ik ben er nog niet echt uit of ik in de ware geloof. Ik weet wel dat ik voor het meisje waar ik vier jaar mee samen was zo gelukkig zoveel voel(de) dat ik graag met haar samen oud wil(de) worden.
Het is nu anderhalve maand uit en ik zit me af en toe het volgende af te vragen. Wat als zij nou de ware is/was? Die ben ik nu dus kwijt......
......ik kan dan wel mijn best gaan doen om iets met een ander meisje te beginnen (wat ik nu echt totaal nog niet zie gebeuren), maar dat is niet degene waar ik oud mee wil(de) worden.....
Misschien een beetje een vaag verhaal, maar zijn er mensen die hetzelfde hebben gevoeld na een lange en gelukkige relatie?
Tnx.
quote:Ja hoor, ik dacht ook zo dramatisch nadat mijn laatste relatie uitging.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:07 schreef Expert_ het volgende:
Hoi,ik ben er nog niet echt uit of ik in de ware geloof. Ik weet wel dat ik voor het meisje waar ik vier jaar mee samen was zo gelukkig zoveel voel(de) dat ik graag met haar samen oud wil(de) worden.
Het is nu anderhalve maand uit en ik zit me af en toe het volgende af te vragen. Wat als zij nou de ware is/was? Die ben ik nu dus kwijt......
......ik kan dan wel mijn best gaan doen om iets met een ander meisje te beginnen (wat ik nu echt totaal nog niet zie gebeuren), maar dat is niet degene waar ik oud mee wil(de) worden.....
Misschien een beetje een vaag verhaal, maar zijn er mensen die hetzelfde hebben gevoeld na een lange en gelukkige relatie?
Tnx.
Gelukkig heb ik nu, 2 jaar later, een ander gevoel. Als je er over nadenkt merk je dat je bij iedere nieuwe grote liefde denkt: dit is de ware!. Totdat het uitgaat en je na verloop van tijd weer een ander ontmoet. Dan dnek je: Dat ik ooit dacht dat die ander de ware was! Dit is 'm!
Ik denk dat er vele waren zijn. Jij verandert en wat je zoekt in een persoon dus ook. En als je een ware vindt waarbij alles goed blijft gaan, dan is dat geweldig. Maar als het mis gaat, vind je na vallen en opstaan wel weer een nieuwe ware
Pas na een tijdje, als dingen gesleten zijn, ga je meer relativeren en komt dat drama alleen nog af en toe in een vlaag. Totdat die vlagen ook wegtrekken en je weer openstaat voor iets nieuws.
quote:Tuurlijk, dat is zowiezo heel erg klote en het is ook logisch dat ie zich verloren ed voelt.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:21 schreef frank_woei het volgende:
Wel ongelofelijk kut voor hem als je bekijkt dat het wel 4 jaren van zijn leven zijn geweest!
Je kan pas zeggen of het de ware was aan het eind van je leven.
quote:Niet dat ik er over kan meepraten, maar verloren jaren kun je het volgens mij ook niet echt noemen hoor... Je hebt er natuurlijk veel van geleerd en opgestoken, neem je mee voor de rest van je leven. In ieder geval altijd meer dan 4 jaar op je kamer wachten op de ware.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:21 schreef frank_woei het volgende:
Wel ongelofelijk kut voor hem als je bekijkt dat het wel 4 jaren van zijn leven zijn geweest!
Ik ervaar het idd niet als 4 verloren jaren, maar als een verrijking, want ik heb echt de leukste dingen meegemaakt en gedaan met haar.
Het is alleen wel heeeeeeel erg wennen als je opeens alleen bent. De cliché's van dat je samen 1 wordt na zo'n tijd zijn waar en ik voel me nu niet compleet en een beetje verloren.
Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik me doordat ik haar nu kwijt ben ook niet klein moet laten krijgen. Ik vind van mijzelf dat ik sterker moet zijn dan er alleen maar mee blijven zitten. Dat is alleen wel moeilijk.....
quote:Jupz tussen mijn en mun ex is het nu ook 4 weken uit. Voor mij is en was ze nog steeds de ware als ze nu zou vragen of ik het weer wilde proberen zou ik er 100 % voor gaan. Maar dat wil ze niet en dat zal ook niet meer gebeuren.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:07 schreef Expert_ het volgende:
Hoi,ik ben er nog niet echt uit of ik in de ware geloof. Ik weet wel dat ik voor het meisje waar ik vier jaar mee samen was zo gelukkig zoveel voel(de) dat ik graag met haar samen oud wil(de) worden.
Tnx.
Maarja ze was de ware...
quote:Sure, en jij denkt dat van de 6,2 miljard mensen op aarde, zij de ware voor je is...
Op vrijdag 10 januari 2003 14:26 schreef Gijsje het volgende:[..]
Maarja ze was de ware...
quote:Precies, en uiteraard kan het zijn dat je iemand tegen komt, waar je de rest van je leven mee wilt delen...
Op vrijdag 10 januari 2003 17:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik geloof niet in de ware , er zijn meerdere ware.
Van elke relatie leer je iets en dat neem je mee naar je volgende relatie , elke relatie kun je dus meer als een levensles zien.
Blijkbaar ben ik dus niet de ware voor haar en dat is gek.
Om de één of andere reden ben ik onwijs veel aan het nadenken over relaties enzo (wordt je overigens redelijk gestoord van , maar kan het niet uitzetten), en ik weet wel dat je er niet naar op zoek moet gaan, maar ik bedenk wel constant van dat ik het nu echt nooit meer zie gebeuren dat ik iemand net zo leuk ga vinden als haar en al helemaal niet dat iemand mij heel leuk gaat vinden.....
.....kortom, een beetje bang voor de toekomst dus.
quote:Dat is dus maar hoe je het bekijkt. Of er bestaan meerdere waren, die je pas op gewicht kan schatten als alles qua gevoelens geluwd is. Of er is geen ware. Ik vind de eerste optie aantrekkelijker.
Op zaterdag 11 januari 2003 03:07 schreef EggsTC het volgende:
De ware bestaat niet altijd...anders had ik die wel gevonden.
maar aan alle goede dingen komt een eind, zo ook aan liefde...
enne je kunt nog zo willen dat je je ex terug krijgt, maar dat zal nooit gebeuren! (tenzij het echt de ware was!)
enne in mijn geval hoop ik dat echt! want zij was perfect,knap, leuk, gek en kon mij altijd versteld staan van haar rare opmerkingen!
tering ik mis haar!!
het ergste is dat ik haar nu al sinds 18 nov niet meer heb, en nog steeds harstikke in de put zit!
maar alles komt een keer goed.. :S
hoop ik!
áls het de ware is dat weet je het zéker........
Zo'n feeling krijg je maar ééns in je leven.
Na een lange relatie is het altijd moeilijk om alleen verder te gaan. In het begin blijf je langer bij een persoon ontdanks dat je weet dat het nooit echt een sterke relatie zal worden. Later zul je het sneller inzien en ook weten dat alleen verder gaan, hoe eenzaam het soms ook is beter is.
Ik zie in mijn omgeving dat mensen bij elkaar blijven omdat ze om elkaar hebben gegeven (leuke tijden hebben gehad) en het moeilijk is de relatie te verbreken. Maar de mooie tijden blijven, voor altijd.
Doe rustig aan als vrijgezel en laat alles een beetje bezinken van je vorige relatie anders ga je alleen maar vergelijken met je nieuwe en dat is niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |