouwe knar wel vanalles heeft goed gevonden maar dat niet tegen de ceo van de bv durft te bekennen)
Idd, en de grootgrondbezitters reageren ook prima.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:28 schreef svann het volgende:
Een mooi glad gestreken uitspraak.
Valt me alles mee voor het jongere echtpaar.
Nou, mijn voorspelling klopte aardig. Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat de dagwaarde van de oude schutting tegen de verwijderingskosten zou worden weggestreept.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Benieuwd wat de uitspraak wordt. Ik vermoed dat de verweerders wel een bedrag zullen moeten meebetalen, maar geen 50%. Ik denk eerder dat ze de dagwaarde van de oude schutting zullen moeten vergoeden, die ze onrechtmatig hebben weg gehaald. Ik denk dat eisers niet zomaar zonder overleg een nieuwe schutting kunnen plaatsen en dan even 50% bijdrage eisen van de buren. Die hadden misschien wel liever een andere en/of goedkopere schutting gewenst. Daar komt bij dat de nieuwe schutting klaarblijkelijk niet op de erfgrens staat, maar geheel op het terrein van onze huisjesmelkers. De schutting is daardoor niet mandelig, dus alleen al daarom kunnen ze geen meebetaling eisen.
Maar ik ben natuurlijk geen jurist, enkel een fervent RR-kijker, dus ik zit er misschien helemaal naast. We gaan het zien.
Dank jequote:
Idd ja. Viel me ook al op.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:59 schreef Sigaartje het volgende:
Die blonde meid is wel een lekker ding.
Boefjes zijn hetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
de helft van die garages zijn oplichters
Die vallen in dezelfde categorie als politici, makelaars en bankiersquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
de helft van die garages zijn oplichters
quote:
Je zou ze toe moeten takelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vallen in dezelfde categorie als politici, makelaars en bankiers
Je zal maar net in een kleine compacte Aygo zitten en dit monster met slechte remmen komt op je af.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft vreemd dat dit soort wagens geen APK hoeven te hebben.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zal maar net in een kleine compacte Aygo zitten en dit monster met slechte remmen komt op je af.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zal maar net in een kleine compacte Aygo zitten en dit monster met slechte remmen komt op je af.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:03 schreef Niveath het volgende:
"Geven we elkaar een hand?"
"Ik pak liever stront."
Als volwassen kerel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:03 schreef Niveath het volgende:
"Ik pak liever stront."
Met soundeffect uiteraardquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Die vlieg zag ook wat stront
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:03 schreef Niveath het volgende:
"Ik pak liever stront."
Volgende TTquote:
Toch wel fijn dat er tegenwoordig zoiets als een APK bestaat.quote:
Dit kan toch bijna niet echt zijn. Gewoon een paar sloop auto's met wat acteurs erbij en dan een filmpje maken.quote:
Toen was er nog geen scripted tvquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit kan toch bijna niet echt zijn. Gewoon een paar sloop auto's met wat acteurs erbij en dan een filmpje maken.
Toen stopte dat item ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat er tegenwoordig zoiets als een APK bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |