abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 september 2019 @ 19:18:02 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189088044
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik had niet eens over de taal nagedacht eigenlijk bij aanschaf. Op zich zou Duits geen probleem zijn geweest.
Was overigens een poging tot garpje van mij ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Donald Duck held maandag 23 september 2019 @ 19:30:14 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_189088211
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 19:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Was overigens een poging tot garpje van mij ;(
Toch nog wat gelukt dan, er was zeker eventjes lichte twijfel bij me toen ik dat las.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 24 september 2019 @ 19:32:03 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189103176
Dataminers hebben in de source code van Mario Party voor Switch verwijzigingen gevonden naar 'DLC'. Daarnaast is er een ongebruikt bord gevonden.



Wat dit betekent? Nog helemaal niets totdat er officieel iets aangekondigd wordt :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189103421
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik had niet eens over de taal nagedacht eigenlijk bij aanschaf. Op zich zou Duits geen probleem zijn geweest.
Idd is maar een mario platformer gaat om de levels vind ik dan :s)
pi_189103888
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dataminers hebben in de source code van Mario Party voor Switch verwijzigingen gevonden naar 'DLC'. Daarnaast is er een ongebruikt bord gevonden.

[ afbeelding ]

Wat dit betekent? Nog helemaal niets totdat er officieel iets aangekondigd wordt :P
Als ze dan maar in ieder geval een fatsoenlijk DLC pakket maken, en niet 1 bord en 3 mini games.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_189104026
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dataminers hebben in de source code van Mario Party voor Switch verwijzigingen gevonden naar 'DLC'. Daarnaast is er een ongebruikt bord gevonden.


[ afbeelding ]

Wat dit betekent? Nog helemaal niets totdat er officieel iets aangekondigd wordt :P
Lijkt wel op monopoly :+
pi_189104059
Voor wie nog micro SD kaartjes zoekt:
256GB voor ¤45
128GB voor ¤23
pi_189104657
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor wie nog micro SD kaartjes zoekt:
256GB voor ¤45
128GB voor ¤23
de eerste kan cheaper:
https://tweakers.net/pric(...)osd-uhs-i-256gb.html
of deze nog cheaper: (en zo te zien zelfde speed classes)
https://tweakers.net/pric(...)gb-+-sd-adapter.html
pi_189110162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor wie nog micro SD kaartjes zoekt:
256GB voor ¤45
128GB voor ¤23
Die is U1, is U3 niet wat ze aanraden voor de Switch?
pi_189110276
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Die is U1, is U3 niet wat ze aanraden voor de Switch?
Wat is het verschil?
pi_189110277
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Die is U1, is U3 niet wat ze aanraden voor de Switch?
zo te zien niet:
quote:
In order to improve your gameplay experience, using a microSD card with a higher transfer speed is recommended.

High-speed microSD card guidelines:

UHS-I (Ultra High Speed Phase I) compatible
Transfer speed 60 - 95 MB/sec (the higher the transfer speed, the better gameplay experience on Nintendo Switch)
https://en-americas-suppo(...)icrosd-card-faq#s1q3
pi_189110369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:38 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
U1 is minimaal 10MB/s U3 30
pi_189110395
quote:
Er is een verschil tussen minimum en recommended
pi_189110567
Ik speel al een flinke tijd alles via een U1 kaartje, geen verschil gemerkt tussen spel op Switch of spel op kaartje. Mijn twee cent. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189110613
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen minimum en recommended
en ze reppen nergens een woord over minimum, alleen aangeraden zaken, en dan alleen over UHS-I, U1 of U3 wordt nergens benoemd
pi_189110924
Ah okee, dan verwar ik dat misschien met posts op reddit die allemaal U3 aanraden.
pi_189110938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik speel al een flinke tijd alles via een U1 kaartje, geen verschil gemerkt tussen spel op Switch of spel op kaartje. Mijn twee cent. :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189110972
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ah okee, dan verwar ik dat misschien met posts op reddit die allemaal U3 aanraden.
uiteraard is meer/sneller beter, maar nintendo zelf zegt er dus niet zoveel over zo te zien, kan ook nergens vinden wat ze officieel ondersteunen
pi_189111876
quote:
Ik geloof best dat er verschil is hoor, alleen ik vind het verwaarloosbaar/merk het niet. :) Mooi vergelijk wel!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 september 2019 @ 11:35:20 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189112070
Mario Kart voor android is uit(?) ik kan em iig spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189117777
Ring Fit bij Amazon al gedaald tot 70 euro
https://www.amazon.de/Rin(...)Switch/dp/B07XTVTRLZ
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 25 september 2019 @ 17:46:13 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189117815
Nog 2 dagen en mijn DQXI-binge gaat beginnen. *O*
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189119457
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:46 schreef Perrin het volgende:
Nog 2 dagen en mijn DQXI-binge gaat beginnen. *O*
je zal maar tijd teveel hebben :P
pi_189119885
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:46 schreef Perrin het volgende:
Nog 2 dagen en mijn DQXI-binge gaat beginnen. *O*
Lekker man, ik had een week vrij bij de P4 release, ging voorbij als 1 lnage dag.
pi_189120690
Die ouwe pc rpg's zijn vertraagd.

quote:
There's been a slight delay to the console release - PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch - of golden old role-playing games Baldur's Gate (the series), Planescape: Torment and Icewind Dale.

They were once expected this week but won't be available until October.

Specifically, The Enhanced Edition Baldur's Gate pack, and the Enhanced Edition Planescape: Torment and Icewind Dale double-pack, will be released physically and digitally - globally - on 15th October. (This had been clarified earlier in the year but not widely.)

The Baldur's Gate pack includes enhanced editions of BG1 and BG2, all downloadable content (yes, Throne of Bhaal) and restored content, as well as the Baldur's Gate: Siege of Dragonspear expansion made by Beamdog (the company behind all the enhanced edition restorations of the games). The PST and IWD double-pack includes all DLC.

In addition, an Enhanced Edition of Neverwinter Nights will be released 3rd December in the US, 6th December elsewhere, both physically and digitally. This will also bundle all DLC (the Hordes of the Underdark expansion is fantastic) as well as 10 additional, smaller campaigns.
(Eurogamer)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189120875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Kart voor android is uit(?) ik kan em iig spelen
Vol met lootboxes, micro-transactions en belachelijk duur abonnement :')

Well played Nintendo..
pi_189121249
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189124168
Nieuwe mario kart racestuur aangekondigd 2 versies:

https://www.dailynintendo(...)-stuur-aangekondigd/

Ik ga denk ik maar Grid kopen met dit stuur *O*
pi_189124323
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 07:36 schreef ManianMan het volgende:
Nieuwe mario kart racestuur aangekondigd 2 versies:

https://www.dailynintendo(...)-stuur-aangekondigd/

Ik ga denk ik maar Grid kopen met dit stuur *O*
Met plaatjes erbij



The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189124475
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Met plaatjes erbij

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je kan zeggen wat je wilt over Nintendo. Maar ze zijn wel lekker op tijd :')
pi_189124695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt over Nintendo. Maar ze zijn wel lekker op tijd :')
Dit wordt gemaakt door Hori, niet door Nintendo :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189124805
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Met plaatjes erbij

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
dan wil ik gewoon mijn g27 aan kunnen sluiten :{w
pi_189126900
quote:
19s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit wordt gemaakt door Hori, niet door Nintendo :)
Het is een nintendo official oO< :+


Dus ja ze zijn niet op tijd hadden veel eerder kunnen zijn. -O-
pi_189127581
quote:
19s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit wordt gemaakt door Hori, niet door Nintendo :)
Touche.

Hori is lekker op tijd :')
pi_189127892
Ik vind ze wel prijzig deluxe editie 130 euro dan koop ik liever een merk met langere ervaring met racesturen... :+
pi_189128021
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:08 schreef ManianMan het volgende:
Ik vind ze wel prijzig deluxe editie 130 euro dan koop ik liever een merk met langere ervaring met racesturen... :+
en dan 500 neerleggen voor een echt racestuurtje? (ja die echt goeie krengen zijn duur)

mijn g27 was 250 en dat merk is een middenmotor
pi_189128160
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:17 schreef mschol het volgende:

[..]

en dan 500 neerleggen voor een echt racestuurtje? (ja die echt goeie krengen zijn duur)

mijn g27 was 250 en dat merk is een middenmotor
G27 of G29 vind ik goed. Die dure krengen zijn zo duur omdat ze een officieel stuurtje hebben :')
  donderdag 26 september 2019 @ 13:40:37 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189128291
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:17 schreef mschol het volgende:

[..]

en dan 500 neerleggen voor een echt racestuurtje? (ja die echt goeie krengen zijn duur)

mijn g27 was 250 en dat merk is een middenmotor
Dan koop je een stuur zonder motor, dat lijkt me sowieso wat overdreven
Laffe huichelaar
  Eindredactie Games donderdag 26 september 2019 @ 13:46:21 #89
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189128367
Wheheh
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189128743
Hi all!

Heb een vraagje, waar ik niet direct een (eenduidend) antwoord op kan vinden. Ik heb een Nintendo Switch (launchmodel), maar word nu wel getriggerd door het Switch Lite model. Zo kan ik mijn huidige switch gewoon in de dock laten staan en kan ik de Lite gebruiken voor op de bank, onderweg of op vakantie.

Maar, als ik op beide apparaten inlog met mijn eigen Nintendo-account, staan dan automatisch ook dezelfde games/savesgames/gegevens qua speluren/vrienden op beide apparaten?

Zo nee: kan dit wel en is dat omslachtig?

Thanks alvast!
  Redactie Games donderdag 26 september 2019 @ 14:45:32 #91
181272 crew  Noppie2000
pi_189129315
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef Bolters het volgende:
Hi all!

Heb een vraagje, waar ik niet direct een (eenduidend) antwoord op kan vinden. Ik heb een Nintendo Switch (launchmodel), maar word nu wel getriggerd door het Switch Lite model. Zo kan ik mijn huidige switch gewoon in de dock laten staan en kan ik de Lite gebruiken voor op de bank, onderweg of op vakantie.

Maar, als ik op beide apparaten inlog met mijn eigen Nintendo-account, staan dan automatisch ook dezelfde games/savesgames/gegevens qua speluren/vrienden op beide apparaten?

Zo nee: kan dit wel en is dat omslachtig?

Thanks alvast!
Je kunt je Nintendo Account linken aan meerdere Switch-consoles, digitale games en ik vermoed (weet ik niet zeker) je vriendenlijst en andere gegevens worden meegenomen.

Savegames worden niet automatisch meegenomen, als je Nintendo Switch Online hebt kun je met cloudsaves aan de gang (niet elke game ondersteunt dit) of handmatig voor games telkens overzetten tussen de twee consoles (daar heb je geen NSO voor nodig).

Een beetje vervelend als je dat regelmatig wil doen, maar het is een vrij snel proces op zichzelf.
pi_189129745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je kunt je Nintendo Account linken aan meerdere Switch-consoles, digitale games en ik vermoed (weet ik niet zeker) je vriendenlijst en andere gegevens worden meegenomen.

Savegames worden niet automatisch meegenomen, als je Nintendo Switch Online hebt kun je met cloudsaves aan de gang (niet elke game ondersteunt dit) of handmatig voor games telkens overzetten tussen de twee consoles (daar heb je geen NSO voor nodig).

Een beetje vervelend als je dat regelmatig wil doen, maar het is een vrij snel proces op zichzelf.
Ah! Thanks!

Handmatig overzetten van savegames werkt dus sowieso? Hoe lang duurt zoiets? Heb je het dan over een minuut of eerder een kwartier?

En bijvoorbeeld met online games: heb je dan ook je online in-game rankings (zoals bijv mario kart) gewoon op beide consoles? Dus als ik in de ochtend op de ene console speel en op de avond online hetzelfde spel op de andere console opstart, dat de ranking dan daar ook is bijgewerkt?
  Redactie Games donderdag 26 september 2019 @ 15:25:20 #93
181272 crew  Noppie2000
pi_189129858
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:15 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ah! Thanks!

Handmatig overzetten van savegames werkt dus sowieso? Hoe lang duurt zoiets? Heb je het dan over een minuut of eerder een kwartier?

En bijvoorbeeld met online games: heb je dan ook je online in-game rankings (zoals bijv mario kart) gewoon op beide consoles? Dus als ik in de ochtend op de ene console speel en op de avond online hetzelfde spel op de andere console opstart, dat de ranking dan daar ook is bijgewerkt?
Eerder over een minuut dan een kwartier, afhankelijk van hoeveel save files je over wil zetten. Zie bijvoorbeeld dit filmpje ... Houd er wel rekening mee dat de save file op je oude Switch wordt verwijderd, dus het is niet dat je op beide consoles de save file hebt.

Dat laatste durf ik niet te zeggen, nooit uitgeprobeerd want heb er maar 1 :+ Het lijkt me dat dit gekoppeld is aan je account/save en je ranking e.d. wordt meegenomen, maar hopelijk heeft iemand anders daar een beter antwoord op :)
pi_189130039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Eerder over een minuut dan een kwartier, afhankelijk van hoeveel save files je over wil zetten. Zie bijvoorbeeld dit filmpje ... Houd er wel rekening mee dat de save file op je oude Switch wordt verwijderd, dus het is niet dat je op beide consoles de save file hebt.

Dat laatste durf ik niet te zeggen, nooit uitgeprobeerd want heb er maar 1 :+ Het lijkt me dat dit gekoppeld is aan je account/save en je ranking e.d. wordt meegenomen, maar hopelijk heeft iemand anders daar een beter antwoord op :)
Dank je! Zit nu op werk, dus zal straks ff kijken, maar fijn!

En dat is ook wel goed om te weten: telkens als je de save gegevens overzet, wordt 'ie op de andere switch dus verwijderd?
pi_189131792
Elke keer als je een save game moet overzetten bestaat de kans dat dit niet goed gaat. Ik zou er niet aan beginnen zolang Nintendo niet real-time cross save aanbiedt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189132454
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke keer als je een save game moet overzetten bestaat de kans dat dit niet goed gaat. Ik zou er niet aan beginnen zolang Nintendo niet real-time cross save aanbiedt.
Hmm, dan klinkt het niet echt interessant om een tweede switch aan te schaffen! Ik heb nu vooral gezeik met die driftende joycons, waardoor handheld spelen waardeloos werkt...
pi_189132472
Hollow Knight voor 9 euro

Koop dan.

https://www.nintendo.nl/G(...)-Knight-1125772.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189132511
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:16 schreef Bolters het volgende:

[..]

Hmm, dan klinkt het niet echt interessant om een tweede switch aan te schaffen! Ik heb nu vooral gezeik met die driftende joycons, waardoor handheld spelen waardeloos werkt...
Het is vooral dat ik in het verleden meerdere keren een savegame heb zien sterven. File raakt corrupt en doei voortgang. Nu weet ik niet of het bij Nintendo en de online cloud beter gaat, maar ikzelf zou het gewoon al teveel moeite vinden.

Joycon drift is daarentegen wel echt waardeloos. Het is niet bekend of de Switch Lite hier ook last van gaat krijgen. Er zijn bronnen die zeggen dat het dezelfde sticks zijn, maar ik heb ook gelezen dat het toch net iets anders in elkaar steekt.

Ik zou je huidige set Joycon opsturen ter reparatie en een los setje kopen. Dan kun je blijven wisselen als er problemen zijn en je bent goedkoper uit dan met een nieuwe Lite.

Overigens heb ik ook gelezen dat contactreiniger kan helpen bij Joycon drift.
https://www.resetera.com/(...)ll-ever-need.109331/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189132536
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is vooral dat ik in het verleden meerdere keren een savegame heb zien sterven. File raakt corrupt en doei voortgang. Nu weet ik niet of het bij Nintendo en de online cloud beter gaat, maar ikzelf zou het gewoon al teveel moeite vinden.

Joycon drift is daarentegen wel echt waardeloos. Het is niet bekend of de Switch Lite hier ook last van gaat krijgen. Er zijn bronnen die zeggen dat het dezelfde sticks zijn, maar ik heb ook gelezen dat het toch net iets anders in elkaar steekt.

Ik zou je huidige set Joycon opsturen ter reparatie en een los setje kopen. Dan kun je blijven wisselen als er problemen zijn en je bent goedkoper uit dan met een nieuwe Lite.

Overigens heb ik ook gelezen dat contactreiniger kan helpen bij Joycon drift.
https://www.resetera.com/(...)ll-ever-need.109331/
Ah, ik ga dat laatste eens proberen!

Vraag me alleen af: hoe kan de Lite er ook last van krijgen? Die heeft geen (losse) joycons...
  donderdag 26 september 2019 @ 18:26:27 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189132582
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:22 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ah, ik ga dat laatste eens proberen!

Vraag me alleen af: hoe kan de Lite er ook last van krijgen? Die heeft geen (losse) joycons...
Het zijn de pookjes die ergens binnenin fysiek stuk gaan. Heeft niet te maken met het feit dat het losse controllers zijn ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')